mikejj søger hold
13. april 2020 kl. 21:32
m1key
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hej team, jeg går under navnet "mikejj", er 25 år gammel og er bosat i Silkeborg. Ærligt har jeg ikke begået mig så meget på den danske scene, så der er nok ikke mange der har spillet med mig, og derfor ikke kender til mig, jo mindre de kan huske mig fra lige da DPL started hvor jeg var med en måned tid. Jeg har i de sidste 5 år været bosat i henholdsvis Portugal og England hvor jeg har været spillet på et par forskellige internationale hold.

Jeg har massere erfaring både online og offline, flere sæsoner på ESEA og diverse online ligaer og 3 lan med i bagagen som alle sammen har været med play-offs som resultat og højeste placering en top4.

Personligt ser jeg mig selv som en riffler, men er også ganske habil med den store. Jeg er på de 2500 Elo på Faceit og var A+ på Esea hvis de spiller nogen rolle, men begiver mig næsten aldrig ud i pugs på hverken den ene eller anden platform, men bruger stadig meget af min dag på CS og har massere af tid til dette.

Hvis nogen har lyst til at tage en snak hvis i mangler den sidste brik til jeres puslespil, så smig gerne et add på steam eller kontakt mig andetledes endelig da jeg er åben for det meste.

*Mvh Mikejj

steamcommunity.com/profiles/76561198262940879
twitter.com/danishm1key
#1(Med 0 svar)
16. april 2020 kl. 17:43
MAD_MUMMIES_ESPORT
Hej, hvis du laver et refollow til Mad Mummies kan vi tage en snak over twitter
#2(Med 0 svar)
24. april 2020 kl. 23:46
m1key
Guld Sæsonkort Sæson 16
b
#3(Med 0 svar)
2. maj 2020 kl. 11:04
SnaQe
Søger du stadig hold?
#4(Med 0 svar)
23. maj 2020 kl. 23:47
m1key
Guld Sæsonkort Sæson 16
bump
#5(Med 0 svar)
18. december 2020 kl. 14:45
m1key
Guld Sæsonkort Sæson 16
Aktuelt igen i guess- bump

kan nåes på steamcommunity.com/id/mikejjcsgo/
faceit: faceit.com/en/players/mikejjZERA
twitter: twitter.com/m1kejj
#6(Med 0 svar)
18. december 2020 kl. 15:36
dest1nyy
+rep dejlig mand
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.