søger hold
11. marts 2020 kl. 18:44
Skil0o0o
God aften GAMERS!!!
Jeg er en dreng på 14 år snart 15 til april jeg søger et seriøst hold med godt kemi og som er villig til at tage til lan rundt i danmark.
I min fritid spiller jeg håndbold 2 gange om ugen til kl 16:00 og er nok hjemme 17:00 - 17:30 om onsdagen og fredagen hvis det nu var en vigtig viden for nogen af jer men altså det er det eneste jeg laver på en hel uge så det betyder vel at jeg har ret så meget tid til at spille med holdet og grind meget faceit og prac med holdet når som helst.
Når det kommer til gaming så er jeg meget seriøs når jeg er ingame og når jeg har træning med holdet fordi hvem vil have en useriøs spiller som heletiden råber og er skide irriterende heletiden når man prøver at være seriøs det er der nok ingen hold som vil have.
jeg var Global Elite indtil jeg mistede min rank fordi jeg ikke gad at spille MM fordi jeg hellere ville spille ESEA men det droppede jeg fordi jeg synes der var for mange der trollede det lyder nok lidt underligt når det er ESEA men jeg blev træt af det, så begyndte jeg på at spille faceit så jeg spiller TIT solo que og der vinder man aldrig synes jeg så jeg er stadig kun lvl 4 tæt på lvl 5 med en avg kills på 22 eller 23 men jeg vinder ikke nok så jeg har nemlig valgt at skrive her inde og håbe på at nogen ville se det og tage mig på tryout.
Jeg har også været på hold før så jeg har erfaringer med det jeg har spillet for 3 hold hvor vi endte ud i lort fordi folk aldrig kunne tage det seriøst det blev jeg træt af og forlod så holdene.
Min rolle er for det meste EntryFragger, Lurker, Riffle.
Skriv til mig over steam hvis du/i vil vidde mere om mig tak på forhånd
#1(Med 0 svar)
11. marts 2020 kl. 18:51
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Held og lykke med at finde holdet! Du mangler lige at skrive din Steam så folk kan komme i kontakt med dig
#2(Med 0 svar)
11. marts 2020 kl. 18:54
Skil0o0o
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.