FiO-LAN PÅ FYN!
26. februar 2020 kl. 09:45
Pappa_Zlight
Hej alle LAN entusiaster!🤞🥳👱👩‍🦰
Jeg er sammen med min makker projektleder på FiO-LAN 2020. Vi kan på nuværende tidspunkt præsentere en 💰ENORM💰 prize pool på 20750kr i vores CSGO5v5 turnering!!🤑💵 Denne prize pool kan dog blive endnu større hvis du og dine venner tilmelder sig FiO-LAN, læs mere om hvordan på vores hjemmeside! 🤑

FiO-LAN 2020 er et nyt projekt som sidste år havde debut. FiO-LAN bliver afholdt i Dyrup Odense d.24-26 april i FKS-hallerne, hvor vi regner med 300-400 deltagere!
Her kan du opleve en masse fede aktiviter! Slå din venner i skydning på vores skydebane (16+). Stjæl flaget fra dine konkurrenter i capture the flag i vores nerf turnering eller chill i vores bring your own console area med nogle fede spil🔫🔫🔫
- Dette er blot nogle få, af de mange aktiviteter som kommer til at foregå til FiO-LAN 2020, hvor du under hele lanet kan vinde fede præmier i mange forskellige aktiviteter og konkurrencer!!👀

Vi håber du vil læse mere om FiO-LAN. Dette kan du gøre på vores Facebook, hvor der ofte er fede præmier, lige nu kan du vinde en AK-47 | Asiimov og en fribillet til FiO-LAN. Du kan også søge på vores hjemmeside fiolan.dk og læse mere om konceptet, aktiviteterne og turneringer📖👨‍💻.

Internet og udstyr til FiO-LAN er sat op i samarbejde med NPF.
Vi har flere store samarbejdspartnere som Elgiganten, Jack & Jones, NPF, NOCCO, HF & VUC FYN og mange flere !! 🏁

Vi har vundet kampen mod vores bookingsystem og derfor er booking nu på plads! Når man køber sin billet, vil man inden for de næste 14 dage modtage en mail med en kode, som man kan bruge til at logge ind på linket i mailen og booke plads til sig selv eller sit hold. Der vil i mailen være en guide til hvad man præcis skal gøre. Fra mandag d.9 kan vi garantere at det vil det være muligt at booke med det samme.

VI HÅBER AT SE DIG! 👉🙋🏽‍♀️🙋🏻‍♂️

Mvh Malte Thor og Joachim Hofman.
- send mig bare en besked hvis i har nogen spørgsmål!
#1(Med 0 svar)
26. februar 2020 kl. 09:46
Pappa_Zlight
Tjek os ud op Facebook FiO-LAN 2020
!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.