Bliver smidt i bunden af siden når jeg klikker på en nyhed/forum thread
31. maj 2016 kl. 07:32
biLi
Hver gang jeg klikker på en nyhed/forum thread bliver jeg smidt i bunden af siden, så jeg skal scrolle helt op hver gang jeg skifter side her inde. Er det kun mig der har det problem?
#1(Med 12 svar)
31. maj 2016 kl. 07:34
Nomad
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er fordi du trykker via "Seneste kommentarer" - så sender den dig til den seneste post.
#2(Med 0 svar)
31. maj 2016 kl. 07:35
biLi
Nice brain jeg har
#3(Med 10 svar)
31. maj 2016 kl. 12:46
McLoud
Ahhh - jeg havde samme "problem"... det virker nu en anelse ulogisk på mig.

Det er ret cool, at man kan klikke ind på "seneste kommentarer", men når man klikker ind på en forum-tråd fra forsiden, ville det virke langt mere intuitivt, at man kommer til den oprindelige post i toppen - så man kan se hvad tråden handler om.

"Seneste kommentarer" ville være federe at have som en lækker feature i én eller anden undermenu. (O:
#4(Med 3 svar)
31. maj 2016 kl. 13:05
Nomad
Guld Sæsonkort Sæson 15
Problemet er at det kun er første gang at det giver mest mening at komme til toppen, fx dette svar vil du jo gerne bare ned til, nu hvor du kender topic'et.
#6(Med 0 svar)
31. maj 2016 kl. 13:26
McLoud
Osse derfor det ville være fedt at have som en mulighed.
Men når man klikker ind på et topic fra forsiden, vil man ofte ikke have set den oprindelige post - og så virker det vildt mærkeligt (og osse lidt irriterende), at komme ned i bunden af tråden.

Det er klart jeg gerne vil til dit svar, men i dette tilfælde vil jeg bruge mine notifikationer til at klikke ned til dit svar.
#12(Med 1 svar)
31. maj 2016 kl. 13:56
Energy
Cookies kan vel løse problemet? Så første gang er toppen og anden gange er det ned i nyheden/forummret?
#13(Med 0 svar)
31. maj 2016 kl. 14:02
Nomad
Guld Sæsonkort Sæson 15
Mjah, bare træls at det så binder sig til det device man på.. Jeg skal nok tænke lidt over hvad vi kan gøre ved det. HLTV bruger en lidt anden model, med at starte en i toppen, og så give en "senest kommentar" knap man kan trykke på for at hoppe ned.
#5(Med 5 svar)
31. maj 2016 kl. 13:25
miklos
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Rune???? Lever du endnu på CS scenen?
#7(Med 4 svar)
31. maj 2016 kl. 13:27
McLoud
Hvaaaa'..? Hvem der..??? :-D
#8(Med 3 svar)
31. maj 2016 kl. 13:32
miklos
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Mikkel Madsen... Krudthuset længe leve inklusiv deres LANs! Mange år siden, men gode tider!! Lidt overrasket over du stadig er aktiv hvad CS angår ;-)
#9(Med 2 svar)
31. maj 2016 kl. 13:39
McLoud
Hahaha - Hej Mikkel! (O:
Selvfølgelig er jeg aktiv - jeg skal jo koble af, når jeg ikke laver hits..! (O;
Og du er osse stadig aktiv...?
#10(Med 1 svar)
31. maj 2016 kl. 13:41
miklos
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Haha, det er vildt nok :-)!!

Jada! Selvom vi alle sammen snart nærmer os de 30, ligger CS jo nærmest i blodet, så vi kan ikke lade det helt være. Add mig på steam hvis det er, så kan vi spille sammen en dag. steamcommunity.com/id/shishasheik/
#11(Med 0 svar)
31. maj 2016 kl. 13:52
McLoud
Det gør jeg - så kan vi skrive videre der... sikkert lidt irriterende for andre, at der ligger denne slags privat konversation i en forumtråd, hehe... (O;

Admins - måske en idé med en PM funktion for at undgå dette...? Bare en ide... Poster det osse lige under forslag.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.