ZhiNe søger seriøst cs hold :)
24. september 2019 kl. 15:25
ZhiNeee
Ved ik lige hvad jeg skal skrive så yolo

Hejsa, jeg er en tidligere fuldtids cs spiller der har spillet on and off for et stykke tid nu og vil mægtig gerne på et hold igen.
Jeg fyrer gerne lige et par fakta om mig selv osv også slutter af med en kort stil om mig selv så i kan få et indblik over mig.

Alder: 19
Faceit elo: 2150+
Roller: Support, Entry, IGL/TeamLeader, ALL-AROUNDER
Spillestil: Jeg hader at spille passivt i en hel runde, like virkelig så kan jeg ikke stå at holde den samme position hele tiden, jeg er derfor en spiller der tit søger aggresive plays og caller flashbangs fra mine teammates så jeg kan pushe en position for information, men jeg kan også godt spille passivt skulle det nu gå galt.
Fritid: Jeg har masser af fritid da jeg ikke går i skole, jeg arbejder dog men det selvfølgelig kun fra morgen til eftermiddag :)
Flaming: Jeg flamer ikke, dog kan det godt lyde som flame nogengange når jeg giver konstruktiv kritik, men folk er tit gode til at sige det til mig så jeg kan køle lidt ned på det. Jeg er ikke toxic, kan dog godt lide at irreterre enemies hvis de selv har været toxic i en pug^^
Tilt: Jeg bliver kun tiltet når jeg bliver lucky shotted hvilket sker en del i pugs når folk hopper og skyder og laver flicks. Dog er det ikke tilt så jeg sidder og råber og slår hul i bordet men bare en lille, årh altså til mig selv.

stilen: Jeg er en 19 årig chill gut der har drømme indenfor politiet. Jeg brænder dog også for gaming og cs, og har tidligere haft planer om at blive pro cs spiller men nåede aldrig så langt. Jeg har ikke LAN erfaringer, kun været til LAN og være tilskuer, har aldrig spillet på scene. Jeg har ekstremt meget hold erfaring og kender til enhver rolle på et hold og har fuldt styr på at holde et hold sammen. Jeg træner selv inviduelt og pugger også ekstremt meget fordi jeg gerne vil højere op i ELO.

Krav:
Elo: lvl 9+ ikke under
Aldre: 15+
Bosted: Sjælland ku være dejligt, men er åben til andet
I er 4, behøves dog ikke.
I vil nå langt inde for cs og brænder for det.
I villige til at træne inviduelt og træne sammen
I villige til at spille udenfor træning som hygge faceit eller spille andre spil for hyggens skyld.
I villige til at tage til LANS og spille turneringer.

Gider ikke skrive mere da det allerede er for langt.
Kontakt mig her:
www.steamcommunity.com/id/FatiquedPig (HVIS DU ADDER SÅ SKRIV I MINE KOMMENTARE SÅ JEG VED DET)
#1(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 15:26
Magic-cs
+Rep, maskine
#2(Med 13 svar)
24. september 2019 kl. 16:32
Shade
Hej.
Jeg skriver den her kommentar fordi jeg har set den og syntes der er nogen ting som kan hindre din muligheder og måske skræmme nogen væk og bare små dumme fejl :D

Vi kan starte med roller, du skriver at du kan spille tre forskellige roller, men er pæn sikker på at du ikke kan spille dem alle sammen lige godt (dog kan det være jeg tager fejl :D) Hvis jeg var dig, vil jeg MAX skrive 2 roller, da det giver en bedre ide om hvad du er i stand til.

Din spille stil i sig selv er der ikke noget galt med, men det er den måde du skriver det på, kunne godt forestille mig at folk ser det negativt at du skriver du lige frem "hader" at spille passiv og du ikke kan stå at holde en vinkel uden at peek den med mindre at det "går galt". Vil selv sige at du skal kunne spille passiv uden problem og men self kan du have præferencer om hvad du har lyst til og selv syntes du er bedst til, men det går lidt hen og lyder som en dårlig undskyldning for at hente kills hjem til KD.

Det med flaming kan godt virke som et problem for nogen, men hvis du bare arbejder på at fixer det så godt som du kan, er der ikke meget andet at gøre end det (tænker jeg godt du ved men vil lige have det med anyway). Det med at du godt kan være toxic er pugs er direkte dårligt, bare stop det helt, du kender godt selv til metoderne (ved godt det er ment i lidt en joke, men bare nej). Lige hurtig det med tilt, det gør vi alle sammen, med mindre du hedder shourd :D

Du skriver at du tidligere har haft planere om at blive pro men nåede aldrig så langt. Det lyder lidt som om at du har givet op på den drøm, men stadig søger hold? Igen, de fleste ved nok godt hvad du mener, men det er bare en fejl man kan synes ser mærkelig ud.

Dine "krav" undre mig lidt.
"Elo: lvl 9+ ikke under" har set mange som siger at de slet ikke vil spille med nogen som er under lvl 9-10, tænker ikke at hvis du finder nogen som faktisk passer med roller og de andre ting at du så bare kaster dem væk fordi de har en som er lvl 7 eller noget, bare skriv omkring lvl 9-10, det andet kan få en til at lyde arrogant imo. "I villige til at tage til LANS og spille turneringer" tænker jeg lidt er en no brainer(kan dog godt være det er mig)

En ting som jeg lige vil point ud som jeg syntes er mega fedt(for at det ikke bare er negativt alt sammen) er "I villige til at spille udenfor træning som hygge faceit eller spille andre spil for hyggens skyld" Teambuilding kan være virkelig svært på det her niveau, så derfor er den en god måde at gøre det på med få ressourcer.

Det var en MEGET lang tekst det her, men håber du kan bruge noget af det og tage det til dig eller ihvertfald bare kig på lidt af det.

Alt det her er ud fra mine erfaringer og meninger. Håber du kan bruge bare lidt :D GL HF
#5(Med 3 svar)
24. september 2019 kl. 16:46
disty
Keder du dig? xd
#6(Med 2 svar)
24. september 2019 kl. 16:51
Shade
M8, mit 3. modul blev aflyst og jeg skulle bruge min tid på noget :) hahaha
#12(Med 1 svar)
24. september 2019 kl. 17:31
disty
Så er det vel forståeligt nok! Flot analyse må jeg indrømme!!
#14(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 17:49
ZhiNeee
Han har tydeligvis brugt mere tid i skolen end på elevfesterne... XDD Men jeg er e9 disty! super flot syn han har!
#16(Med 6 svar)
24. september 2019 kl. 21:28
thiezen
skriver du lige den roman jeg skal aflevere i dansk her om en uge? tyty
#17(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 21:45
ZhiNeee
Det altså ham man skal kontakte når det er. Ærgeligt jeg blev done med skolen i sommers :/
#23(Med 2 svar)
25. september 2019 kl. 08:48
Shade
Du sender bare, dog skal du ikke være sikker på at du får mere end 02 :)))
#24(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 09:17
thiezen
så kan jeg lige så godt selv bikse noget sammen
#26(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 09:21
Shade
Fodi det er dig så kan jeg nok godt lave den til et 4 eller 7, men så tager jeg også 500kr xD
#30(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 13:22
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
husker også dengang jeg gik i 6. klasse xd
#31(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 14:52
thiezen
HAHA :D:D:D
#45(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 21:06
duargon
"Vi kan starte med roller, du skriver at du kan spille tre forskellige roller, men er pæn sikker på at du ikke kan spille dem alle sammen lige godt (dog kan det være jeg tager fejl :D) Hvis jeg var dig, vil jeg MAX skrive 2 roller, da det giver en bedre ide om hvad du er i stand til."

- Hvis han kan alle roller, og syntes alle roller er sjove og hjygger sig med det, så er det da en vigtig ting at skrive ind, for så ved dem som søger et medlem at han kan de forskellige roller, som giver opmærksomhed hos folk som søger et medlem.

"Din spille stil i sig selv er der ikke noget galt med, men det er den måde du skriver det på, kunne godt forestille mig at folk ser det negativt at du skriver du lige frem "hader" at spille passiv og du ikke kan stå at holde en vinkel uden at peek den med mindre at det "går galt". Vil selv sige at du skal kunne spille passiv uden problem og men self kan du have præferencer om hvad du har lyst til og selv syntes du er bedst til, men det går lidt hen og lyder som en dårlig undskyldning for at hente kills hjem til KD."

- Det vigtigt for en clan at vide om du er en tålmodig spiller eller om du ikke er. Uden at være aggressiv, kan du heller ikke spille terrorister i en kamp.

"Dine "krav" undre mig lidt.
"Elo: lvl 9+ ikke under" har set mange som siger at de slet ikke vil spille med nogen som er under lvl 9-10, tænker ikke at hvis du finder nogen som faktisk passer med roller og de andre ting at du så bare kaster dem væk fordi de har en som er lvl 7 eller noget, bare skriv omkring lvl 9-10, det andet kan få en til at lyde arrogant imo. "I villige til at tage til LANS og spille turneringer" tænker jeg lidt er en no brainer(kan dog godt være det er mig)"

- No brainer? Hvad?!?! Hva er der galt i at ville have en god clan med niveau som en selv? Hvad er der galt i at ville til lan med sin clan?!?!
#49(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 09:03
Shade
"I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times" hvis du ikke kan se hvad jeg mener med den her quote så skal vi bare lad den ligge.

Til den i bunden med "no brainer" kig på #9
#3(Med 33 svar)
24. september 2019 kl. 16:44
ZhiNeee
Du må virkelig være sjov til fester shade
#4(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 16:45
FBM
HAHHAHAHAA
#7(Med 31 svar)
24. september 2019 kl. 16:52
Shade
Der er en grund til jeg ikke drikker mere :)
#8(Med 17 svar)
24. september 2019 kl. 16:53
ZhiNeee
"Nobrainer at kræve et hold vil med til LANS eller spille turneringer". Hvad fuck vil du så med et hold?

omegalul
#9(Med 1 svar)
24. september 2019 kl. 16:54
FBM
Det han mener er at du ikke behøvede at skrive det på, fordi det er lidt af en selvfølge :)
#11(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 16:55
ZhiNeee
Hygsomt
#10(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 16:55
Shade
Du misforstod mig. Tænker ikke du behøves at skrive det siden at det er grunden til at man finder et hold. Så der er ikke nogen grund at du skulle skrive det... siden det er en "Nobrainer"
#15(Med 9 svar)
24. september 2019 kl. 21:26
dakineee
Han forsøger at hjælpe dig også går du i forsvarsmode, glhf med den attitude =D
#18(Med 7 svar)
24. september 2019 kl. 21:46
ZhiNeee
Ty, har allerede haft et par stykker der har kontaktet mig så det kører super.
#22(Med 6 svar)
25. september 2019 kl. 05:05
Fxrtune
Støttet Dust2.dk med 6 julekugler i 2019
Kæft en attitude mate, håber du indser at det ikke kommer til at hjælpe dig på noget tidspunkt i dine længere søgen for hold. Lad os håbe at der er hold i de gutter der har kontaktet dig, ellers kan du sku finde hold et andet sted. Tror folk har fået det indtryk af dig de skal have nu, for at udelukke dig i deres kommende projekt.
#25(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 09:20
ZeFoon
Han er en meget toxic person. God individuelt, men giver dig ret fxrtune, hans attitude er en kæmpe stop klods.
Har før pugget meget med ham, og der går ikke 10min før flame/blame kommer på banen.
#35(Med 4 svar)
25. september 2019 kl. 16:19
ZhiNeee
Ser ikke lige hvad det har med attitude at gøre når man misforstår hvad en person skriver ^^
#47(Med 3 svar)
25. september 2019 kl. 22:35
Fxrtune
Støttet Dust2.dk med 6 julekugler i 2019
Din reaktion på det? Altså kan du seriøst ikke se at du sejler med dine svar herinde?
#48(Med 2 svar)
26. september 2019 kl. 02:32
WeiZ
Nogle gange skal man bare stoppe selvom man har ret mate. Det ikke alle der kan se indad. Derfor tror jeg heller ikke man ser mere til ham på den danske scene :p
#56(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 10:38
ZhiNeee
Nej gudskelov ikke den danske scene
#73(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 16:16
Fxrtune
Støttet Dust2.dk med 6 julekugler i 2019
Haha, det overrasker mig bare hver gang, at folk kan være så naive xD
#19(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 21:53
FBM
Han misforstod hvad han mente med det?
#21(Med 3 svar)
25. september 2019 kl. 00:22
Malleren
Du får konstruktiv kritik og reagere som en lille pige?

Vær dog glad for at han vil bruge tid på det.... med den attitude kommer du nok langt :) ses herinde om 3-5 uger igen i guess
#33(Med 2 svar)
25. september 2019 kl. 16:08
WeiZ
3 - 5 uger er måske lige i overkanten. Eller nu ved jeg ikke hvad niveau dem som har spurgt ham om hold. Men allerede efter en uge burde man se på sine fejl og være konstruktiv overfor sig selv, og sine medspillere. Jeg ville sige 2 uger. :D
#37(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 17:21
Malleren
fair nok ;) jeg er nok lidt optimist ...
#42(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 20:12
WeiZ
det skal man også være hæhæ :D
#27(Med 12 svar)
25. september 2019 kl. 11:21
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du drikker ikke mere? Vi er samme alder bro, det er præcis den alder hvor vi skal ud og flække vodka bongs, ses til næste fest
#28(Med 11 svar)
25. september 2019 kl. 12:41
Shade
Så prøv du at drikker en halv liter vodka på tom mave...
#29(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 13:05
Shade
Drikke*
#32(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 14:53
thiezen
Var det sådan du kunne holde ud at sove i en stol i køge?
#43(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 20:20
FBM
Det er sjovt til at starte med indtil der ikke kommer andet end vodka op :)
#44(Med 7 svar)
25. september 2019 kl. 20:57
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Har bundet en jagermeister på Tom mave, det altså fråd
#52(Med 6 svar)
26. september 2019 kl. 10:11
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du må have nogle store mandemuskler
#57(Med 5 svar)
26. september 2019 kl. 10:44
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jo tak, jo tak, ses, skal tilbage i børnehaven
#60(Med 4 svar)
26. september 2019 kl. 13:11
Shade
Tilbage? har du ikke altid været i børnehave?
#63(Med 3 svar)
26. september 2019 kl. 13:25
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Min mor kommer jo og henter mig nogen gange igååååår
#75(Med 2 svar)
27. september 2019 kl. 12:40
MinseCS
STFU DAMIX

JEG KNEPPER JO DIN MOR, NÅR DU ER I BØRNEHAVE
#77(Med 1 svar)
27. september 2019 kl. 13:53
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Kan vi få et ban på fake mini? Altså det er ik espuma mini
#82(Med 0 svar)
2. oktober 2019 kl. 11:17
MinseCS
Er Espuma stadig en ting?
#13(Med 0 svar)
24. september 2019 kl. 17:33
disty
+REP på ZhiNe!
God spiller :)
#20(Med 2 svar)
24. september 2019 kl. 22:31
ZeFoon
Massiv -rep

Grund;
Mig og min ven queue med ham og en af hans venner. Hvor de valgte at fuldstændig mobbe min ven, og bede ham begå selvmord etc.
(Hvis folk ikke tror på det, har jeg demoen liggende) :-)
#34(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 16:16
ZhiNeee
Gi mig meget gerne demoen med lyd og det hele lille ven. Var ret så sikker på mig og r0mmel på intet tidspunkt nævnte selvmord. Bekender dog at ha små mobbet ham sammen med Rommel :)
#46(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 22:18
ZeFoon
Værsegod;
bit.ly/2ngn7M1
Den ligger frit til Download :)

Forstår stadig ikke du siger du ikke flamer etc, men du indrømmer at mobbe folk :)
#36(Med 6 svar)
25. september 2019 kl. 16:22
ZhiNeee
Kæft et fiesta det blevet til det her.
#38(Med 3 svar)
25. september 2019 kl. 17:31
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Selvforskyldt.
#39(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 17:50
ZhiNeee
eller noget
#53(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 10:12
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
ElLeR nOgEt
#40(Med 0 svar)
25. september 2019 kl. 18:27
Luc4s
+1
#54(Med 1 svar)
26. september 2019 kl. 10:17
Justesen
Måske du bare skulle have ignoreret ham Shade...
#55(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 10:32
Shade
Nah, det her var ikke kun for ham, men også for andre. Jeg har set så mange hold søgere og 8/10 gange er der altid fejl som man tydelig kan se hvor jeg bare tænker OOF. Prøver at give folk bedre mulighed for at komme på et hold ved at lave en ansøgning som man kan bruge til noget.
#41(Med 1 svar)
25. september 2019 kl. 19:29
Lepke
Underholdende tråd!
#51(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 09:56
divided
+1 på den da
#50(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 09:36
Radski
Hvordan kan du være 19 og så kikset hahahaha umuligt
#58(Med 6 svar)
26. september 2019 kl. 11:00
ZhiNeee
Okay okay jeg tror vidst jeg er pligtet til det her.



Posten her er blevet til et kaos uden det overhoved skulle have været det, det får stadig opmærksomhed hvilket er både dårligt og dejligt.



Jeg vil gerne sige undskyld til folk jeg har fornærmet men mest til Shade som gav mig en god hjælpende hånd til hvad jeg kunne gøre bedre. Rent ud sagt hader jeg når folk redigerer på mine opslag jeg laver og kommenterer på det men de gør det jo kun for at være hjælpsom. De ekstra kommentarer der kommet som siger jeg har sagt folk skal begå selvmord osv kommer ikke fra mig men min ven :) Jeg er toxic i pugs ja men det holder så langt fra hold.



Udover det så er jeg cringy ja, jeg kan ikke føre diskussioner og er meget dårlig socialt mest af alt pga min fortid men det skal vi ikke snakke om.



Jeg håber vi kan slutte diskussionen af her med et smil på læben hos alle og at hver eneste person herinde kan opføre sig voksent og lade alting ligge ligesom jeg har lyst til. Der ingen grund til at lege keyboard warriors mere eller at vi diskuterer og hater på grund af min reaktion på Shades hjælpsomme kommentar. Min attitude var dårlig og det bekender jeg.



Ønsker jer alle god Mini fredag og håber det bedste for jer. Tak for jeres forståelse :)!
#59(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 13:09
Shade
Hjælper hvor jeg kan og har lyst. GL HF fremover håber du finder det du søger :D
#61(Med 1 svar)
26. september 2019 kl. 13:12
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Thumbs up for at erkende sine fejl!
#62(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 13:17
Shade
Det er der ikke mange mennesker der gør, men dem som gør har jeg en nyfundet respekt for.
#79(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 13:01
Malleren
Never to late to change. Håber du kan holde det makker :D
#80(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 13:40
dakineee
Man kan håbe, selvom det ikke virker frivilligt :)

“ jeg tror vidst jeg er pligtet til det her.“
#81(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 17:22
Malleren
Ja, det kan altid være :D
#64(Med 11 svar)
26. september 2019 kl. 13:34
MichaelJ
mage til umodenhed skal man lede længe efter trods en "undskyldning". du har drømme om at blive betjent, men med den attitude kan det da kun være blive til et møde med dem på den forkerte side af loven.

du har meget fokus på, at du ikke er toxic. det lyder lidt som det en ekstrem toxic person vil sige. du har også bevist at du er utrolig giftig allerede på tråden.

absolut ingen held og lykke fra mig. få styr på dig selv før du søger hold. derefter så gl med det hele og håber du bliver betjent en dag. dig med en glock i hånden og en stiv dansker der skråler "PANSERSVIN" ind i hovedet på dig med hans ækle øl ånde kan kun gå godt.
#65(Med 3 svar)
26. september 2019 kl. 13:57
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Håber din hund får migræne.
#66(Med 2 svar)
26. september 2019 kl. 14:45
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Synd at hunden skal lide, under hans udtalelser :-(
#68(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 15:00
Shade
+1
#69(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 15:11
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så håber jeg han skal have bananlasagne til aftensmad
#67(Med 6 svar)
26. september 2019 kl. 14:58
Shade
Syntes det er sjovt du snakker om "umodenhed" også derefter siger du at han ikke blive betjent og kun vil møde dem som kriminel. For det første du kender ham ikke, du ved ikke hvordan han er som person eller hvordan han opfører andre steder end på internettet (kender ham ikke selv, men jeg giver ham heller ikke en mindre sviner). Det er alligevel lidt sjovt at du ønsker andre dårligt bare fordi DU ikke er e9 med hvordan de opfører sig på nettet. Også det at du hentyder til han vil pløk en stiv dansker er legit bare bunden. Legit du burde at stop.
#70(Med 5 svar)
26. september 2019 kl. 15:19
MichaelJ
du tolker da helt sjovt på den besked.
for det første har jeg aldrig sagt at han ikke kan blive betjent.
for det andet formoder jeg, at hans møde bliver som kriminel og ikke i uniform.
for det tredje ønsker jeg ham intet dårligt? ønsker bare ikke andre skal lide under så rådden en attitude på et hold.
for det fjerde skal du stoppe med at sige "legit" din møgunge.
spar mig din roman og gem det til opgaverne på gymnasiet.

#66 og 67 i er nogle sjove fætre. håber jeres børnebørn bliver døve.
#71(Med 4 svar)
26. september 2019 kl. 15:26
Shade
"men med den attitude kan det da kun være blive til et møde med dem på den forkerte side af loven." Hvordan tror du han fungere? Tror han ser din besked og tænker, ja forsatan en eller dude på internettet syntes ikke om mig så må jeg hellere skifte den måde jeg tænker på?

Og som du selv sagde "mage til umodenhed skal man lede længe efter"
Hold nu kæft en voksen baby du opfører dig som...
#72(Med 3 svar)
26. september 2019 kl. 15:55
MichaelJ
er da bedøvende ligeglad med hvad helvede han tænker. jeg skriver min holdning om hans attitude og den måde han fremstår på, så kan han tænke over det eller lade vær.
husk lige på, at det er dig der leger lærer for ham og kommer med en udvidet analyse.
forstår ikke du citerer den kommentar med modenhed. tror du skal i ordbogen for at grave betydningen frem.
nu er jeg færdig med dig. du er da en ulidelig hipster.
#74(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 16:23
Shade
ordnet.dk/ddo/ordbog?query=modenhed

"dig med en glock i hånden og en stiv dansker der skråler "PANSERSVIN" ind i hovedet på dig med hans ækle øl ånde kan kun gå godt."

"for det fjerde skal du stoppe med at sige "legit" din møgunge."

"#66 og 67 i er nogle sjove fætre. håber jeres børnebørn bliver døve."

"nu er jeg færdig med dig. du er da en ulidelig hipster."

Nu kan du selv se hvad du har skrevet og om det hænger sammen med "modenhed" LOL. Nu fandt jeg den ordbog som du nu er så glad for :)

Sidste her fra
#76(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 13:37
Pogbazooka
Er du færdig med at græde nu?
#78(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 13:57
droob
fucking hipstere på dust2s fora, hva? der bare giver gode råd og al muligt.. hader hipstere
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.