vic ses her juble til Copenhagen Games 2019.

vic om Besiktas i Rotterdam: "Pinligt hvis de flopper"

I weekenden kommer rigtig mange formentlig til at følge ekstra godt med i kvindeholdet Besiktas' kampe.

I den kommende weekend er der endnu en gang et CS:GO event på programmet, da DreamHack Open Rotterdam afvikles fra fredag til søndag med hold som Heroic, forZe og Besiktas på deltagerlisten.

Alle øjne kommer formentlig til at hvile på kvindeholdet Besiktas i Rotterdam, og det samme gør dette afsnit af eOddset TV, hvor JERN har vic fra Copenhagen Flames Fe med på en Skype-forbindelse.

I afsnittet siger vic blandt andet, at hun håber, at Besiktas klarer sig godt, for det er det her, kvinderne virkelig kæmper for, selvom hun alligevel tvivler lidt på, om de er klar til det.

vic er dog bevidst om, at Besiktas er havnet i en meget svær gruppe med Heroic, AVANGAR og ex-DreamEaters, men hun håber på, at Besiktas vinder et eller to maps.

Du kan se hele afsnittet ved at trykke her, hvor vic også fortæller om, hvor meget det betyder, at få sådan en chance. Du skal være fyldt 18 år for at se afsnittet.

#1(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:10
zanoj
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
"..for det er det her, kvinderne virkelig kæmper for" - så spil de alm. kvalifikationsrunder ligesom alle andre kvalificerede hold?
#7(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:47
NaToSaphiX
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det tror jeg faktisk også mange af kvindeholdene gør, det er bare sjældent de når så langt at de opnår relevans.

Men er helt enig, de burde spille alle de kvals de kan komme til og det bliver spændende at se til Rotterdam :)
#2(Med 4 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:23
mewie
Jeg tænker bare.. hold nu din mund.

Hvis kvindeholdene gerne vil vise sig frem og have respekt fra herreholdene, så må de kvalificere sig til disse turneringer på lige vilkår med alle andre. At DH laver en turnering for kvindehold, hvor præmien bl.a. er deltagelse til denne turnering er simpelthen til grin og synd for alle upcoming teams.

Jeg er all-in for at kvindeholdene skal dyste med herreholdene, men gør det nu på den rigtige måde og bevis at I kan være med.

Nu hvor de så er med, så krydser jeg fingre for at de gør en god figur, men det bliver nok en hård og kedelig omgang - de andre hold i gruppen er vel et par niveauer eller 4 bedre.
#4(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:23
Kollos
kunne ikke have sagt det bedre
#14(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:07
Lemmy
Martin Luther King
#48(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 19:43
vicvic
Guld Sæsonkort Sæson 15
Noget af en måde at starte en debat på -

Nu er det jo ikke sådan at vi som kvinder går ud og hverken kræver eller beder de her arrangører om at præmien skal være en "gratis" billet til en mandeturnering. Men når muligheden byder sig vil jeg da ikke gå hen og sige nej tak?

Jeg forstår udemærket godt frustrationen fra top10 hold i danmark - eller under for den sags skyld. Nej, vi er ikke gode nok til det her niveau - men må vi have lov at være glade for at få muligheden?
#60(Med 0 svar)
18. oktober 2019 kl. 07:48
mewie
Hej,

Jeg skriver faktisk ikke, at I skal takke nej eller at I ikke må være glade for muligheden - mange af herreholdene ville da have gjort det samme. Jeg skriver, at hvis kvinderne i csgo gerne vil opnå respekt fra herresiden, så må de deltage på lige vilkår. For at sige det pænt, så har et hold som Besiktas intet at gøre i en turnering af denne kaliber, når de ikke engang vil kunne klare sig/have det svært mod et ~top100-200 hold.
Du skriver det selv - I(de) er ikke gode nok til det her niveau. Deres deltagelse kommer på et billigt grundlag, hvilket jeg mener er til grin og synd for herreholdene.

Nu kan jeg jo pænt spørge dig, om du mener at dit hold har noget byde ind med i Winners League niveaumæssigt eller tror du, at jeres invitation primært er grundet marketings aspektet?
#3(Med 2 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:23
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
16-2
16-3
16-2 god tur hjem.
#11(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:59
Cacci
xd
#61(Med 0 svar)
18. oktober 2019 kl. 13:19
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
So far so good
skulle nok have oddset
#5(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:40
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
spil nu bare kval turneringer som alle andre. Det er sku fuld ud diskrimination. Skal vi begynde at brænde vores underbukser og starte en mandebevægelse?
#13(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:05
bitFisk
Vi gør det!
#6(Med 10 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:42
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ydmyg tilgang om end jeg stadig ikke begriber at man ikke bare deltager til de normale kvalitifikationer istedet for blot at tale om det. Jeg mener, I vil gerne med til de her arrangementer, men kun hvis I får en plads tildelt, og ikke en I har kæmpet for på ligefod med alle andre?

Jeg kunne frygte at nogle af de store hold ikke giver den fuld gas, ja sågar endda at de måske endda ville smide et map eller mange runder. Dét ville nemlig give en enorm eksponering og "falsk" tro på at de hører til i sådanne turneringer, hvilket fortsat ville sikre FE hold "gratis" spots foran hold som, jeg personligt mener, fortjener dem mere.
#8(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:48
glace
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Vinder af Dust2 Final Four
Jeg tror nærmere du skal forvente at de andre hold i gruppen kommer ud som lyn og torden. Der er ingen hold i det her community som vil have på sig, at have smidt et map til et female hold.

Jeg vil også vove at påstå, at selv med halv gas, så bliver det kæmpe walkover for herreholdene. Der er bare en niveau forskel, som der ikke er til at tage fejl af.
#9(Med 8 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:55
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er sgu ikke fordi kvindeholdene ikke spiller alle kvalifikationer.. de når bare aldrig langt i dem og det er nok det eneste problem..
#10(Med 5 svar)
16. oktober 2019 kl. 14:56
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ser dem aldrig deltage.
#50(Med 4 svar)
16. oktober 2019 kl. 21:43
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Har set flames deltage en del gange.. Ved ikke med Besiktas.. Men har set Flames ihvertfald 3 gange i forskellige kvals.. Ville gå ind på deres faceit og finde deres deltagelse i faceit kvals men det virker åbenbart ikke lige...
#51(Med 3 svar)
16. oktober 2019 kl. 21:44
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
faceit.com/en//room/11500b74-c31c-4634-9ddb-fc0380..
Her deltager de for eksempel i ecs. Og hvis du kigger på deres profil kan du finde flere kvals de har deltaget i :D
#54(Med 2 svar)
16. oktober 2019 kl. 22:13
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men det er VIRKELIG få kvals i forhold til alle andre hold i den danske subtop fx. Kan se de har deltaget i 5 kvals siden februar, det er altså 5 kvals på 8 måneder, og jeg kan love dig for, at der har været virkelig mange kvals på faceit, der har været værd at deltage i. Har også set dem deltage i Main og Advanced kvals, men det er også det. De burde spille alle de kvals, som subtop holdene spiller. Ellers kan det i min optik ikke tages seriøst, når der siges, at man gerne vil dyste imod mændene. Desuden er Flames det eneste hold, jeg har set, deltage i de her kvals. Har ikke set hold som Besiktas, Demise, Lazarus osv deltage, og i NA har jeg heller aldrig set CLG Red eller Dignitas skrive, at de deltager i X kval. Derfor synes jeg ikke, at man kan sige "Kvindehold deltager i kvalifikationerne" bare fordi ét af holdene deltager i en ECS kval hver 3. måned..
#58(Med 1 svar)
17. oktober 2019 kl. 17:29
vicvic
Guld Sæsonkort Sæson 15
Nu har jeg kun spillet med siden juli - så kan ikke rigtig udtale mig her.
Vi prøver at spille så mange kvals som muligt, men vi må også indse at vi ikke kan prioritere ALLE kvals over vores pracc, for så kommer vi da aldrig i nærheden af at kunne præstere noget, hvis vi spiller officielle/kvals 4 gange om ugen som rigtig mange af I hold gør.
#59(Med 0 svar)
17. oktober 2019 kl. 19:00
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvorfor ikke? Hvis det er en kval, som næsten alle spiller, så giver det jo ikke mening at pracce, i og med at der ikke er nogen, der er værd at pracce imod.
#12(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:01
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
som jo så ikke er et problem, andet end manglende niveau fra dem :D og jeg har sku heller aldrig set et female hold deltage i en kval :D
#52(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 21:46
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej det er ikke noget problem. Folk skriver bare de ikke deltager, hvilket de gør.. Siger på ingen måde det er fair. Siger bare de deltager lol
#15(Med 6 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:14
haste
Vinder af Dust2 Masters
Vinder af Dust2 Final Four
Du er sgu sød mod dem Vicky. Du ved lige så vel som alle andre herinde at de formegentlig bliver løbet over i alle deres kampe.

Top 10 i kvinde verdenen har lang vej for at slå drengeholdene i top100-200 på den nuværende scene.

Hvis pigerne så heller ikke deltager i drengeturneringerne, så kommer de sgu aldrig til at kunne følge med i det tempo, som csgo udvikler sig i. Sorry to say.

Al respekt til pigerne som er all in i CS. Jeg er sgu bare træt af at høre på deres brokkeri angående drengeturneringerne. De får private pige turneringer, og nu også en kvalifikation for kun piger til denne her turnering. Kan simpelthen ikke forstå det.

Held og lykke til pigerne. Jeg synes bare det er super synd for de drengehold, som rent faktisk har grindet i så mange år, og rent faktisk har niveau og potentiale til at overraske til sådan en turnering her. (Tricked eksempelvis).

Det eneste positive ved dette er at der måske kommer flere pigespillere til CS:GO fordi de måske ser denne her turnering blive spillet.
#17(Med 3 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:13
Lemmy
Gal en timing
#18(Med 2 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:18
haste
Vinder af Dust2 Masters
Vinder af Dust2 Final Four
Jamen alle kan jo se det, desværre.
Det er super synd. Jeg håber ikke for dem at de taber 16-0 i en kamp. Det ender jo bare med at blive endnu et meme/tilgang angående drenge vs piger i CS:GO verdenen.
Alligevel håber jeg lidt de bliver ødelagt. Så skal vi ikke høre på juliano og co, som brokker sig over at de aldrig får chancen med drengene, eller hvad fanden de plejer at råbe højt om.
Præcis som CBE. (Nogle af dem).
#19(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:23
Lemmy
Er fuldstændig enig.
Det er selvfølgelig et stort skridt for kvinde-cs, men det skal ikke være sådan at de bare kan være den hellige ko, som bliver inviteret eller skal spille i en dårligere kval.

Håber at de taber med en god margin så omverden af turnerings holdere kan se forskellen på niveauerne.

Dog vil et positivt resultat måske medføre at de skal spille kvals med herrerne fordi de har bevist et niveau tæt på dem.
#41(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 18:06
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Tror det ender i memes lige meget hvad der sker.

Taber de = memes
Vinder de over et herrehold = herrehold memes
#44(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 18:23
LakeTown
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Amen
#45(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 19:01
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hvis ikke større.

Jeg huskede mit gamle mix hold op til et lan event løb det daværende Epsilon pige hold over 16-1; og i uber n00bz slog vi det gamle besiktas (før Michaela osv joinede) 16-0.

Og jeg dengang ikke mene vi var tæt på top 200 i verdenen. Og vi så jo selv hvad der egentlig skete til CBS med b0ychild og co. løbe dem direkte over på lan også.

Jeg håber det går bedre for dem til dette event, og selvfølgelig det bedste for kvinde CS da det er en stor mulighed for at kunne vise sig frem. Men jeg ser mig sammetid enig, jeg synes lidt det er at spilde en plads, som jeg føler mange hold virkelig kunne have benyttet sig positivt af for deres fremtid (du nævner selv tricked). (Ment i den form af hvordan de næsten fik foræret en plads).

Men på den anden side, lad os sige Besiktas flopper (igen, som set med deres tidligere hold i mande turneringer) - så tror jeg vidst også den kanin er slået, og forhåbentlig får de selv øjnene op for at det måske kræver den del ekstra, og vil forsøge.

Jeg ved mange kvinder har været hips om haps om at de er glade for deres kvindeturneringer, men tværtimod - så tror jeg også det er på tide at bevise de følger med herrene.

Chancerne er små for at de vinder denne event, på et punkt håber jeg de overrasker - men realiteten er bare at.. det nok ikke sker. Og uden at lyde som en idiot, så tænker jeg også med b0ychilds komentar i #28 at hold som, Besiktas forhåbentlig får armene lidt ned om deres egen kvaliteter forhold til samtlige mandehold.

Jeg er en smule træt af mange taler om de aldrig får chancen for at spille mod drengene i turneringer, og aldrig bliver invitet. Men lad os sige mange åbne kvals deltager de slet ikke engang i, for at forsøge.

Dog selvfølgelig er der kvindehold der forsøger, og thumbs up for dem!
#16(Med 9 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:13
Lemmy
Kæmpe respekt for at Vic fortæller hvad deres forhåbninger og forventninger er til turneringen. Dog synes jeg det er en lidt spøjs tilgang at have en forventning til at hive et enkelt måske 2 maps hjem, det synes jeg sgu er en skændsel, da der er så mange andre hold som knokler for at vinde de her Dreamhack events, eller ihvertfald har større ambitioner end hvad holdet her har. Intet skal tages væk fra Besiktas håber de viser nogle tænder.
#20(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:31
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tja vic spiller jo ikke på besiktas så det er vel hendes minimums forventninger, hun vil nok gerne se dem vinde det hele, men hun ved nok samtidig godt at chancerne for det næsten ikke er værd at nævne.
#21(Med 7 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:33
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er jo vics personlige mening.
Ikke besiktas egen mening / holdning.
Vic spiller jo ikke med dem. Men for flames:)
Du får det til at lyde som om vic er en del af besiktas
#22(Med 6 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:37
Lemmy
Vidste jeg ærligt ikke haha sry på den :P, men synes det giver et godt tegn på forventningerne stadig dog.
#24(Med 5 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:39
Slettet bruger
Det ved jeg nu ikke, det svarer jo til at støtte op om sin søn/datter til X factor, når forældrene umiddelbart godt ved at de faktisk ikke burde stille op - kun for at blive destrueret af Blachman på live TV.
#25(Med 4 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:45
Lemmy
Altså, støtten er at hun har en mild drøm om at de kan få 1 map? Forstår umiddelbart ikke det argument.
#26(Med 3 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:45
Slettet bruger
Det er vel mere en fantasi end en drøm synes du ikke?
#27(Med 2 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:45
Lemmy
Jojo bestemt, men er en drøm ikke også fantasi? :P
#29(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:47
Slettet bruger
Det kommer an på rækkefølgen I guess :D
#31(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:52
Lemmy
:P
#23(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:39
Badefar
Det kan ikke bringe mit pis i kog, at et kvindehold får et spot til den her turnering, for så får vi da en god reference til fremtiden, når den uundgåelige diskussion igen rejses om, hvorvidt kvinder holdes nede af et glasloft i CS, og at de skulle være ligeså gode.

Den slags diskussioner er altid gennemsyret af en stor omgang bullshit fra den "krænkede" part, så det er glimrende, at vi kan få nogle håndfaste beviser mod deres tåbelige påstande, og kan underbygge at det i virkeligheden krænker sportens integritet, at man inviterer hold med der er så langt under niveau, fremfor hold for hvem de her turneringer kan være altafgørende for, at de får et gennembrud.
#28(Med 4 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:46
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Håber alle kvinde hold taber, danske som internationale. Er ligeglad om det handler om followers eller lignende på SoMe, det burde handle udelukkende om niveau.

Kommer aldrig til at forstå det, når der er så STOR forskel. Verdens bedste kvindehold kan ikke engang begå sig i ESEA Open.

Hvis Caroline Wozniacki mødte en amatør herre spiller, så ville hun stadigvæk klaske ham.

Kan ikke sætte mig ind i det, ser en del kvinder reklamere med de er professionelle CSGO spillere, hvorfor er de så ikke bedre? Vi har upcomming hold med gutter der fuldtidsarbejder ved siden af 6 dages pracc om ugen, tænk hvis de havde fuldtidsomstændigheder, vi er på vej i en forkert retning. Ufortjent at få invite på baggrund af sit køn eller followers, og fri mig fra sammenligningen med BLAST, det er overhoved ikke det samme.
#30(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 15:49
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så behøver du jo ikke håbe de taber. Så taber de jo bare.
#33(Med 2 svar)
16. oktober 2019 kl. 16:15
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Dit Wozniacki argument kommer helt an på hvilken type amatørherrespiller hun møder. Hun vil formentlig tabe til de bedste 300 danske herrespillere, hvoraf næsten alle er amatører. Hun har ingen chance for at breake partier mod så hårde serve.
#34(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 16:30
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Se det kan vi jo nok diskutere længe omkring det med wozniacki, men ikke det jeg vil fokusere på. Hvis vi tager udgangspunkt i det du siger er rigtigt så er det jo på baggrund af deres biologi hvor mænd på ingen måde har så stor en fordel biologisk til at de burde være så meget bedre til cs end kvinder.
#55(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 22:31
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Der er ingen større forskel end der er på mænd indbyrdes, og deraf ingen fysiologisk årsag til, at mænd er bedre. At nogle mænd er bedre handler om mentalitet, at vi er flere og at vi starter tidligere.
#32(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 16:05
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
I ligestillingens lys, så håber jeg de bliver sendt hjem på røv og albuer, og at det er så stor en fuser, at ingen nogensinde vil inviterer dem til turneringer igen. De må på lige fod med alle andre esportsudøvere kvalificere sig selv.
#35(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 16:39
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu har alle sagt de håber de ryger ud på røv og albuer, så vil jeg da se det fra en anden vinkel.

Hvis - og det er et meget stort hvis - nu Besiktas formåede t lave en eller anden form for resultat, så kunne det jo forsvare at de blev inviteret. Men det ville jo så netop forpligte så tilstrækkeligt, at de skulle fortsætte med at lave resultater, specielt i de europæiske turneringer og små ligaer som ESEA og så netop deltage i kvalifikationerne fremadrettet.

Men ligesom alle andre, så tvivler jeg. Det er ærgerligt der ikke er flere kvindeturneringer, men man må bare sande at der ikke er nok opbakning omkring det.

Med dét sagt, så kan man ikke klandre Besiktas for at sige ja. Det er i mine øjne arrangørerne man bør være efter.
#36(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 17:01
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
Klart de siger ja og havde de fleste nok gjort, men jeg havde da taget hatten af for dem hvis de nu havde takket nej og sagt noget i stil med: "Vi grinder for det her ligesom så mange andre derude, så i god sportsånd vil vi ikke kunne takke ja til det her udelukkende fordi vi er af det køn vi er. Vi skal bevise vi kan gøre det på præcis samme måde som mændene, ellers beviser vi jo netop ikke at kvinder kan præcis det samme."
#37(Med 3 svar)
16. oktober 2019 kl. 17:10
jabbi
Astralis
Dansktoppen
Major deltager
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
18+???????????????????
#38(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 17:11
hug
Guld Sæsonkort Sæson 16
+1
#39(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 17:20
bennO
+1
#40(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 17:36
zER0B0y
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
+1
#42(Med 3 svar)
16. oktober 2019 kl. 18:08
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg glæder mig fucking meget til at se hvor langt de er kommet.
Jeg husker stadig Victor Pedersen til CBE

hltv.org/matches/2314587/dynasty-fe-vs-victor-pede..
hltv.org/matches/2314617/dynasty-fe-vs-victor-pede..
#43(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 18:14
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Præcist de samme kampe jeg har været inde og kigge på idag. Det blir også spændende og om hvordan tier 2-3 holdendes tilgang til kampene bliver.
#46(Med 1 svar)
16. oktober 2019 kl. 18:59
Haastrup
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu kan man jo så ikke bruge DreamHack til at måle noget som helst alligevel, eftersom de lige har erstattet en af deres spillere med en herre-spiller :D
#47(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 19:00
DMGZ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Det giver så lidt mening.
#49(Med 2 svar)
16. oktober 2019 kl. 21:07
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
hltv.org/news/28156/blackie-to-stand-in-for-besikt..



????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
#53(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 22:05
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så et kvindehold, som kvalificerede sig igennem en turnering kun for kvindehold, skifter nu en kvinde ud og en mand ind.

Glæder mig fandme til at disse turneringer bliver hverdag, så hvert tier3-4 mandehold har et kvindehold, som kan vinde kvinde-kvals, og så indskifte deres mandehold =)))
#56(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 22:37
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Nu bliver det jo bare underligt. Et kvindehold der vinder en kvindeturnering og kvalificerer sig, som nu stiller op med en mand. En mand der burde spille for sit eget hold i en på papiret lettere gruppe, men vælger at satse alt på at spille for et pigehold, hvor han nærmest kun kan ende med at se "dum" ud, hvis han ikke slutter øverst hver gang.
#57(Med 0 svar)
16. oktober 2019 kl. 23:12
JKN
I forhold til udvikling af kvinde cs så tror jeg heller ikke på, at vejen frem er kvindeturneringer og “billige” pladser i herreturneringer.

Der skal enkelte kvinder ind på gode hold og lære mere. Det kunne være mimi på et hold med passende niveau i subtoppen (boblerne?). De skal ikke med pga. køn, men fordi der må være enkelte kvinder, som er gode nok til at indgå på sådanne hold.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.