Opret Log ind
Knald eller fald for Heroic mod Sprout
Heroic skal vinde kampen mod Sprout for at gå videre til finalerne i ESL Pro League.
Skrevet af: Arthrangos    13. oktober 2019 20:23      

stavn sidder klar til kamp mod Sprout.

ESL Pro League gruppe B færdigspilles i dag, hvor Heroic tager kampen op mod Sprout, og netop denne kamp skal Heroic vinde, for at gå videre til finalerne.

Heroic er uden tvivl favoritter til at vinde kampen mod Sprout, da de på det seneste har præsteret rigtig flot. Det blev dog desværre til holdets første nederlag i lang tid i går, da de tabte til Vitality, men selv denne kamp bød på tre tætte maps.

ESL Pro League Season 10 Europe
Bedst af tre maps
Vitality
2 - 1
Heroic
de_train 14 - 16 de_train
de_dust2 16 - 13 de_dust2
de_nuke 16 - 13 de_nuke

Hvis Heroic vinder kampen er de nemlig nummer ét i gruppen, da Vitality tabte til NiP. Samtidig kan de dog ende som nummer fire, hvis de taber opgøret, og så ryger de helt ud af denne sæson.

ESL Pro League Season 10 Europe
Bedst af tre maps
Heroic
2 - 1
Sprout
de_dust2 4 - 16 de_dust2
de_inferno 16 - 8 de_inferno
de_overpass 16 - 14 de_overpass

Til ESL Pro League Season 10 går nummer et fra hver gruppe bestående af fire hold videre til slutspillet, mens nummer fire elimineres. Nummer to og tre går herefter sammen med de andre toer og treer til endnu et sæt gruppespilsopgør, hvor de to bedste hold tager de sidste pladser til slutspillet.

Kampen streames live på ESLs Twitch, som du kan se herunder.

#1 RAVN
2019-10-13 20:32
Kom så Heroic!
#2 Dozz
2019-10-13 20:59
Kom så heroic. Håber sku i tager den. Kunne være fedt.
#3 Danmarks_Imperium
2019-10-13 21:09
Virkelig skuffende af Vitality..
#4 Luffe-
2019-10-13 21:29
Hvordan ?
#5 SEVEN
2019-10-13 22:14
At tabe 0-2 til NiP?
#6 Luffe-
2019-10-13 22:38
Hold nu kæft. Havde jeg totalt overset. :) Troede det var skuffende, fordi de afgav et map til Heroic 😂😂
#7 SEVEN
2019-10-13 23:15
Ah ja okay :)
#8 SEVEN
2019-10-14 01:16
Shit cadiaN var fired up da de vandt, hahaha. Pisse fedt at se! Flot af Heroic at snuppe 1. pladsen :)
#14 Smackyy
2019-10-14 02:33
har vi et klip af dette? Kunne godt tænke mig at se :)
#16 sirr
2019-10-14 07:11
Heroics Twitter har et par klip fra kampen. Bl.a. stavns vanvittigt vigtige 1on3 ved 13-14 på overpass 👍

Edit: og deres jubel da de vinder. Casper er helt glad, skønt at se man går.op i det 🙏
#18 saks
2019-10-14 07:53
Tak!
#9 Kjaerulff
2019-10-14 01:26
HOLD NU KÆFT HVOR ER I GODE DRENGE!!!! SES I ODENSE SHÅLÅLÅLÅ
#10 FireBird
2019-10-14 01:32
Godt kæmpet 👍
#11 dansepigendk
2019-10-14 01:34
YAY HEROIC
#12 MichaelJ
2019-10-14 01:35
CadiaN er den dejligste spiller... endelig lidt følelser istedet for at se en flok klovne som avangar der ryger i majorfinalen og knap smiler... eller tricked som vinder en 1mil finale og nærmest ser sure ud.
I benhårde gutter.
#19 saks
2019-10-14 07:54
Enig!
Han er en dejlig mand.
#13 Tyze
2019-10-14 01:41
yaaaay!
#15 strogie
2019-10-14 06:19
fortjent :D
så nice at de vandt og vitality tabte :)
jeg så at zywoo havde 6-3-15 score på dust2 det er godt nok vildt.
Det viser vel hvor stor en del af deres success han er :)
#17 sirr
2019-10-14 07:13
Det har der vist længe ikke været tvivl om. De har længe været det "nye" NaVi, dengang hvor de også kun levede på s1mple gik 30+ i hvert game før de kunne vinde 😉
#20 zyh
2019-10-14 09:13
Stort tillykke med det gutter, fremragende spil og lækkert comeback... Hands down stavn, hold nu kæft det er en fornøjelse.