Opret Log ind
Dust2.dk erfarer: peacemaker bliver ny coach i Tricked
Ifølge Dust2.dk's oplysninger er den tidligere coach for Heroic klar til at tage over i Tricked, hvor han derfor vil erstatte Winspai som coach.
Skrevet af: Arthrangos    12. oktober 2019 21:21      

peacemaker har tidligere været coach for Heroic.

Tricked står ifølge Dust2.dk oplysninger over for ændringer, da organisationen er klar til at hente den tidligere Heroic-coach, peacemaker, hjem til holdet. 

Tricked har været blandt de mere omtalte hold på det seneste, især efter deres præstation til V4 Future Sports Festival, hvor de løb med førstepladsen på over en million kroner.

LÆS OGSÅ
Vanvittigt: Tricked vinder finale og scorer 1 million kroner i præmie

Nu fortæller flere kilder uafhængigt af hinanden til Dust2.dk, at peacemaker er klar til at træde ind som holdets nye coach, hvor han derfor kommer til at overtage Winspais plads.

peacemaker har blandt andet været coach for Heroic fra 2017 indtil starten af juli 2019, hvor han siden da ikke har stået bag noget hold. Nu tyder det dog på, at han fremadrettet skal arbejde sammen med HUNDEN og kompagni.

Tricked kommer derfor ifølge vores kilder til at se således ud:

  • dk HUNDEN
  • dk acoR
  • dk Bubzkji
  • dk sjuush
  • dk roeJ
     
  • br peacemaker (coach)

Dust2.dk har forsøgt at få en kommentar fra flere af de involveret, men de har endnu ikke vendt tilbage.

#1 wake
2019-10-12 21:24
Men :( Winspai :(
Forstår jeg ikke
Men på den anden side er peacemaker en meget erfaren herre.
Men de achievements de har nået med winspai!
#ForeverFuldSmadder
#2 zyh
2019-10-12 21:33
?????
#3 rijaH
2019-10-12 21:37
øh what
#4 sirr
2019-10-12 21:40
Med rygter om at selve holdet er på vej videre, så virker det da besynderligt - især forstår jeg ikke præmisset om at man vil ændre på noget der tydeligvis virker. Tænker det må være holdet der har brug for mere erfaring, men det kan arbejde både for og imod. Bliver spændende at se hvad der skal ske, om end jeg må rose Winspai - uskrevet kort der går ind og tilsyneladende giver et-eller-andet lækkert til holdet 👏✌️
#5 Messias
2019-10-12 21:42
Wat
#6 Martin
2019-10-12 21:48
Der må ske ting på det hold. Der r plads til konfig.
#9 OJ1738
2019-10-12 22:24
Intet ondt om Tricked, de er alle super dygtige, men tror du konfig vil det? Han er vel tier1-materiale når han peaker.
#11 Kristja
2019-10-13 04:05
Bubzki > konfig. Hvordan kan man nogensinde kalde den snydepæls god :)
#12 strogie
2019-10-13 06:25
Nej bubski er ikke bedre
#13 sirr
2019-10-13 11:32
Jeg ville oprigtigt tvivle på om motivationen overhovedet ville være der for konfig. Udefra, og nogle gange, kan det godt virke som om at han mener han er en gave til CS - i Tricked virker det til at man knokler for sine resultater, store som små, og der tror jeg ikke konfig er.
#14 b0ychild
2019-10-13 13:53
k0nfig skal spille på et verdensklasse hold, ikke tier3.
#15 HUNDEN
2019-10-13 14:31
Du må virkelig have noget had til nogen i Tricked. Ingen af os har et personligt forhold til dig, men du har FANDME ondt i røven i samtlige nyheder..

Hvad er problemet?
#16 b0ychild
2019-10-13 15:22
Jeg ved slet ikke hvor det kom fra? Hvor har jeg udtrykt mig, så det kunne tolkes som om jeg har had til nogen af jer? Har ikke ondt i røven over noget som helst, der har med jer at gøre.
#19 HUNDEN
2019-10-13 18:19
Hvor det kommer fra? I samtlige tricked nyheder, da Borup var på holdet var negative kommentar fra dig.
#20 b0ychild
2019-10-13 18:29
Det var da noget af en påstand. Er det ikke noget du bilder dig ind? Eller SKAL man have et had til Tricked hvis man ikke synes, at i er tier1 eller tier2? For lige at afkræfte din mærkelige påstand, så har jeg lavet et tweet d. 16 juni, hvor jeg lykønsker jer med jeres sejr. Ved ikke hvor meget had eller negativitet der er i dét. Man hader vel ikke nogen fra holdet, hvis man ikke deler sammen mening, som så.mange andre.
#21 HUNDEN
2019-10-13 18:59
Folk vælger selv, hvor de ser Tricked være - om det er tier1,2,3 eller 4.. Men en påstand, er at vi altså har været stabilt top20 hold siden vi var til ggleague i Juli.

Men hvis du gerne vil påstå, at du aldrig har været negativ omkring Tricked - så har jeg nok bare læst forkert ;-)
#7 SEVEN
2019-10-12 21:57
Åndssvagt i min optik
#8 JaySomz
2019-10-12 22:01
Woot.
#10 TheKonkel
2019-10-12 22:36
spændende!! Tror det er noget som kan hjælpe tricked rigtig meget selvom de har gjort det godt med winspai i ryggen, så tror jeg virkelig det kan gavne dem at få en fuldtids coach på. Som har erfaring fra masser af store events...
#17 LakeTown
2019-10-13 15:29
Hvor lang tid er peacemakers gennemsnits ophold hos et hold? Under 6 måneder er mit bud uden at have undersøgt det nærmere. Jeg tænker Winspai er tilbage i starten af 2020 når Peacemaker rammer hverdagen men dnno.

Spænende navn at få ind til et utrolig spænende hold, håber på det bedste!
#18 stenvang
2019-10-13 16:17
Nu kender jeg ikke peacemaker, så godt.
Men hvordan kan det være, et dansk hold vælger en brasilianer. Ville det ikke være svært, at hjælpe med kommunikationen fx.