Opret Log ind
Nu skal Heroic dyste mod Vitality
Der er i den grad lagt op til et brag af en kamp, når Heroic skal forsøge at vinde deres 10. kamp i træk mod Vitality.
Skrevet af: Arthrangos    12. oktober 2019 22:28      

Snappi skal forsøge at lede Heroic til en sejr over Vitality.

ESL Pro League Season 10 er fortsat godt i gang, hvor gruppe B løber af stablen i denne weekend. Her så vi Heroic sejre over NiP i går, men i dag står de over for en langt stærkere modstander, da Vitality sidder klar til kamp.

Vitality er uden tvivl de større favoritter til at vinde opgøret med spillere som ZywOo, shox og apEX i lineuppet. Heroic har dog vundet ni kampe i træk, og det tyder ikke på, at de har lyst til at bryde denne stime endnu.

ESL Pro League Season 10 Europe
Bedst af tre maps
Vitality
2 - 1
Heroic
de_train 14 - 16 de_train
de_dust2 16 - 13 de_dust2
de_nuke 16 - 13 de_nuke

Til ESL Pro League Season 10 går nummer et fra hver gruppe bestående af fire hold videre til slutspillet, mens nummer fire elimineres. Nummer to og tre går herefter sammen med de andre toer og treer til endnu et sæt gruppespilsopgør, hvor de to bedste hold tager de sidste pladser til slutspillet.

Kampen streames live på ESLs Twitch, som du kan se herunder.

#1 RAMGIBBOVS
2019-10-12 23:06
Marco fragger pt zywoo ud!! Kan lide det Marco !!! Leeets gooo
#2 RAVN
2019-10-12 23:09
Snappi er tydeligvis langt bedre når han spiller under Heroic. Dejligt at se. Bare dejligt at se Heroic spille så godt som de gør.
#5 FBM
2019-10-13 01:03
Cadian spiller også bedre end han gjorde i north :)
#11 RAVN
2019-10-13 09:06
Helt enig. Synes det her hold ser ret lovende ud.
#3 wake
2019-10-12 23:38
damn, 21 maps i streg gutter.
hvad skal der ske :D
Godt at se både snappi og Cadian spille vildt godt!
#4 Tyze
2019-10-13 00:22
21, og så heller ikke længere ser det ud til ;)
Håber dog jeg jinxer den!
#10 strogie
2019-10-13 02:59
Dust2 logic tid til udskiftning :'(
#6 TryingToLose
2019-10-13 02:14
Så kun de sidste 7 runder på Nuke, men hold da op hvor Cadian tager mange mærkelige beslutninger og dumme repeeks. Lidt ærgerligt de ikke fik den lukket. Kom igen
#7 Kristja
2019-10-13 02:37
Det så man jo også at han gjorde i North. Men de har gjort det godt må man sige :)
#8 SEVEN
2019-10-13 02:39
Det var ærgerligt, der mangler lige det sidste men det er jo til at se de sagtens kan være med. Bare de bliver ved at med arbejde på det så skal der nok komme resultater.
#9 cleansation
2019-10-13 02:53
Fuck det var tæt på. Men et par dumme runder koster dyrt.
#12 Kjasper
2019-10-13 11:16
Nu så jeg ikke kampen men ud fra resultaterne, så ligner det at det her Heroic mandskab bestemt også har noget potentiale :D
#13 sirr