29-årige cajunb spillede i 2017 for North. Efterfølgende blev det til ophold i OpTic og Cloud9. (Foto: North)

North henter cajunb; cadiaN skifter til Heroic

North har netop præsenteret cajunb som ny spiller, mens løverne siger farvel til cadiaN, der skifter til Heroic.

North og Heroic har begge netop offentliggjort tilgangen af nye spillere, da cajunb er ny North-spiller, mens cadiaN skifter positionen på bænken i Telia Parken ud med en fast plads på Heroics holdkort.

Det er seks dage siden, at det for første gang blev rygtet, at cajunb var tæt på at skifte til North. Kort tid efter forlod den erfarne dansker OpTic, og så var der næsten ikke tvivl længere.

I dag er det så blevet officielt, at cajunbs fremtid ligger i North, hvor han erstatter valde, der er rygtet til OG sammen med Aleksib og NBK. Der er dog endnu ikke noget officielt ude.

North siger også farvel til cadiaN i dag, som har været bænket siden maj, hvor JUGi ankom. cadiaN trækker nu i Heroic-trøjen, som han har båret som stand-in i løbet af den seneste tid efter blameFs skifte til Complexity.

Det betyder dermed, at Heroic atter er fuldtallige. cadiaN får allerede debut som officiel spiller i aften, hvor Heroic spiller første kamp i ESL Pro League Sæson 10 mod Ninjas in Pyjamas.

North består nu af:

  • Danmark gade
  • Danmark aizy
  • Danmark Kjaerbye
  • Danmark JUGi
  • Danmark cajunb
     
  • Danmark mithR (Coach)
  • Danmark valde (Bænket)

Heroic består nu af:

  • Danmark Snappi
  • Danmark stavn
  • Danmark es3tag
  • Danmark b0RUP
  • Danmark cadiaN
     
  • Danmark LOMME (Coach)
#1(Med 12 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:10
Badefar
Jeg fatter ikke en høvl af cajunb til North. Han er en god spiller, hvis man allerede har et hold med nogle stjernespillere, potentielt nogle yngre af slagsen, og har brug for en stabil og erfaren spiller der kan spille nogle ydrepositioner og spille 2nd AWP. Der er North bare slet ikke, North burde være i rebuild mode.

North burde sætte sig ned med et helt blankt stykke papir, og så begynde at sammensætte det bedste lineup af de spillere der er hos OpTic, Heroic, Tricked, det nuværende North og de par andre der kunne være i spil. Resultatet er så muligvis, at der kun skal en eller to fra det nuværende North med på det hold, men sådan må det så bare være, for det her North-hold er et dødt lineup uden lederskab og retning der i bedste fald bliver et uinteressant borderline top 10-hold.

Jeg kan simpelthen ikke se pointen med det her projekt efterhånden. Titlen som den danske førsteudfordrer til Astralis-coret har ikke været så meget up for grabs siden 2014.
#3(Med 8 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:14
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
For North ja, men er der andre af den hylde de kan tage af uden at satse hele butikken?
Jeg forstår sgu endnu mindre at cajunb VÆLGER at skifte til North, men det må være manglen på organisationer som kan hive tilstrækkeligt op af lønposen.

Men ja, North burde prøve at bygge hele lortet op fra bunden igen. Jeg kan ikke se det hold der nå længere end de kunne med valde.

Så bliver det sgu spændende at se om rygterne om OG holder 100% og det er dét hold de skal gå med.. Ærligt synes jeg vi får nogle mærkelige konstellationer i dansk CS efterhånden. Jeg tror North fortsætter deres decline med det her skifte.

Og det har fungeret fint for Heroic med cadiaN så jeg håber bare de fortsætter. Super sympatisk spiller som jeg helt klart under det bedste.

Vi går en spændende tid i møde.
#4(Med 7 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:25
Badefar
Hvis North reelt ville noget med deres projekt, gjorde de én af to ting. Den hurtige og dyre eller den langsomme og billige.

Den hurtige: North æder deres stolthed og køber MSL tilbage som IGL, og han tager de spillere med som han vil have. Om det er k0nfig og/eller Niko, må være op til ham. Derudover køber man Stavn fri af Heroic, så man har den potentielle superstjerne, som man kan bygge et fremtidig hold op om, og så får man et lineup der hedder noget lignende: MSL - K0nfig - Kjaerbye - Stavn - Niko/Aizy/Gade

Den langsomme: Man hiver Hunden ind som IGL, og sammen med MithR udvikler han en stil, hvor man får det bedste ud af hver enkelt spiller, som Hunden har bevist, at han kan. Når man har fået bygget en rygrad op og en tryg spillestil, hvor man har det nødvendige teamplay og dybde i sin mappool og taktikker, det tager måske et år, så skifter man Hunden ud, og indsætter Gade eller hvem han nu har haft som IGL-protegé, og opgraderer på firepower med Stavn, eller hvem der nu er hot til den tid.

Det North har gang i nu er at gribe ud efter halmstrå. Det ligner mere afvikling end udvikling.
#21(Med 6 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:23
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Den hurtige: Jeg ser ingen fremtid i det hold. MSL som AWP, eller hvad er din tankegang? MSL er en god in-game leader, men han har alt for lidt impact med hans spillestil med AWP'en, det er set gang på gang. Han har alt for få opening kills og han spiller super passivt. Konfig er dygtig, men simpelthen for ustabil, omend HVIS de kunne melodien, kunne han have potentialet til at være en stjerne. Jeg ser ikke hvordan stavn skulle passe ind i et hold med kjaerbye og konfig.

Den langsomme: Du har ret til at være uenig, men DAWG har i mine øjne simpelthen ikke niveauet til top shelf counter-strike og det er altså dér North har ambitioner om at være med. Han er dygtig taktisk og han kan få spillere til at shine, men han har simpelthen alt for lille et impact på spillet, at man ikke når toppen med ham på holdet. I det tilfælde ville MSL være et bedre alternativ i mine øjne. Du kan ikke bare overføre den snilde og gamesense til en anden spiller uanset hvor meget du prøver. Hvis de ikke kan følge med i toppen på holdet, hvordan skulle en individuelt bedre spiller så kunne tage over når de ikke har kunnet være med? Jeg tror ikke det ville være et succesfuldt projekt.

Hvorom alt er, så er jeg helt enig i din sidste sætning. North bør indse at de har hvad de har og arbejde ud fra det og så må de enten sande at de må nedjustere forventningerne, eller også skal der markante ændringer til. Men det kan jo lige så godt være du får ret som jeg gør, vi kan jo ikke spå fremtiden.
#23(Med 5 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:40
Badefar
Ja, MSL kan sagtens spille AWP på et fornuftigt niveau. Han bliver aldrig en stjerne-AWP, men han kan så absolut svinge den på et godt nok niveau, og det er noget sludder, at han er for passiv, kritikken burde snarere gå på, at han nogle gange er lidt for aggressiv. K0nfig er for ustabil ja, men manden har da i det mindste indset, at han har haft et forkert fokus, og er der nogle spillere hos North der har højere upside end K0nfig? Kjaerbye, måske. At Stavn, Kjaerbye og K0nfig per definition ikke skulle passe ind på samme hold, kan jeg heller ikke se. Måske ender de ikke med at passe sammen, og så skiller man sig jo af med den dårligste af de 3 på et senere tidspunkt, men i første omgang handler det jo om for North at finde nogle potentielle stjernespillere, og jeg kan ikke se, hvem de kan få af danskere som skulle være bedre bud end de 3 lige nu.

Vi er helt enige i, at Hunden ikke har individuelt niveau til at en af de bedste. Men at han ikke skulle være så ringe, at man ikke kunne lave et stabilt top 10 hold, med de rette spillere omkring ham, kan jeg ikke se. Vi har haft spillere som Zeus, Gob b og endda også MSL i perioder, som også har været nogle bots på serveren, men det de har bragt i andre henseender af spiller, har været nok til at løfte helheden. Og jeg skriver jo heller ikke, at Hunden skal være et langsigtet projekt, jeg skriver netop, at han skal være en kortsigtet løsning, og at man skal bruge den periode til, at han kan øse ud af sin viden og lære fra sig, så en anden kan overtage. Det er hamrende naivt at tro, at man ligepludselig får en god IGL ud af ingenting.

Men hvad er dit forslag? Synes du er det her et et godt move? Gør det North til et bedre hold? Hvem skal lede det her hold fremadrettet, og hvorfor skal jeg tro på, at det bliver bedre?
#26(Med 4 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:55
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg er dybt uenig. Han har sine moments, det har de jo alle haft, men hvis du går stats igennem for de seneste to events er det meget småt med opening kills med AWP'en, det klarer han dog langt bedre med andre våben.
Han er ganske fin til at holde vinkler, men han misser sindssygt mange af "de lette" frags. Jeg siger heller ikke der er et bedre alternativ for dem derude, for det mener jeg ikke der er, men jeg tror bare ikke at de når højere op ved at blive ved med at gå tilbage til spillere som ikke har fungeret i fortiden. MSL er i mine øjne klart deres bedste bud på en rigtig IGL lige nu.

Jeg set samtlige af Optics kampe de seneste to events og jeg kan på intet tidspunkt huske at have tænkt MSL var offensiv, tværtimod. But agree to disagree.

Og til resten af dine kommentarer, så er jeg som sådan ikke uenig eller siger du er forkert på den, det er bare mine tanker - det bunder egentlig bare i at jeg ikke tror de kan blive ved med at shuffle rundt iblandt "stjernespillere" og forvente at finde en konstellation der giver gevinst. Jeg tror meget mere på de bør arbejde med det de har, men de har jo allerede nu rodet sig ud i noget der slet ikke går op i mine øjne.
Med at sats på at gade nu skal agere permanent IGL fremover ser jeg som værende totalt håbløst.

Og jeg siger ikke de ikke kunne være et top10 hold, men jeg tror ambitionerne er til mere. North har ligget over top15 i et helt år, så at sigte efter top10 med en ny spiller ville ikke være ambitiøst i mine øjne, så kan jeg ikke se grundlaget for at skifte IGL'en ud med en så markant ringere individuel spiller.
Jeg kan godt lide din sammenligning med gob b, ham kan jeg forstå, MSL har også haft dårligere perioder, men han har stadig haft større impact end HUNDEN har, bare tag et kig nedover event stats. Zeus kan jeg ikke se passer ind i sammenligningen da han har haft markant! bedre spillere på samtlige positioner på hans hold.

"Det er hamrende naivt at tro, at man ligepludselig får en god IGL ud af ingenting."
Ved ikke om du hentyder til at jeg siger det, for det gør jeg ikke. Jeg siger bare jeg ikke tror på et projekt med HUNDEN og igen, du er meget velkommen til at være uenig - jeg giver blot mit besyv med på dine idéer.

Alle dine spørgsmål til sidst i dit indlæg besvarede jeg, vil jeg mene, i #21. Jeg synes det er fedt du kommer med idéer, misforstå ikke mine indlæg. :)
#29(Med 3 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:07
Badefar
Jeg forstår ikke helt, hvad dine tanker er udfra det du har skrevet, må jeg sige.

"North bør indse at de har hvad de har og arbejde ud fra det"

Mener du der, at North bare bør lade stå til og satse på det ringeste lineup de nogensinde har haft, og håbe på at en af spillerne på magisk vis viser sig at være en kapabel IGL? Eller mener du reelt, at der skal ske noget i en eller anden retning? For du blive ved med at snakke om topresultater og at top 10 ikke er ambitiøst nok, men det her hold er for mig at se en dødssejler der i bedste fald er lige udenfor top 10.
#33(Med 2 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:09
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg kan godt se jeg har formuleret mig lidt ringe, så lad mig prøve at omformulere.

Jeg mener at North har kuldsejlet projektet fuldstændig nu, med deres udskiftninger. Reelt set har det ikke betydet at North har skuffet eller klatret ned af toplisten, de har faktisk været meget stabile.
Deraf udleder jeg, at de har ambitioner om mere end top12, siden de bliver ved med at foretage ændringer.

Jeg er tilhænger af at arbejde med det man har og det har North gået stik imod, hele det der mertz, msl, cadian show og nu deres IGL ændringer, det har været nogle besynderlige ændringer fra start til slut - der er jo ingen stabilitet overhovedet omkring holdet.

Jeg mener naturligvis der skal ske noget MARKANT for holdet og så skal de holde fast i deres beslutning og sige nu er det dét her vi går med og så skaber noget stabilitet omkring et ordentligt hold.
Og nej, jeg mener ikke at nu er det rigtige tidspunkt at gøre det det på, for jeg er fuldstændig enig i at North er en parodi lige pt. Jeg ser IKKE det her lineup præstere bedre end det forrige.

Nogle gange går det lidt stærkt, jeg håber du nogenlunde kan forstå hvad det er jeg brækker op.
#37(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:15
Badefar
Ok, så er vi jo sådan set ret enige, du synes så bare ikke, at mine idéer er ligeså gode som jeg selv gør. :-)

Jeg gad bare godt høre, om du havde et konkret bud på, hvad North kunne gøre og hvilke spillere man skal bygge holdet op omkring fremadrettet, for man er jo nødt til at have nogle spillere af et vidst niveau, for at kunne leve op til de ambitioner både du og jeg har på deres vegne, og den eneste jeg kan se potentielt have det niveau er Kjaerbye, og det bliver godt nok et tyndere og tyndere halmstrå at knytte sig til for hver dag der går.
#39(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:29
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg synes begge dine idéer er bedre end det shitshow de har gang i lige nu, jeg pointerede bare nogle ting ved dine forslag som jeg så som værende udfordringer, men det er jo alt sammen blot spekulation.

Jeg er meget enig i det du skrev længere ned med at blameF havde været guld af lande for North, for han har det individuelle niveau og han hjerner bare derud af - han har ambitionerne og han er nyt blod.

Jeg kan ikke komme med et konkret forslag til et setup som er bedre, det vil være alt for tung spekulation.

Skulle jeg sætte mine 5 spillere baseret alene på mine egne observationer og deres præstationer, selvom det aldrig sker:

blameF
acoR
Kjaerbye
cajunB
gade

Og så sluger jeg lige mine ord. Jeg undersøgte lige stats og MSL er åbenbart den danske spiller med flest opening kills per runde i 2019. Det må have været nogle dårlige kampe de sidste events for ham hvor jeg har set dem.
#28(Med 2 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:01
arseface
Kunne ikke være mere enig. North har ikke brug for en stabil rutineret spiller. De har brug for en sulten spiller der kan vise vejen ved at træne cs non stop og komme ind i den flok slatne klude og ruske op i dem. De har med andre ord brug for blamef. Eller måske stavn/Bubber selv om jeg ikke tror de har personligheden til at hive de andre ud af deres søvn.
#32(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:06
Badefar
Ja, blameF ligner en spiller man burde have taget en chance på, især når man i den grad leder efter både firepower og en leder. På samme måde skulle North også have gjort alt hvad de kunne for at lande Karrigan. At de ikke formår at hente nogle af dem siger nok en del om, hvor det her projekt er henne og på vej hen. Jeg begynder at tvivle på, at der overhovedet er noget der hedder North længere et par år ude i fremtiden. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad pointen er med projektet efterhånden, og hvad Nordisk Film og FCK får og skulle få ud af det.
#36(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:12
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
blameF havde været forsøget værd, helt klart - men de har nok ikke kunne matche Complexity.

Jeg ser ikke North nå højere med den her opstilling, de mangler simpelthen en leder. For mig at se kan det kun blive ringere med det her hold og det virker mere som om at spillerne er motiveret af kontrakten end målet for ikke at ende ubeskæftiget. Ellers så vi ikke de samme spillere hjerne frem og tilbage blandt de samme fire hold.
#2(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:12
Apnemt
Så kører det igen 😂😂
#5(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:25
cleansation
#hearthedowngradeinrosteryearafteryear



Cajun virker som en sympatisk gut. Har ikke noget i mod ham. Men at erstatte Valde med ham er godt nok langt ude, på et hold som allerede er så langt ude at skide... og så med Gade som IGL, jesus fucking christ.
#6(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:26
fribz
Kan virkelig ikke se hvor dette fører hen. Som der bliver sagt over mig: "Så kører det igen" - helt enig.

Kan vi ikke snart se nogen nye spillere få en oprigtig chance. Snup 4-6 uger, hvor man prøver 2-3 omtalte, unge spillere af, som har vist sit værd i enten DPL eller DPL-A. Om det så ikke fungerer, fint, så snup cajunb eller cadiaN som et stabilt pick (stabilt i ens betydning, at de gør deres job, men højst sandsynligt ikke er med til at rykke holdet som helhed).
- Men forhelvede altså, snup 1-2 uger med diverse spillere, prøv dem af i en helvedes masse pracc's og se hvor det måske kan føre hen.
#7(Med 2 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:34
mesterslagter
Svært at se north nogensinde vinde en af de store turns. Valde må have indset det + en bedre paycheck
#8(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:37
cleansation
Synes også Valde snart havde givet det her projekt, de chancer det fortjente. Må være svært at gå på arbejde hver dag, og vide at det kun går værre og værre, med alle de hjernendøde beslutninger som North tager, når man er et konkurrence menneske.
#10(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:41
Badefar
Jeg forstår 100% også Valdes beslutning. Han har set skriften på væggen, ligesom nogle af os andre, North har ingen planer om at kæmpe med helt i toppen længere, og for en spiller af Valdes niveau er sådan et projekt jo en dødssejler i så fald. Om det rygtede OG-lineup så er det rigtige skridt for ham, kan vi så diskutere.
#9(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:39
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tid og stabile hold er bare ikke noget dansk CS gør i.
#11(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:50
MichaelJ
ligner en god signing for Heroic. Godt indhop Cadian har gjort.
Tror det kommer til at gavne North. Måske konstellationen er bedre end med Valde?
#12(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:57
mesterslagter
Det store spørgsmål er, hvad der skal ske med det Optic line-up, fordi Konfig, MSL og evt. Niko kunne godt være en god base at bygge et hold op omkring. Om det så bliver dignitas eller North, selvom det er svært at tro på (sidstnævnte), så kunne et spændende lineup være.
MSL
Konfig
Niko/Aizy
Stavn/Aizy
Bubzki

Stavn har nok en høj buy-out, men Bubzki ligner det helt sikkert er klar til noget større, selvom det ville gøre ondt at pille ved det nuværende tricked-lineup, så tror jeg ikke de kan gå i top10
#61(Med 0 svar)
12. oktober 2019 kl. 12:25
Kanstrup
es3tag som awper istedet for niko/aizy så er jeg enig.
#13(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 17:59
MrBlond
No Offense, Cajunb er en fin og dygtig spiller men det her “North Projekt” de henter og bytter bare mellem gamle kendinger, der sker ikke noget nyt. Som Nævnt tidligere oppe i tråden et blank papir og så starte i rebuild mode.
#14(Med 12 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:01
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
På tide mousesports kicker chrisJ og henter k0nfig.
#15(Med 3 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:06
MichaelJ
du må være syg.
#18(Med 2 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:07
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
HOTTEZT til mouz
#19(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:09
MichaelJ
kunne være vanvittigt. måske boy på igl?
#20(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:10
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
To opgraderinger allerede der.
#16(Med 5 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:06
mesterslagter
Det håber jeg virkelig ikke ChrisJ er stadig for vild
#27(Med 4 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:57
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg kan virkelig godt lide ChrisJ og jeg ved at han bidrager med meget andet til holdet, men vild er han sgu ikke.
#35(Med 3 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:12
Kristja
Du så ikke ham spille den anden dag? han var en maskine på Train ihvertfald :D De clouches han pullede mod Optic var imponerende.
#38(Med 2 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:16
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jo, han ramte en god dag imod et amputeret hold - det er jo langt fra normen for chrisJ at præstere så høje ratings og så mange clutches.

Men hey, at jeg ikke mener han er et monster betyder ikke jeg mener han er ringe - jeg er kæmpe fan af Mouz og jeg ville da være ked af at se chrisJ ryge ud, men jeg vil mene der er flere bedre alternativer derude (og k0nfig ville ikke være en af dem, for ham bryder jeg mig ikke om).

chrisJ er en meget vigtig spiller for mousesports, men hvis mouz skal klatre højere op, så tror jeg at det er på hans position de skulle lede efter justeringer, for jeg kan ikke se hvor det ellers skulle være.
#57(Med 1 svar)
12. oktober 2019 kl. 00:51
Kristja
Okay så er vi jo næsten enige! Og nej, vil godt nok heller ikke se k0nfig på det hold.
Men ja ved nu ikke om de skal lave udskiftninger allerede nu. Synes ummidelbart de har rigeligt med fire power i ropz, frozen og w0xic. Men en bedre support end chrisJ ville måske være bedre for dem. idno :)
#58(Med 0 svar)
12. oktober 2019 kl. 00:55
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg håber de bare bliver ved med det de har og så tror jeg på der kommer resultater på et tidspunkt. :)
#30(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:03
fLix8
Ser overhovedet ikke Konfig som en bedre spiller end ChrisJ på nuværende tidspunkt. Slet ikke, når man tænker på at ChrisJ nok fungerer som en god hjælp til Karrigan. Synes godt nok ChrisJ hiver mange vigtige runder hjem med Kriegen.
#46(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 21:14
MrBlond
Kunne faktisk være vanvittig med konfig snap for chrisj! Men chrisj har stadigvæk sine “moments” men Konfig er dygtig ingen tvivl, men synes hans niveau svinger han kan sagtens ramme dagen når det gælder. Ognogle dage spiller han som ja, men mon ikke holdet og selve kemien har noget med det og gøre. Fordi han var vel en “upcomning stjerne på et tidspunkt A la Kajerby ret mig hvis jeg tager fejl. :-)
#17(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:07
MichaelJ
optic disband. lige ramt hltv
#22(Med 10 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:26
RAVN
Er det ikke lidt underligt at melde cajunb’s ankomst før end man har meldt ud hvem der skal forlade holdet?
I bund og grund er der vel ikke andet end rygter om at valde forlader holdet (hvilket sikkert også er rigtigt), synes bare det er lidt mærkeligt.

Er der noget officielt om at valde er bænket?
#24(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:42
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ja, i Norths egen offentliggørelse linker de hertil hvor det står: north.gg/blog/north-welcomes-cajunb
#25(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 18:45
RAVN
Ah tak. :-)
#41(Med 7 svar)
11. oktober 2019 kl. 20:02
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der står jo også i artiklen, hvem han erstatter?
#44(Med 6 svar)
11. oktober 2019 kl. 20:31
RAVN
Det kan jeg skam godt læse, men det kunne lige så godt have været skrevet på baggrund af de rygter der har været om valde. Det gik jeg i hvert fald udfra, eftersom valde ikke var nævnt i over- eller underoverskrift.

Havde heller ikke set North melde noget ud, andet end da SEVEN linkede til deres hjemmeside. :-)
#45(Med 5 svar)
11. oktober 2019 kl. 21:02
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Er da betryggende at vide, at du går ud fra vi bare gætter os frem og skriver det så 😅
#49(Med 4 svar)
11. oktober 2019 kl. 21:57
RAVN
Det er vel ikke anderledes end når I poster er nyhed med et rygte eller hvad? :-)
#50(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 22:48
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det synes jeg nu ellers vi plejer at varedeklarere meget præcist så det netop fremgår tydeligt, at ingen af parterne har bekræftet det. Men vi tager til efterretning, at du ikke mener det, for det skulle der helst ikke være tvivl om for læseren ☺️
#54(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 23:09
RAVN
Det kan også sagtens bare være mig, der er helt galt på den. Det bunder nok mest i at jeg ikke forstår at der ikke var mere fokus på at valde også er “ude” af North end der var. :-)
#51(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 22:57
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Om ikke andet nævner de da som regel hvis det er et rygte samt hvor de har det fra :D
#55(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 23:15
RAVN
Det er jeg med på. :-)
Men min lille hjerne har nok bare misforstået sætningen.
“ I dag er det så blevet officielt, at cajunbs fremtid ligger i North, hvor han erstatter valde, der er rygtet til OG sammen med Aleksib og NBK. Der er dog endnu ikke noget officielt ude.”
#31(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:05
crisp
HVORFOR IKKE K0NFIG TIL NORTH?!???
#42(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 20:08
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Joiner sikkert det hold med NBK og valde.
#34(Med 2 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:10
arseface
Det er vel en ret unik strategi som North kører med konstant at bænke deres bedste spillere. Altså Magisk, Konfig, MSL og nu Valde. Er der nogen der har læst på CBS eller lignende der kender til metoden?
#48(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 21:51
cleansation
Det er en ret anerkendt performance model man går ud fra. Hvis man kan bænke mere end Whimp så er det ud.
#60(Med 0 svar)
12. oktober 2019 kl. 10:56
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
LOL
og så lige whimp:DDD
#40(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 19:58
NamrepuS
Yes Valde ud af North er noget af det bedste der kunne ske for ham! Må være frustrerende for en spiller med sådan et talent at spille på et hold som North! Glæder/håber på at se ham tilbage på hans gamle niveau!
#43(Med 3 svar)
11. oktober 2019 kl. 20:21
ReqFK
Tager Cajunb IGL rollen, eller er det fortsat Gade???
#47(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 21:48
cleansation
Det er stadig Gade.
#53(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 23:05
ReqFK
Sikke en joke... Gade rofl. Mener de det helt seriøst? :D
#52(Med 0 svar)
11. oktober 2019 kl. 22:57
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tror det er jugis tur i næste måned Kappa
#56(Med 1 svar)
11. oktober 2019 kl. 23:22
Brian
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Dragonfly

Kjearbye

Aizy

Tesses

Niko

Som nyt north tak
#59(Med 0 svar)
12. oktober 2019 kl. 08:55
RAVN
Hvem er IGL på det hold?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.