Tricked vandt senest V4 Future Sports Festival.

Medie: Tricked søger nyt hjem

Dexerto har her til aften lagt en artikel ud, hvor der skrives, at Tricked leder efter en ny organisation.

Her til aften er det blevet rygtet via Dexerto, at det nuværende 5. bedste hold i Danmark ifølge POWER ranking, Tricked, er i gang med at lede efter en ny organisation som de kan repræsentere i fremtiden. HUNDEN og co. ligger desuden også nummer 18. på HLTVs rangliste.

I artiklen nævnes der, at holdet ikke er klar på at flytte permament til USA, men at de er klar på at opholde sig i staterne i 1-2 måneders tid.

Holdet var senest til V4 Future Sports Festival i Budapest, hvorfra de gik hele vejen til finalen, hvoraf de på vejen derhen slog blandt andet MIBR. Tricked slog Virtus.pro i finalen og sikrede sig dermed knap 1.100.000 kroner.

Trickeds startfemmer ser således ud:

  • Danmark roeJ
  • Danmark HUNDEN
  • Danmark Bubzkji
  • Danmark sjuush
  • Danmark acoR
     
  • Danmark Winspai (coach)

Dust2.dk har forsøgt at få be- eller afkræftet Dexertos oplysninger, men det var ikke muligt at få fat på HUNDEN her til aften. Phy, som er sportschef i Tricked, har ikke ønsket at kommentere på det.

Artiklen kan læses her.

#1(Med 19 svar)
26. september 2019 kl. 21:15
Accepted
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Kalder vi dem virkelig stadig kun Danmarks 5. bedste hold?
#2(Med 16 svar)
26. september 2019 kl. 21:21
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så du CS igår?
#3(Med 11 svar)
26. september 2019 kl. 21:31
Bubski
Dust2 MVP
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Føler sku ikke det helt fair og bruge en kamp i MDL som eksempel, når det vat første gang nogen åbnede spillet mod AGO, siden vi kom hjem. Vi har været væk i 9 dage på andet setup, og folk havde ikke sovet så meget. Samtidig med vi ikke havde forberedt os mod AGO overhovedet, men ja undskyldningerne er der nok af kan du høre :)))
#4(Med 6 svar)
26. september 2019 kl. 21:34
Fxrtune
Støttet Dust2.dk med 6 julekugler i 2019
Det sku fint Bubber. Nogle folk er åbenbart for dumme til at forstå, at et upset i MDL er muligt, når modstanderen lige er kommet hjem fra en lang og succesfuld rejse, som AGO selvfølgelig har set demoer på.
#6(Med 5 svar)
26. september 2019 kl. 21:50
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hov, hvorfor er jeg dum?
#9(Med 4 svar)
26. september 2019 kl. 21:53
Fxrtune
Støttet Dust2.dk med 6 julekugler i 2019
Siger ikke direkte at du er dum, jeg undrer mig bare over hvordan du hentyder til at Tricked kun er det 5. bedste hold i Danmark fordi de taber til AGO. Alle kan tabe til AGO på en dårlig dag i de omstændigheder som Bubski nævnte.
#11(Med 3 svar)
26. september 2019 kl. 21:56
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er meget enig. Hvor synes du Tricked skal placeres?
#12(Med 1 svar)
26. september 2019 kl. 22:02
Fxrtune
Støttet Dust2.dk med 6 julekugler i 2019
Jeg vil sige at på nuværende tidspunkt, er Tricked på en 3. plads. Heroic har ikke vist deres form med det nye lineup endnu, og derudover har de lige mistet blamef. Synes heller ikke man har set nok til Optic overhovedet, så jeg føler, at Tricked ligger over de ellers to stærke lineups lige pt.
#15(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 22:04
FBM
Vi tænkte på det samme aha :)
#14(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 22:04
FBM
En 3'er, Heroic er nede på 4 og Optic har været lidt stille på det sidste.
#5(Med 3 svar)
26. september 2019 kl. 21:49
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Man må også gerne have undskyldninger. I reddede også æren på mirage alligevel. Til jeres fordel, så er den danske top 3-5 meget kaotisk lige nu. Men, jeg ser jer nu også i den gode ende.
#7(Med 1 svar)
26. september 2019 kl. 21:52
Bubski
Dust2 MVP
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Min mening var ikke at prøve at forsvare vi var højere end Top 5. Heroic og optic er stadig bedre imo, men det var mere dit grundlag for vi var 5 var lidt sølle. Så ville bare lige give min synsvinkel på Ago kampen
#10(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 21:55
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Arhj, jeg prikker bare hvor prikkes kan. Jeg synes desuden godt du kan forsvare og argumentere for en bedre placering end 5.
#8(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 21:52
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Helt enig. Jeg glæder mig også til at se, hvordan stemmerne mellem Heroic, OpTic og Tricked fordeler sig til næste top 10. Jeg tror, det kommer til at være meget tæt, hvis OpTic når at kravle op i top30 på HLTV.
#13(Med 3 svar)
26. september 2019 kl. 22:07
Accepted
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Du mener den online kamp de spillede lige efter at have vundet et stort trofæ? Arghh.. Kom nu lige ind i kampen.
Et nederlag i en online kamp ændre ikke en skid i det store billede.

Prøver blot at pointere at man måske skulle begynde at genoverveje hele den der "5. bedste hold i Danmark" sætning. På papiret er de jo (som det ser ud lige nu) Danmarks tredje bedste hold, så jeg synes efterhånden argumenterne begynder at blive dannet.
#20(Med 2 svar)
27. september 2019 kl. 08:12
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er meget enig... Hvilket jeg skriver i de 5 andre indlæg.
#26(Med 1 svar)
27. september 2019 kl. 13:36
Accepted
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Hvis du er enig forstår jeg ikke kommentaren. Virker som spild af tid at bringe en ligegyldig kamp op.
#29(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 14:23
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så er der umiddelbart meget du ikke forstår. Du gør nøjagtig dét, som du er uenig i jeg gør.

Det er næsten grinagtigt det du skriver. Men, godt forsøgt.
#17(Med 1 svar)
27. september 2019 kl. 05:50
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
(læs: nuværende)
Listen bliver opdateret hver den første i måneden.
#27(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 13:37
Accepted
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Det er senere blevet edited, hvilket er rigtig fint :) Nu giver det mere mening. Da jeg lavede min kommentar stod der bare "Danmarks 5. bedste hold".
#16(Med 0 svar)
26. september 2019 kl. 22:06
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Spændende - hvis man ser tilbage var det også noget med at der var røde tal på bundlinjen (som dog var i klar fremgang henover senere år) og at det hurtigt kunne antages det kunne skyldes 5-6x lønninger på det niveau gutterne nu ellers er på, er tungt for en virksomhed som Tricked. Det kan være at de gerne vil have et løntrin eller to op, med deres seneste form in mente.

Det bliver i hvert fald spændende både ift. hvad holdet gør og hvad organisationen gør. Tænker ikke der er røg uden ild i dette tilfælde når Morten vælger ikke at udtale sig og det er Dexerto der skriver det.
#18(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 07:44
Apnemt
Tricked bliver aldrig det samme hvis GODHunden forlader dem igen! 😳
#19(Med 2 svar)
27. september 2019 kl. 08:04
numzie
Et eller andet er der i hvert fald på færde: lasso.dk/firmaer/37590045/trickeddk-aps-ndrer-ejer..
#21(Med 1 svar)
27. september 2019 kl. 10:01
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Firmaet er registreret indenfor følgende branche: 'detailhandel via internettet med digitale produkter' og har adresse i Vejle.
De er registreret med en selskabskapital på 103.000 DKK

Det der lyder ikke godt.
#22(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 10:25
numzie
Det er meget svært at udlede så meget. VB Esport har åbenbart solgt deres andel - men om den nye ejer bare ikke er registreret endnu eller om det er MHJ Holding, der har købt det, det ved jeg ikke.

Men ejerkapitalen for Tricked ApS er en halv million i minus i 2018, så noget skal der nok ske, selvom der måske er kommet penge i kassen i år.
#23(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 10:45
Zarrosso
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Man kan da også godt forstå, hvis de vil lidt op i løn
#24(Med 29 svar)
27. september 2019 kl. 12:23
kV--
Må være hårdt at være tricked organisationen - kaste penge og tid på udvikling og når successen så endelig kommer og man har chancen for bygge det op til noget større, så smutter spillerne, fordi man vil have mere her og nu! Jeg forstår spillerne og håber da på tricked får noget økonomisk ud af at lade spillerne gå!
#25(Med 26 svar)
27. september 2019 kl. 13:12
NiveK
Hmmm. Tjener de ikke netop deres penge på at sælge holdet mens det varmt ? Det er vel essensen af talentudvikling - at sælge de talenter man har skabt :)
#28(Med 0 svar)
27. september 2019 kl. 14:22
kV--
Forhåbenligt - men det er ikke altid tilfældet på den danske scene :)
#30(Med 24 svar)
27. september 2019 kl. 14:26
Bare_Daniel
At tjene penge, ville vel kræve at man har et overskud, som Tricked aldrig har haft?
#31(Med 23 svar)
27. september 2019 kl. 15:12
NiveK
selv hvis man har større udgifter end man har indtægter, er pengene man tjener vel stadig tjente? Og den pris de kan få for det her hold, er vel næppe at sammenligne med de andre handler de har indgået.
#32(Med 22 svar)
28. september 2019 kl. 19:49
Bare_Daniel
Nej.
Omsætning er ikke = hvad man tjener.
Det er overskud der er det - samt evt. løn self
#33(Med 21 svar)
28. september 2019 kl. 19:58
NiveK
Enten så forstår jeg ikke hvad du skriver, eller også er det du skriver noget volapyk. Du skriver, "at tjene penge ville kræve et overskud",. Det er jo ikke sandt, for man kan godt tjene mindre end man bruger og derfor ikke har sorte tal på bundlinjen.. Og nej. Omsætning fortæller hvad dit firma tjener. Det skal modregnes udgifter. Så ikke sandt :) Anyways, jeg ved ikke om vi skriver forbi hinanden.
#34(Med 9 svar)
29. september 2019 kl. 23:29
Bare_Daniel
Tjene betyder der er en økonomisk gevinst.
Hvis der er røde tal, er der ingen økonomisk gevinst og derved intet tjent. Det virker ret simpelt i mit hoved.
#38(Med 8 svar)
30. september 2019 kl. 10:19
NiveK
Okay - Lad mig stille et scenarie op.
Tricked tjener 1 mio kr på et salg af deres spillere.
De har udgifter for 1,2 mio kr årligt.

De har et underskud på 200.000 kr, men de har da stadig tjent 1 mio. kr. på spillerne?
#40(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 11:08
Bare_Daniel
Bare fordi du sælger noget, betyder det ikke at du tjener på det.
Der er mange variabler i en spillerhandel, og i det scenarie du opsatte, så tjente de tydeligvis intet.
Hvis Telenor sælger en iPhone til 10.000kr, så tjener de jo hellere ikke 10.000kr på den.
#41(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 12:28
NiveK
Det er rigtigt nok. Men det Telenor "tjener penge på" er telefoner/abonnementer. Det var egentlig noget lignende det jeg skrev om Tricked: At de tjener deres penge på Talentudvikling/salg af spillere. Altså en indtægtskilde. Og kan vi så få lukket denne her herlige diskussion :D
#44(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 14:01
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tricked har en indkomst i form af salg af spillere, de tjener dog ikke nogen penge.
#43(Med 4 svar)
30. september 2019 kl. 14:00
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Du kan slå 10 scenarier mere op, det ændre ikke på du ikke har ret i dit udsagn, du er ude i "jeg syntes" og det kommer aldrig til at argumentere mod fakta.
#45(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 15:16
NiveK
Jeg kan ikke se nogle argumenter fra din side. Du er derimod kommet med påstande om at "Jeg syntes" (som i øvrigt staves "Jeg synes" i nutid), at "jeg sejler". etc. Du må gerne være med, men du skal selv komme med nogle argumenter.
#50(Med 2 svar)
30. september 2019 kl. 20:09
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Mit forslag er du dropper det. Ordets definition i ordbogen er åbenbart ikke et godt nok argument.
#51(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 20:56
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tjah, fair nok, kan godt forstå hvad han mener :b
#52(Med 0 svar)
30. september 2019 kl. 20:58
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg tror bare jeg dingler mod udgangen i så fald.
#35(Med 10 svar)
30. september 2019 kl. 09:12
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Du sejler :b
#37(Med 9 svar)
30. september 2019 kl. 10:07
NiveK
Nej - Du fatter bare ingenting.
#42(Med 8 svar)
30. september 2019 kl. 14:06
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Kan du slå ordet fortjeneste op?
#46(Med 7 svar)
30. september 2019 kl. 15:17
NiveK
Der er forskel på at "tjene" og "en fortjeneste" makker. Det er lige præcis det jeg prøver at få dig til at forstå. Min forståelse af "at tjene", kan betragtes som en "indtægt". Derefter kan fortjenesten udregnes.
#47(Med 6 svar)
30. september 2019 kl. 16:04
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
ordnet.dk/ddo/ordbog?query=tjene

Begrebet "tjene" dækker over eksempelvis et salg som har en fortjeneste/overskud/gevinst.

Hvorfor startede du ikke bare ud med at undersøge begrebet i stedet for at begynde at diskutere ud fra hvad du tror eller synes det bør betyde? Så i stedet for at blive harm eller begynde at rakke på folk, så forklar hvad du mener og tag den derfra i stedet for.

Det du har gang i med indlæg #45 er for dumt.
#48(Med 5 svar)
30. september 2019 kl. 19:05
NiveK
Det jeg mener er også, at de "tjener" deres penge talentudvikling - Salg af spillere. Hvorfor er det så svært at forstå? -selvom resten af virksomheden er i negativ, kan man stadig godt tjene penge på salg af sine spillere.

Jeg rakker ikke nogen ned. men folk får svar på tiltale hvis de kommer ind fra sidelinjen.

Det jeg har gang i #45 er fint. Flet bare næbet.
#49(Med 4 svar)
30. september 2019 kl. 20:05
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er godt du.
#54(Med 3 svar)
4. oktober 2019 kl. 21:36
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Du kan jo godt tjene på noget uden at det kræver virksomheden har overskud.
Jeg kender intet til det, men hvis man tager bORUP som eksempel (tallene er en blanding af gæt og for at vise eksemplet)
Udgifter:
25.000 til North
375.000 kr. i lønkroner (15 mdr x 25k)

Indtægter:
25.000 kr. i præmiepenge til org.
400.000 kr. for salg til Heroic

Derudover er der sikkert andre indtægter og udgifter, som for eksemplets skyld er ligegyldigt. Men i dette eksempels tilfælde kan man vel godt argumentere for at man har tjent penge på bORUP, selvom selve virksomheden går i underskud?
#55(Med 2 svar)
4. oktober 2019 kl. 23:00
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ved ikke om det var meningen du ville besvare mig, men det er i så fald irrelevant. Jeg forholder mig kun til deres diskussion om definitionen af et ord og at de mener en personlig holdning kan ændre denne.
#56(Med 1 svar)
4. oktober 2019 kl. 23:20
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg tror det er det NiveK mener med at tjene på talentudvikling og spillersalg.
#57(Med 0 svar)
5. oktober 2019 kl. 00:35
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg ved godt hvad han mener, men han prøver at omdefinere ordet "tjene" og det kan man ikke.
#39(Med 1 svar)
30. september 2019 kl. 10:26
ZeFoon
Nu husk lige, at VBK har valgt at forlade Tricket projectet.
Tror det handler om mangel på penge, der gør de er nødsaget til det. Ligesom det der skete med Fragsters (Blev for dyr for holdet).
#53(Med 0 svar)
4. oktober 2019 kl. 21:15
kV--
Jeg er helt med på, hvordan spillernes vinkel til situationen er - men det jeg synes er ærgerligt er at Tricked har smidt en masse penge "løn" efter de her spillere i meget lang tid og betalt deres udvikling, så går det rigtig godt og de spiller meget flot CS i en periode og lige pludselig er de for meget værd for Tricked organisationen - Det jeg prøver at sige er at det er ærgerligt at spillerne ikke holder fast i en god organisation og giver dem chancen til at få de penge ind, som de her spillere nu mener de er værd - det er klart at Tricked ikke bare kan finde f.eks 2 millioner fra den ene dag til den anden bare fordi de har vundet en B turnering - spillerne gør det rigtigt godt og fortjener da også en løn stigning, det er bare synd at man er "ligeglad" med det man har fået - derfor håber jeg at Tricked organisationen får en god sum penge ind som kan dække nogle af de omkostninger de har haft i etableringen på det nuværende hold :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.