Opret Log ind
GuardiaN vender tilbage til Na'Vi
Na'Vi har været på udkig efter en ny spiller, som de har sikret sig i dag sammen med en ny coach.
Skrevet af: Arthrangos    20. september 2019 20:18      

GuardiaN har fundet Na'Vi-trøjen frem igen.

Na'Vi har i dag offentliggjort tilføjelser til deres hold, da et velkendt ansigt vender tilbage til hytten, og samtidig har de sikret sig en ny coach.

Na'Vi har stået uden en fast startfemmer siden BLAST Pro Moscow, hvor det inden eventet blev offentliggjort, at Zeus ville spille sine sidste kampe her, da han efterfølgende lagde mus og tastatur på hylden.

LÆS OGSÅ
Zeus lægger musen på hylden efter BLAST Pro Series Moscow

Et par dage efter kom det frem, at holdets coach, Kane, valgte at tage afsked med holdet, og kort efter begyndte rygterne at opstå omkring organisationens esports direktør, Blad3, som højst sandsynligt ville tage over som coach.

Nu er de to nye brikker i Na'Vi blevet offentliggjort, da GuardiaN er blevet købt fri fra FaZe, og samtidig er Blad3 blevet gjort til holdets nye coach. 

GuardiaNs sidste hold før FaZe var også Na'Vi, som han har spillet for helt tilbage i 2013 til og med 2017. Holdet har siden da lavet flere udskiftninger, og med Boombl4 som Na'Vis nye ingame leader, kunne hans rolle i holdet også blive anderledes end hvad, vi tidligere har set ham udføre.

Na'Vis debutkamp med GuardiaN i startfemmeren og Blad3 som coach bliver til DreamHack Masters Malmö, som afholdes fra den 1.-6. oktober. Her kan de se frem til at dyste mod blandt andet Astralis, Liquid, North og OpTic om en samlet præmiepulje på 1,7 millioner kroner.

Med GuardiaN i Na'Vi og Blad3 som coach, lyder holdet nu som følger:

  • ru electronic
  • ru flamie
  • ua s1mple
  • ru Boombl4
  • sk GuardiaN
     
  • ua Blad3 (coach)
#1 Madsen
2019-09-20 20:21
Så simple er ikke main awp mere?
#2 Sheru
2019-09-20 20:48
Prøv at ring til ham og spørg ;)

Man må gå ud fra, at GuardiaN bliver main AWP’er - jeg har svært ved at se ham være andet. Heldigvis er s1mple så god, at han jo sagtens kan spille andet... Så har de muligheden for at køre dobbelt AWP-setup, når der er behov for det.
#3 Madsen
2019-09-20 20:55
Tak for et flabet svar
du kommer langt i livet
#9 Sheru
2019-09-21 00:27
Seriøst.. gik mit svar dig så meget på. Jeg lavede blinke smiley...
#10 DtN
2019-09-21 01:17
Du må gå all in og lave endnu flere af dem for at understrege din pointe fremover. Eller emoji-spam!
#11 VamosDK
2019-09-21 08:12
Vi har haft jernalderen, bronzealderen lige nu er det krænkelsesalderen.
#12 Hateville
2019-09-21 11:10
Du er så gigantisk en baby. Voks dog op.
#16 Madsen
2019-09-21 11:53
HAHAHHA
#5 fremilyset
2019-09-20 21:22
Du skal nok komme langt med at være en sur lille dreng, der laver indlæg som folk ryster på hovedet af. Du vil så gerne fremstå som en guru, men der er lang vej ☺️
#8 Madsen
2019-09-21 00:17
Tror du har misforstået mig jeg er ikke sur og en lille dreng det ved jeg nu ikke :D
AHHAHAHA
#13 Hateville
2019-09-21 11:11
Jo du er.
#15 Madsen
2019-09-21 11:52
haterville plz gå med dig
#17 Hateville
2019-09-21 12:25
Opfør dig ordenligt!
#18 Madsen
2019-09-21 12:28
Siger du din kommentar længere op er meget nedladende
#19 Hateville
2019-09-21 12:57
Du er meeeget svær, at nå ind til.
#20 Madsen
2019-09-21 13:09
Ja det er du
#21 Hateville
2019-09-21 13:10
...
#4 Sander
2019-09-20 21:03
Hm, jeg tror altså ikke det her er løsningen, som får navi op som nummer 1, men helt generelt bliver det interessant at se deres taktiske tilgang, når de lige har fået et par måneder sammen.
#6 Mrnobody
2019-09-20 21:24
Tænker det bliver et godt match.
#7 wadion
2019-09-21 00:09
Det bliver spændende og se om GuardiaN kan finde sit gamle niveau, og så sammen med s1mple være med til og gøre NaVi til fast top5 hold.
#14 Luc4s
2019-09-21 11:51
Spændende