Opret Log ind
Officielt: fnatic henter flusha og Golden
Det svenske hold fuldender startfemmeren med to velkendte ansigter, som tidligere har repræsenteret de sorte og orange farver.
Skrevet af: Sander    16. september 2019 15:15      

26-årige flusha er tilbage i fnatic-trøjen.

To velkendte ansigter vender tilbage til fnatic, da flusha og Golden netop er blevet præsenteret som de to spillere, der udfylder startfemmeren.

Det er blot fem dage siden, at det franske medie 1pv skrev, at fnatic trænede med flusha og Golden, og derfor kommer det ikke som den store overraskelse, at det er lige netop disse to, der bliver præsenteret i dag.

Efter fnatic ikke formåede at kvalificere sig til StarLadder Major blev Xizt og twist sorteret fra, men nu er fnatic igen klar med et fuldt holdkort.

flusha spillede i fnatic fra 2013 til 2018 kun afbrudt af et halvt år i GODSENT. Han har siden 2018 blandt andet været at finde hos Cloud9, men nu vender han hjem til fnatic, som han vandt tre Majors med.

Golden har også tidligere spillet i fnatic, da han blev rykket op fra akademiholdet, men det holdt ikke særlig længe, og senest var han at finde i Berlin, hvor han agerede standin for Ninjas in Pyjamas.

25-årige Golden ankommer i første omgang på et lån, der gælder i resten af 2019, da han stadig er på kontrakt i Cloud9, som han spillede for indtil juni i år.

fnatic består nu af:

  • se JW
  • se KRIMZ
  • se Brollan
  • se flusha
  • se Golden (Lån)
     
  • se Samuelsson (Coach)

Det nye fnatic-lineup kan for første gang ses i aktion klokken 17:00 i aften i det første ECS gruppespil, hvor Heretics venter. 

#1 Seneberg
2019-09-16 15:23
Der er så meget svensk talent, nultil, behold 2 mand, og hiv 3 talenter ind. Genopbyg. Det her er dømt til at skuffe :S desværre
#2 klit
2019-09-16 15:31
De kommer aldrig videre.
#3 NaToSaphiX
2019-09-16 15:34
Flusha er helt varm i FPL for tiden, tror det bliver godt
#4 xone
2019-09-16 15:36
Gud hvor jeg håber at fnatic bare benytter golden, indtil nawwk er fri af sin GL kontrakt.. Jeg har simpelthen aldrig nogensinde set noget specielt i ham der gylden.
#5 Phoey
2019-09-16 16:08
Hvem skal så calle? Flusha selvom han ikke er motiveret for det?
Det lyder som en forfærdelig ide.

Man kan håbe på at næste step derimod er, at smide JW og Golden af helvede til, og hente Hampus og Nawwk.
#8 sZyx
2019-09-16 16:40
Er det ikke Golden der caller? Jeg har altid troet det var ham der var igl i cloud9 samt den gang fnatic vandt i Köln. Men det kan være det er mig der har misforstået det :)
#14 WeiZ
2019-09-16 20:58
Jo Golden caller. Men hvis de smider ham af porten, som xone skriver. :D
#16 Kanstrup
2019-09-16 21:49
Jo men det kan han jo ikke hvis nawwk joiner istedet ;)
#9 xone
2019-09-16 16:51
Hvorhenne ser du at flusha ikke er motiveret til det?
#15 Winspai
2019-09-16 21:10
Har ski ikke interviewet, men han har udtalt at han ikke har lysten til at call.
#19 xone
2019-09-17 08:13
Det kunne være dødlækkert, hvis i lige bakkede jeres udsagn op :D
#20 Winspai
2019-09-17 11:48
Korrekt har kigget, men kan ski ikke finde den. :)
#21 Nordby
2019-09-17 12:05
helt korrekt i det du siger, men det har han udtalt flere gange i løbet af hans karriere, så synd du ikke lige selv har læst det, men sådan er det jo :D
#23 xone
2019-09-17 12:15
Og alligevel var han ingame leader i C9 i starten af året og har været det flere gange i løbet af sine karriere.
#24 Nordby
2019-09-17 12:25
yeah yeah i know, se 22 ved godt han har været det, dog har han også tydeligvis blandede følelser omkring det, så idk hvor holdbart det er, men hvad ved jeg.
#22 Nordby
2019-09-17 12:08
Dette var ikke helt det jeg gik efter, men han snakker lidt omkring ham som igl både godt og skidt: https://www.hltv.org/news/25924/flusha-our-playsty..
Anden sidste spørgsmål, han siger han ikke altid gider og nogle gange har han det fint med at tage den rolle og gøre det for holdets bedste, så who knows, men mener ikke det er særlig lang tid siden der var tale om han ikke ønskede at være IGL igen.
#7 b0ychild
2019-09-16 16:28
+1
#6 RAVN
2019-09-16 16:19
Jeg forstår slet ikke det her. Men lad os se hvad de kan opnå.
#10 cleansation
2019-09-16 16:51
lol. Det forklarer hvorfor JW pludselig var så opsat, på at fortælle alle at de faktisk slet ikke kickede nogen af dem, for et par dage siden...
#11 sirr
2019-09-16 17:07
Man skal altid gå tilbage til en fuser. Det er altid en god ide!
#12 Martin
2019-09-16 17:16
:|||||||||||||
#13 wake
2019-09-16 18:14
gaaaaaaaaaaaaaab
why :(
forstår flusha, men beholde golden og jw?
hent f0rest og lekro :D
#25 WeiZ
2019-09-17 12:49
Vil du så have lekro, eller Flusha som caller?
#26 wake
2019-09-17 17:03
Lekro :D
#27 WeiZ
2019-09-17 17:08
Jeg kan godt lide ideen med dit hold. Hvis man kunne give nawwk chancen tbh. Så det hed flusha, lekro, nawwk, f0rest, og krimz.

Dog tænker jeg det nok bedre med flusha som igl. Synes i hvert fald lekro var på et andet niveau før han startede med at Call etc :p
#28 wake
2019-09-17 17:16
Så havde jeg taget Brollan istedet for Lekro tror jeg :D og så bare ladet flusha igl
#29 WeiZ
2019-09-17 17:17
Nåh ja brollan. Han er også rimelig stabilt. Hvis du skulle sætte 5 svenskere sammen. Hvem skulle det så præcis være? Jeg synes personligt krimz, nawwk, og brollan spiller store roller i det.
#30 Phoey
2019-09-17 22:08
Hampus, Flusha, Nawwk, Krimz og Brollan.
#31 WeiZ
2019-09-17 22:34
Yeah har også tænkt på Hampus. :)
#32 Phoey
2019-09-17 22:40
Klart den stærkere svenske igl i øjeblikket.
#33 WeiZ
2019-09-17 22:47
Utroligt at han ikke bliver samlet op then. Men tænker det er det samme med nawwk? Så vidt jeg kunne forstå gad gamerlegion(eller hvad de nu hedder :D) ikke sælge ham
#34 Phoey
2019-09-17 23:08
Can't really blame them. De har gang i noget.
#35 WeiZ
2019-09-17 23:13
Tjah. Men større en fnatic? Der må jeg have min tvivl. :p
#36 Phoey
2019-09-17 23:16
Hvis GamerLegion har pengene til at sige nej, så er den jo ikke længere.
#37 WeiZ
2019-09-17 23:29
Det rigtigt. Nu troede jeg du var ude i, at gamerlegion var på vej mod top 1 swede pladsen :p
#38 Phoey
2019-09-18 17:04
Det var ikke hvad jeg mente. Men lige nu er kampen om Sveriges stolthed fuldkommen åben.
#39 WeiZ
2019-09-18 19:30
Det så fair. :p
#17 c_hamborg
2019-09-16 22:28
Muligt at Golden er en god IGL, men han fragger jo som en Silver 3!
#18 SEVEN
2019-09-17 06:58
Utroligt at scenen er så snæver at.man ikke kan holde sig i toppen med nye spillere