device var suveræn hele Majoren igennem

device modtager MVP-medaljen

Danskeren har netop modtaget sin anden MVP-medalje ved en Major efter en sejr ved Starladder Majoren i Berlin.

Astralis gik hele vejen og vandt deres fjerde Majortitel her til aften, hvorfra device fik, som sin fødselsdags gave, sin anden MVP-medalje ved en Major. Udover det, så er dette også holdets tredje Majortitle i streg.

Han modtog sin første MVP-medalje, da de vandt FACEIT Majoren i London, mens Magisk modtog medaljen, som fulgte med i Katowice tidligere i år.

Gennem hele slutspillet var device suveræn med sin AWP, men ikke nok med det, så var han også flyvende med sin pistol gennem hele slutspillet, hvilket især kunne ses mod NRG og AVANGAR.

AWP-spilleren var også spilleren med den fjerde bedste rating i hele turneringen, kun overgået af electronic, Kjaerbye og allu. device sluttede nemlig Majoren med en rating på 1.26 over 13 maps.

Astralis' næste turnering på listen er ESL One New York, hvor blandt andet Liquid og ENCE også deltager. Samtidig vil det "nye" Cache også blive fremvist ved turneringen den 26.-29. september.

#1(Med 0 svar)
8. september 2019 kl. 21:17
SimonM
Back-to-back-to-back major og en mvp.
Han må da ha haft en fantastisk fødselsdag!
#2(Med 2 svar)
8. september 2019 kl. 21:19
Madsen
Han er verdens bedste spiller lige nu kæft han er skarp <3
#41(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 14:26
M1kuta
Ja, der er ikke noget den mand ikke kan i cs! KÆMPE talent!
#42(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 14:30
Madsen
+1
#3(Med 0 svar)
8. september 2019 kl. 21:31
MoX
Flot og fortjent, Device er en fornøjelse at følge når han er i den form. :)
#4(Med 26 svar)
8. september 2019 kl. 21:33
TryingToLose
Når han spiller op til hans bedste er der ingen spillere i verden, der er bedre end ham. Så kan Elige, zywoo og simple godt pakke sammen.
#5(Med 7 svar)
8. september 2019 kl. 21:36
mamas
Vil nu stadig sige at hvis både S1mple og Dev1ce spiller op til sit bedste, er den gode ukrainer bedst efter min mening :)
#6(Med 6 svar)
8. september 2019 kl. 21:46
TryingToLose
Ren aim mæssigt, så ja. Men alt udover det, føler jeg device er ham overlegen på

Edit. Overlegen er måske et stort ord at bruge
#7(Med 5 svar)
8. september 2019 kl. 22:02
Jerry
Nej, han er med længder en klart bedre spiller end alle andre...
Jeg er spændt på at se hvad undskyldning hltv bruger til at kåre simple eller zywoo som bedste spiller i 2019 foran device.... Fordi den findes ikke.. han blev frarøvet den i 2018 og 2019 er der ingen tvivl.. Ingen er bedre end device. Period.

Fortjent Device ;-)
#45(Med 4 svar)
9. september 2019 kl. 14:42
vedde
frarøvet i 2018? På hvilket punkt? Fordi device vandt flere holdtitler eller hvad? :DDDDDDDDDD
#52(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 15:45
Basta1n
Guld Sæsonkort Sæson 15
Manden vandt MVP-titlen i stort set alle store turneringer i 2018, men får ikke MVP for året? Jeg forstod det heller ikke.
Men jeg mener også simple er bedre end device
#73(Med 1 svar)
10. september 2019 kl. 13:59
vedde
S1mple var overlegen igennem hele 2018, så jeg syntes at bruge ordet "frarøvet", er at gå til det ekstreme.
Men tja, nu hvor man highlighter Jerry's kommentarer, så kan man godt se, det er de helt farvede briller, så en civil diskussion med ham vil næppe ændre hans "device er verdens bedste counter striker".
#80(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 16:07
Jerry
Nej fordi faktum er jo at Device er den bedste overall... Jeg giver jer alle sammen ret i at Simple er en bedre spiller hvis man udelukkende ser på aim og evnen til at beherske flest våben. Men det svare jo til at man kåre verdens bedste fodboldspiller udfra hvem kan sparke mest præcist.. Det gør man heller ikke...

Simple er i følge hltv den bedste i 2018 og det er sådan det er på deres rangliste som man anser som værende den officielle.. Men jeg er uenig, fordi jeg tager meget mere end rating med i min vurdering.

Jeg vil vove den påstand at Device har spillet flere finaler end Simple i 2018 og 2019.... og vi kan vel godt blive enige om at alt andet lige, så er sværhedsgraden altså større mod finale hold end derunder..

At alle så er ligeglad med min vurdering er helt fair. Fred være med det :)
#81(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 16:11
Jerry
Ja det gjorde han også men hans modstand var også langt større end dem simple spillede mod.... Prøv gør mig den tjeneste at gøre følgende.

Men lad det flyve, vi er videre og simple får endnu en titel i 2019. Halleluja
#8(Med 17 svar)
8. september 2019 kl. 22:15
REIB
Ja ja. Nu har danskerne Astralis brillerne på igen. s1mple, zywoo og Elige er uden tvivl bedre end device. Men lad os se til Januar når 1,2 og 3 bliver kåret.
#9(Med 0 svar)
8. september 2019 kl. 22:15
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
s1mple er nok alt i alt, ja. Men zywoo mangler stadig at bevise stabilitet og elige er ikke der oppe imo.
#11(Med 4 svar)
8. september 2019 kl. 22:30
ZoNe
s1mple er kæmpe usympatisk kæmpe egoist skal man lede længe efter. Den 1 mod 2 de Taber på mirage, mod Liguid mener jeg det var, viser alt. Han rammer ikke en dyt, de har bomben plantet, han har ingen hp og ved sidste CT kommer op connector I stedet for at spille defensiv ryger han frem og dør... Gj af ham... k/d spiller er alt han nogensinde bliver at udnævne ham over device er headshot...
#27(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 09:16
kfive
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Måske det er sket i to kampe, men jeg mener det var imod NRG. Det er 2v2, bomben nede, simple peeker con da han ved der er en CT spiller der. Sidste CT spillers lokation er ikke kendt så simples tankegang er at hvis han kan dræbe ham con kan han skabe plads til electronic i en eventuel 1v1 da nummer to nok vil trade på simple fra hvilken position han nu kommer fra.

Det er hvertfald hvad jeg lige husker så synes det meget off det du skriver, HVIS vi snakker om det samme scenarie.
#69(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 20:45
ZoNe
Vi snakker om det samme bortset fra det var en 2vs1.
Samt en tidligere turnering hvor de er 3vs1 på dust2 hvor absolut skal prøve at knife den sidste CT som mislykkes hvor CT så uheldigvis skyder de sidste 2 og vinder runden. Self de sidste 2 burde vinde selv men simple misser et sikkert kill fordi han lige skulle vise sig frem. Det kan godt være det er hans personlighed der gør det negative for mig.
#71(Med 0 svar)
10. september 2019 kl. 10:01
kfive
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det var altså en 2v2, nu har jeg lige set den igen og jeg holder 100 procent fast i det scenarie som jeg skrev først hvilket blot understøtter simples handling i den givne situation. #2 du snakker om med liquid er dumt ja, men sådan er livet desværre hvis man er for cocky.
#78(Med 0 svar)
11. september 2019 kl. 10:35
divided
Liguid?
#12(Med 8 svar)
8. september 2019 kl. 22:53
Jerry
Nu er det jo bare at se kampene, resultaterne og den impact han har på verdens bedste hold som nogensinde har rørt counter strike på tværs af alle versioner... Hvis han ikke fortjener titlen som den bedste, ja så ved jeg sku ikke hvad der foregår...

Det er tydeligt for alle, at Astralis taber uden Device... Navi taber uanset hvor godt Simple spiller og det samme gælder med de andre.... Device er en gamechanger.... Han vinder majors, mvp titler, grand slams... Og alligevel skal man høre på at en eller anden fpl streamer er verdens bedste... Hvornår har simple senest vundet noget udover elo points...

Zywoo spiller godt i 1-2 turneringer og pludselig er han blandt verdens bedste og alle har glemt Astralis, fordi de ikke lige vinder alt de spiller med i... Det er så ufatteligt :-)

Device har vanvittige ratings på trods af at han spiller finaler konstant...
Utroligt man kan være uenig...

Hltv kan ikke give den titel til andre end device... Dansker briller eller ej...
#13(Med 5 svar)
8. september 2019 kl. 23:29
blameF
Astralis
Dansktoppen
Major deltager
At zywoo kun lige spiller godt i 1-2 turneringer vist ikke helt korrekt :D
#14(Med 1 svar)
8. september 2019 kl. 23:33
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Lad nu vær benja... Vi ved allesammen godt at Zywoo er en døgnflue og kun har været god de sidste 2 events han har spillet.

gyazo.com/87777a35b94607157ed45194d103d478
#17(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 00:21
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
xDDDD
#38(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 14:18
Jerry
Muligvis ikke, men han er satme ikke på niveau med hverken device eller simple... Sorry to say :-) Men jeg vil gå så langt at sige at hvis I får ham tilbud på Heroic, så sig ja ;-)
#68(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 19:29
MichaelJ
du sgu da for dum :D hvis noget er han bedre. han er ihvertfald minimum på niveau med dem.
#82(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 16:14
Jerry
Jeg er dum ? Interessant :-)
#15(Med 0 svar)
8. september 2019 kl. 23:49
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Zywoo er faktisk bare random børge se billedet i #14 GG
#19(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 00:57
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
"Zywoo spiller godt i 1-2 turneringer og pludselig er han blandt verdens bedste"
Det er fandme vildt sagt.
#37(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 12:39
Madsen
Kæft du er da en bao v2
#83(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 16:15
Jerry
Sure :-)
#10(Med 0 svar)
8. september 2019 kl. 22:19
acne
Skulle have været flamie.
#16(Med 12 svar)
8. september 2019 kl. 23:59
REIB
Hvordan får kjaerbye ikke den? Han er grunden til hvorfor Astralis er blevet et top hold
#18(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 00:22
Pogbazooka
Jeg grinte 👌🏼
#20(Med 8 svar)
9. september 2019 kl. 07:10
arseface
Kjærbye havde højere rating, billigere våben og dårligere hold end device så det kan man nemt argumentere for.
#21(Med 3 svar)
9. september 2019 kl. 08:03
NiveK
Den Joke røg lige hen over hovedet på dig.
#24(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 08:42
arseface
Nej, jeg forstod den udemærket. Men synes bare at det var en endnu større joke at Device løber med MVP igen, bare fordi han var på det vindende hold og får et hav af lette kills når Astralis har most modstanderens økonomi og der med booster hans rating. Brehze var med afstand most valuable player i min verden, men zyp og magisk kunne også have fortjent den.
#25(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 08:52
NiveK
Eller også er Device forskellen som gør at Astralis' vinder deres kampe så overlegent?
#40(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 14:24
Jerry
Præcis, det er hovedet på sømmet...
#36(Med 3 svar)
9. september 2019 kl. 12:23
weenie
og Device har spillet over dobbelt så mange maps. Svare lidt til at sige at kjaerbye's rating er bedre set over 1 map.
#49(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 15:07
arseface
Øhh nej. Det svarer det da overhovedet ikke til :)
Det svarer til at Kjærbyes rating er bedre over 6 maps. Hvordan pokker får du 6 til 1? Og det er vel kun til Devices fordel at det er sket over flere maps hvor de i de fleste har most modstanderen og har haft overlegen økonomi, sammenlignet med Kjærbye der har tabt de fleste maps og haft underlegen økonomi.
Jeg synes for the record ikke at Kjærbye var i spil til MVP. For mig stod den mellem Brehze, Magisk og Zyp, da de har været super kampafgørende på tidspunkter hvor kampene stod til at tippe. Device var primært god i de maps hvor modstanderen blev most.
#72(Med 1 svar)
10. september 2019 kl. 10:34
Silan
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jo flere maps du spiller, jo mindre spiller varians ind, positiv som negativ. Mange vil nok argumentere for at Kjærbys rating er et udtryk for høj varians.
#77(Med 0 svar)
10. september 2019 kl. 21:02
weenie
Tak. Var lige præcis hvor jeg ville hen.
#23(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 08:36
Silan
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
2018 ringer, de vil have deres joke tilbage.
#26(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 09:12
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Okay. Den får du sgu. Det var fandme sjovt :D
#22(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 08:06
10_Gr0n
Føj, han spillet godt. Glæder mig til at se ham, i de kommende kampe !
#28(Med 11 svar)
9. september 2019 kl. 09:17
Patman
Deserved fødselsdagsbarnet Devve!

Af nysgerrighed. Hva får en astralis spiller Ca i Mdr før skat. Hvis nogle har nogle Ca tal :)
#31(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 10:37
TryingToLose
Uden at vide det, vil jeg tro de ligger på mellem 80-100.000.- om mdr. Eneste grund til jeg tror det, er at jeg mindes at have hørt at Norths løn var højere og de lå vidst +100k
#33(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 10:47
TryingToLose
Edit. Så kan jeg se på det sirr skriver, at jeg nok os sammenligner med år tilbage 😂
#32(Med 7 svar)
9. september 2019 kl. 10:38
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
De startede med at være meget åbne omkring det, og der lød lønnen på 80.000 kr. pr. md. før skat. Det var da de gik officielle og ville skabe gennemsigtighed i esport, blandt andet for at organisationerne ikke skulle løbe om hjørner med spillere m.m. som de selv havde oplevet på egen krop.

Siden da (2016), er der selvfølgelig sket meget, og jeg er ganske sikker på at lønnen er steget betragteligt - et bud er at de får mellem 125 og 175.000 dkk pr. md. før skat nu. Så får de selvfølgelig også nogle af de penge som de spiller om - Zonic udtalte tidligere at spillerne fik 18% mens han fik 10% af præmiepuljen (jeg er dog usikker på om det er hver spiller der får 18% og de sidste 10% går til Zonic - dvs. 0% til organisationen) eller om de 5 spillere deler de 5%, Zonic får en markant lavere løn imod så at få 10% af præmiepuljen (hvilket dog virker usandsynligt).

De vandt i 2018, roughly, 13.3 millioner - og det er, så vidt jeg kan se, uden Grand Slam præmien på 1 million dollars. Det løber hurtigt op :-)
#34(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 11:19
VamosDK
Jeg synes at have læst/hørt et sted at præmie pengene deles udelukket mellem spiller og coach.

Men da Astralis, sidst jeg læste, jo selv er medejer af holdet, så skyder de vel også selv nogle penge i biksen. :)
#43(Med 5 svar)
9. september 2019 kl. 14:32
M1kuta
Jeg ved heller ikke 100% hvad deres løn er, men jeg mener at have hørt fra nogen at de tjener 100+ om måndeden, men uanset hvad er deres løn jo god :D
#50(Med 4 svar)
9. september 2019 kl. 15:09
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men man kan jo sige at de sponsor aftaler de laver går ikke til spillerne med til dem bag Astralis. Så tænker det er sådan de tjener pengene. På salg af trøjer og det. Så tænker det passer fint med at spillerne deler præmiepengene.
#51(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 15:38
Bjelanden
Mener det var Kasper Hvidt der var ude og sige, at Astralis havde samme trøjesalg, som en dansk storklub i Superligaen.

Hvis det er rigtigt, hvilket jeg tror det er - er det også en væsentlig indtjening de har der.
#56(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 16:42
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Helt enig :)

Så forstår godt hvis Astralis spillerne deler turneringspengene mellem sig.

Tænker også de der sponsor aftaler de har haft fra Audi og Jack/Jones har været gode aftaler :)
#66(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 18:03
RAVN
Det er Nikolaj Nyholm, der skulle have sagt det til noget foredrag tænker jeg det er.
Og det der blev sagt er: astralis sælger 3 gange så mange trøjer som FCK i ugen efter udgivelse af en ny trøje.
Hvis det selvfølgelig er det samme vi tænker på. :-)
#85(Med 0 svar)
16. september 2019 kl. 08:07
M1kuta
True
#35(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 12:15
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
I 2018 siger deres regnskab de har brugt godt og vel 28 mio. på lønninger. Der er selvfølgelig et rigtig stort team bagved, så det giver intet svar udover lidt anledning til gætterier.
#29(Med 18 svar)
9. september 2019 kl. 09:19
VamosDK
Han fortjener selvfølgelig den MVP. Stats mm for dennne turnering taler sit tydelige sprog.

Er han så en af verdens bedste? Ikke i 2019, hvis man ser over året og frem til nu. Vinder Astralis resten af deres turnering året ud, med Device som MVP ved de fleste, så jo, så kan det godt argumenteres. Men en mand som Elige og Zywoo har jo haft en sindssygt bundniveau i dette år, og det kan man ikke argumenteret sig ud af. Så indtil videre vil jeg mene at de to har været Device overlegen indtil videre, det kan en enkelt dårlig major turnering ikke ændre på. Om det hedder en major eller esl one, så det stadig en turnering med de bedste hold. Den eneste forskel er præmie summen. :)
#39(Med 12 svar)
9. september 2019 kl. 14:22
Jerry
Nej der er kæmpe forskel på at vinde en major eller en af de andre normale tuneringer :-)
Der er så endnu mere forskel på at vinde 1 og 4 hvor af de 3 er i træk... Det er aldrig sket før og har svært ved at se hvem der kommer til at toppe det efter Astralis :-)

Jeg gad nu nok at se Simple, zywoo, niko og Elige sammen med Stanislaw.... Kritkere herinde vil nok mene at det hold vil kune slå Astralis æraen ;-) lol :)
#46(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 14:50
TryingToLose
“Sammen med stanislaw” der trak jeg lidt på smilebåndet.. 😂
#59(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 16:46
Jerry
Ja det har du da bestemt også lov til og jeg er glad for at jeg har gjort din dag en smule mere smilende :-) Men han er en dygtig IGL og min pointe var at selv om man fandt 5 af de bedste spillere i verden vil de ikke kunne matche Astralis :-)
#47(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 15:00
Kristja
Du vil sammensætte et hold af 4 fraggers/star players. Og forventer at de kan vinde over Astralis?

Dette er et "hold spil, taktik" osv osv osv. De ville ikke have en chance, uden at de virkelig ALLE skulle ramme top niveau på dagen, det er ihvertfald min mening :D
#57(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 16:43
Jerry
Lad mig hjælpe dig en gang. Jeg skrev at kritikere af Astralis sikkert vil påstå at det hold med de spillere ville kunne slå Astralis æraen. jeg har på intet tidspunkt sagt at de kunne. Det kan de nemlig ikke. Ingen kan sammensætte et hold der kan slå den æra. Period.
#64(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 17:29
Kristja
"Jeg gad nu nok at se Simple, zywoo, niko og Elige sammen med Stanislaw...."
"Kritkere herinde vil nok mene at det hold vil kune slå Astralis æraen"

Tak for hjælpen, jeg fårstår hvad du mener nu :)
#53(Med 5 svar)
9. september 2019 kl. 16:07
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvor mange majors de har vundet før er vel irrelevant for hvem der bliver årets bedste spiller.
Device fortjener, i mine øjne, indtil videre en 3 plads bagved hhv. Zywoo på 2. pladsen og Elige på 1. pladsen. Naturligvis har alle de andre store turneringer lige så meget at sige som en major, hvad DU synes er jo irrelevant, det er jo et faktum at dét er hvad der kigges på.

Resten af dit indlæg giver simpelthen ingen mening.
#58(Med 3 svar)
9. september 2019 kl. 16:45
Jerry
Hvis du ikke kan forstå hvad jeg skrev, så respekterer jeg det.
Pointen med mit indlæg var at du kan tage de bedste spillere og ingen af dem kommer i nærheden af Astralis... Det er jo ikke noget jeg finder på, det er sådan det er... Dont blame me :)
#76(Med 2 svar)
10. september 2019 kl. 15:40
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tror pointen er at det er stråmænd og du hiver argumenter ud af smørhullet om holdninger som ingen har. Jeg forstår skam godt de ord du bruger, men dit indlæg giver ikke mening da du modbeviser ikke eksisterende postulater.
#79(Med 1 svar)
12. september 2019 kl. 16:00
Jerry
Sikke meget vrøvl på få linjer... Det vil jeg ikke bruge mere af min tid på :-)
#84(Med 0 svar)
12. september 2019 kl. 16:54
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Komisk.
#62(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 17:26
VamosDK
Tak fordi du forstod mig, før det er der flere der ikke gør.
#63(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 17:27
VamosDK
Ja, præmie summen og æren. Ellers er der jo ingen forskel. Til esl one i Køln, der var der langt flere og stærkere hold med end til denne major. Og spørg du spilleren vil de ligeså gerne vinde den turnering, da den har så meget historie, som de vil vinde en major. :)
#44(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 14:38
leandr
Det er det samme som at sige at FA Cuppen og League Cuppen i England er den samme, fordi der er de samme hold med. Det er langt mere prestigefyldt at vinde en major. Det ved ALLE der har bare lidt forstand på cs.
#61(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 17:25
VamosDK
Nej, det ikke helt det samme. :) så misforstår du mig.
#55(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 16:16
WeiZ
Med sindssygt bundniveau mener du, at de har performed hele året, right?
#60(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 17:25
VamosDK
Ja, at når de har haft en “dårlig” kamp, så har deres niveau stadig været langt over hvad man kan forvente. :)
#65(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 17:50
WeiZ
Yes yes, skulle bare lige vær sikker. :D
#30(Med 1 svar)
9. september 2019 kl. 09:53
telum
synes magisk sku ha haft den
#48(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 15:00
Kristja
Ja ham eller gla1ve :)
#54(Med 3 svar)
9. september 2019 kl. 16:17
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Vi kan alle sammen gætte os til hvordan resten af året forløber, kan vi ikke bare blive enige om at vi ser en masse pisse god individualitet for tiden. Så må vi jo se sidst på året hvem der løber med den :)

Big events for året: i.imgur.com/uDUFxFj.png
#67(Med 2 svar)
9. september 2019 kl. 18:11
RAVN
Jeg ved ikke om du ved dette, men tages der forbehold for hvor mange maps de hver især har spillet for elige har jo spillet ~30 maps mere end de andre, det må vel også gøre en forskel på hans K/d og rating i forhold til de andre?
#70(Med 0 svar)
9. september 2019 kl. 21:10
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Man kan argumentere for at det vil være sværere at opretholde en solid statline jo flere kampe der spilles, men tror ikke det ændrer så meget i dette tilfælde. Derudover kan man måske argumentere for at Liquid har en større procentvis round-win, hvor det så er nemmere at få gode stats.
#75(Med 0 svar)
10. september 2019 kl. 15:38
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvis du vil vide det præcist kan du prøve at tweete @Tgwri1s så behøver jeg ikke gætte.
Men mon ikke de har det in mente.
#74(Med 0 svar)
10. september 2019 kl. 14:09
yez
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Fuldt fortjent MVP til dev1ce! Han spillede virkelig flot CS igennem alle playoff kampene. Er især imponeret over hvor god han er blevet med pistol til denne turnering. Kan man få en bedre fødselsdagsgave end endnu en Major titel samt blive MVP? :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.