Opret Log ind
Copenhagen Flames henter Nodios*
Det danske hold løfter nu sløret for den første af to nye spillere.
Skrevet af: Sander    15. august 2019 14:00      

Nodios er ny Copenhagen Flames-spiller efter tidligere at have spillet for Maknitude og ex-Fragsters.

Allerede nu kan Copenhagen Flames løfte sløret for et af holdets nye ansigter, da Nodios skifter Maknitude ud med flammerne.

Det sker efter gårsdagens annoncering, hvor HooXi og Console blev bænket i jagten på endnu bedre resultater.

Det skal Nodios hjælpe med, da han særligt tilfører holdet mere firepower, mens hans kommunikation også er rigtig god, og derfor har Copenhagen Flames holdt øje med den 20-årige spiller i et stykke tid.

Nodios er en rigtig dygtig all-around spiller, som ikke har nogle store svagheder i hans spil. Med Nodios får vi mere firepower på holdet, samtidig med at han trods sin lidt begrænsede erfaring er rigtig god til at snakke i løbet af runderne og holde overblikket. Derudover er han rigtig god til at spille sig selv, og holde sig levende i svære situationer, hvilket bliver afgørende på de roller, han spiller som både CT og T. Vi har holdt øje med ham i noget tid og er glade for, at vi nu kan præsentere ham som Copenhagen Flames spiller, fortæller sportsdirektør og coach i Copenhagen Flames Daniel Vorborg til Dust2.dk.

Copenhagen Flames er nu oppe på fire spillere, da holdet stadig mangler at præsentere spilleren, som skal fuldende startfemmeren.

Copenhagen Flames består nu af:

  • dk Basso
  • dk roeJ
  • dk Farlig
  • dk Nodios
     
  • dk vorborg (Coach)
  • dk Console (Bænket)
  • dk HooXi (Bænket)

Nodios' skifte sender samtidig Maknitude ned på:

  • dk sycrone
  • dk PERCY

Du kan se videoen, hvor Nodios bliver præsenteret herunder.

Opdatering kl. 14:09*

Maknitude har netop annonceret, at Toft også er fortid på holdet, og derfor er nyheden blevet opdateret.

#1 jEAnH
2019-08-15 14:05
Man må da håbe den sidste de henter har noget mere erfaring, ellers er det sgu lidt et tyndt statement de kom med tidligere :-)
#2 b0ychild
2019-08-15 14:05
Ses i top5 inden længe! Held og lykke Nodi
#20 Phoey
2019-08-15 20:43
Hvem skulle de slå ud af top 5?
#23 b0ychild
2019-08-15 21:00
Tricked
#25 Phoey
2019-08-15 21:35
Ser det næppe ske foreløbigt. Kan ikke se hvem de har som matcher en duo af Bubzkji og B0rup..
#30 Nordby
2019-08-15 23:16
Måske ikke lige inde for den næste måned, men de 4 de har på holdkortet har alle vidst kæmpetalent flere gange, så man ved sku aldrig om de kommer til at drille for den plads, men giver dig ret tricked har set alt for stærke ud de sidste måneder til at det nok sker lige her foreløbig.
#3 TheKonkel
2019-08-15 14:08
Fanme et godt pick !!! Tillykke til alle parter !! virkelig godt match !
#4 RaXXa
2019-08-15 14:09
de skulle lige hive toft med, så er det et giftigt hold !
#9 LeguliaS
2019-08-15 15:10
+1
#5 telum
2019-08-15 14:22
hvorfor ik bare præsentere acilion i samme ombæring..
#8 JsV
2019-08-15 15:01
hahahah:D
#10 strogie
2019-08-15 15:16
De henter ArcadioN
#12 ZARQ
2019-08-15 16:00
ArcadioN? :D
Tror du mener Acillion? :D
#13 ZaNwish
2019-08-15 16:04
Nej de henter en blanding af Acillion og Cadian :)
#17 Mrnobody
2019-08-15 18:18
Er du helt ny?

https://www.hltv.org/player/10/ArcadioN
#14 Akaya
2019-08-15 17:13
https://imgur.com/a/zr1umBi :D troede han havde travlt med at være skolelærer
#26 Phoey
2019-08-15 22:09
Er folk sikre på AcilioN? Jeg tror vi bliver jævnt skuffede når de præsentere Haste...
#48 d0kz
2019-08-19 10:48
du sejler så meget inde på det forum her, det er helt sygt:p
#49 Phoey
2019-08-19 13:14
Det var da en tosset udmelding at komme med.
#6 zaecole
2019-08-15 14:26
han så ellers godt ud da han spillede med maknitude
#7 haxz0r
2019-08-15 14:38
Tillykke Nodi, held og lykke mate
#11 wezx
2019-08-15 15:39
Maskine!
#15 d0kz
2019-08-15 17:21
Det bliver godt det her! GL Magnus :)
#16 Syncro
2019-08-15 18:01
Held og lykke Nodi! :D
#18 Jigsaw
2019-08-15 20:08
Få nu hentet Refrzh :D
#19 saks
2019-08-15 20:35
Han er dyr..
#22 Jigsaw
2019-08-15 20:59
Han er arbejdsløs :D
#24 saks
2019-08-15 21:18
Er han ikke kun bænket i optic?
#31 Nordby
2019-08-15 23:18
Jo dog er han fri til at tage til hvilket som helst hold han vil, kender ikke reffe, men de fleste cs spillere ville da bestemt prioritere at spille på et giftigt hold der kan udfordre top 5, end bare at sidde på bænken, men ja økonomien skal self spille for ham før han kan joine et hold der nok ikke helt matcher optics løn.
#32 WeiZ
2019-08-15 23:49
tror mere folk tænker om han ikke også skal købes fri.
#39 saks
2019-08-16 08:04
Nemlig :)
#28 leandr
2019-08-15 22:47
Hvem skal så calle?:D
#29 TheKonkel
2019-08-15 23:00
Nodios
#47 Jigsaw
2019-08-19 10:47
Ehh... refresh har da callet før? :D
#50 leandr
2019-08-21 02:02
Hvornår?
#21 Phoey
2019-08-15 20:45
Tror ikke at dette ender ud i en opgradering på serveren..
Jeg er ikke fan.. Goodluck anyways.
#27 GET_LEIF
2019-08-15 22:38
Kæmpe talent! Det eneste rigtige. gg.
#33 Kristja
2019-08-16 04:01
"Hahahahahaha. What a downgrade. The next one will likely be Haste, and then they’ll be even worse."

Hvorfor smider du ikke sådan en kommentar her? du er simpelthen et .....
Pak dog den latterlige attitude væk, og ønsk ham held og lykke i stedet ;)
#34 Phoey
2019-08-16 04:38
Hvis du ser på det andet opslag, hvor Nodios rent faktisk svarede mig, ville du se, at jeg allerede har gjort det. :-)
Men det kræver måske mere end to hjerneceller, at tjekke det hele ud før man slynger med ordene.

Når det er sagt, så er jeg vel i min fulde ret til, at ytre mig omkring, at jeg synes, at det er et tåbeligt skift? Jeg kan ikke se Nodios fylde Console's sko ud. Rent talentmæssigt kan jeg. Men jeg kan ikke se hvad han skal hos Flames med den nuværende rollefordeling. I min optik havde Nodios for Basso givet meget mere mening. Ydermere synes jeg det er dumt, at satse på en ny IGL når Hooxi har taget super god hånd om opgaven, og de eneste to/tre jeg kan se gøre det bedre Snappi, Cadian og AcilioN. Så hvis ikke en af de tre træder ind, som næste mand er jeg fuldkommen uforstående overfor dette skifte. Dog har jeg nemt ved at tro, at Haste er manden som bringes ind, hvilket jeg holder 100% fast i er helt hul i hovedet, og et enormt downgrade.

Flames havde noget kørende. Det her er et reset, og igen i min optik et skud i den forkerte retning.
#35 Kristja
2019-08-16 04:41
Vi kan vidst hurtigt blive enige om at de 2 statements ikke er helt ens.
God vind fremover, håber du lære at behandle andre med respekt :)
#36 Phoey
2019-08-16 04:48
Smed et edit ovenover.
Ydermere synes jeg de er ret ens.
Dette var hvad jeg skrev her.

"Håber ærligt ikke at det bliver noget henad Haste eller Torben som IGL, og Nodios eller Celrate som ny rifler.. Det ville ærligt være et downgrade i mine øjne.."

At det er skrevet med en anderledes attitude på HLTV er jeg enig i. Dog er essensen den samme.
Synes ikke min respekt fejler noget, da jeg i efterfølgende kommentar til Nodios selv skriver "Held og lykke Noddy! Prove me wrong! 💪🏼"
Men sådan er vi jo så forskellige.
#43 Kristja
2019-08-16 17:18
Jeg forstår og tak for en udybenede kommentar som man faktisk kan debattere over. Må nok erkende at jeg blot blev triggered over dine kommentare som "hahahahaha" "downgrade" og "meget dårligere"

Men kan se Haste har fat i den lange ende, så lad os bare lukke den her.
God weekend til dig om ikke anden :)
#46 Phoey
2019-08-16 18:31
Jeg forstår dig! Ville aldrig have den attitude på herinde, da det rent faktisk er muligt, at have en indholdsrig debat her.
God vind!
#37 haste
2019-08-16 05:02
Jeg må desværre skuffe dig. De får ikke et downgrade i mig denne gang! ;D

Og lige en note:
Hvis du følger bare lidt med i deres CS, ville du også vide at det var Flames T sider der sejlede.

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor jeg skulle være et ENORMT downgrade hvis det endelig endte sådan? :D

Endvidere er nodios en kæmpe geni signing. Han kan meget mere end du tror, samt han er rigtig dygtig til at holde solo sites, hvilket manglede i holdet imo.
#38 Phoey
2019-08-16 05:12
Satans! Håbede sgu jeg havde gættet rigtigt! Haha

Så må jeg i din optik ikke følge nok med, jeg synes personligt, at der var fremgang!

Nu skal du virkelig ikke tage det for personligt. Du har sgu gjort dit for dansk CS, ingen tvivl om det! Jeg forventede nok bare noget vildere nu de følte trang til en dobbelt udskiftning. Når jeg siger downgrade føler jeg bare, at der var bygget et stabilt fundament hos Flames, og jeg synes personligt at Hooxi er pisse dygtig. Så at skulle starte ud med en ny IGL, som ikke hedder AcilioN, Cadian eller Snappi ville virke helt tosset for mig.

Ingen tvivl om at Nodios er en pisse dygtig spiller. Det ved manden vel forfanden også selv. Han er bare ikke typen jeg havde håbet skulle erstatte Console på dette mandskab.

Så hvis en af jer skulle føle sig stødt, er det simpelthen ikke noget rettet mod jeres spil, som individualister, men min komplette uforståelse over, hvorfor der skulle ændres, hvis det var udskiftningerne.

Håber det gav bedre indblik. :-)
#40 d0kz
2019-08-16 10:16
Af ren nysgerrighed. Hvem er typen du havde håbet på skulle erstatte Console på dette mandskab? :p
#41 Phoey
2019-08-16 10:55
Mit håb var Moddii og Snappi/AcilioN ✌🏼
#44 haste
2019-08-16 17:35
Du er en mand af mange holdninger, og det har jeg respekt for!
Ville nu bare høre hvorfor du udtalte dig som du gjorde :D
Tror flames har godt styr på hvad de vil, og jeg tvivler på at nogen bliver skuffede udover de 2 spillere der desværre blev bænket!
#45 Phoey
2019-08-16 18:29
Der er gensidig respekt fra min vej til din!
Som jeg også skrev til Noddy, håber jeg, at blive positivt overrasket! Jeg er altid interesseret i dansk fremgang på den internationale scene!

Håber snart vi ser dig på hold igen! 💪🏼
#42 dr0wnyh
2019-08-16 11:09
GL og tilykke med holdet mate :)