Opret Log ind
notaN forlader STEP
Den 19-årige danskers exit betyder, at STEP nu blot består af to spillere, da TOBIZ og Celrate røg på porten i juni.
Skrevet af: Sander    29. juli 2019 08:15      

notaN har været en del af STEP, lige siden holdet blev startet i april.

STEP får meget svært ved at stille hold i den kommende tid, da notaN forlader holdet, hvorfor STEPs startfemmer nu kun består af to spillere.

Det offentliggjorde notaN selv på Twitter i nat.

notaN skriver ydermere, at han også tager en pause fra konkurrencepræget Counter-Strike grundet "personlige ting", som ikke uddybes yderligere, men da Dust2.dk fangede notaN, åbnede den 19-årige dansker op for sine egne tanker.

Det er, fordi jeg skal flytte i ungdomsbolig i Vejle og starte i skole igen. Men vi har egentlig brugt de sidste 30 dage på at finde 2 nye spillere, og hver gang vi havde et nice "match", røg spilleren videre til et andet hold, selvom man egentligt bare var indstillet på faktisk at spille sammen. Derfor tænker jeg, at det er nemmest at trække mig i noget tid, så jeg kan fokusere lidt på skolen, flytningen og tænke lidt på mig selv, siger notaN til Dust2.dk.

I slutningen af juni sagde STEP farvel til Celrate og TOBIZ, selvom holdet havde spillet sig op på en flot 7. plads på POWER ranking, og det er altså endnu ikke lykkedes at få erstatningerne på plads, og derfor skal STEP nu på jagt efter tre nye spillere.

STEP består af:

  • dk Ryxxo
  • dk Inzta
#1 Opal
2019-07-29 08:46
Er det ikke xHYDR længere
#2 rijaH
2019-07-29 10:12
Har det vidst ik været i ret lang tid 😆
#3 Opal
2019-07-29 10:13
Deres Twitter hedder det bare stadig, men d2 nævner aldrig hydr. Jeg blev forvirret!
#4 walle
2019-07-29 10:21
Det er vel ligegyldigt, når de alligevel drejer nøglen om, om lidt :D
#5 d0kz
2019-07-29 10:42
Fuldtids streamer? #pladen #takeover
#6 strogie
2019-07-29 12:14
Who cares
#7 Cacci
2019-07-29 12:32
Det er der mange der gør? Egentlig også en lidt dum kommentar imo
#9 Kristja
2019-07-29 12:56
Han har da fat i noget, der kommer formentlig en nyhed som denne fordi notaN har spillet standin for Astralis blandt andet. Ellers kan jeg heller ikke se nogen mening med nyheden :)
#10 ClinT
2019-07-29 13:58
Der kommer vel en nyhed fordi det er et hold der spiller lige i perifien af dansk top 10 som er det dust2 dækker nationalt.
#11 xone
2019-07-29 14:01
Hvorfor skulle dust2 ikke have en interesse i at dække hvad der sker på et tidligere top10 hold i dk? :/
#12 Kristja
2019-07-29 14:04
Selvfølgelig, fik formuleret mig selv helt forkert :D
- Det var mere at, man ikke havde hørt noget fra det hold siden celrate og tobiz exit. Så jeg kunne godt forstå hans kommentar ^^
#8 dagger3six
2019-07-29 12:35
I do !
#13 Martin
2019-07-29 15:10
Kick en.
#19 HUNDEN
2019-07-29 22:50
Få et lineup.
#14 Jigsaw
2019-07-29 16:16
Selvfølgelig. På cirka 2,5 år har han spillet på 10 forskellige hold. Ufatteligt at man kan være så ustabil.
#15 Mrnobody
2019-07-29 16:17
Ligesom alle andre i sub toppen.
#18 Jigsaw
2019-07-29 17:05
Så han har ingen planer om at gå pro? Har da været træner for hold der holdt 1 år.
#16 dagger3six
2019-07-29 16:25
Hvor spiller du ?
#17 Jigsaw
2019-07-29 17:04
Spiller slet ikke. Jo på et hygge hold, vi har spillet sammen siden April 2018.
#20 egonrolf86
2019-07-30 02:13
Utroligt talent! Ville ikke undre mig hvis vi snart ser ham blandt de helt store ;)