Opret Log ind
North taber stort til CR4ZY
Løverne fra North tabte stort mod et formstærkt CR4ZY-mandskab, og skal dermed spille sig til Majoren gennem Play-in.
Skrevet af: mad0    21. juli 2019 19:22      

Kjaerbye og North tabte til CR4ZY med 0-2.

North havde i dag en mulighed for at kvalificere sig til Majoren, men de måtte se sig slået af CR4ZY, der igen viste flot karakter. Trods nederlaget er det ikke ovre for danskerne, da de stadig har chancer i Play-in, hvor tre ud af fire hold bliver tildelt en plads ved Majoren.

Opgøret blev skudt igang på Mirage, hvor danskerne blev løbt over, da de kun formåede at få fem runder på deres CT-side. At hive kampen tilbage var for stor en mundfuld for løverne, og de må derfor sig slået på første map med 16-7.

Endnu en gang kom North dårligt fra start. Denne gang  med kun 9-6 i modstanderens favør, hvilket viste sig at være nok, da danskerne kun formåede at få en enkelt runder på deres CT-side. 

Med nederlaget må danskerne, som sagt før, spille sig gennem Majoren ved Play-in, mens CR4ZY med deres sejr er klar til den kommende Starladder Major i Berlin.

Europe Minor - StarLadder Major 2019
Bedst af tre maps
CR4ZY
2 - 0
North
de_mirage 16 - 7 de_mirage
de_dust2 16 - 6 de_dust2
de_nuke de_nuke

#1 cleansation
2019-07-21 19:23
sTaBiLe gAdE

Og fuck hvor var det bare elendigt. Hvordan kan man tabe så mange 1v2/3/4? Altid et kæmpe hul åbent, og så peeker man ellers altid en efter den anden.

1 måneds pracc og man kan stadig ikke spille Mirage, og vetoer stadig Vertigo... Flot at have to maps som man ikke kan spille.
#14 MichaelJ
2019-07-21 19:37
hm, derimod må man sige han leverede mod crazy sidste gang og BIG også. men du er godt nok ude med riven, taget i betragtning af, at de 4 andre også sejler fuldstændig. ingen på det hold leverer stabilt. kjearbye er måske den eneste der "leverer" tæt på hver gang.

alle udover kjearbye og valde også, har et ufattelig ringe bundniveau.
#15 cleansation
2019-07-21 19:42
Tja det er ikke fordi jeg ikke er enig om resten også. Det er et amatør hold, som nu har gjort deres bedste og eneste faktisk stabile spiller til IGL. Håber snart parken lukker lortet, er så træt af den elendighed år efter år. Vil gerne se Valde komme til et godt hold, som modsat North ikke minder mest af alt om Brøndby 2005-nu
#46 Accepted
2019-07-22 00:39
Man må sige du er på pletten så hver gang Gade har en dårlig kamp, og det er nærmest det samme indhold i dine kommentarer hver gang. Sjovt nok var du ikke til at finde da North slog Cr4zy forleden. Så sikker som dagen er lang..
#48 cleansation
2019-07-22 00:41
Jo... Jeg skrev faktisk lige netop i den tråd at jeg håbede han for en gangs skyld kunne hvis lidt consistency i hans spil.
#49 Accepted
2019-07-22 00:44
Ved ikke hvilken tråd du snakker om. Faktum er at dine kommentare er ligeså indholdsløse hver gang. Tror aldrig jeg har set dig bringe noget konstruktivt til en tråd, men you do you.

North er inconsistent, tror den er sivet ind hos de fleste.
#52 cleansation
2019-07-22 03:02
Den tråd om at de vandt over crazy...

Men jeg er ked af ikke at leve op til din standard.
#2 mad0
2019-07-21 19:24
Bubzkji eller b0RUP?
#5 Badefar
2019-07-21 19:24
Hunden.
#29 Martin
2019-07-21 20:16
Kunne altså være mega spændende at se hunden med 4 topspillere omkring sig. Et eksperiment som bør være værd at prøve. Det kunne nok også give ham mere fokus på sit eget spil oven i.
#56 MichaelJ
2019-07-22 10:34
Han skyder i forvejen ik nok på det niveau han er på nu. Tror ik det ville være kønt på et t1 hold 😂😂
#57 Zherman
2019-07-22 14:47
Til at være verdens bedste hold - Så nej, så er Hunden ikke manden, men det er der så 99.9999999999% som heller ikke er.

Jeg ville se på det sådan her: Er Hunden en bedre igl. end daps, og har North bedre spillere end NRG? For er svaret "Ja" til begge de spørgsmål, så er det vel et spørgsmål om begge parter har lyst til at tage en chance.

MSL har fået lov at prøve med North, og mange forskellige spillersammensætninger, så han er ikke en mulighed - Det ville i hvert fald overraske mig.

Snappi har spillet med jUGI og valde da de lavede løjer som Heroic, og man kunne fristes til at tro, at han kunne unlocke dem begge igen. Det lykkedes bare ikke i OpTic med jUGI, og selvom Snappi har bedre stats, så spiller han, fra mit pov., nogle langt mere grådige positioner end mange andre igls. Om det giver mening ift. de hold, som han har siddet på skal jeg ikke kunne sige. Men, hvad jeg så i OpTic under Snappi, så tror jeg ikke på, at han er løsningen.
#58 MichaelJ
2019-07-22 18:53
hvad har det med verdens bedste hold at gøre? og hvordan får du daps og nrg ind i det her hahahaha
#6 Panther
2019-07-21 19:25
mad0
#11 b0ychild
2019-07-21 19:33
xD
#3 Kjasper
2019-07-21 19:24
Fortjent af Cr4zy!
#4 Badefar
2019-07-21 19:24
Forfærdelig præstation. North ligner et hold der snildt kan skide i nælderne endnu en gang i Play-in.
#23 MrbecherM
2019-07-21 20:03
+1
#7 Madsen
2019-07-21 19:25
den 1v3 på dust 2 var simpelthen for dårligt af north det ligner slet ikke de snakker sammen
og gades bund niveau er så dårligt -gade +stavn
#16 Panther
2019-07-21 19:48
Snakkede sammen? De stod da perfekt. Valde havde lukket hele b, kjærbye spottede ned mid, og jeg mener det var Gade der stod og havde kontrol over hele lang? Hvad er der forkert ved det? Kjærbye blev timed mid, også pressede valde alene - hvilket er en kæmpe fejl.
#28 Madsen
2019-07-21 20:15
Hvis de snakkede ordenligt sammen skulle de da kører ind sammen
#34 Madsen
2019-07-21 20:44
i stedet for bare og gå ind 1 efter 1
#51 cleansation
2019-07-22 03:00
Og det som du beskriver er jo slet ikke første gang i den her minor. Bare på crazy i dag smed de så mange runder ved at peeke en og en hele tiden. Mirage tabte man satme også mange 1vX, hvor der lignede de ikke talte sammen
#44 FlepeX
2019-07-22 00:36
Jeg tvivler på North kan få fat i Stavn.
#47 Madsen
2019-07-22 00:40
Ville være fedt hvis de kunne
#8 arseface
2019-07-21 19:25
Gade havde 0-8 i opening duels. Måske man skulle overveje en alternativ entry fragger?
#9 Panther
2019-07-21 19:25
Crazy var fandme også instant, det er stensikkert
#10 Bis
2019-07-21 19:30
Undskyld mig? Jeg forstår virkelig ikke hvad North har gang i med den veto her... Hvorfor vælger man Dust2 fremfor Inferno eller Train som man slog dem på for 2 dage siden? Hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Hvis man ikke gider at forbedre sin mirage, så ban den og prøv vertigo hvor de åbenbart har praccet lidt.
De skal dog nok komme til majoren alligevel når der er 3 ud af 4 hold som kommer videre fra play-in :)
#12 arseface
2019-07-21 19:35
Kan du huske sidste major? Indtil videre er det her en 1:1 gentagelse. Play-in blev vel north's største fiasko til dato. Med det her bundniveau kan det sagtens ske igen.
#19 Bis
2019-07-21 19:53
Det har du ret fuldstændig ret.. Forskellen på de to play-ins er at der denne gang går 3 hold videre i stedet for 2, så med bare en bo3 sejr ud af to forsøg, så skal de sgu videre denne gang!

Vi må bare håbe på North har lært noget siden sidste play-in :)
#13 Badefar
2019-07-21 19:35
MithR sagde på sit stream den anden dag, at de havde praccet Mirage en del. Om de så grundlæggende angriber det på den forkerte måde, eller om Valde ikke formår at calle ordentligt på det, må stå hen i det uvisse.

Men jeg er enig i din manglende forståelse for, hvorfor man bare insta-banner Vertigo.

Hvor mange hold i top 30 føler sig trygge ved at picke Vertigo i en BO3? De kan i hvert fald tælles på én hånd. Og selv, hvis den bliver picket, er det stadig et så random map, at der vel er ræson i at lade det gå i gennem, så man kan undgå at modstanderen kommer ud på deres bedste map hver evig eneste gang.
#17 Jigsaw
2019-07-21 19:50
Dust2 er deres mest vindende map? Det giver vel fin mening.
#20 Bis
2019-07-21 19:57
Det har du ret i, men hvorfor ændrer på noget hvor man lige har vundet (inferno for 2 dage siden).. .Hvis du forstår?
Derudover er Dust2 et af CR4ZY's bedste maps udover Mirage og måske Vertigo, fremfor Inferno som nok er et af deres dårligste maps
#18 Badefar
2019-07-21 19:50
Juryen er vel stadig ude på IGLen Valde, men under alle omstændigheder så mangler North i den grad stjernespilleren Valde. Lige nu ligner det tradeoff med ekstra firepower, man får men en IGL der fragger godt, i hvert fald ikke, at det opvejer det vakuum der er opstået, når stjernespillere Valde skal holde mange flere bolde i luften. Der står stadig nogle meget store sko der skal fyldes ud, og det ligner i hvert fald ikke, at Jugi kommer til at udfylde dem.
#21 TryingToLose
2019-07-21 19:57
Hvem kan de møde i Play-in? Tænker at hvis det bliver hold i top50 kan det godt se lidt uoverskueligt ud
#43 alexsomfan
2019-07-21 23:50
Dem der er i Play In fra de andre regioner, så vidt jeg husker =)
#22 MrBlond
2019-07-21 20:00
Hvad er fremtiden for North, og dette nuværende lineup? Savner måske en mere erfaren caller end valde bevares siger ikke han kan blive bedre, men savner ham godt nok på den Riffel. Og Gade vi kan alle have dårlig games men synes det har været slemt de sidste par kampe..
#24 RAMGIBBOVS
2019-07-21 20:05
Crazy er også et bedre hold
#26 MrBlond
2019-07-21 20:06
Jo jo, de er ikke dårlige og man skal heller ikke undervurderer dem de har spillerne
#25 Sander
2019-07-21 20:06
Øv, håber sgu I klarer den i Play in så, selvom der må være lidt nerver efter sidste gang
#27 MrBlond
2019-07-21 20:09
Btw kender ikke meget til deres træner Thorbjørn”mithr”. En han virker virkelig som sådan en lay back chill træner.
#45 FlepeX
2019-07-22 00:39
Mithr er massage guden :D
#30 Pogbazooka
2019-07-21 20:26
Ud med Gade og få hentet Snappi!
Han har da ihvertfald kunne få både Valde og Jugi til at levere...
#31 MrBlond
2019-07-21 20:28
Er godt Ok kritisk for gade os synes han niveau svinger.
#32 Mrnobody
2019-07-21 20:31
Syntes sgu aizy eller kjær skulle væk gade viser sig frem ret ofte.
#33 Martin
2019-07-21 20:34
Synes ellers det ligner mirth har fået begge i gang.
#39 Mrnobody
2019-07-21 21:26
Arrg Kjær har sgu været elendig siden MSL blev kicked :D
#41 magnusdk124
2019-07-21 22:46
Så har du ik set ham under valde
#50 MrBlond
2019-07-22 01:42
1+ Aizy er blevet bedre samme kjaer
#35 Seneberg
2019-07-21 20:46
I var eneste kamp!!! Jeg smed 50kr der skulle blive til 850, kun jer manglede. Aaaarg 🤦‍♂️
#36 Tyze
2019-07-21 20:55
Håber du har lært ikke at bette på North så...
altså, dem kan man jo ikke regne med på nogen måde!
#37 cleansation
2019-07-21 21:00
Bet altid imod North mod underdogs, og bet altid på de andre hold i 50/50 hvis det er BO3's. Det er kæmpe profit.
#42 QuaLy
2019-07-21 23:21
Hørt. Jeg er blevet rigere på North loss siden cadiaN kom til
#38 Apnemt