Opret Log ind
mouz videre til Major; North skal ud i deciderkamp
mousesports viste sig for stærke for North, som dermed skal spille deciderkamp imod CR4ZY søndag. mousesports videre til Major
Skrevet af: MumaCe    20. juli 2019 19:48      

karrigan er videre til Majoren.

mousesports har netop kvalificeret sig til StarLadder Majoren efter en sejr på 2-0 i maps over North. Det betyder, at det bliver North og CR4ZY der skal kæmpe om den sidste direkte plads videre til Majoren i morgen søndag.

Første map imellem mousesports og North var danskernes mappick, nemlig Inferno. Her startede mousesports stærkt ud, og selv om North fik et par runder imod slutningen af deres T-side, førte mousesports med 10-5 før deres T-side. Det kunne North ikke hamle op med, og mousesports vandt mappet med 16-11.

På Mirage, som var valgt af mousesports, fortsatte karrigans tropper med at dominere. Igen kom North lidt med igen hen imod slutningen af deres egen CT-side, men det var ikke nok. mousesports vandt sikker på Mirage med 16-7.

Europe Minor - StarLadder Major 2019
Bedst af tre maps
North
0 - 2
mousesports
de_inferno 11 - 16 de_inferno
de_mirage 7 - 16 de_mirage
de_nuke de_nuke

Det betyder, at det er North der skal op imod CR4ZY i deciderkampen ved den europæiske Minor. Vinderen kvalificerer sig direkte til StarLadder Majoren, imens taberen skal ud og spille i Play-In turneringen for en ny chance om at komme med til Majoren.

Europe Minor - StarLadder Major 2019
Bedst af tre maps
CR4ZY
2 - 0
North
de_mirage 16 - 7 de_mirage
de_dust2 16 - 6 de_dust2
de_nuke de_nuke

#1 Lemmy
2019-07-20 19:52
North ser ikke for gode ud på Mirage... Congrats til Karrigan og resten af mouse!
#2 cleansation
2019-07-20 19:52
Det må snart være på tide man praccer lidt Vertigo, nu hvor man tydeligvis slet ikke kan spille Mirage.

Gad godt at høre hvordan deres kommunikation foregår nogen gange... Hvordan kan Jugi bare sidde og sove ude på kort B mirage, når ingen dækker ham fra nogen som helst steder? Det er jo håbløst. Han spillede sig ganske lidt op til sidst, men har generelt været helt væk til hele minoren. Et par flashy plays her og der, men generelt bare elendigt.
#3 Hassann
2019-07-20 19:59
+1 på Jugis præstation
#4 arseface
2019-07-20 20:12
De behøver ikke pracce vertigo. De skal bare kaste en masse smokes og plaffe tilfældigt gennem dem. Så er det 50/50 om de vinder.

Det er lidt en North classic aldrig at være klar fra mapets start. Det er svært at lave comeback når en spiller som woxic får økonomi til at købe awp hver runde fordi north først vågner 5-7 runder efter pistolen.
#5 Jigsaw
2019-07-20 20:19
North. De mangler stabilitet.
#6 magnusdk124
2019-07-20 20:38
+1
#7 ReqFK
2019-07-20 20:40
Hvad har man lavet på bootcamp... Det ser værre ud end for et par uger siden. Og Mirage kan man stadig ikke spille.
#10 Madsen
2019-07-20 20:52
+1
#8 telum
2019-07-20 20:41
gi jugi lov til at smoke igen, be om!
#14 tromlereN
2019-07-21 02:50
Han skød i hvert fald godt dengang!

Hilsen tromlereN
#9 Apnemt
2019-07-20 20:48
Hvis nu north bliver til 100 T og ex-optic ryger ind hos north, jamen så forsvinder north meme jo! Og ryger bare ond under NA CS! Det da genialt der er det normalt man svinger sådan, hvis vi lige ser bort fra liquid 😅
#11 Lemmy
2019-07-20 21:21
Hvorfor skulle 100 Thieves betale North for deres spillere når de kan få Optics hold gratis stort set?
#12 Apnemt
2019-07-20 21:50
Det er et godt spørgsmål!
#13 Lemmy
2019-07-20 21:56
Vi må da bare håbe at Optic kan spille mirage :P