Opret Log ind
fnatic misser Majoren; North møder mousesports
Det bliver ingen Major deltagelse for de tidligere Major-vindere fra fnatic, der tabte lowerbracket finalen til CR4ZY.
Skrevet af: MumaCe    20. juli 2019 17:23      

fnatic er ude af den europæiske Minor.

fnatic vandt den første CS:GO Major ved Dreamhack Winter 2013, og vandt i 2015 to Majors, og er derfor den mest vindende organisation i CS:GO ud fra Major. Men ved den kommende StarLadder Major, vil de ikke være at finde i nogen af de tre stadier.

Det svenske mandskab tabte i går til mousesports, og i dag skulle fnatic så op imod CR4ZY i en direkte duel om overlevelse. Det startede dog skidt, da svenskerne kun fik tre runder på T-siden på deres eget mappick, Train.

Efter et flot comeback-forsøg, endte fnatic med at tabe mappet med 16-13. Næste map var Dust2, hvor serbiske CR4ZY tog teten, og førte med 8-7 efter deres T-side. fnatic kom foran et stykke inde i deres T-side, men så tog CR4ZY endnu en gang teten, og tog mappet med 16-13, og dermed kampen med 2-0 i maps.

Europe Minor - StarLadder Major 2019
Bedst af tre maps
CR4ZY
2 - 0
fnatic
de_train 16 - 13 de_train
de_dust2 16 - 13 de_dust2
de_mirage de_mirage

Nu skal North så prøve at sikre sig en plads ved Majoren, når de i upperbracket finalen skal op imod mousesports. 

Europe Minor - StarLadder Major 2019
Bedst af tre maps
North
0 - 2
mousesports
de_inferno 11 - 16 de_inferno
de_mirage 7 - 16 de_mirage
de_nuke de_nuke

#1 cleansation
2019-07-20 17:26
Nå.. Hvad er odds på Xzist kick?
#2 Madsen
2019-07-20 17:38
Ahahha tror også han bliver smidt ud
#4 RAVN
2019-07-20 17:57
Ikke fordi jeg er uenig men hvem tænker du skal erstatte ham?
#8 cleansation
2019-07-20 18:49
Aner det ikke. Synes ikke der er nogen åbenlyse løsninger på fnatics proglemer. Der var mere en prediction end hvad jeg synes de burde gøre
#15 RAVN
2019-07-20 20:54
Fair nok. Jeg tror det er meget rigtigt at han ryger - såfremt de kan finde en erstatning. Hvem det skal være, er et godt spørgsmål og om det overhovedet vil hjælpe.
#3 ReqFK
2019-07-20 17:47
North på mirage... Nu bliver det spændende, at se om de har trænet den map. Det så skidt ud for et par uger siden på den map.
#5 RAVN
2019-07-20 17:58
Er North også helt ude hvis de taber?
#6 ReqFK
2019-07-20 18:08
Nej, de har massere chancer de kan smide væk endnu. Taber de skal i kamp mod Cr4zy imorgen om en direkte plads. Skulle de også tabe den ryger de over i minor play-in her vil 3 af de 4 hold gå videre til majoren.
#9 cleansation
2019-07-20 18:49
3 ud af 4? Wtf troede kun det var 2.
#10 ReqFK
2019-07-20 18:53
Det er vist lavet om grundet Cloud 9 har mistet deres spot grundet roster skifte. Men du må ikke hænge mig helt op på det endnu.
#11 cleansation
2019-07-20 18:55
Det var gået min næse helt forbi. Det var da dejligt.
#12 ReqFK
2019-07-20 18:57
Der skal skal gå meget galt hvis ikke de klare den, men okay, det er jo North vi taler om :)
#13 cleansation
2019-07-20 19:13
Sådan som jugi spiller vil intet overraske mig. Fuck hvor er han elendig
#14 ReqFK
2019-07-20 19:42
Det mest komiske ved det hele i øjeblikket er, at jeg syntes North er dårligere nu end de var for et par uger siden før deres bootcamp.
#7 Apnemt
2019-07-20 18:47
Jugi har godt nok haft det svært her i Berlin :(
#16 RAVN
2019-07-20 20:55
Synes generelt at han har haft det svært siden han forlod Heroic.