Opret Log ind
Heroic slår verdens andet bedste mandskab
Danske Heroic har netop slået Vitality med 2-0 maps i deres første kamp ved IEM Chicago.
Skrevet af: MumaCe    18. juli 2019 22:52      

stavn spillede fremragende på Nuke.

Danske Heroic har netop slået Vitality i deres første kamp ved IEM Chicago. Det danske hold kom ind som store underdogs imod et formstærkt Vitality mandskab, men over to maps viste det danske mandskab deres kvaliteter.

Kampen startede ud på Overpass, som var valgt af blameFs mandskab. Heroic startede ud på T-siden, og formåede at skrabe fem runder sammen på deres T-side. Det skulle vise sig at være nok, da Vitality fik en færre på deres T-side, og Heroic vandt mappet med 16-14.

Næste map var Nuke, og her kom det danske hold foran med 5-1. Det danske hold holdte ved, og førte med 10-5 efter deres CT-side. Efter at have tabt pistolrunden viste Heroic fremragende spil, og fik taget fem runder i træk til stillingen 15-7 til det danske mandskab. Vitality vandt et par runder i træk, men til sidst vandt Heroic mappet med 16-9.

IEM Chicago 2019
Bedst af tre maps
Vitality
0 - 2
Heroic
de_overpass 14 - 16 de_overpass
de_nuke 9 - 16 de_nuke
de_dust2 de_dust2

Heroic møder vinderen af opgøret mellem ENCE og Renegades, der er igang lige nu. Vinderen af det opgør går direkte videre til semifinalerne ved det amerikanske event. 

#1 Madsen
2019-07-18 22:48
Sindsygt og fuck zywoo var skrald
#15 REIB
2019-07-18 22:57
Det var han så slet ikke..
#18 Madsen
2019-07-18 23:18
14 kills på nuke det er skrald
Fransk cs choker altid når det gælder mest <3
#19 Accepted
2019-07-18 23:19
Man ved at Zywoo er et bæst hvis det her er hvad vi kalder "skrald" set over begge maps. Giver dig ret i at han ikke var der hvor han plejer, og det kunne man tydeligt se på resultatet. Vi holder ham til en utrolig høj standard, men skrald var det her stadigvæk ikke samlet set. Giv en gut som Apex hammeren i stedet.
#20 Madsen
2019-07-18 23:20
Apex skød ivertfald fra sig på nuke hvorimod zywoo ikke rigtig spillede som han skal
#28 Accepted
2019-07-18 23:58
Men hvorfor kigger vi ikke på det samlede billede her? Det er som om du lever i en verden hvor de kun spillede Nuke. Han havede fire frags mere end Zywoo på Nuke, hvor han kun havde 11 på Overpass. Kæmpe præstation?
#22 Kristja
2019-07-18 23:48
Er sikker på du kunne have gjort det bedre, eller nok skal nå hans niveau en dag :)))))
#31 Madsen
2019-07-19 00:27
Så man må kun kritiserer folk hvis man er bedre end dem? Ahhaha
#32 Kristja
2019-07-19 00:31
Overhovedt ikke. Men hvorfor overhovedt kommentere så kritisk, ud fra et enkelt game. Det er helt uden for kontekst :)
#36 Bare_Daniel
2019-07-19 03:06
Godt bud ville være at artiklen handler om det ene game
#41 Kristja
2019-07-19 09:44
Selvfølgelig omhandler artiklen 'hele kampen' og ikke et enkelt map. Heroic spillede godt, Zywoo mindre godt, men at udtale han decideret er 'skrald' det er jo blot trættende :)
#37 Madsen
2019-07-19 06:29
Jeg kommenterede ud fra det game på nuke
#38 fremilyset
2019-07-19 07:57
Fransk choke, skrald bla bla. Man må formode du aldrig fejler i dit liv, så høj i hatten som du er.
Forfærdelig mentalitet og rende rundt med.
#47 Madsen
2019-07-19 11:50
Mener bare de altid choker når det gælder allermest efter min mening du må jo gerne mene noget andet AHAHAH
#48 alexsomfan
2019-07-19 12:52
Har de ikke kun "choket" første kamp de sidste 2 events nu? :D Det er vel ikke der det gælder allermest
#49 Madsen
2019-07-19 13:34
Mener fransk cs choker når det gælder mest feks esl pro league finalen og cologne
#50 QuaLy
2019-07-19 14:56
Choke eller ikke helt oppe på det højeste niveau, det er svært at sige med de indblik/mangel på samme, som du, jeg og de fleste andre har.

Jeg vil mene, at du møder modstand fra andre brugere, fordi dit sprogbrug er for negativt ladet og blottet for kreativitet. Du fremstår ikke sej på nogen måde- slet ikke vha. dine formuleringsevner. Man forledes i hvert fald ikke til at tro, at du har forstand på spillet.

Du må selvfølgelig meget gerne modbevise min tolkning. At g2 har tabt en finale, er ikke et argument, desværre. De har taget maps fra Liquid og spillet tætte kampe på det seneste med dem. Husk på, at Liquid er rangeret #1.
#51 Madsen
2019-07-19 15:11
AHHAHA jaja forsæt god dag (:
#52 QuaLy
2019-07-19 16:47
Du bekræfter blot min påstand.

I lige måde!
#53 Madsen
2019-07-19 16:55
Ja fordi jeg ikke vil diskutere mere :)
#54 QuaLy
2019-07-19 17:08
Der var jo aldrig nogen diskussion, men som beskrevet i min første kommentar, vurderer jeg dig heller ikke særlig kyndig.

Det har du endnu ikke modbevist.
Det tager jeg heldigvis ikke så tungt. Tumper med holdninger er der mange af på nettet og det er de færreste af dem, der kan bakke deres volapyk op med fakta. Du hører stadigvæk under den kategori, om du vil diskutere eller ej.

Se lidt indad og forsøg at sætte dig ind i, hvordan man argumenterer for sin sag.
Hvis du vil have hjælp til det, kan du sende mig en privat besked. :)
#56 Madsen
2019-07-19 17:36
Du bliver godt nok ved lad mig dog have min holdning kom videre i livet må da gerne have en mening uden jeg skal skrive argumenter hvorfor jeg har dem holdning ahahah.
#57 QuaLy
2019-07-19 17:45
Selvfølgelig må du det. Ligesom at nogle udviklingshæmmede godt må skide i bukserne, fordi de ikke selv kan gøre for det.

Derfor må jeg også være uenig og fortælle dig, hvorfor jeg er er uenig.

Man kan sige, at uden data er du jo blot endnu et menneske med en mening. De ord kommer fra William Edwards Deming, hvis du skulle få lyst til at sætte dig ind i, hvad jeg mener.
#42 Kristja
2019-07-19 09:47
Det er jeg klar over, fiskede måske bare efter en anden udtalelse/formulering i stedet for skrald. Da han bestemt ikke er skrald :D

Nok om det, god weekend!
#46 Madsen
2019-07-19 11:49
Mange tak det må du også have :)
#2 Kian
2019-07-18 22:48
Wp
#3 c_hamborg
2019-07-18 22:48
Zywho<stavn
#4 dansepigendk
2019-07-18 22:48
sygt
#5 AnJ
2019-07-18 22:49
Og så på de to maps?? Dét er fandme vildt.

Kæmpe gz til Heroic gutterne, det må give ekstra selvtillid og blod på tanden til at flække resten af turneringen!
#6 Bjelanden
2019-07-18 22:49
Der skreg jeg sgu lidt af glæde! Vanvid alle sammen! 👌👌👌👌👌
#7 VamosDK
2019-07-18 22:51
Jeg løfter lige på hatten..
#8 RAVN
2019-07-18 22:51
Hold nu op hvor er det vildt. Så flot!
#9 klit
2019-07-18 22:52
Fanme i orden! Wp.
#10 Drill
2019-07-18 22:53
Stavn drops the 30-bomb and eats Zywoo for breakfeast!!
#33 telum
2019-07-19 00:46
han har os brug for en full breakfeast ik
#11 Tyze
2019-07-18 22:53
Weeehee :)
#12 cleansation
2019-07-18 22:53
Flækker satme vildt
#13 Apnemt
2019-07-18 22:55
Så fik vi endelig bekræftet at zywow basic er vitality. 14/5 zywow får ingen kills, på nuke er han helt tiltet. Vitslity ser utrolig dumme ud især efter deres sidste uges throw

MEN SINDSYGT HEROIC!!!
#23 Kristja
2019-07-18 23:50
Synes nu også at NBK skyder fra sig, stort set hvert game jeg ser dem spille :)
#14 ValcoNN
2019-07-18 22:57
:OOOOOO
#16 REIB
2019-07-18 22:59
Zywoo kom til G2, mon ami! <3
#17 tobach
2019-07-18 23:03
Vildt resultat, men jeg vil næsten sige at det ikke var helt uventet med den gode form de har været i på det seneste. Fortsæt nu drenge!

I øvrigt vildt nok at stavn bare flækker løs, knægten er ikke engang myndig endnu
#21 glx0
2019-07-18 23:47
Det er sku flot drenge, bare forsæt👍
#24 10_Gr0n
2019-07-18 23:51
Astralis<Vitality<Heroic
#25 Akaya
2019-07-18 23:52
For at citere niels på vej hjem fra cologne. "Nu venter vi bare på en michael j kommentar" xD

Godt spillet gutter
#34 MichaelJ
2019-07-19 01:46
Godt at høre det ikke har steget ham til hovedet at jeg kommenterer lidt 😂 han var idag på bølgelængde med holdet og det var dejligt at se. Massere impact også. Resulterer også i en sejr over verdens nr 2. Dejligt spil
#26 Kristja
2019-07-18 23:53
Det er så imponerende og så inspirerende at følge Heroics vej mod succes! Et hold med 2/3 spillere ud af 5 der har taget pro scenen med storm.

KÆMPE fan!! Og skønt at se NATO er ved at falde på plads i sin nye rolle 👏
#27 Deuce
2019-07-18 23:55
Flot resultat..well done :-)
#29 wake
2019-07-19 00:02
Gutterne!!!
Hva sker der <3 🤩
#30 Sander
2019-07-19 00:25
Jeg er kæmpe heroic fan!
#35 JsV
2019-07-19 02:36
mega flot<3
#39 sirr
2019-07-19 08:38
Hold da kæft. Vildt resultat. Godt gået Heroic!
#40 Kjasper
2019-07-19 08:41
Heroic jerseys whennnnn?
#43 Kristja
2019-07-19 09:48
+1
#44 Zherman
2019-07-19 09:51
Så noice!
#45 Mrnobody
2019-07-19 10:49
BlameFlækkefar!
#55 Patman
2019-07-19 17:14
PindArm og steroiddyr på samme hold. Jeg fan <3 heroic! <3