Opret Log ind
Singularity vinder eOddset Dust2 Cup #3
Finalen måtte ud i alle tre maps, før en vinder blev fundet.
Skrevet af: rijaH    23. oktober 2016 23:11      

Efter en lang dag med en masse god CS:GO i vores cup, er der sat punktum i finalen som faldt ud til Singularity's fordel. 

Vejen til finalen var ikke så lang igen for Singularity, da det grundet vores afprøvning af Swiss formatet, kun krævede 3 wins for at komme videre i semifinalen. Det klarede de med 3-1 i gruppepspillet. Hvor de undervejs faktisk mødte Rogue og tabte, men de vandt så over Sørby, Magistra og Alpha og strøg videre til semifinalen hvor Magistra endnu engang ventede og der kunne de igen trække sig sejrsrigt ud af kampen. 

Finalen startede ud på Mirage som var Singularitys valg. Det var også helt tydeligt da de uden så mange problemer vandt mappet 16-8. Næste map blev så Cobblestone og her så det lidt lysere ud for Rogue, som forholdsvis nemt tog deres eget mappick.

Derfor skulle finalen så afgøres på map cyclens nyeste tilføjelse; Nuke. I starten så det ikke ud til at blive et specielt spændende map, da Rogue havde en virkelig stærk CT-side og var foran 11-4 ved half.

Singularity fik dog hurtigt vendt op og ned på det, da de skiftede over til CT. Lige pludselig var Singularity altså foran 13-12 og så måtte Rogue ud i en taktisk pause. Rogue fik derefter fart på deres spil, da de meget hurtigt tager to runder i streg og kommer foran 14-13. Men Singularity hiver to utroligt tætte runder hjem og Rogue må ud i en taktisk pause igen ved stillingen 15-14. 

Det hjælper dem dog ikke meget da de vælger et meget langsomt play efter timeouten. De vælger at køre under til B og men da Bubble bliver skudt på B, mens han var igang med at plante, så når de slet ikke at får plantet bomben inden tiden er ved at løbe ud! Trods cadiaN skød de sidste af Singularity vinder de sidste runde og dermed cuppen.

Dust2.dk eOddset #3
Bedst af tre maps
Rogue
1 - 2
Singularity
de_mirage 8 - 16 de_mirage
de_cobblestone 16 - 6 de_cobblestone
de_nuke 14 - 16 de_nuke

Cuppens MVP vil blive kåret i løbet af de næste par dage.

Vi har kort haft haft i en glad zEpTonL som kunne udtale følgende:

"En lang dag med cs er ovre og vi kommer ud som vindere. Vi er godt tilfredse med resultatet, men har stadigvæk en masse vi skal arbejde på. Tak for en god turnering og godt spillet af alle hold. SINGULARITY OUT"

Resultatet i denne omgang af eOddset Dust2 cup #3 blev:

  1. dk Singularity - 10.000 kr.
  2. dk Rogue - 2.500 kr.
  3. dk Magistra
  4. dk Aquiver
  5. dk Alpha
  6. dk GeekUnit
  7. dk Sørby
  8. dk Cursive

Hvis i har nogen highlights fra cuppen i dag, som i synes kunne passe ind i en fragvideo, så send gerne kampinfo, runde nummer og nick til dust2@hltv.org.

Til sidst vil vi på Dust2.dk gerne sige tak til holdene der deltog idag, ikke mindst læserne/viewers for en god dag med CS her på sitet og Twitch og tillykke til vinderne!

#1 SnaL
2016-10-23 23:16
Gz Gade og co! Tænker Gade må være godt udkørt eftersom han først kom hjem kl 4 i nat efter GGW... :D
#2 LeffeN
2016-10-23 23:24
#GADEPOWER
#5 Mrnobody
2016-10-23 23:32
#FORZAWISTI!
#3 MENIX
2016-10-23 23:26
Flot spillet af Singularity! :)
#4 Rall0w
2016-10-23 23:29
Kæmpe stort tillykke singularity, i leverede stabilt spil idag. :)
#6 FlaskeN
2016-10-23 23:39
Gz drenge lækkert spil at se på! :)
#7 SEBM1337
2016-10-23 23:48
GGWP Singularity! Virkelig stærkt spil igennem hele dagen.
Tak til alle der tunede ind på streamen i løbet af dagen/aftenen - fornøjelse at caste, især foran så mange mennesker, surrealistisk! Ses næste gang
#8 Mrnobody
2016-10-23 23:57
Mon ikke nogle af de spillere bliver picked up når den danske rokade bliver official?
#10 Sander
2016-10-24 01:10
Kommer jo nok an på hvor dyre de er.
#11 Mrnobody
2016-10-24 01:25
De koster jo ikke en skid i en t3 org bro lets be honest :)
#9 jiG
2016-10-24 00:51
først vinder Dig epicenter også vinder SNG eoddset cup, sikke en aften! :D
#14 Mrnobody
2016-10-24 05:57
Nu var der også 100% dansk vinder chance i D2 ;)
#15 Akaya
2016-10-24 08:20
Vil ikke påstå rogue er 100 % danske :3
Men det er Dig vel enlig heller ikke xD
#16 Mrnobody
2016-10-24 08:28
3 = 60& = dansk hold :)))))))))))))))))
#17 SnaL
2016-10-24 08:39
gz med stjernen hallo?!?!?!
#20 Mrnobody
2016-10-24 09:08
Haha har sgu da haft den længe bro!
#21 SnaL
2016-10-24 09:09
Armen jeg er blind altså..... :/
#22 Mrnobody
2016-10-24 09:09
Du helt ny jo!
#18 Akaya
2016-10-24 08:59
Undskyld jeg skulle lige være færdig med at kneppe fluen ;).
#19 Mrnobody
2016-10-24 09:08
HAHA :D
#28 jiG
2016-10-24 13:54
hvorfor svare du mig med den info ? xD
#12 sycrone
2016-10-24 04:31
Tillykke til drengene fra Singularity, godt spillet. Folk der imponerede mig i dag, og som kunne være gode kandidater til MVP titlen er Carnees, Gade og ham main casteren (bedste casting jeg har oplevet i længe). Hvad hed ham casteren egentligt? Jeg er sku lidt af en fan :D
#13 mupzgxD
2016-10-24 04:44
Sebm1337
#29 SEBM1337
2016-10-24 13:54
Ej hold :D kæft det store ord, tak!
#30 NaToSaphiX
2016-10-24 15:55
Det er seriøst ikke en joke, du er virkelig dygtig.

Jeg elsker at kunne gense Cache mod Singularity hvor Dennis pludselig spiller AWP den ene runde og du siger "Ja, Nato har nok sagt til ham at han ikke vil spille AWP resten af banen efter det der" og det var præcist hvad der skete, hahahahahhaha :D
#31 SEBM1337
2016-10-24 16:13
Jamen et ydmygt kæmpe tak!

Og hahaha ja, det husker jeg klokkeklart - var rimelig sikker på du var væltet lidt af stolen efter det skud fra T spawn af - ville ønske jeg havde set det fra din vinkel :D
#33 NaToSaphiX
2016-10-24 16:48
Ærligt var jeg slet ikke tiltet, der er ikke andet at sige end at det var en kæmpe fejl, men det eneste vi mister på det er Nico's våben og så får de selvfølgelig et bombplant. Runden formår jeg at vinde senere (men også meget tættere).

Jeg lægger altid det dårlige bag mig rigtig hurtigt når vi spiller, men det havde meget mere at gøre med, at vi ikke havde spillet Cache før overhovedet og jeg ikke bryder mig om at spille AWP alene i mid (hvilket var game-planen). Derfor fik Dennis den resten af gamet, fordi han er vant til det :D
#23 Trier
2016-10-24 10:48
Sådan, tillykke!
#24 QvisT
2016-10-24 11:00
Fuck zepton og drengene er flæk!
#25 Kawe
2016-10-24 11:29
Flot præstation! Singularity viser bare atter igen, at de skal højere op på top 10 listen :)
#26 Sander
2016-10-24 11:46
Det kan du nok også godt regne med de kommer næste gang efter denne måneds resultater ;-)
#34 Kawe
2016-10-24 16:54
Det bliver spændende at se, hvordan de bliver rangeret :)
#27 ZARQ
2016-10-24 13:13
Tillykke til Singularity holdet! Godt spillet!
#32 kAMP
2016-10-24 16:25
Vild kamp Gutter!