Opret Log ind
Tricked møder Virtus.pro i semifinalen
Om kort tid skal Tricked kæmpe mod Virtus.pro i semifinalen ved Good Game League 2019.
Skrevet af: enits    14. juli 2019 11:30      

Bubzkji og resten af Tricked møder Virtus.pro i semifinalen ved Good Game League 2019.

I går formåede Tricked at kæmpe sig gennem de to kampe i gruppespillet, hvilket sikrede dem en plads i semifinalen. Her venter Virtus.pro i kampen om en finaleplads.

Det gik dog ikke lige så godt i gruppespillet for de polske bjørne, der i gruppens åbningskamp måtte se sig slået i overtid til Epsilon. Virtus.pro måtte derfor både spille elimination- samt deciderkamp, før de kunne sikre sig en plads videre til semifinalen.

Tricked og Virtus.pro skal mødes i en BO3, og de to hold har ikke tidligere mødtes. Det bliver derfor utrolig interessant at se, om danskerne kan hive endnu en sejr hjem i Polen.

eOddset vurderer Tricked som favoritter i dagens opgør. Her giver en sejr til Tricked 1,55 gange pengene igen. En sejr til Virtus.pro giver derimod 2,40 gange pengene igen.

Good Game League 2019
Bedst af tre maps
Tricked
2 - 1
Virtus.pro
de_mirage 13 - 16 de_mirage
de_nuke 16 - 5 de_nuke
de_train 22 - 19 de_train

Hvis du kunne tænke dig at følge med i kampen mellem Tricked og Virtus.pro, så kan du se med hos VondeCast, som dækker kampen her:

#1 Tyze
2019-07-14 11:33
Virtus.pro så bedre og bedre ud i går!
Det kan godt gå hen og blive en tæt kamp, men håber da at Tricked smadrer dem ;)
#2 Afloringerdk
2019-07-14 12:10
De ligger stadig langt under Tricked på hltv ranglisten. Tricked burde tage den.
#3 Nordby
2019-07-14 12:30
Hltv ranglisten kan du slet ikke brug til at vurdere om et hold som VP med så mange spillere vi ikke 110% kan kende niveauet på udover det har de fået en ny spiller, så de er højst sandsynligt en hel del bedre end deres ranking ser ud, har de allerede vist til denne turnering at de er hvis du spørger mig.
#4 tromlereN
2019-07-14 13:03
Jeg er meget enig i det du siger jeg synes også vp ser gode ud og tilmed bedre end i lang tid godt gør de det i hvert fald i perioder og tror de er inde i en ok periode men tror tilgengæld også godt at tricked kan slå vp på en solskins dag som idag jeg tror på det bubzkjierN virker som en superstjerne på det hold og det er vi rigtig glade for ham kender vi efterhånden 110% så det skal nok gå for tricked

Hilsen tromlereN
#5 JsV
2019-07-14 15:32
Wp tricked
#6 wazorntB
2019-07-14 15:32
Tillykke med det. Held og lykke i finalen ☺️
#7 N1K0
2019-07-14 15:33
Ikke et sekund i tvivl på at tricked ville nuppe sejren. WP!
#8 Apnemt
2019-07-14 15:33
Sindsygt tricked!! I for vilde!!!
Snax er godt nok faldet massivt i niveau :(
#11 Pogbazooka
2019-07-14 21:09
Han har altid spillet dårligt mens han skal være IGL.
Selv med det ikoniske VP lineup
#9 wake
2019-07-14 15:36
Sådan tricked.
Det ser sku godt ud drenge:D
#10 WeiZ