Opret Log ind
Tricked slår Lyngby over tre tætte maps
Lyngby Vikings spillede godt op med Tricked, men måtte se sig slået ud af ESEA Advanced af Tricked med 2-1 i maps.
Skrevet af: MumaCe    11. juli 2019 23:11      

Bubzkji og Tricked vinder tæt kamp.

Tricked er videre til semifinalerne i ESEA Advanced slutspillet efter en sejr på 2-1 i maps over deres danske rivaler fra Lyngby Vikings. Kampen blev tæt på både første og tredje map, men til sidst var det Tricked der kunne tage sejren.

Kampen startede ud på Inferno, hvor de to hold fulgtes tæt over hele kampen. Til sidst var det dog vikingerne fra Lyngby der kunne tage mapsejren med 16-14. På Train startede de to hold også lige ud, men da Tricked kom CT blev der ikke tvivl om udfaldet, og Tricked vandt mappet med 16-7.

Derfor skulle kampen afgøres på Mirage, hvor Tricked startede bedst på deres CT-side. Flere runder blev helt tætte, og Tricked førte med 9-6 ved sideskiftet. Lyngby Vikings tog føringen på deres CT-side og kom foran med 14-12, men Tricked formåede at vinde de sidste fire runder, og vinde mappet med 16-14.

ESEA Advanced Season 31 Europe
Bedst af tre maps
Lyngby Vikings
1 - 2
Tricked
de_inferno 16 - 14 de_inferno
de_train 7 - 16 de_train
de_mirage 14 - 16 de_mirage

Det betyder at Tricked som minimum er sikret en plads i MDL relegation turneringen, men stadig har en muliged for at kvalificere sig direkte til næste sæson af MDL. Det kræver i første omgang en sejr i deres næste kamp, som bliver imod Nemiga.

#1 Tyze
2019-07-11 23:14
Fed kamp venner <3 Kom igen Lyngby
#2 lilja
2019-07-11 23:19
cabbi er virkelig lækker fortiden
#3 Jigsaw
2019-07-11 23:24
Et hold der ligger nummer 22 på verdensranglisten, bør vel også kunne kvalle til MDL?
#5 Phy
2019-07-11 23:31
Jeg synes faktisk det viser hvor gode de danske hold er, det er dem vi har sværest ved at slå pt.
Lyngby holdet har et stort potentiale.
#8 glace
2019-07-12 00:01
Lad os lade være med at sammenligne internationale og nationale kampe. Der har altid været kæmpe forskel, og det er sværere at spille mod danske hold - Specielt som kæmpe favorit. I så fald ville CPH Flames og Lyngby vel ligge højere, hvis det var tilfældet. (Med alt respekt for de to hold)
#10 Phy
2019-07-12 00:20
Klart, det er to forskellige ting og er slet ikke uenig. Men jeg synes både Flames og Lyngby har en konstant stigende kurve mod internationale hold også. De mangler lige at blive lidt mere konstante, så havde de også været tættere på top30. Derfor er steppet op til os også noget større end hvad vi så på serveren i dag.
Der kan ikke være nogen tvivl om at vi er nummer 5 i danmark. (i min optik)
#7 Arize
2019-07-12 00:00
Der er altid mere på spil i danske derbys, det har man jo også set mange gange før, og som phy ovenover nævner, så er der et højt niveau i dk ;-)
#4 v0ndE
2019-07-11 23:27
Tillykke til Tricked!
Fedeste kamp, jeg nogensinde har Castet!
Kæmpe ros til Lyngby, for dagens indsats.
#9 Tyze
2019-07-12 00:12
Det var en fornøjelse at se med... det der med at gå i seng, den glippede altså lidt 😅
#14 Patman
2019-07-12 12:06
Kan man se den på twitch eller YouTube eller var det kun live? :)
#15 v0ndE
2019-07-12 17:27
Du kan gense det hele under Videoer på min kanal:
Twitch.tv/VondeCast
#16 Patman
2019-07-12 23:13
Ty :)
#6 Nordby
2019-07-11 23:56
Fucking fed kamp og mega lækker stream hos vonde, sådan en dansk stream, med en masse der skriver på kryds og tværs i chatten er lige hvad jeg havde brug for, bare overall godt cs og en masse hygge <3
#11 v0ndE
2019-07-12 01:30
Du er velkommen næste gang igen, bare rolig! ;)
#12 Skodo
2019-07-12 04:52
Enig super fed stream! :)
#13 NiveK
2019-07-12 07:10
Det er den bedste kamp jeg har set i lang tid. Synd Lyngby ikke får den lukket på Mirage.