Opret Log ind
Heroic får forZes spot til IEM Chicago
Danske Heroic får alligevel en billet til IEM Chicago 2019, da forZe grundet visum problemer ikke kan deltage alligevel.
Skrevet af: enits    11. juli 2019 15:22      

Heroic er alligevel klar til IEM Chicago 2019.

Tidligere på dagen blev det offentliggjort, at forZe ikke har mulighed for at deltage til IEM Chicago 2019, da de er løbet ind i visum problemer. Dette har nu givet en plads til Heroic, som nu melder sig klar til IEM Chicago.

forZe sikrede sig spottet gennem GG.BET Invitational, hvor de slog netop Heroic i finalen. Det er derfor danskerne, som fik en andenplads i kvalifikationen, der nu kan se frem til en tur til Chicago alligevel.

Det var derfor også en glad stavn, som kunne fortælle på Twitter, at Heroic er klar til turneringen i Chicago.

Deltagerlisten til IEM Chicago ser således ud:

  • United States Liquid
  • United States Envy
  • France Vitality
  • Brazil MIBR
  • Finland ENCE
  • France G2
  • Australia Renegades
  • dk Heroic

IEM Chicago 2019 spilles fra den 18. til 21. juli og tæller en samlet præmiepulje på over 1,6 millioner kroner.

#1 TryingToLose
2019-07-11 15:25
1. Vitality
2. G2
3. Liquid
4. Heroic
5. Ence
6. MIBR
7. Renegades
8. Envy
#2 Patman
2019-07-11 15:26
Ser fint ud. Men g2 > liquid? :)
#5 TryingToLose
2019-07-11 15:28
Tror Liquid geare lidt ned og måske ser denne turnering som en måde at teste nye ting af på. But i dont know
#3 Radski
2019-07-11 15:26
g2 som nr 2? hahahaa
#6 TryingToLose
2019-07-11 15:29
Kenny er varm
#14 10_Gr0n
2019-07-11 18:35
G2 taber næsten til Tricked, og efterfølgende skal de gå hen og vinde over Liquid. Tror jeg ikke sker.
#15 TryingToLose
2019-07-11 20:41
Men de har os næsten lige spillet 3 ud af 4 tætte maps mod liquid jo
#16 10_Gr0n
2019-07-11 23:16
Men så sent som i går, var de lige ved at tabe til Tricked. Som var ved at tabe til Lyngby.
#17 TryingToLose
2019-07-12 00:02
Hvad er din pointe?
#4 Tyze
2019-07-11 15:27
Det er super synd for Forze! De har spillet virkelig god CS på det seneste, og fortjener så meget at vise hvad de kan på den store scene!

Men man kan jo ikke være alt for utilfreds som dansk CS-fan :)
#7 c_hamborg
2019-07-11 15:31
Er der en særlig grund til, at Astralis ikke deltager eller har de bare prioriteret noget andet/intet?
#8 Sander
2019-07-11 15:46
Tror dupreeh sagde noget om ferie da de røg ud af Cologne.
#9 Badefar
2019-07-11 15:50
Heroic kommer jo til at spille flere ESL One og IEM events end Astralis i år.
#11 yez
2019-07-11 16:10
Astralis: IEM Katowice, ESL One Cologne, ESL One New York

Heroic: IEM Sydney, ESL One Cologne, IEM Chicago

Heroic kommer til at spille 1 IEM mere end Astralis men tilgengæld spiller Astralis også en ESL One som Heroic ikke deltager i (ikke kvallet).
#10 strogie
2019-07-11 15:51
Do some damage
#12 MichaelJ
2019-07-11 16:58
det glæder mig! de spiller dejlig cs
#13 sirr
2019-07-11 18:30
Pisse fedt for Heroic! NaTo ligner en der lige har fået en meget nedslående besked på det billede 🤔😄
#18 Sander
2019-07-12 03:57
Fuld smadder boys!