Opret Log ind
Golden skifter til NiP på en midlertidig aftale
Golden lejes ud fra Cloud9 til Ninjas in Pyjamas, som han skal deltage til Majoren i Berlin med.
Skrevet af: Sander    25. juni 2019 16:28      

Golden skal deltage til den kommende Major med NiP.

Ninjas in Pyjamas løfter nu sløret for holdets nyeste ansigt, da Golden lejes ud til det svenske hold fra Cloud9.

Det er kun seks dage siden, at NiP hentede Plopski fra Ancient, men den blot 17-årige spiller er låst til hans gamle hold ved Berlin Major i august og september, og derfor har NiP været nødsaget til at finde en anden løsning.

Den løsning hedder Golden, som slog igennem i fnatic Academy i 2017, hvorefter han fik chancen på førsteholdet. Han blev bænket i 2018, og senere skiftede han til Cloud9, hvor sygdom, udskiftninger og meget svingende præstationer nærmest har sat karrieren i stå.

I løbet af de næste par måneder får han dog chancen for at vise sit værd, for hvis han kan føre NiP frem til en triumf ved Majoren, bliver han en attraktiv herre.

Aftalen løber til og med Majoren i Berlin, hvorefter Golden forventes at vende retur til Cloud9. Det er dog uvist, om han overhovedet har en fremtid hos Cloud9, siden organisationen har været villig til at leje ham ud.

Ninjas in Pyjamas består nu af:

  • se f0rest
  • se GeT_RiGhT
  • se REZ
  • se Lekr0
  • se Plopski
     
  • ba pita (Coach)
  • se Golden (Standin til Berlin Major)
  • se dennis (Bænket)

Cloud9 består nu af:

  • dk cajunb
  • us RUSH
  • us vice
  • us autimatic
#1 Zemax
2019-06-25 16:36
Jeg må indrømme jeg ikke fatter hvad folk ser i ham.
#2 Shenanigans
2019-06-25 16:37
+1
#3 dansepigendk
2019-06-25 16:58
enig han er pis
#4 Martin
2019-06-25 16:58
Han er svensk xD
#5 b0ychild
2019-06-25 17:00
Enig
#7 leandr
2019-06-25 17:03
enig
#10 MENIX
2019-06-25 17:58
e9 esport
#6 IwRsen
2019-06-25 17:02
Så vil jeg sku hellere spille med Dennis end Golden ahhahahaha
#8 FlaskeN
2019-06-25 17:09
+1 på den.
#9 Madsen
2019-06-25 17:39
Nip bliver nr. 2 til majoren så er den callet xd
#11 Buhl
2019-06-25 20:47
Hvorfor kan de ikke bare få det til og fungere med Draken! :(
#12 wake
2019-06-25 23:00
Hvis nip skal være det bedste svenske hold igen skal de på indkøb..
Det hedder en
twist, krimz, flusha, lekr0 og f0rest
Så har man samlet et potentielt top 3 hold spiller mæssigt. Så skal det personlige bare spille sammen og voila.
Recipe to success!
#13 pHENOMENON
2019-06-26 10:35
De andre svenskere kan ikke holde flusha ud tror jeg. Så vidt jeg kan forstå er der en beef imellem flusha og krimz.
Men jeg er dog helt enig i det du skriver. Hvis det lineup kunne fungere ville de være top 5 hold rimelig hurtigt!
#14 ZaNwish
2019-06-26 10:42
Hvad med Friberg? jeg ved godt han spiller for heroic. Men han spiller godt pt.
#16 wake
2019-06-26 12:18
Friberg skal blive hvor han er. Ville ikke kunne nænne at splitte heroic ligenu sådan som de spiller :P
#17 b0ychild
2019-06-26 12:40
JW er jo 3x twist.
#18 wake
2019-06-26 19:42
De er omtrent på samme niveau. Twist fik den fordi han ikke har spillet med krimz/ flusha så det ikke blev gamle fnatic core. Og fordi han ikke ligner en gris :)))
#15 xone
2019-06-26 10:44
det er vel også hans bedste chance for at spille Berlin Major (: