Opret Log ind
ckay skilles med Ambush-mandskabet
Desværre er Ambush nu nede på tre mand, da organisationen her til aften har annonceret på deres Twitter, at ckay ikke længere er en del af holdet.
Skrevet af: enits    18. juni 2019 19:33      

ckay er ikke længere at finde i Ambush-trøjen.

Her til aften har både Ambush og ckay kunne offentliggøre på Twitter, at samarbejdet mellem de to stopper per dags dato.

ckay blev en del af det gamle Brutalis-mandskab, og har derfor været en del af mandskabet i en længere periode. Nu er det dog slut med at repræsentere Ambush, da han ikke længere er en del af holdet.

I følge ckay kommer beslutningen dog ikke over natten. Han har i en tweetlonger skrevet, at det har stået på de sidste tre uger, hvor han har snakket med deres manager angående at leave holdet. 

Derudover skriver ckay også, at der blandt andet var mange individuelle problemer og han ikke følte sig værdsat.

Grunden til denne tanke om bunder i mange ting bla var der mange individuelle problemer. En af grundene til jeg ikke smuttede før, var bla at jeg som sagt snakkede med vores manager om problemerne, hvor efter han spurgte om jeg ikke ville give det en chance til og lige se tingene an, så det gjorde jeg da jeg følte at andet ikke ville være fair, selvom jeg havde en meget stærk fornemmelse af at det ikke ville blive bedre.

Jeg følte ikke jeg blev værdsat på nogen måde og følte egentlig aldrig rigtigt at jeg var en del af kløveren på holdet, trods det var jeg altid dedikeret og arbejdede hårdt, dog jo længere ind i processen vi kom, blev det tydligere og tydligere at jeg ikke passede ind i kemien på holdet. Så det er den bedste beslutning for begge parter, det er aldrig sjovt at arbejde et sted man ikke kan lide og være tvunget til at smile.

I følge Ambushs tweet her til aften, så er det grundet manglende kemi de seneste par måneder, der gør, at ckay ikke længere er at finde i Ambush-trøjen.

Med ckay ude af Ambush består deres officielle lineup af følgende spillere:

  • dk BERRY
  • dk RAALZ
  • dk Remoy
#1 CheatoN
2019-06-18 19:44
Held og lykke til Ambush drengene :) nogle der ved om ckay har fået betalt de folk han har scammet?
#2 Celebrations
2019-06-18 19:49
Sådan som jeg har forstået det, så har han betalt alt tilbage :)
#29 Mrnobody
2019-06-19 11:49
:)
#33 Celebrations
2019-06-19 14:16
?
#36 Mrnobody
2019-06-19 15:16
Rettede min kommentar ven.
#37 Celebrations
2019-06-19 15:48
🤔
#12 vain
2019-06-18 22:09
https://www.twitlonger.com/show/n_1sqqtjh
#3 Martin
2019-06-18 19:50
Øv. Med toft og ckay så det ellers dødens farligt ud. Stakkels Berry. Forfra igen. Igen. Igen. Igen.
#5 tromlereN
2019-06-18 19:52
Måske overstående nyhed er en af grundene til Berry skal starte forfra igen, igen, igen, igen? Synes ofte han bruger de samme spillere med samme udfald, desværre.

Hilsen tromlereN
#14 Martin
2019-06-18 22:57
Det passer da ikke? Han er da netop god til at hente nye spillere ind.
#4 tromlereN
2019-06-18 19:50
Uheldigt for ambush. Ckay virker ellers til at være en god spiller, så det er lidt en skam de andre ikke fortalte ham han var god osv. Han skal nok komme videre, hvis de andre hold tør tage en ind med hans "ry" :)

Hilsen tromlereN
#6 10_Gr0n
2019-06-18 20:00
Så kan man holde med Ambush igen ! Fedt :D
#7 PallePop
2019-06-18 20:29
Nemlig!
#15 n1m4
2019-06-18 23:01
XD
#26 Lux0
2019-06-19 00:39
toxic alligevel XD
#27 10_Gr0n
2019-06-19 10:30
Vil mere mene, at det er en meget neutral kommentar.
#34 Bertelsen
2019-06-19 14:41
Hvordan er det en neutral kommentar? det er da præcis det modsatte. Du går direkte imod ckay for noget han gjorde i fortiden, som han forresten har rettet op på. Du siger at du ikke vil holde med Ambush når de har en som ckay, og nu da han er væk, vil du holde med dem igen. Så imo, det modsatte af en neutral kommentar
#40 10_Gr0n
2019-06-19 17:27
Vil mene det er en neutral kommentar, da det burde, imo, være en neutral holdning, at man ikke støtter et hold, hvor en tyvknægt sidder. Så kan det være han har betalt tilbage. Men så kan du igen kigge, hvornår begyndte han ? EFTER HAN BLEV FANGET. Så det kort med, at han har betalt, er imo, ikke godt nok. Og siger heller ikke, at jeg vil holde med dem. Siger man kan, hvis man har samme holdning som mig.
#41 Mrnobody
2019-06-19 17:39
Og hvad så om han har rettet op på det, hvem siger ikke han har scammet en dude som manglede penge til husleje eller mad.

Hvordan ville du ha det hvis du satte dine sneakers til salg fordi du manglede penge til mad, også kommer der en taber og scammer dine 4k og dem ser du først flere år senere?
#42 kV--
2019-06-19 20:36
hvis du manglede penge til mad, brugte du nok ikke 4k på en ny kniv i CSGO ?
- vil jeg da i hvertfald ikke håbe :D
#44 Mrnobody
2019-06-19 21:03
Nu har han også scammet folk for sneakers :)

Og din økonomi kan ændrer sig fuldstændig fra tid til anden.
#43 WeiZ
2019-06-19 20:48
Jeg synes personligt det okay man retter op på sine fejl. Hvis ikke det "bare" er fordi man får en chance for at slå i gennem i en sportsgren/CS. Hvis han efter en uges tid fx. Havde fået det dårligt med sig selv, og så betalt tilbage, kunne jeg ikke se det "større" problem i det.
#45 Mrnobody
2019-06-19 21:05
Jeg begriber ikke hvordan man kan accepterer tyveri på noget plan.
#8 xion
2019-06-18 20:40
at man vil ligge navn til en gemen tyv er mig stadig en gåde. ban ham fra ALT asap....
#9 Mrnobody
2019-06-18 20:40
Folk er desperate efter resultater.
#11 trumme
2019-06-18 21:58
må man spørge hvad han har gjort?
#13 xion
2019-06-18 22:15
Scammet et kæmpe antal mennesker
#16 10_Gr0n
2019-06-18 23:21
+1
#30 Shade
2019-06-19 11:56
Logik... :)
#31 Kristja
2019-06-19 13:44
Han har betalt alt tilbage, om det så er af egen fri vilje eller tvang*, skal jeg ikke kloge i. Men alle mennesker fortjener sgu en chance til, så længe det ikke er mord, pædofili eller overgreb.
#32 10_Gr0n
2019-06-19 14:04
Så hvis jeg stjæler fra en butik, kan jeg også blive ansat der ? Han scammet både med tøj, og cs skins. Kan godt følge dig lidt, men man skal vel ikke ind i det erhverv, hvor du har begået en kriminel handling ? Det er, imo, moralsk forkert. Og tror også det med, at han ikke betalte tilbage, før han var taget i det, gør folk sure. For det virker som tomme ord, når han siger han er ked af det, og fortryder det. Men jeg har ikke set nogle steder, han har betalt tilbage. Kan du evt. lige sende noget på det ? :D
#35 Radski
2019-06-19 14:51
"Så hvis jeg stjæler fra en butik, kan jeg også blive ansat der"
Dette er jo kun noget du kan sige, hvis det omhandlede at ckay havde stjålet fra ambush fremfor folk på facebook sider???
#39 10_Gr0n
2019-06-19 17:26
Mener mere, han har scammet i det spil, som han får erhverv indenfor :D
#49 Kristja
2019-06-20 03:09
+1
#50 Kristja
2019-06-20 03:11
Jeg forstår godt hvor du vil hen. Og selvfølgelig er det utilgiveligt at han har scammet og stjålet. Og selvfølgelig, forstår jeg da folk er sure hvis han først betalte tilbage, efter han blev taget med fingrene i kage dåsen. Men det ændre stadig ikke på at, i min optik fortjener en sådan gut en change til, da hans handlinger er små kriminillitet :)
... Og så Radski så fint skriver, kan den sammenligning ikke helt laves, men jeg forstå din point :)
#51 10_Gr0n
2019-06-20 18:48
For mig at se, kan den laves. Og da der blev lavet en vote, her på siden, var det flest der synes enig med mig. ( skal nok sende, hvis jeg finde, og du vil have den ) Men uanset hvad, er det da aldrig et godt ry, at have sådan en spiller. Du kan f.eks. også se Suarez, han røg hurtigt væk fra Liverpool efter vm-bidet ( selvom jeg synes han skulle miste alle chancer for pro fodbold, men det er en anden disksution ). Jeg var også med på at give ham en chance, hvis man snakket om han var 14-15 år. Men han var fucking 18 år, og nåede vidst også at fylde 19. Der er ingen samvittighed i, at scamme over 1 år, plus han er så gammel, som han var.
#10 Winspai
2019-06-18 21:02
Goodluck til Bær og Ambush :D
De har vel en del i tankerne, men IceBerg, CHR1S og PR1mE er gode bud på spillere der mangler at få chancen deroppe.

Og inden jeg får shitstorm så ja der er mange mange mange mange mange dygtige derude. ;D
#17 10_Gr0n
2019-06-18 23:22
Tænker måske de også kunne tage Larsen med. Han er fri, og de har lidt svært ved at finde ud af, hvem der skal samle aw'en op. Plus, så har man set Larsen har god kemi med den 3-core der er tilbage. Så måske tage en CHR1S eller PR1mE med som sidste ? Det tænker jeg, vil blive et godt hold.
#18 Winspai
2019-06-18 23:23
Enig Larsen på AWP'en ville også være farligt :D
#21 10_Gr0n
2019-06-18 23:26
Tænker også, så har man 4 erfarne spillere, som man kan bygge sidste mand op med. Kunne faktisk også have set Larsen i AGF, men de tog Hectoz med.
#19 enits
2019-06-18 23:24
PR1mE er allerede på prøve i Ignite. http://www.dust2.dk/Nyheder/8931-pr1me-erstatter-s..
#20 10_Gr0n
2019-06-18 23:26
Ved jeg godt. Men det Ignite hold falder fra hinanden, og folk leaver som de vil. Hvis jeg var ham, ville jeg leave end det var for sent.
#22 Johnnyw0w
2019-06-18 23:43
for sent? man kan jo gå ud og ind af den kontrakt som det passer :P
#24 10_Gr0n
2019-06-19 00:00
Mener mere, hvis de får spons osv., så man ikke længere kan :D Og at han ikke skal miste chancen, fordi han sidder stuck i det lort, fordi han vælger at prøve det af. :D
#25 Johnnyw0w
2019-06-19 00:28
no hate mod prime, men tror ikke han får et offer der er langt over ignite :P
#28 10_Gr0n
2019-06-19 10:32
Kan godt være. I hans standin tid ved Ambush, synes jeg bare han har vist fint cs. Plus, han har vist han er dedikeret ( f.eks sit dpl a run, fordi han vil opnå dpl), som er ting jeg tænker hold sætter højt. Men ja, vi kan kun vente og se.
#46 Johnnyw0w
2019-06-19 21:23
Der er sku mange som er ligeså dedikeret
#47 10_Gr0n
2019-06-19 23:29
Ja, helt sikkert. Skriver bare nogen grundlag. Men synes også sådan en som Jabbi, kunne være noget. Men han er vidst igang med et andet projekt.
#48 n1m4
2019-06-20 03:02
Jeg synes sådan en som Johnny skulle have en plads i Ambush. Så er der sku noget at råbe bravo over!
#52 10_Gr0n
2019-06-20 18:49
Johny > Ckay
#23 RAMGIBBOVS
2019-06-18 23:53
gibbo awp rulz?
#38 mathiaski
2019-06-19 16:02
+1