Opret Log ind
Toft og Nodios på prøve hos Maknitude
Her til aften har Maknitude kunne offentliggøre to nye spillere, som den kommende tid skal være på prøve.
Skrevet af: enits    14. juni 2019 21:11      

Unge Toft skal prøve kræfter i Maknitude-lejren.

For næsten en måned siden præsenterede rizc sin nye organisation Maknitude, men holdet har allerede nu stået over for sin første udskiftning.

LÆS OGSÅ
AnJ og smF er færdige i Maknitude

For to dage siden blev smF og AnJ vejet for lette i Maknitude-lejren, og derfor valgte holdet og rizc at sige farvel til de to spillere.

Nu er organisationen klar til at præsentere to nye spillere, som den kommende periode skal være på prøve. Dette er de to tidligere ex-Fragsters spillere, Nodios og unge Toft, som skal prøve kræfter hos Maknitude.

Dust2.dk har fået fat i Maknitudes organisationejer, rizc, som blandt andet fortæller, at de fandt Toft og Nodios som de to mest interessante valg. 

Efter holdets flertalsbeslutning om at fjerne AnJ og smF fra lineuppet, skulle vi på jagt efter den perfekte hold-opskrift. Efter et par snakke og lidt scouting mener vi, at de to mest interessante valg ville være Nodios og Toft. To super-dygtige, unge talenter der kan trække holdets gennemsnitsalder ned, men også give lidt mere gejst og hunger til fremtiden. Vi har valgt at tage dem ind på prøve for netop at begge parter kan se hinanden lidt an, men som alt står lige nu, burde der ikke gå lang tid før, vi kan få kontrakter på alle spillerne og virkelig komme igang.

Derudover tilføjer rizc også, at Maknitude har tilknyttet Carlsen som manager, og han skal derfor fremover arbejde med spillerne.

Derudover har vi også tilknyttet Carlsen som holdmanager, en person som tidligere har arbejdet sammen med et par af vores spillere, og en værdig overtager til nogle af de in-game mæssige roller som jeg har haft, således at jeg nu får mere tid til at fokusere på sending af vores kampe og alle de 1000 andre opgaver som holdejer.

Maknitude består nu af følgende fem spillere:

  • dk PERCY
  • dk dragoNfly
  • dk sycrone
  • dk Toft (På prøve)
  • dk Nodios (På prøve)
     
  • dk Carlsen (Holdmanager)
#1 PlazY
2019-06-14 21:13
Bliver spændende at se hvordan fungerer, helt klart et stærkt mandskab med de to tilføjelser!
//FragR
#2 Sander
2019-06-14 21:15
Vildt spændende hold og fedt med Toft 💪
#3 Opal
2019-06-14 21:16
Carlsen er en stjerne. Der er ikke den mindste tvivl om, at han har talenter både hvad angår coaching, men også det organisatoriske overblik til at gøre det godt som manager.

Stærkt valg!
#4 FBM
2019-06-14 21:20
SYGT HOLD, ses major2020
#5 Hauge-
2019-06-14 21:45
CARLSEN ER MIN FAR<3333333333
#6 Johnnyw0w
2019-06-14 21:47
Ved de ikke at Smolt er ude af kontrakt?
#7 Cadezz
2019-06-14 21:48
Tror han skal betale mere for at spille med dem
#8 Johnnyw0w
2019-06-14 21:48
hahahha
#9 Skodo
2019-06-14 21:51
+1 lidt dumt de ikke spotter det
#10 Trixitlol
2019-06-14 23:16
Yiiir booy- Gl young nodi!
#11 tromlereN
2019-06-15 02:21
Ser spændende ud. Håber I kan finde stabilitet med det her lineup, det skal nok blive godt så! :)

Hilsen tromlereN
#12 Martin
2019-06-15 07:05
Helt ny type hold. Ser flot ud. Stadig rough med smf og anj.
#13 leandr
2019-06-15 07:21
Det er vel egentlig bare ex-fragsters -frøslev -torben +sycrone +percy
#14 Martin
2019-06-15 07:50
Budget ex-fragsters.
#15 RAMGIBBOVS
2019-06-15 11:48
Ex-sprouters
#22 leandr
2019-06-15 21:13
Enig :D
#16 StesolideN
2019-06-15 14:49
jeg gætter på der går 2 måneder inden næste udskifting kommer
#17 Johnnyw0w
2019-06-15 14:55
hmm, tror det her vil holde medmindre en af de 2 ikke klare deres prøveperiode - det ser sku rimelig solidt ud
#18 StesolideN
2019-06-15 16:17
det ser altid solidt ud hver gang de laver et nyt hold, men det som regl ikke nok :)
#19 Johnnyw0w
2019-06-15 17:23
don't agree, her har de nogle unge som ikke er med i den cyklus med de samme spillere som bare laver nye lineups hele tiden og fejler.. Synes faktisk kun det er PERCY man kan putte i den gruppe
#20 StesolideN
2019-06-15 19:35
helt enig, men tror bare ikke på maknitude kommer til at blive til noget eftersom han nok er der, han er en god spiller, men når han er med i den rutine får man bare svært ved at tro på noget :D
#21 PERCY
2019-06-15 21:08
Af ren nysgerrighed hviken rutine hvis du kan uddybe :D?
#23 StesolideN
2019-06-16 13:53
du har været på mange hold, og der altid replacements efter noget tid, eller også er holdet gået ned kort efter, lad mig sige det sådan her sådan du forstår det, hvis du blev rigtig pro ville det nok være svært og være en fan
#24 PERCY
2019-06-16 16:06
Jeg har været på 4 hold siden september 2017 så er nu ikke sikker på hvor du får det indtryk fra. Før det prøvede jeg en masse ting og ja det blev tit ikk til specielt meget, at jeg så rent faktisk ikke giver op som så mange andre nok ville, burde det da ikke blive set som en negativ ting I min bog.

Det nu ikke altid min skyld/valg folk dropper cs eller vælger at spille med en anden istedet for mig. Men er da ked af du har det indtryk.
#25 StesolideN
2019-06-16 17:53
nu har jeg lige haft en pause selv fra cs og sidst jeg så dig var til majoren kvalen hvor i spillede mod de cheaters der i eleague, men håber da du kan finde et hold der kan blive til noget, men det virker bare som om hver gang "dit hold/jeres kommer til en god turnering og får lidt ud af det, så derefter kommer der en turnering der ikke går så godt og så skifter man, det syntes jeg er forkert, men kan selvfølgelig ikke vide hvorfor de ting sker så derfor er det bare en skam:/
#26 PERCY
2019-06-16 18:23
Jeg kan godt se fra dit synspunkt at hvis det sker som du siger, er timingen ringe og så ser det mere “opgivende ud” og jeg er helt enig i det er 100% den forkerte mentalitet, jeg ved godt hva det kræver at få et godt hold op og køre få en ''gennemført'' map pool nok mindst de 3-6 måneder for at have styr på alt, men ligger problemet ikke bare i niveau eller sammenspil, så kommer det værste problem man kan have som er dårlig stemning, folk som clasher hist og pist. Som simpelthen gør at man ikke kan fortsætte samarbejdet uden at man ender med at miste venskabet.
Men netop den sag som du nævner var i den periode hvor det ene projekt døde efter det andet. Kan huske maeVe quittede cs af personlige årsager kort efter. I de fleste hold jeg har prøvet med igennem tiden, har personligheder været for stærke ingame hvilket gav et dårligt miljø/atmosfære selv når det gik godt, så kan du næsten regne ud hva der sker når det går skidt. (Skal så siges jeg var en meget stor del af det her problem og er noget som har holdt mig meget tilbage igennem tiden, hvilket jeg selv synes jeg er blevet væsenligt bedre på det punkt.

Og tak mon ikke jeg har fundet det her i min nuværende lejr, må man da håbe! :P
#27 StesolideN
2019-06-16 19:48
ja lige præcis, det må man håbe så :)
#28 tromlereN
2019-06-16 19:59
Jeg synes derimod det ligner noget der godt kunne holde et godt stykke tid. Der er den rette mængde talent, rutine og skill på det hold her. Hvis de passer sammen personligt, ser jeg dem gå rigtig langt! :)

Hilsen tromlereN
#29 StesolideN
2019-06-16 20:40
ja altså kender slet ikke de 2 nye, så det kan vel ligeså godt ende med at blive godt, det vil da kun være dejligt hvis flere danske teams når toppen