Opret Log ind
Heroic kvalificerer sig til ESL One Cologne
En 2-0 sejr over AVANGAR sikrer Heroic den 15. plads til ESL One Cologne.
Skrevet af: Arthrangos    13. juni 2019 21:27      

stavn skal til ESL One Cologne sammen med resten af Heroic.

Heroic har for kort tid siden besejret AVANGAR 2-0 i den europæiske kvalifikation til ESL One Cologne, og de skal derfor til Køln i starten af juli måned.

Heroic valgte Overpass som det første map, og her var især blameF on fire, da han sammen med resten af holdet lukkede mappet med en flot score på 16-4.

Dernæst stod den på Dust2, og selvom Heroic var foran 12-7, begyndte AVANGAR så småt at komme tilbage på mappet, men til sidst sikrede danskerne og friberg sig Dust2 16-13 samt kampen 2-0.

ESL One Cologne 2019 Europe Closed Qualifier
Bedst af tre maps
Heroic
2 - 0
AVANGAR
de_overpass 16 - 4 de_overpass
de_dust2 16 - 13 de_dust2
de_mirage de_mirage

Heroic er dermed kvalificeret til ESL One Cologne, og 15 hold er dermed bekræftet til turneringen, som du kan se herunder.

  • dk Astralis
  • dk Heroic
  • eu mousesports
  • fr Vitality
  • eu FaZe
  • se fnatic
  • se NiP
  • ru Na'Vi
  • au Renegades
  • br FURIA
  • br MIBR
  • us NRG
  • de BIG
  • fi ENCE
  • kr MVP PK

ESL One Cologne afholdes fra den 2.-7. juli i Kølns LANXESS Arena, hvor næsten to millioner kroner er på spil.

#1 Kian
2019-06-13 21:28
F
#2 gravityy
2019-06-13 21:31
Når jeg siger blame så siger du F, blame
#4 Tyze
2019-06-13 21:32
FFfFfffF
#6 Bjelanden
2019-06-13 21:36
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
#9 Bis
2019-06-13 21:43
#F
#11 siMit
2019-06-13 21:47
FFFFFF #fmovement
#3 cleansation
2019-06-13 21:32
Nice
#5 Badefar
2019-06-13 21:35
Mega flot skalp, og vigtigt bounceback efter Minor Kvallen. Imponerende T-side Overpalle må jeg bare sige, det begynder efterhånden at ligne deres bedste map. De individuelle plays var i den grad også tilbage i dag.

Lidt spøjst at se e3e med AWPen på T-siderne dog, især på et AW-map som D2. Ikke at han ikke kan spille den, og at NaTo ikke kan spille AK, men jeg ville måske lige overveje en second opinion på den der Mertz beslutning, hvis man har fundet ud af, at NaTo bedre benyttet ved at rende rundt med riflen, når der skal åbnes op.
#8 wake
2019-06-13 21:41
dude de har lige kvallet over optic og north til cologne, og nu snakker du allerede udskiftninger
Folk er fandme så kloge herinde man :D
Dupreeh awper også for device når han ikke føler den, derfor skal device jo ikke skiftes ud...
#12 Badefar
2019-06-13 21:49
De har også lige failet til Minor kvalen. Alt er jo desværre ikke røde roser. Jeg siger bare, at hvis du stadig betaler en AWP-spiller der var hardcarry i slutningen af 2018, og ham der skulle overtage måske er mere værd i nogle andre roller, så kunne man da overveje at afprøve den dynamik, nu man alligevel betaler ham for at lave ingenting.
#13 Enrique
2019-06-13 21:53
Men har du måske overvejet, inden du allerede kalder på en udskiftning igen, at der måske er en grund til, at mertz blev bænket? Kunne det være, at der måske var noget på holdet, som ikke helt fungerede som det skulle?
#14 Badefar
2019-06-13 22:00
Det kan sagtens være, det kan jeg selvfølgelig ikke vide. Det jeg siger er bare, at for mig var Mertz ikke det svage led på holdet, udfra det jeg kan se på serveren, men hvis AWP-rollen var den eneste rolle man kunne se NaTo passe ind i på holdet, og at man nu er blevet klogere, så kunne det være man skulle prøve at pracce med Mertz som AWP og NaTo i stedet for en af de andre, inden man endeligt beslutter sig for at skylle Mertz ud med badevandet.

Det ville jo ikke være første gang, at Heroic praccede med forskellige spillere for at se, hvad der passede bedst.
#15 RAVN
2019-06-13 22:12
Bare for at lege med, for tildels kan jeg godt følge dig men hvem ville du skifte Mertz ud med?
#16 Badefar
2019-06-13 22:18
Det kommer jo helt an på, hvilken rolle man i så fald ser, at NaTo skal udfylde. Jeg har personligt tænkt, at det måske ikke var det mest oplagte match med Stavn og Friberg på det samme hold, så man ville da muligvis skulle vælge i mellem en af dem, og der ville jeg da nok personligt vælge det store talent fremfor ham der er i sin karrieres efterår.
#24 fremilyset
2019-06-13 23:18
Godt du ikke styrer nogle hold :)
#27 Badefar
2019-06-13 23:54
Ilm.
#25 Kristja
2019-06-13 23:27
Ud fra det man kan se på servren? Hvis du praiser mertz så højt, har du tydeligvis kun kigget på stats. Han er et bæst intet der, men firepower er bare ikke alt :)

Edit: Når det er sagt, forstår jeg også tildels din point ^^
#7 Martin
2019-06-13 21:37
Navi med ukrainsk flag. What a newb.
#10 Arthrangos
2019-06-13 21:45
Den bedste i branchen
#17 Madsen
2019-06-13 22:29
NORTH?
#19 Tyze
2019-06-13 22:34
North klarede ikke kvallen til Cologne :)
#21 zaecole
2019-06-13 22:56
Desværre :-(
#18 Mrnobody
2019-06-13 22:34
BlameFLÆK igen igen!
#34 myhre
2019-06-14 11:23
Seriøst.. Gutter.. det var helt varmt spillet seriøst..
#38 Mrnobody
2019-06-14 14:11
Haha du så ristet :D
#20 Apnemt
2019-06-13 22:42
Sindsygt med alle de 2vs4 de vandt på overpass!
Flot spillet
#22 SEBM1337
2019-06-13 23:00
Ligesom at få et mega fedt tegneserie plaster på såret, da man slog sig som barn! Øv igår, men det her ka' sku også noget
#26 NaToSaphiX
2019-06-13 23:50
Jeg ka li' det
#23 kruzern
2019-06-13 23:01
Stærkt spillet!! Det bliver spændende at se hvor langt de kan spille sig igennem i Køln
#28 VHzt4r
2019-06-14 03:49
Hvis ikke heroic vinder turneringen så spiser jeg en kinder bueno
#32 cleansation
2019-06-14 10:05
#metoo
#39 kruzern
2019-06-14 14:48
Det bliver så en Kinder Riegel for mig
#29 strogie
2019-06-14 06:46
Nu kan de med god samvittighed søge efter mid-high skilled modstandere, tillykke
#30 Mrnobody
2019-06-14 08:28
Dafuq
#31 zyh
2019-06-14 09:27
Haha what the shit
#36 Bjelanden
2019-06-14 12:47
😂😂😂
#33 Sander
2019-06-14 10:07
Heroic får da en på opleveren i løbet af de næste par uger!
#35 sZyx
2019-06-14 11:37
Sindsygt godt gået. Jeg kan li' det her hold :)
Med det sagt, så kan jeg da godt se det "problematiske" i at awpen bundfragger, da det ofte er dem der er udslagsgivende i kampen. Men når de andre på holdet så bare stepper op når Nato ikke rammer sine skud :)
Men jeg synes helt sikkert dette linup skal have tid til at udvikle sig. Jeg synes nato har potentiale på awpen og de 5 drenge generelt spiller godt sammen. Der er altid en der løfter holdet :)
#37 Lifedance
2019-06-14 12:54
Sindssygt drenge. ESL Pro League og ESL One Cologne lige efter hinanden. Exciting times ahead. Keep it up.