Opret Log ind
FrawFact forlader Ignite
Ignite er nu nede på fire spillere i startfemmeren, da FrawFact forlader det danske mandskab.
Skrevet af: Sander    28. maj 2019 19:39      

FrawFact er fortid i Ignite.

Ignite er nu nede på fire spillere i startfemmeren, da FrawFact forlader det danske hold. Det fortæller hovedpersonen til Dust2.dk.

Ignite har ellers vist ganske lovende takter efter udskiftningen af POX og phoxyy, da holdet besejrede både Atlando og Maknitude i POWER Ligaen, og derfor kommer dette nok som en overraskelse for mange.

LÆS OGSÅ
Ignite henter SandeN og cube

FrawFact fortæller til Dust2.dk, at han ikke føler, at han passede ind på holdet mere, men at han slet ikke er færdig på scenen, da han nu går på jagt efter et nyt hold.

Grunden til, jeg forlader Ignite, er såmænd, at jeg ikke føler, at jeg personligt passer ind på holdet længere. Efter udskiftningen af de dejlige gutter POX og phoxyy gav jeg det hele en chance ved at blive i rosteren og på at arbejde videre. Som tiden skred frem, fandt jeg hurtigt ud af, at det desværre ikke var her, jeg skulle være. Selvom de resterende har en super kemi, er det blot mig personligt, der ikke føler, det er her, jeg skal være. Med det sagt går jeg nu igen ud og ser, om jeg kan finde frem til noget, eller nogen, med samme idealer som jeg selv har, omkring hvordan et hold skal være og fungere. Forhåbentlig ser i mig på serveren igen.

Ignite skal derfor nu på jagt efter den sidste spiller, som blandt andet kan være med til at sikre holdet flere gode resultater i POWER Ligaen.

Ignite består nu af:

  • dk craz
  • dk tekzinz
  • dk SandeN
  • dk cube
#1 fribz
2019-05-28 19:44
Ligner en flink gut :) Ville ikke undre mig, hvis der gik lidt for meget drengerøv i den blandt de andre. Klinger personligt ikke selv med størstedelen af den Danske scene, da jeg ikke er til alt det der: "Hvem har den største pik?" - Kunne godt forestille mig, at dette var tilfældet her :)
#7 TheKonkel
2019-05-28 19:53
Vi måler ikke tissemænd i Ignite, der er plads til at alle tykkelser og længder.

http://prntscr.com/nujmec
#33 fribz
2019-05-29 00:39
Som han beskriver, så føler han sig ikke tilpas på holdet. Hvis han klingede godt med de andre, så ville han sikkert have fundet sig til rette, eller også er I nødt til at tage en seriøs snak med jeres andre spillere, når det kommer til at byde en ny teammate godt velkommen :) Og få dem til at føle sig tilpas.
#34 TheKonkel
2019-05-29 00:59
Han var jo ikke den nye :P
#35 fribz
2019-05-29 01:24
Ny eller ej, han er vel kommet ind på et tidspunkt. Det øger blot min bekymring, at han ikke har formået at føle sig tilpas blandt 4 medspillere efter et længere stykke tid.
#40 ClinT
2019-05-29 13:43
Længere stykke tid? De har skiftet 2 nye spillere ind 14 Maj. https://twitter.com/IgniteEsportdk/status/11283607.. Frawfragt skriver selv det er efter phoxxy, og pox røg ud og det var den 12 i denne måned.

Så er det ikke lidt en hurtig beslutning at tage fra frawfragt? Det virker jo ikke til han har prøvet at tage en dialog om det, men egentligt bare er quittet? I hvert fald hvis man kigger lidt på twitter reaktionerne. - Ved godt det kan være svært at have en dialog om "at passe ind" men nogle må man da ha vendt det med fra holdet i det mindste nogle bagved måske.
#2 OJ1738
2019-05-28 19:46
xD?
#3 voidcs
2019-05-28 19:47
xD?
#5 Jmoments
2019-05-28 19:50
xD?

Jaaaaaaa, neeeeeeeeej...
#4 NikoHeiseN
2019-05-28 19:48
Ignite er blevet en joke org på det seneste IMO
#6 whitey
2019-05-28 19:51
Rimelig tung arv at skulle løfte, specielt med et budget der er indskrumpet så meget som det er.
Jeg syntes nu teamet bag, gør et glimrende arbejde med at få Ignite op i graderne - at der er udskiftning er jo ikke ligefrem ualmindeligt på den danske scene..
#8 TheKonkel
2019-05-28 19:54
Hvad ved du om budget som er indskrumpet ?
#10 whitey
2019-05-28 19:57
Jeg ved kun hvad du selv har meldt ud, ang. at investorene har trukket sig - det er selvfølgelig lang tid siden, så skal ikke kunne sige om du har fået en pengemand med ombord. Det var sgu kun for at forsvare dit arbejde :)
#11 TheKonkel
2019-05-28 20:02
Ja og tak for den del BTW..

Investorerne i IGNITE inden jeg overtog var ejerne og ingen andre af hvad jeg ved.

Jeg er nok stadig i chok over det her, og følte mig lidt stødt af det med budgettet.. Selvom jeg bestemt ikke skyder ligeså mange penge ind i Ignite lige nu som de tidligere, syntes jeg måske også det er lidt mere realistisk mit budget :D
#18 ZCDK
2019-05-28 20:42
Du gør et godt stykke arbejde mate.. Hang in there..<3
#20 TheKonkel
2019-05-28 20:47
Du er lidt langt væk, når man kunne bruge sådan en RIGTIG krammer... <3
#12 Martin
2019-05-28 20:10
Der var vel heller ikke meget budget før. Det er fandme svært at køre en org.
#31 whitey
2019-05-28 22:40
Ved jeg tydeligvis intet om :D
#9 POX
2019-05-28 19:56
+rep bror
#13 Martin
2019-05-28 20:11
Hvad er det for idealer frawfact har?
#17 Johnnyw0w
2019-05-28 20:41
at leave hold :) haha
#14 wake
2019-05-28 20:17
udefra ligner det jo man vinder mod maknitude og tror man hører til på et bedre hold eller får bedre tilbud.
Ellers er jeg uforstående. Er sikker på du kunne have snakket med de andre om tingene hvis der var noget, de plejer at være nogle gode guttere.
gode resultater og det vælger man bare at smide væk :S
#15 exigo
2019-05-28 20:19
børge
#16 leandr
2019-05-28 20:21
han leaver da hvert eneste hold han spiller for XD
#19 xone
2019-05-28 20:44
Jeg bliver nødt til at spørge.. Er han en freak at arbejde sammen med?
#21 foli
2019-05-28 21:05
Jeg er meget uforstående overfor dette valg. Men al held og lykke til begge parter. Jeg er sikker på Ignite nok skal fortsætte de gode takter.
#22 M0dEx
2019-05-28 21:07
Nu vil jeg lige blande mig lidt i den her diskussion :b

- Nu er det FrawFact som vælger at leave div. hold, så det må jo ikke være Fraw som er problemet, men de hold han spiller for. (Ikke ment negativt) Hvorfor spiller på et hold hvis man ikke synes man passer ind? Om folk så har nogle fordomme omkring han leaver fordi han "tror", at han er god eller andet er jo åndsvagt? Han konstatere bare at han ikke passer ind på det her hold, og så er den vel ikke længere?



Gl fremadrettet Rasmus, håber du finder det rette hold :)
#25 NikoHeiseN
2019-05-28 21:21
Fordi det er ham som leaver holdene så er det holdene der er et problem, hvordan giver det mening oppe i dit hoved
#28 M0dEx
2019-05-28 21:25
Jeg formulerede mig ikke helt korrekt, men læs #27
#26 anakin
2019-05-28 21:21
Man kan da heller ikke bare konstatere, at det er holdene er der er problem? :) Det er da lidt underligt, at han leaver 2 hold, hvor begge hold laver gode resultater. Folk undrer sig vel :)
#27 M0dEx
2019-05-28 21:25
Jeg konstatere hellere ikke at holdet er problemet. Derfor jeg skriver (ikke ment negativt), men jeg mener da bare at skyde skarpt imod Rasmus fordi han vælger at følge sin mavefornemmele. Det kan man da aldrig klandre ham for :)..

Men overhovedet ikke noget negativt omkring hans forrige hold. Men han er jo aldrig selv blevet kicked fra et hold, så de spillere han har spillet med må da ikke have set ham som problemet? :)
#23 kV--
2019-05-28 21:08
Hectoz ind på det hold ville være farligt :D
#24 Martin
2019-05-28 21:13
Eller simple.
#29 Mrnobody
2019-05-28 21:26
Altså fortnite simple?
#30 cube
2019-05-28 21:31
Ville være sygt
#32 LakeTown
2019-05-28 23:36
Så syndt når i nu spiller så godt cs som i gør :)
#38 Johnnyw0w
2019-05-29 10:02
arh, er det ikke lidt af et overstatement :D de vandt en bo1 over maknitude, hvilket 3 andre hold også gjorde samme aften
#41 LakeTown
2019-05-29 15:37
ehmm.. nej? :) De sidste 6 måneder har vi praccet og mødt ignite et utal af gange, og de er virkelig begyndt at spille god cs ihvertfald højere niveau end man har set fra dem længe.

men igen det er min holdning, som ikke kun er baseret på en kamp wtf xD
#42 Johnnyw0w
2019-05-29 15:38
ehmm.. slet ikke fordi de har lavet utallige rosterchanges, og nærmest ikke har spillet med det nye her :D men fair nok xD
#43 LakeTown
2019-05-29 16:18
og min holdning er den samme?? deres niveau er steget efter tilføjelsen, jeg ved faktisk ikke hvad det er du leder efter i denne samtale (-_-)

Min point var bare, at jeg synes det et syndt skifte, da jeg så dem spille langt bedre cs end jeg har gjort længe.

Hav en rigtig god dag Johnny :-) <3
#44 Johnnyw0w
2019-05-29 17:05
Roger that, det bare siden du snakker efter alle roster changes, så er det jo egentlig bare den ene bo1 :D det er det jeg synes der komisk, men w/e
#36 zekon