Opret Log ind
Tricked og North rykker op på verdensranglisten
Der er status quo for Astralis, OpTic og Heroic, mens North og Tricked rykker op.
Skrevet af: Sander    14. maj 2019 10:10      

valde fik i den forgangne uge debut som caller for North, men selvom løverne viste fint spil, formåede de ikke at kvalificere sig til ESL One Cologne 2019.

HLTV.org har som sædvanlig opdateret verdensranglisten her i starten af ugen, og den byder på enkelte positive ændringer, hvis man har de danske briller på.

North er nemlig steget en enkelt plads og ligger nu nummer 14 i verden. Astralis indtager fortsat førstepladsen, mens der heller ikke er sket noget med OpTic og Heroics placering lidt længere nede.

Tricked har været inde i en mindre spillemæssig krise i den forgangne uge, og selvom danskerne har mistet tre point, hopper de alligevel tre pladser op på listen, da hold som Sprout og AGO har mistet endnu flere point.

Værd at bemærke er også ENCE, som nu er oppe over Natus Vincere som nummer tre i verden, mens FaZes udskiftning koster dyrt.

#1 gngz
2019-05-14 16:51
North har da ikke bestilt andet end at tabe, hvordan helveg kan de rykke op?!
#2 Rubel
2019-05-14 16:58
Tænker at det kan være G2's nedrykning, der skubber North op?
#3 StesolideN
2019-05-14 19:37
de kom med i ECS season 7 lan finals, de blev kvartfinalister i starseries, derefter så det ikek gået så godt men lan results fylder meget
#5 10_Gr0n
2019-05-14 21:47
Tror han mener, at det ikke er denne uge de har været gode i :D
#7 StesolideN
2019-05-15 01:56
ja okay, det også rigtigt :D
#4 Phoey
2019-05-14 21:44
Det er nok nærmere G2 som har været endnu mere elendige..
#6 HUNDEN
2019-05-15 01:16
De er faktisk gået fra 178 til 155 points. En turnering må være udgået.
Istedet for at whine, så prøv at gå en uge tilbage næste gang for at se sammenhængen.
#8 10_Gr0n
2019-05-15 09:14
+1
#9 gngz
2019-05-15 19:28
Whine lmao. Tænk jeg skulle høre et så barnligt ord, fra en så gammel, halvfed mand.

Men jeg whiner skam ikke. Jeg har ikke det fjerneste imod North, og håber altid det bedste for alle danske hold. Jeg forstår bare ikke rankingen
#10 grand
2019-05-15 19:31
Ingen grund til at begynde på det personlige plan makker :)
#11 HUNDEN
2019-05-15 19:51
Men så er det jo godt, sådan en gammel halvfed mand kan forklare hvad der sker. Næste gang du skal have forståelse for et simpelt rankingsystem, så stil et spørgsmål i forummet istedet for at skrive “North har da ikke bestilt andet end at tabe, hvordan helveg kan de rykke op?!” - for det tyder på du whiner ret meget ;-).