Opret Log ind
PR1mE ude af Sørby
Sørby er nu nede på fire spillere, da de har bænket PR1mE, der nu står uden hold.
Skrevet af: mad0    12. maj 2019 20:03      

PR1me blev i dag bænket hos Sørby.

PR1mE er fra dags dato ikke længere en del af Sørby-mandskabet, skriver Sørby på twitter. Ifølge PR1me selv og Sørby har der været en masse problemer og uoverenstemmelser på holdet, der medførte at PR1me røg på bænken.

Drengene fra Sørby har de seneste par måneder leveret gode resultater, blandt andet en tredjeplads til SLP, en tredjeplads til GGW Open, relegation til POWER Ligaen og nogle måneder på bobler-listen. De var for nyligt til POWER Play i Hillerød, hvor de røg i første runde af slutspillet til AGF.

Dust2.dk har fanget PR1mE, og spurgte mere ind til holdets problemer, men der var ingen kommentar på dette, i stedet takker PR1mE sine tidligere holdkammerater og Sørby. 

Først og fremmest er jeg er fri på markedet, og kan tage i mod tilbud ved kontakt af Sørby. Jeg vil gerne takke alle fra Sørby for et helt fantastisk forløb, både ledelsen, spillerene bag systemet og især tak til Claus Krolak, samt mine ex-holdkammerater void, SaCuL, QQ, FeZ og Laketown. Det har været helt fantastisk, det vi har opnået, og noget jeg ikke vil glemme.

Sørby ser nu ud som følgende:

  • dk void
  • dk QQ
  • dk SaCuL
  • dk FeZ
  •  
  • dk Laketown (Coach)

PR1mE har sagt ja til at spille de resterende turneringer færdige hos Sørby, hvis det er nødvendigt, dette indebærer ESEA Main, dust2.dk's 1.divsion og Esportligaens danmarksmesterskab i Odense. 

#1 TheKonkel
2019-05-12 20:19
Har hørt det var fordi han ikke spillede nok :D

GL Alvin
#3 gravityy
2019-05-12 20:30
lol
#17 10_Gr0n
2019-05-12 23:42
Sandt
#2 wake
2019-05-12 20:25
Gl pr1me. Tid til næste eventyr ;)
#4 Syncro
2019-05-12 20:31
Held & lykke i fremtiden til ham :)
#5 mad0
2019-05-12 20:34
For mig var PR1mE en af de bedre på holdet, så der går nok ikke meget tid til, han har fundet et nyt hold.
#6 Syncro
2019-05-12 20:39
e9
#13 10_Gr0n
2019-05-12 22:12
+1
#15 Zatty
2019-05-12 22:52
Elsker du kommentere på din egen artikel haha xd
#19 pkn
2019-05-13 09:21
Alle dust2's skribenter gør det stort set :D
#20 xone
2019-05-13 09:38
Hvis man har en holdning til emnet, så er det vel fair nok at kommenterer?
#21 mad0
2019-05-13 10:02
Skal forholde mig objektivt i artiklen, men kan vel godt komme med en personlig mening i kommentarfeltet :D
#7 KarK
2019-05-12 20:39
Tak for tiden Mathias :)! Du er en arbejdshest uden lige! Gl med dine nye eventyr!
#8 kfive
2019-05-12 20:45
Du skriver bare hvis du kan lide starcraft, har plads til jeg kan lære op
#11 KeyziN
2019-05-12 21:42
idiot
#14 kfive
2019-05-12 22:39
Hov du gad jo ikke. Vi spillede 1 spil
#16 KeyziN
2019-05-12 23:17
det var lidt som dit niveau i faceit.
Lort
#9 zkalle
2019-05-12 20:48
Shit happens når man spiller for meget dpl & dpla
#10 cube
2019-05-12 20:59
Man kender jo ikke altid den fulde historie men virker vildt at bænke sin bedste spiller samt igl :o
#12 walle
2019-05-12 21:44
daddy issues ;)
#18 FiskereN
2019-05-13 08:51
hahahah
#22 KeyziN
2019-05-13 14:57
Bedste stat spiller og holdets caller bliver bænket???
Tjah, jeg ville fandme have ofret meget for at beholde en spiller som prime.
Held og lykke til begge parter, især mathias! <3
#23 pkn
2019-05-13 15:22
stats stats stats... Stop nu - Man kan som caller spille på mange måder, nogen ofre sig for holdet, andre sætter sig selv op..

Ingen tvivl om at prime er dygtig, men har set dig skrive klogere ting end det der.
#25 KeyziN
2019-05-13 15:40
Det er rigtig nok, alle ting handler ikke om stats, selvfølgelig. Men derfor afspejler det stadig noget, mange siger at stats ikke altid fortæller hele historien, men ofte så er det altså bare den spiller, med de bedste stats der ryger videre til næste række.

pointen er JEG SYNES prime var den bedste spiller på det hold og efter hvad jeg ved omkring prime, kan jeg bare ikke forestille mig at der er nogle problemer som ikke kan blive løst.
Kan godt være det var forkert formuleret og for meget vægt på de stats, men i sidste ende, er det altså bare ham med de bedste stats, der oftes også er den "bedste". imo.
#24 KarK
2019-05-13 15:28
Christian :D du kender jo ikke hele historien. Vi ofrer rigtig meget for spillerne - men vi arbejder altid for holdets bedste.

Mathias er fantastisk dygtig og jeg spår ham en stor fremtid :)!
#26 KeyziN
2019-05-13 15:44
Nej du har ret, jeg kender ikke hele historien, jeg skriver også kun ud fra hvad jeg ved.
Men synes det specielt er ærgerligt at miste en spiller som prime, at det problem som nu har været, ikke kunne blive løst.
#27 KarK
2019-05-13 16:35
Bestemt :) men vi har haft en fantastisk tid med Prime :)
#28 KeyziN
2019-05-13 18:51
uheldigt den ikke blev længere