Opret Log ind
siNde bliver ny coach i Ambush*
For et par måneder siden trådte han tilbage som spiller, og nu kommer han på prøve som coach i Ambush.
Skrevet af: Arthrangos    5. maj 2019 20:27      

siNde overtager coach-rollen i Ambush.

Ambush har i dag præsenteret et nyt ansigt i hytten, da siNde er kommet på prøve som coach. Det skriver holdet på Twitter.

Det er godt og vel en måned siden, at siNde valgte at tage en pause som spiller, hvor han også gjorde det klart, at han var frisk på at træde ind i rollen som coach.

Nu får han chancen i Ambush-lejren, hvor han vil forsøge at skubbe holdet endnu længere op mod toppen i en prøveperiode, da M0dEx havde trådt tilbage fra rollen.

siNde kommer derfor ind i et Ambush-lineup, som i øjeblikket ikke tæller fem faste spillere, da Remoy og KolibrieN desværre måtte forlade holdet på grund af sygdom i familien.

LÆS OGSÅ
Ambush mister to spillere

Holdet har siden da spillet med Neffo og dfen i diverse kampe, heriblandt til DreamHack Open Summers åbne kvalifikation, hvor de desværre tabte et tæt opgør til forZe.

LÆS OGSÅ
Ambush taber meget tæt kamp mod forZe

Med siNde på prøve som holdets nye coach, lyder deres lineup indtil videre som følger:

  • dk BERRY
  • dk ckay
  • dk raalz
  • dk siNde (coach, på prøve)

*Opdatering klokken 21:37

Det fremgik tidligere i artiklen, at siNde var blevet fast coach i Ambush, men Dust2.dk er efterfølgende blevet informeret, at han kun er på prøve, og artiklen er derfor ændret til at fortælle netop dette.

#1 WeiZ
2019-05-05 20:32
gz mate, håber du kan hjælpe dem fremad :D
#2 cube
2019-05-05 20:35
Har altid slået mig som en kompetent fyr, håber han får et godt samarbejde kørende med BERRY!
#3 vigg0
2019-05-05 20:52
Verdens lækreste
#4 leandr
2019-05-05 20:54
På tide de kom væk med M0dex, ved ikke hvad nogen ville få ud af at have ham som coach :D
#5 foli
2019-05-05 20:58
Held og lykke til alle parter
#6 kev
2019-05-05 20:59
Lækreste coach på markedet
#7 M0dEx
2019-05-05 21:04
God artikel dust2. Hvorfor skriver i ikke til mig eller Zouheir, så i kan få en velskrevet og rigtig artikel?

Jeg er ikke i Bestyrelsen, og jeg valgte selv at forlade Ambush? siNde er også kun på prøve som coach, og ham + spillerne er ved at se hinanden an?

Men mega held og lykke til siNde, har altid set ham som en dygtig og klog spiller ingame. 100% på at han kan tage det med videre som Coach.

Men også GL til drengene, nogle fantastiske fyre som jeg har nydt at kende og arbejde sammen med <3
#8 ZCDK
2019-05-05 21:05
Lidt faktuelle oplysninger:

Vi har ingen bestyrrelse - Ambush er ikke en forening men en virksomhed, som forhåbentligt får en bestyrrelse den dag vi bliver et A/S. Indtil videre er Morten fortsat at finde i Ambush regi.

Det var Mortens afgørelse, da han desværre ikke havde den tid det kræves at være på 110% for holdet. Valget faldt på siNde som qua hans erfaring som igl vil og kan bidrage med en del til holdet.

Holdet tæller p.t. 5 faste spillere idet neffo og dfen er på lige fod med de andre spillere på holdet, dog på prøve til efter Dust2 Lan - så nej, vi er ikke blot 3 spillere, som skifter ud blandt forskellige stand-ins. Det er de to som er på holdet.

Det havde været fin stil at tage fat i BERRY, SiNde, M0deX eller jeg for en kommentar, da det lyder til der var spørgsmålstegn om ovenstående.
#9 Sander
2019-05-05 21:23
1. Delen med bestyrelsen er mærkeligt formuleret, helt enig.

2. Hvor står der m0dex er kicked? I trigger fuldstændig over noget der ikke findes. Der står ganske enkelt bare han ikke er coach mere.

3. Hvordan skal vi eller nogle andre vide neffo og dfen er på prøve? I annoncerer at spillere stopper, når i henter spillere og selv når i henter en coach. Men at i henter dfen og neffo gad i ikke lige annoncere? Seneste i har skrevet om dem er tak for de gad hjælpe. Kom lige ind i kampen.

4. Er nok mest til m0dex men i skriver altså intet om sinde er på prøve. Det står fuldstændig som om han er hentet ind fast som coach.

Normalt melder orgs tingene ud som de er, men jeg ved ikke om i kører en eller anden gætteleg, så i altid kan blive kontaktet, men vi regner jo med at kunne stole på det jeres officielle kanaler melder ud. Er så åbenbart ikke tilfældet, og det tager vi selvfølgelig til efterretning i vores videre arbejde.
#10 ZCDK
2019-05-05 21:29
Nu var det ikke et angreb på noget måde, for det fungerer optimalt - som det plejer at gøre.

Men der er heller ingen gætteleg, alt står sort på hvidt, på vores twitter.

omkring neffo og dfen, var det ikke nogen som havde lavet en fejl, blot en ekstra oplysning, som vi endnu ikke har meldt ud.

I vores tweet omkring sinde, står det lige så på tweetet, at holdet og ham skal se hinanden an, men kemien allerede er der - hvordan skal vi skrive det anderledes, så det ikke bliver misforstået i fremtiden?