gudluc4z er tilbage på samme hold som SLIZE.

eSpuma.Pro præsenterer nyt hold

Et nyt dansk hold ser dagens lys, der fremover vil gå under navnet eSpuma.Pro.

I dag kan eSpuma offentliggøre endnu et nyt hold, som fremover kommer til at gå under navnet eSpuma.Pro.

Det skriver den danske organisation til Twitter.

Velkendte spillere som SLIZE og gudluc4z har fundet vej til holdkortet, og de var senest at finde sammen i Hobro Vikings, hvor det langt fra endte kønt.

Noget tyder dog på, at de har fået klinket skårene, for nu er de at finde på samme hold, hvor de resterende tre pladser udfyldes af danjjel, Meltrox og Zyphon .

Vi er meget glade for endelig at kunne gå officielle, og så under en organisation som eSpuma. Først og fremmest vælger vi at signe med denne organisation, fordi vi ved, hvad den står for, og fordi den giver os de midler, vi skal bruge for at kunne fokusere 100% på vores CS. Udover dette laver APEL jo også rigtig gode pølsehorn.

Grunden til, det blev disse spillere sammen, er, fordi vi først og fremmest fungerer rigtig godt sammen personligt og selvfølgelig også ingame. Vi har alle samme forventninger til hinanden som holdspillere, hvilket betyder vores arbejdsmoral er i top. Vores mål lige pt. er at få vist eSpuma banneret frem i diverse ligaer og turneringer og så på sigt ramme boblerne. Dog er vi klar over, at dette kommer til at tage tid og ikke mindst hårdt arbejde, udtaler SLIZE til Dust2.dk.

eSpuma.Pro består af følgende fem spillere:

  • Danmark gudluc4z
  • Danmark danjjel
  • Danmark SLIZE
  • Danmark Meltrox
  • Danmark Zyphon
#1(Med 44 svar)
11. april 2019 kl. 09:33
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Er de Pro?

Hvorfor kalder folk deres hold Pro , når de ikke engang forventer boblerne er nemt?

Er det ikke er forkert signal at sende?
#2(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 09:35
zyh
Main holdet har altid heddet pro, helt tilbage dengang jeg startede med CS tror jeg - tror bestemt Apel lige kan confirm.
#3(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 09:40
BagerApel
Korrekt om det hedder main eller Pro giver det samme :)
#8(Med 36 svar)
11. april 2019 kl. 10:28
xone
Lidt ligesom det også er at sende et forkert signal at hedde immuNe og så ikke være immun?

Altså det kan da forhelvede være fløjtende ligegyldigt hvad de kalder sig.
#11(Med 32 svar)
11. april 2019 kl. 10:40
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Stop nu det er slet ikke det samme. Forstår heller ikke man skriver pro, når man ikke er professionel.
#18(Med 26 svar)
11. april 2019 kl. 11:12
xone
Selvfølgelig er det det samme. Det er et navn og intet andet end det. Hvad der definere pro i denne sammenhæng er udelukkende espuma's opfattelse.
#19(Med 8 svar)
11. april 2019 kl. 11:17
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Pro er vel en forkortelse af professionel? Man kan vel ikke definere dét ord selv? Det er det samme, som alle de 16 årige på twitter, som skriver de er semi-professionelle CSGO spillere, fordi at de har vundet en kamp i Dust2 Open, det gør det stadigvæk ikke rigtigt. Main er det samme som "første holdet" og er vel mere korrekt at bruge. - Men i sidste ende, kan man vel kalde sit hold for hvad man vil, så længe det ikke støder nogen.
#21(Med 7 svar)
11. april 2019 kl. 11:20
xone
JEG synes bare det er forkert at skyde folk i skoen at de bruger det forkerte navn, når vi ikke aner hvordan en organisation selv definere det. Hvis at espuma mener at holdet er pro, fordi at der bliver betalt lan tickets, mad og kørselsudgifter, jamen så er det vel sådan det er.
#23(Med 6 svar)
11. april 2019 kl. 11:24
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Du trækker "Jeg synes" kortet, kan ikke svare tilbage på dette. Men jeg vandt stadig over dig til HKLAN
#24(Med 5 svar)
11. april 2019 kl. 11:25
xone
Der er ingen der husker et lokalt lorte lan i det sydlige Jylland.

INGEN!
#39(Med 4 svar)
11. april 2019 kl. 12:49
Tyze
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Virker som om du husker det 😏
Hehe
#43(Med 3 svar)
11. april 2019 kl. 13:18
xone
Det eneste jeg husker fra det lan, er at jeg endte bedre placeret end ham!
#70(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 15:02
Tyze
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hehehe 👌😂
#86(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 17:11
nicofredens
Slap af AWPeter :D Der kastes jo med spyd i den tråd her
#92(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 18:31
xone
Haha, b0y ved udemærket at det kun er sjov og ballade! Det er også det eneste han har på mig ;>
#20(Med 16 svar)
11. april 2019 kl. 11:22
ch1no
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det vel ligemeget hvad de definerer som pro, når faktum er at de ikke er professionelle?

edit: han er lidt inde på det boy ^^ kald det dog main istedet.
#22(Med 15 svar)
11. april 2019 kl. 11:20
xone
Hej, se 21. Det er vel nogenlunde også et svar til dig.
#25(Med 14 svar)
11. april 2019 kl. 11:28
ch1no
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
hold kæft jeg når slet ikke skrive før i har postet på ny :D Jeg ved godt det er af eget valg fra organisationens side, men jeg synes personligt det bliver for meget, og jeg ville ikke gå med til det :) Det sgu lidt som at lyve over for sig selv - Jeg starter heller ikke en burgerjoint op og kalder den DKS bedste burger, fordi det er min egen opfattelse? :) måske et lidt tamt argument men det mere for at sætte det i perspektiv, angående "min forretning mit valg"
#40(Med 13 svar)
11. april 2019 kl. 12:49
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Helt enig her. Pro er ikke noget man selv definere. Det er defineret som at leve af noget.
#50(Med 9 svar)
11. april 2019 kl. 13:42
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja, bl.a. derfor at "pro" også kan være en forkortelse af dét at være prostitueret. Jeg tror ikke at eSpuma har tænkt at det skulle være en forkortelse af "Professionel" men derimod "eSpuma.Prostitute". Snip, snap og snude, så er den historie altså ude!

Tillæg selv ironi, humor og kærlighed til ovenstående. Nej, man bør ikke kalde sig professionel når man pr. definition ikke er det - men som xone siger er det et navn og om man hedder "The Titans" uden at være en titan, GateKeepers uden at være låsesmed eller om man hedder espuma.pro er vel ikke noget vi skal have ondt i bagdelen over, definition eller ej :-)!
#53(Med 6 svar)
11. april 2019 kl. 13:48
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Tror ikke der er nogen der har ondt i røven. Men du skriver nogen andre klan navne, eSpuma hedder jo eSpuma ikke eSpuma.pro. Det er noget de har valgt at tillægge fordi de har flere forskellige hold. Sørby har også Sørby.black det betyder jo ikke at de er sorte det ved folk godt. Men om man vil det eller ej, så indikere .Pro stadigvæk noget helt andet, end når man sammenligner det med andre sports hold som har maskotter. Pro indikere professionel, det kan godt være man kan slå op på google og se at det også kan betyde .prostitute i udlandet, men det er jo ikke dét som man tænker når man ser det.
#58(Med 5 svar)
11. april 2019 kl. 14:01
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men hvis vi skal gå i dybden med kløveriet, så kan du ikke på nogen mulig måde sige at de mener A og ikke B, for en forkortelse er pr. definition blot en forkortelse - at man så er i et miljø og en branche hvor man, klassisk og mere generelt set, bruger .pro som en forkortelse til professionel ændrer jo ikke på fakta om hvad forkortelsen kunne være.

Forstå mig ret, jeg har det (også) stramt med at "alle" er tidligere semi- eller fuldtidsprofessionelle, ligesom alle der har esports virksomhed nu også er "tidligere" top spillere i 1.5, 1.6, CSS og CSGO. Men hvad er formålet med en debat om emnet? Hvis eSpuma.pro ikke bør hedde pro, hvor går grænsen så? Er det kun pro? Må de hedde semi-pro? Må de hedder .Black eller .JustFoRFuNChiLLiN-FfA?

Sletter lige den sidste del og ændrer det til jeg ikke forstår formålet med at tage en diskussion som denne til fulde da jeg næppe tror den vil danne præcedens for resten af scenen ;-)
#60(Med 4 svar)
11. april 2019 kl. 14:09
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Men hvorfor gå i dybden med kløveriet? Jo jeg ved jo hvad det er de mener, jeg har en hjerne? De ville jo ALDRIG mene .prostitute. (oGsÅ SelVoM MaN jO iKke VeD DeT MeD SikkErHeD) - Forstår ikke at man skal stille det op på sådan en retarderet måde, når det simple bare er at de hedder .Pro som indikere professionel, intet andet.

Det er samme sag hos Nova.Pro, de har endda gået hele vejen og have .Pro og Main hold. Hvis de hed eSpuma Cats så er det jo ikke fordi man regner med at det er katte der spiller for dem, det er jo bare deres maskot/logo som skal ind over navnet.

Men deres klan-navn er eSpuma, de sætter så .Pro på et af deres hold, når de ikke er professionelle. Jeg er i princippet ligeglad hvad folk kalder deres hold, det ændre dog stadigvæk ikke på at jeg synes det er idiotisk, når de ikke er professionelle.
#66(Med 3 svar)
11. april 2019 kl. 14:52
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kløveriet kommer af din argumentation fra hvad .pro giver af associationer og ikke fra fakta. Jeg ved at det var et overdrevent eksempel, og det var nu også hovesageligt for at sætte det på spidsen - og samtidig har jeg ikke et behov for at nedgøre dig eller din argumentation som ikke er faktuel - om end det kunne friste, når ens egen argumentation og opstilling bliver refereret til som "retarderet". Var du ikke organisationsejer?

Det er helt OK at du synes (læs: synes) det. Jeg er sikker på der er nogle der ikke synes at det er idiotisk. Min oprindelige undren var hvilket formål det har at dyrke denne debat yderligere - for præcedens vil den næppe skabe, og debatten har foregået igennem flere år uden at der er sket noget, så jeg tvivler oprigtigt på at det sker nu :-)
#71(Med 2 svar)
11. april 2019 kl. 15:09
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Er virkelig ked af, at jeg nedgjorde dit eksempel ved at bruge et uformelt ord.

Jeg føler det var et forsøg på at skabe en diskussion som er unødvendig, ligesom dét sekke skriver til mig. Det er slet ikke essensen i hvad det er der bliver skrevet om. Hvorfor lave, som du selv nævner, overdrevne eksempler?

Hvis du synes at .Pro selvfølgelig kunne betyde andre ting, fordi det står på google, så er det også helt ok.
Jeg vælger dog at tænke logisk, og derved kan tyde hvad det er de mener, når de skriver .pro efter deres navn. Fakta eller ej, så er det som jeg nævner, udelukkende "bare for at skrive noget". Når man inderst inde godt selv ved, hvad .pro skal stå for.
#83(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 16:15
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg synes ikke, og jeg bruger ikke eksemplet/ eksempler "fordi Google siger det" men fordi at det er fakta. Jeg bruger de "store" eksempler og sætter det på spidsen netop for at påpege at det ikke er så ligetil.

Du siger selv at espuma, i din optik, forsøger at indikere at de er professionelle - men hvori foreligger det problem? Det er, som du siger, en indikation - hvor er forskellen så fra den person der kalder sig selv "Pro" i hans IGN under games - det er vel også (oftest) faktuelt forkert og indikere at han er professionel, på trods af han ikke er. Og hvem skal bestemme om noget er OK eller ej? Det må jo i så fald være en instans - og det har vi ikke på scenen idet at der er så stor en spredning. Jeg ved at der er forskel på en organisation og en spiller, men som helhed er diskussionen jo det samme - og igen stiller jeg spørgsmålet om hvem der skal gøre sig til dommer over hvem der må X og hvem der ikke må X.

Hvis det hjælper espuma, forretningsmæssigt, at sige at de har et "Pro" hold, så er det vel op til sponsoren at vurdere om det giver mening eller ej for dem.

Som sagt, kan jeg sagtens følge dig og er også enig langt hen ad vejen, tråden tabes nok for mig da det netop bliver endnu en af de diskussioner man aldrig kan vinde eller "komme videre med".
#94(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 20:08
ch1no
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg ser mig helt enig i hvad boy skriver. Og igen hvis en spiller kalder sig "pro" i hans IGN, så synes jeg også det er forkert, hvis han ikke lever af det fuldtid.
En diskussion skulle det aldrig have været, men man har lov til at ytre sine meninger - for som du selv siger det nok aldrig noget man kan blive enige om :)
#62(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 14:20
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Boy deler min holdning. Du nævner clan navne. De bruger Pro til at definere holdet på en måde, går jeg udfra.

Jeg har ikke ondt i røven, jeg undrer mig bare
#69(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 14:56
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det har du ret i - og så alligevel håber jeg at du kan forstå pointen i det argument jeg bruger, om end det er sat på spidsen eller ej.

Jeg deler jeres undren, men samtidig undrer jeg mig også over hvad formålet er ift. at gå i dybden med den undren. Jeg er selv en af dem der hader at alle skal profilere sig som tidligere semi- eller fuldtidsprofessionel, men rør det dig, mig eller b0y personligt at espuma har et hold som de kalder "Pro"? Er det reelt set ikke ligegyldigt? Skal vi ikke nøjes med at kigge indad og gøres vores organisation, projekt, hold, hs-ratio, kda eller teletubby-fantasi til det bedste som vi kan, og så lade andre om deres?
#74(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 15:39
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
+1
#93(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 20:01
ch1no
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Mig dig og boy har helt samme holdning kan jeg se ;)
#95(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 20:26
maurits
I bund og grund klynger i jo ud med egne holdninger. Professionel er jo ikke defineret af at man kan LEVE af det.
Desuden kunne det også være at eSpuma har kaldt dem "pro", for de har en professionel tilgang til netop dette hold. Jeg ved det ikke, og jeg er egentligt ret ligeglad. Man kan i hvert fald godt være "professionel" til noget uden at leve af det.
#44(Med 4 svar)
11. april 2019 kl. 13:23
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jeg ved godt den er lidt i børnehøjde, men med den tankegang burde du heller ikke kalde dig b0ychild. Du er hverken en dreng eller et barn, du er en mand og du er voksen. Jeg vil derudover mene at man til en hvis grad selv kan definere ordet, her er det jo klart et synonym for at det er deres bedste hold. Ydermere, så kan vi ikke tillade os at være ordrette her, for vi har ingen(?) indsigt i deres kontrakter. :-)
#45(Med 3 svar)
11. april 2019 kl. 13:28
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
da.bab.la/ordbog/engelsk-dansk/nickname

Den er meget i børnehøjde, og kan i min optik ikke sammenlignes. Man kan sagtens tillade sig at være ordrette, da jeg med garanti kan sige at dette hold ikke lever af at spille CSGO.
#47(Med 2 svar)
11. april 2019 kl. 13:28
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hvor står der skrevet at et holds navn afspejler hvad de er eller ikke er? Det er ikke mange tyre der spiller for Chicago bulls.
#48(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 13:31
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Magter dig faktisk ikke. Du forstår udmærket hvad det er der diskuteres. Det er rigtig flot du prøver at være sjov.
#88(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 17:40
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Det er intet forsøg på at være sjov, det er seriøst emne, jeg vil dog gerne indrømme at jeg bruger en sjov undertone. Sandheden er at du er snæversynet og ikke kan se at der højest sandsynligt er tale om et synonym i stedet for præcis forståelse af ordet. Det er jo ingen hemmelighed for nogen på dust2, at du hader alle der kalder sig noget med pro, hvis du ikke føler de er berettiget til det. :-)
#29(Med 2 svar)
11. april 2019 kl. 11:57
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ro på peter. Jeg ligger op til en debat.

Jeg syntes bare det er forkert signal, det er vel min gode ret at have den holdning :) hvis folk syntes ImmuNe ser dumt ud hører jeg da gerne om det.
#35(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 12:37
xone
Jeg synes bare, og det har jeg også skrevet til b0y, at det virker dumt at skyde folk noget i skoene, fordi de kalder sig noget. Vi har ingen idé om hvad espuma betaler og det er egentlig også ligemeget. De kan jo kalde deres hold præcist hvad de vil.
#36(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 12:45
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det kan de sagtens. Derfor kan vi andre jo godt have en holdning til det. Jeg syntes det er sjovt at kalde hold for Pro når de ikke er det.
Ligesom du har ret til at syntes det er super fedt.

Min kommentar var netop lavet for at få holdninger på bordet, og vi har alle ret til at mene det vi vil :) jeg er sikker på apel bliver ved med at kalde det Pro uanset, og det skal han da også!
#52(Med 4 svar)
11. april 2019 kl. 13:46
An4K
Er nova pro, pros?
#61(Med 2 svar)
11. april 2019 kl. 14:19
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
LANDSHOLDET LÅLÅLÅLÅLÅ
#75(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 15:40
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Christian du ligger altid op til ballade! :D
#91(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 18:09
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
hahahaha, kunne ikke lade være
#63(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 14:21
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men det syntes jeg også er sært. :)
#4(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 10:10
Trixitlol
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
GL til alle, og selvfølgelig til Apel!

Ikke i tvivl om der er god firepower på det hold, spørgsmålet er om de kan få hold-delen integreret i deres spil :-)
#5(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 10:16
Fightpwn
GL luck!
Bliver spændende at følge! :)
#6(Med 18 svar)
11. april 2019 kl. 10:16
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
29/4-2019
#7(Med 17 svar)
11. april 2019 kl. 10:24
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Burde du ikke lave det der hed lige at feje foran egen dør før du fejer foran andres? Dit immune ophold varede 1 måned og det samme med dit kaosklan? Så er det da en træls, og travl kommentar at komme med når man ikke selv har kunnet lave noget i sine sidste forsøg, på noget der vidnede om stabilitet.
#12(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 10:40
d0kz
Guld Sæsonkort Sæson 15
+fucking1
#15(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 10:48
zekon
Nogen er ude med riven på en god torsdag
#42(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 12:57
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg synes egentligt min kritik var okay fair. Det kommer vel an på hvordan man opstiller og prøver at starte en debat, og heldigvis var zypath klar på en god dialog :) Jeg havde egentligt heller ikke forventet andet.
#17(Med 13 svar)
11. april 2019 kl. 11:04
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Mit første Kaosklan som blev til Spirifex, var fra november 2016 -> juni 2018
med 2 cores:
først fra november 2016 -> november 2017
derefter fra august 2017 -> juni 2018

Dernæst joinede mankz og jeg immune på en prøve - ingen kontrakt - og spillede der i 2 måneder. Selvfølgelig ville vi ikke skrive under på en kontrakt, når intet fungerede

Dernæst lavede vi Kaosklan v2 i august og brugte en del tid på at finde den sidste spiller og i november 2018 forlod jeg holdet, fordi jeg stoppede med cs. De andre spillede videre til januar eller februar. Det er stadig 5 måneder - noget som 80% af den danske scene ikke har prøvet.

Det er selvfølgelig nemt at sidde på sidekanten og læse dust2 og vide hvad der foregår internt :-))))

Jeg har da om ikke andet bevist at jeg kan bygge et hold fra bunden, spille sig til upsets og boblerpladser :-)
#26(Med 12 svar)
11. april 2019 kl. 11:35
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det virker også til at du kommentere uden at have nogen indsigt i deres hold og hvad og hvor længe, fra sidekanten? Du går officiel med 2 hold til sidst og splitter indenfor 1 måned begge gange, det er da fakta.

Jeg kan ikke betvivle dine evner som IGL da jeg ikke kender dig godt nok ingame, men når man præstere godt på LAN med mix og laver upsets, og har den rolige stemmeføring som jeg har set dig have på dit stream både til lans og online.. Så synes jeg egentligt at jeg havde/har et positivt indtryk af hvordan du fik opbygget dine hold, det ændre dog stadig ikke på hvad jeg skriver.
#27(Med 11 svar)
11. april 2019 kl. 11:42
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg vil gerne medgive at timingen med “at gå officielle” ikke har været særlig heldig, på de 2 sidste hold jeg var en del af. Det ændrer dog ikke på at vi spillede sammen i længere tid end 1 måned.

Jeg synes dog godt jeg kan kommentere på et hold, hvor 2 spillere for 6 måneder siden sad og svinede hinanden på twitter, og den ene sagde at han mente den anden var alt for ringe. Deres opfattelse af hinanden kan selvfølgelig være ændret, men det tror jeg ikke på :-)
#28(Med 10 svar)
11. april 2019 kl. 11:54
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Den køber jeg.

Fair nok, den har jeg overset, og det kan da sagtens være.

Jeg tror grunden til jeg lige valgte at kommentere på din kommentar, er fordi jeg igen har et positivt syn på din indstilling til tingene i csgo, og det samtidigt virker til at du har en indflydelse på en del spillere..
Derfor ægrede det mig at så fordomsfuld kommentar ligesom skulle skrives.
Synes det er blevet lidt en trend at gøre, og jeg havde nok ikke kommenteret på det hvis 90% andre brugere havde skrevet herinde, men det kommer simpelthen mere af respekt og et positivt billede jeg ikke ville have ødelagt fremfor det modsatte. :)
#31(Med 9 svar)
11. april 2019 kl. 12:20
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det tager jeg som et kompliment :-) Jrg forstår dig også godt. Jeg er normalt heller ikke ude efter folk, men som skrevet, når man sidder og ter sig som på dust2.dk/Nyheder/6653-gudluc4z-ude-af-h..

Så synes jeg bare det er ekstremt ærgerligt, at man skal under en, iøvrigt ekstremt vellidt og top-professionel, organisation, før man har bevist at man kan te sit ordentligt. Og samtidig tror jeg ikke på, at man kan være så meget uvenner og så 6 måneder efter er alt godt.

Jeg håbe dog at de er vokset med opgaven og kan få det til at lykkes. Men nu må vi se om min forudsigelse holder stik :-)
#32(Med 8 svar)
11. april 2019 kl. 12:27
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det synes jeg satme også du skal! :)
Se den nyhed havde jeg glemt, men synes det er svært at følge med i hvem der er hvad i den der. Udover alle virker som barnlige i situationen.
Jeg kan sagtens følge dig. Tror bare jeg igen ville have foretrukket ikke at læse så kort en kommentar fremfor det du har skrevet nu!
Jeg er enig med konflikten i Espuma imaget og spillerne hvis det holder stik hvad du skriver. man må håbe de har fået lagt kortene på bordet.
Det håber jeg også, og jeg håber du tager fejl! :)
#34(Med 7 svar)
11. april 2019 kl. 12:31
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det husker jeg næste gang jeg laver en forudsigelse :-)
#38(Med 6 svar)
11. april 2019 kl. 12:47
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er måske en måde at bibeholde det image flere end jeg sidder med af dig. For det må der være.
#76(Med 5 svar)
11. april 2019 kl. 15:44
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvis i havde taget den her over skype, kunne i have kortet den her samtale lidt ned :D det tog fandme tid at komme igennem!
#77(Med 4 svar)
11. april 2019 kl. 15:45
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvorfor fanden i helved skulle vi skype? :D
#79(Med 3 svar)
11. april 2019 kl. 15:46
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jamen så ring til hinanden og recorde det :D det tog jo evigheder og læse alt det igennem! Evt en podcast? :D
#80(Med 2 svar)
11. april 2019 kl. 15:51
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
hahaha er du så vild med min stemme?
#81(Med 1 svar)
11. april 2019 kl. 15:59
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
desværre nej, men brugte 15min af mit liv på at sidde og læse alt det crap og trykke på 40 links og læse artikler!
#82(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 16:00
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det lyder til du har sparet tid i forhold til at høre en podcast!
#9(Med 5 svar)
11. april 2019 kl. 10:34
Marden
Skal lige smage de der berømte pølsehorn
#10(Med 4 svar)
11. april 2019 kl. 10:36
Pherios
Sennep eller ketchup?
#16(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 10:54
Marden
ketter all the way
#67(Med 2 svar)
11. april 2019 kl. 14:54
ferrizh
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Pølsehorn med sennep, hvor er du fra?
#78(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 15:45
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
ALTID SENNEP! Gerne dijon sennep, HVOR ER DU FRA?
#96(Med 0 svar)
16. april 2019 kl. 16:32
Pherios
Må give kasparS ret. Sennep er møj Nice 😉😄💪

Jeg er altid glar på pølsehorn med senph
#13(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 10:41
d0kz
Guld Sæsonkort Sæson 15
Gl 60hz
#14(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 10:41
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Godt nok hold. Hvilket LAN er i sigte?
#30(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 12:12
hug
Guld Sæsonkort Sæson 16
OJ OJ OJ i mangler VIGGERMOOOOOOOOOJ =))
#33(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 12:27
Hojer
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
gi den gas drenge, good luck zyph og slize :)
#37(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 12:47
Lybech
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Kunne da være man skal opspore bageren for at smage de vel omtalte pøllehorn!



Dejligt at se dit projekt går så godt Apel, og held og lykke til holdet!
#41(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 12:55
Tyze
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Håber det er et hold der kan holde sammen igennem den modgang der altid kommer på et hold.
Der skal trods alt noget modgang til at man kan forbedre sig drastisk synes jeg :)
#46(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:27
arNolder
Vinder af Dust2 Masters
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
puha der er mange ligegyldige debatter herinde.... scroller lige ned i bunden for at skrive GL til gudluc4z og holdet :)
#49(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:35
HumanIC
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
GL skal nok få lavet nogle upsets med mange af de aim stjerner på det hold
#51(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:43
FlipMe
Held og lykke drenge! Maskine hold! ;)
#54(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:49
JarKo
gl zyphon, maskine! =D
#55(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:52
Johnnyw0w
gl rasmuS
#56(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:53
tobotto-
flere maskiner på et hold, bliver bestemt spændende at følge. GL i fremtiden (:
#57(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 13:54
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nåede lige at tænke "Helt sikkert, flere danske hold - aw yeah!" indtil jeg faldt over et link til Hobro Vikings nyheden og nu sidder og græmmes ved tanken om at nogle af de spillere igen har fundet sammen.

Jeg ønsker selvsagt holdet det bedste, men med den attitude de lagde for dagen sidst det gik galt, tvivler jeg på det bliver helt godt.
#59(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 14:02
siNde
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Held og lykke til lucas, zyphon og slize. Håber i får elimineret nogle modstandere og husker på at klokken den slår!
#64(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 14:39
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
GL med det drenge, der er nogle skarpe personligheder på det her lineup, men håber det kommer til at gå godt alligevel :D
#65(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 14:48
Hotherrr
seriøst nogle tossede kommetarer her...
#68(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 14:55
ZCDK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
GZ og GL Bageren!!! <3 Og holdet selvfølgelig!
#72(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 15:06
Afloringerdk
Kender ikke en eneste af deres spillere. Hvorfor dog skrive en artikel om dem. Kæft det shit.
#73(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 15:17
QPR
Ca 3 mdr
#84(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 16:34
eZo
gl meltrox!
#85(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 17:08
LauseN1337
gl til meltrox, slize og selvfølgelig også de andre :)
#87(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 17:14
nicofredens
Der bliver mange slåskampe lan med det hold her. Altid noget de har store gudlucas bag dem
#89(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 17:59
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
gl lucas bro
#90(Med 0 svar)
11. april 2019 kl. 18:06
BYRTz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det min roomie PogU
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.