Opret Log ind
LPSP går officielle med stærkt lineup
Et nyt dansk hold har set dagens lys, der er spækket med tidligere top 5 og top 10 spillere inklusiv tidligere Sprout-trio.
Skrevet af: MumaCe    7. april 2019 20:20      

Tre fra det gamle Good Game Esport hold er tilbage sammen.

Et nyt hold er skabt i dansk CS:GO, og det er et hold, som de fleste hold i Danmark der har planer om at komme i top 10 skal passe på. Holdet generobrer det tidligere LPSP-tag, hvor fire af de nye spillere tidligere har været under netop LPSP-banneret.

På holdet finder man den tidligere Sprout-trio, der spillede sammen i sommeren sidste år alle tre, nemlig sycrone, PERCY og NaToSaphiX. sycrone var en del af holdet ind til august måned sidste år, imens PERCY og NaToSaphiX havde deres afgang fra Sprout ved årsskiftet.

Til at fuldende LPSP-mandskaber er den tidligere unknown-spiller, doktizh, som var en af årsagerne til at unknown blev lagt på is, da for mange spillere forlod mandskabet. Til sidst er smF også en del af LPSP, som for under en måned siden spillede under Ambush.

LPSP består af følgende fem:

  • dk PERCY
  • dk smF
  • dk NaToSaphiX
  • dk doktizh
  • dk sycrone

Dust2.dk fik fat i NaToSaphiX til en kommentar til holdets oprettelse:

Vi har fra dags dato valgt at starte et nyt hold-projekt op med nogle af de bedste ledige danske spillere.

Eftersom vi var 5 gode mates, som alle sammen stod uden kontrakt, men med en lyst for at grinde som aldrig før, så tænkte vi at vi ville udnytte muligheden til at gå officielle og spille diverse danske turneringer, såvel som diverse onlinekvals/cups

Vi har tænkt os at lægge så meget tid som muligt i dette hold, så meget som man nu kan når man sidder 5 voksne mennesker ulønnet og så se hvad det fører os til.

Jeg mener at holdet med disse spillere har potentialet til top5 i DK, så hvis vi formår at få nok timer i praccs og får det bedste ud af selvsamme timer, så er jeg ikke i tvivl om at vi nok skal kunne gøre skade på den danske scene.

Vi leder på nuværende tidspunkt efter støtte til deltagelse ved CPH Games, hvilket vi kommer til at powerpracce op til, hvorvidt vi modtager det eller ej, så henvendelser kan rettes mod enten min agent Dennis Vang eller den anden Dennis, holdets kaptajn, nemlig sycrone.

Ud fra NaToSaphiXs egne ord er det altså tvivlsomt om holdet når at finde støtte til Copenhagen Games, der har sin start om mindre end to uger. 

#1 cube
2019-04-07 20:25
Kan vel ikke blive andet end en succes
#2 ZaNwish
2019-04-07 20:28
Jeg er vild med det hold. :)
#3 Kristja
2019-04-07 20:28
Spændende #fundraise
#4 Bjelanden
2019-04-07 20:29
dok + Nato på samme hold .. jeg er våd i trussen

Held og lykke drenge!
#5 klit
2019-04-07 20:36
Lad os starte en indsamling allesammen. Jeg smider de første 100 kr. Who is with me?



Held og lykke med fremtiden. Utrolig spændende lineup :-)
#20 pokiz
2019-04-07 21:25
De har vel et arbejde :-)
#32 klit
2019-04-08 00:10
Ja da :-) De skal nu nok komme afsted!
#6 MrNoOne
2019-04-07 20:39
Er det her ikke et line-up vi har set før, eller husker jeg forkert? :D
#7 MichaelJ
2019-04-07 20:44
ny konstellation, samme spillerpulje. burde prøve noget lignende ex-fragsters synes jeg, istedet for at hive de samme afdanket spillere med ombord pga de har været gode for 3 år siden. ny tid, nye talenter.

nato og dok burde slå hovederne sammen med talenter som de kan forme. evt percy også? selvom jeg ikke personligt synes han er det helt store værd og har hørt hans attitude stinker lidt af mugne røvhår. men man var vel ik spillet på sprout i et godt stykke tid, uden at være en dygtig spiller.

men ham smF er mere afdanket end en alkoholiker bag aldi kl 21 om aftenen efter at have stået i 35 graders bagende sol og renset 2 kasser bajere.

sycrone? røv hamrende underlig og har vel snart haft sine chancer på diverse hold.
#9 klit
2019-04-07 20:46
"men ham smF er mere afdanket end en alkoholiker bag aldi kl 21 om aftenen efter at have stået i 35 graders bagende sol og renset 2 kasser bajere. "

xD
#30 Pogbazooka
2019-04-07 23:01
Det er seriøst noget af set sjoveste, jeg nogensinde har læst! Hahaha
#41 Mrnobody
2019-04-08 12:54
Det faktisk rigtigt så smF nede bag Aldi igår.
#17 vigzZ
2019-04-07 21:11
må se mig enig omkring smf
#18 smF
2019-04-07 21:15
Hahaha, den gav sku et godt grin :D
Godt at se flere dust2 eksperter på banen, altid dejligt at se.
#19 AnJ
2019-04-07 21:23
Hvis du tager nogle af dine øl med, så tager jeg calzone-pizzaer fra min calzone-kur han har sendt mig på, så kan vi holde fest?
#26 smF
2019-04-07 22:03
Party Hardy!
#21 NaToSaphiX
2019-04-07 21:31
Specielt det med sycrone er helt 100% forkert, han var manden der tog os til nye højder i Sprout og det ENESTE der gjorde at han røg ud fra det hold, var at Sprout hellere ville være majority-tysk.

Det er mig en gåde at han har været hold-løs så længe
#22 MichaelJ
2019-04-07 21:41
hmm fair nok. må have været upålidelige kilder jeg har hørt han skulle være røv underlig fra. min fejl.

AnJ, JA TAK! CalzonemandeN. Dejligt at høre fra dig.
#23 NaToSaphiX
2019-04-07 21:44
Jeg ved ikke om det er mig der også er sindssygt underlig, men det sagde folk også om Rezex osv og jeg synes de to er nogle af de flinkeste mennesker i CS.

Jeg synes de virker som helt almindelige mennesker, de bliver bare overset uden grund.
#31 NikoHeiseN
2019-04-07 23:50
svinede du ikke selv rezex engang osv? hmmm
#33 NaToSaphiX
2019-04-08 00:31
Nej???

Mig og Christian har altid været gode venner, der var en kort periode hvor jeg følte mig lidt betrayed af en god ven, da Magisk, Flip og Rezex skiftede over til Haste's hold (2015), men ellers har jeg aldrig haft det mindste mod Christian.
#34 haste
2019-04-08 00:43
Alle der spiller cs har nogle mærkelige tendenser (aka mærkelige mennesker)! ;D
Det er svært at sige med sycrone. I gjorde det godt i sprout men det stank helt sygt i flames eksempelvis. Tiden må vise hvad det bliver til, og så et stort held og lykke herfra! :D
#35 AnJ
2019-04-08 00:44
jeg er ikke mærkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#8 klit
2019-04-07 20:46
missclick
#10 NaToSaphiX
2019-04-07 20:47
Det skal ses som et lidt mere afslappet projekt, for at vi kan holde os igang individuelt, men samtidig også forbedre os i godt selskab.

Det hele kan jo ændre sig hvis vi begynder at få gode resultater, så planen på nuværende tidspunkt er at powerpracce og se tiden an.

Da vi har 5 super dygtige spillere, som alle står uden kontrakt, så er det ikke til at sige hvor længe vi 5 kan forblive sammen, men om ikke andet så giver vi den alt hvad vi kan og så må vi bare se hvad fremtiden byder :)
#13 steady
2019-04-07 20:57
Jeg forventer, at I selv punger ud for CG, hvis I ikke finder støtte, så jeg kan vise nogle unge talenter, hvad en underviser kan udrette i godt selskab på LAN :)
#15 NaToSaphiX
2019-04-07 20:59
Hahahaha ;D
#14 Divi
2019-04-07 20:59
Vi kan ihvertfald alle hurtigt blive enige om, at det altid er federe at spille på sådan et hold, end intet hold. :D

Jeg nu endnu mere spændt på om du kan holde til 40 timer hver uge af faceit, ved siden af holdspil. ;D
#16 NaToSaphiX
2019-04-07 21:00
Altså lige nu hedder den +10 timer CS om dagen, så tænker jeg kan holde til det meste ;D
#38 sn0w
2019-04-08 11:09
Skyder du så 30 næste gange flottefyr
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5171335..
#42 NaToSaphiX
2019-04-08 15:03
Omfg kan godt huske Zepton ownede mig den kamp
#44 sn0w
2019-04-08 19:52
Lille gensyn lige efter
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/5171335..
#45 NaToSaphiX
2019-04-08 19:56
:((((
#46 sn0w
2019-04-08 20:09
Altid godt med lidt nostalgi Niels!
#11 vigg0
2019-04-07 20:50
disband efter cphg
#24 siNde
2019-04-07 21:44
Tænker du napper dem 1v5 i gruppespillet, hvorefter disbanded bliver annonceret over højtaler.
#39 vigg0
2019-04-08 11:41
agree
#40 vigg0
2019-04-08 12:10
også finder de sammen 3 af dem med 2 gamle de allerede har spillet med 400 gange. det er helt galt det her :D
#12 jiG
2019-04-07 20:56
så kommer du jo til cphg denne<3
#25 WeiZ
2019-04-07 21:49
Lækkert at se sycrone på et hold igen. Håber dette lineup bliver sammen i noget længere tid :D
#27 Lil-Snik
2019-04-07 22:15
Støtte? hvad beløber snakker vi der??
#28 Hani
2019-04-07 22:29
Uden at vide det tænker jeg transport, overnatning og andre udgifter i forbindelse med CPH games.
#29 Neffo
2019-04-07 22:58
Held og lykke danni, sikker på du kommer til at flække til cphg!
#36 M0dEx
2019-04-08 08:50
GL smF! Du er pisse dygtig når du brænder for tingene! Håber vi ses til Cph games ;)
#37 stjerN
2019-04-08 10:39
Stærkt!
#43 FreezyNadeZ
2019-04-08 16:02
Havde været mere interessant hvis man satsede på nyere talent, på samme måde som med Toft, men gl!
#47 Pogbazooka
2019-04-09 12:57
Hvad mon det ville koste at trække sådan et hold under fanen?