Opret Log ind
Ambush henter JMC på en 1-årig aftale
Ambush er allerede nu klar med et nyt CS:GO hold, da organisationen er nået til enighed med JMC, der indtager førstepladsen i POWER Ligaen.
Skrevet af: Sander    4. april 2019 20:00      

Remoy skal fremadrettet bære Ambush' trøje.

Ambush kan allerede nu præsentere organisationens nye CS:GO hold, da Ambush og det nu tidligere JMC har skrevet under på en 1-årig aftale.

Den seneste uge har været turbulent for Ambush, da stort set alle spillerne blev bænket eller forlod holdet en efter en, men i går trak Ambush en streg i sandet, og frigav alle spillerne fra deres kontrakter.

Det åbner op for signingen af JMC, som giver ledelsen i Ambush ro til at arbejde.

Ambush er i en situation, hvor der skal ro på, og vi har talt med flere hold og forsøgt flere ting, efter vores tidligere hold blev opløst. Det, Ambush vægter højest, er, at de værdier bliver fulgt, samtidig med at vi ikke kan leve med flere ustabile lineups. Efter en god og lang snak med BERRY viste det sig, at de har præcis samme ønsker, som vi har, i forhold til at finde et hjem, hvor de kan udvikle sig sammen med organisationen, og hvor afstanden mellem organisation og hold ikke er til stede. Vi er sammen om det her, og det gik hurtigt op for os, at vi har samme tilgang til tingene, siger Zouheir Chreih, ejer af Ambush, og fortsætter:

Vi kommer til at sætte nogle mål og delmål op sammen, så hele organisationen kommer til at arbejde hen mod de mål. Samtidig kommer alt til at være transparent i forhold til det kommercielle arbejde, hvor vi kommer til at inddrage holdet, og det er præcis den måde, holdet vil arbejde, afslutter Ambush' ejer.

JMC bestod officielt af Remoy, KolibrieN, BERRY og raalz, men ckay har efterhånden spillet så meget med holdet, at mange anså ham som en del af JMC.

Nu bliver det i hvert fald officielt, at han er en del af holdet, da han også har underskrevet en 1-årig kontrakt med Ambush, der i skrivende stund er Danmarks 9. bedste hold, men ambitionerne rækker til endnu mere.

Jeg regner helt sikkert med, at vi kan tage det endnu længere, end hvor vi er nu. Efter tilføjelsen af ckay er vi nærmest kun gået i en positiv kurve – og nu hvor vi også har så stærk en organisation som Ambush i ryggen, tror jeg helt sikkert på, at vi kan skabe endnu flere resultater! Jeg føler, at vi kan matche mange af holdene op til omkring top 5 her i Danmark, så jeg håber og regner samtidig med, at vi bevæger os derop ad og viser folk, hvad vi er i stand til, udtaler raalz til Dust2.dk.

Ambush består nu af:

  • dk KolibrieN
  • dk Remoy
  • dk BERRY
  • dk raalz
  • dk ckay
     
  • dk M0dEx (Coach)
#1 Vendelbo
2019-04-04 20:04
hold da op, interessant
#2 mad0
2019-04-04 20:05
Godt for begge parter! Bliver spændende at følge dem.
#3 Kjasper
2019-04-04 20:05
Unexpected to say the least
#4 ZaNwish
2019-04-04 20:07
Så der tilskud til ckay
#7 Mrnobody
2019-04-04 20:12
Haha
#5 Martin
2019-04-04 20:09
Øv, jmc har ellers været stabile så længe 😎
#6 M0dEx
2019-04-04 20:10
<3
#8 LakeTown
2019-04-04 20:17
Rigtig spændende!
#9 Ezg0
2019-04-04 20:37
En måned, og ambush ligger top 4 i dk med berry på en 1,29 rating

#FuldMaskineBerryFanboyNumberOne
#10 ratzB
2019-04-04 20:41
Har ckay fået betalt alt tilbage ?
#11 ZCDK
2019-04-04 20:44
Ja, Ckay har fået betalt tilbage, og han mangler kun et minimalt beløb til de folk som endnu ikke har svaret på hans (mange) henvendelser.
#12 PallePop
2019-04-04 20:44
Det er der kun en der ved, ham selv!
#15 ZCDK
2019-04-04 21:03
Og de beviser der er lagt frem. Ambush støtter ham hele vejen igennem.
#17 PallePop
2019-04-04 21:19
ja, det sagde Brutalis også inden sponsorerne trak sig.
#20 ZCDK
2019-04-04 21:37
Ambush er ikke Brutalis - Så jeg ved ikke hvad den sammenligning skal til for? Hvis sponsorerne ikke kan acceptere at alle fortjener en ny chance, når man forsøger og gør alt hvad man kan for at rette op på sine fejl, er det ikke de rette sponsorer for Ambush.

Desuden bliver der iværksat en process sammen med MOT Danmark som Casper har stillet sig til rådighed for, hvor han skal hjælpe unge med råd og vejledning, som er kommet ud for det samme, som de ting han har lavet.

Ambush støtter ham hele vejen, og det samme gør jeg.
#22 ZaNwish
2019-04-04 21:45
Han rettede da også kun op på det pga folk fandt ud af hvem han var ellers havde han ikke betalt tilbage. Jeg forstår ikke at du som ejer kan kalde det en fejl. Jeg kunne forstå hvis han var 13-14 år da han gjorde det men han var myndig. Hvis en af dine medarbejder tog penge af kassen skulle vedkommende så have en ny chance? Næppe. Men held og lykke med dit hold.
#23 Mrnobody
2019-04-04 21:46
Man fortjener ingen chance når man scammer små børn, det ligesom pædofili nogle ting kan ikke accepteres.
#25 vigg0
2019-04-04 22:04
:Dlol
#29 Hani
2019-04-04 23:17
Lidt for voldsom sammenligning her.
#30 zekon
2019-04-05 08:42
Sv_fatning 0
#31 Mrnobody
2019-04-05 10:43
Hvem er du?
#34 zekon
2019-04-05 12:43
Skulle man vide hvem du var siden du skrev sådan der MRNOBODY :)?
#37 Mrnobody
2019-04-05 14:36
Du følte dig tydeligevis truffet over min triceps :)
#42 zekon
2019-04-05 15:38
Stor hund i tank-top xd
#36 hodor
2019-04-05 14:05
at du stadig bruger det...
#38 ratzB
2019-04-05 14:57
Hvem er du?
#39 Mrnobody
2019-04-05 15:04
Hvem er du?
#40 ratzB
2019-04-05 15:08
Hvem er du?
#41 Mrnobody
2019-04-05 15:14
Den er gammel bruuh
#24 ratzB
2019-04-04 21:52
Ok, Det forholder sig sådan at Ckay ikke fortrød på noget tidspunkt før han blev hængt ud og fandt sig selv i en shitstorm, før dette blev der ikke reageret, alle fortjener en chance det helt fair.

Det virker for mig mærkeligt at han skal hjælpe unge med råd og vejledning, da han virker som en rigtig ubehagelig type, og flere gange virker arrogant og ikke virker som en der fortryder, dette basere jeg på at hvis ingen havde hængt ham ud, havde han ikke betalt en krone tilbage og så kan man se at hans tidligere coach og "gode irl ven" har hjulpet og håndtere hele sagen for ham.

Det virker for mig useriøst at han skal give råd og vejlede unge.

ønsker jer stadig held og lykke.
#28 Basta1n
2019-04-04 22:51
Med din logik burde intet du siger jo have noget hold i sig? Du kampsnød tidligere, men har ændret dig (i guess) og derfor gider folk læse hvad du skriver? Kom nu videre, giv manden en chance
#32 ratzB
2019-04-05 11:51
Så skal du lige ændre fokusset på mig i stedet? skal vi til at tale om hvor korrupt du har været som admin i dpl, bans på flaske grundlag, vennetjenester osv?
klaphat.
#43 Basta1n
2019-04-05 16:49
Du ved intet, og baserer din begrænset viden på antagelser og forkerte udsagn. Jeg ændrer ikke fokus på nogen, jeg oplyser blot at det er en overdrevet hyklerisk holdning du kommer med, når du selv har en voldsomt plettet fortid :)
#44 Mrnobody
2019-04-05 18:58
Det jo ikke antagelser det jo rigtigt alle ved du har unbanned Mads og andre fordi de var dine m8s :D
#27 PallePop
2019-04-04 22:10
Så dine sponsorer er fuldt ud bekendt med denne persons fortid og har sagt ok til denne aftale?..i så fald har du ret, Ambush er ikke Brutalis!
#33 babagg
2019-04-05 12:35
hvad er der sket?
#13 fribz
2019-04-04 20:49
Ambush har et nyt hold inden for 4 måneder
#14 wake
2019-04-04 20:49
flæk, også stabilt hold :D
#16 vain
2019-04-04 21:11
Tillykke med det Casper min dreng! Du har fandme fortjent det! Det samme med dig Zouh! Håber kun det bedste for orgen!
#18 Hojer
2019-04-04 21:22
Best of luck til drengene og bedste zou <3 håber i rammer jeres mål
#19 TruaXGOD
2019-04-04 21:29
Det er så fortjent.

Lad os få et hold der holder længere under AMBUSH vinger.

Du fortjener noget stabilt @ZCDK, Du ligger så meget arbejde i det. KOM SÅ !!!
#21 ZCDK
2019-04-04 21:39
mange 1000 tak.. :)
#26 dagger3six
2019-04-04 22:07
Et rigtig godt match ! En yderst stabil organisation med både hjerte og engagement sammen med nogle yderst skarpe drenge - Håber det bliver et langt og lykkeligt ægteskab ;=)
#35 Shade
2019-04-05 13:22
Jeg er fan! :D