Opret Log ind
karrigan skal til IEM Sydney
karrigan er den første dansker, som er klar til IEM Sydney 2019, og det er fortsat uvist, om Astralis og North bliver blandt deltagerne.
Skrevet af: Sander    15. marts 2019 12:45      

karrigan satte gang i tilskuerne under sidste års IEM Sydney.

ESL har netop annonceret det ottende hold, som er klar til IEM Sydney 2019. Vi kan nu endelig som danskere begynde at glæde os, da karrigans mousesports er mandskabet, der modtager en invitation.

Forinden da er hold som Liquid, FaZe og MIBR allerede blevet præsenteret blandt deltagerne, mens BIG og Swole Patrol har kvalificeret sig.

Derfor er otte ud af de 16 deltagende hold nu kendt, men der mangler stadig at blive inviteret tre hold og afholdt en række kvalifikationer.

Sådan fordeles pladserne til IEM Sydney 2019:

  • United States Swole Patrol
  • United States Liquid
  • Europe FaZe
  • Europe mousesports
  • Australia Renegades
  • Brazil MIBR
  • Germany BIG
  • Sweden NiP
  • Other Invitation
  • Other Invitation
  • Other Invitation
  • Oceania Oceania kvalifikation
  • Oceania AU/NZ national champion
  • Asia Greater China kvalifikation
  • Asia Southeast Asia kvalifikation
  • Asia East Asia kvalifikation

IEM Sydney 2019 afholdes fra den 30. april til 5. maj i Australien med en præmiepulje på over 1,6 millioner kroner.

#1 REIB
2019-03-15 13:18
Plz et event uden Astralis🤞🏻
#2 RAVN
2019-03-15 14:28
Det er det.
#11 Madsen
2019-03-16 14:11
Nej det er ik
#15 RAVN
2019-03-16 17:17
Hvorfor?
#16 Madsen
2019-03-16 19:01
den er med i grand slam puljen :)
#17 RAVN
2019-03-16 19:09
Ja men de har også udtalt at man ikke skal regne med at se dem deltage i Sydney, efter sidste gang.
#5 TryingToLose
2019-03-15 17:31
Så andre os kan prøve at vinde? 😂
#7 mamas
2019-03-15 19:24
Vi bliver jo nødt til at finde ud af hvem der er de 2. Bedste jooooo
#3 hoFFia
2019-03-15 14:31
Gad vide hvad de gør med Swole Patrol :D Måske regner de med a swag bare skal spille 1vs5 :P
#4 Brian
2019-03-15 14:46
Det klarer han nemt ;)
#6 yez
2019-03-15 18:46
Spændende om Astralis vælger at deltage. Det er trods alt en Grand Slam gældende turnering ;)
#8 DFINE
2019-03-15 19:29
Astralis var vidst ude og sige, at man ikke skulle forvente, at se dem til turneringer i Australien, da det ramte Device for hårdt i forhold til hans sygdom.
#9 yez
2019-03-15 21:23
Og dog så deltager de i en turnering i Sao Paolo i Brasilien. 16 timer til Sao Paolo og 20 timer til Sydney. Men ja jeg er godt klar over de vælger og vrager blandt turneringer netop på grund af device´s helbred. Så må de vente 1 turnering med den Grand Slam titel :P
#10 Groovy
2019-03-15 22:07
Jeg tror der skal meget til for, at Astralis ikke deltager i et Blast Pro event, eftersom RFRSH står bag begge projekter. De deltog f.eks. heller ikke til ESL One: Belo Horizonte sidste år, som også var en del af Intel Grand Slam.
#12 AnJ
2019-03-16 16:14
Mon ikke RFRSH er lidt mere oplyste ift hvordan device holder sin sygdom bedst under kontrol, sammenlignet med ESL f.eks - Ikke at jeg ikke tror ESL vil gøre alt for at device har det godt, men RFRSH har trods alt lidt mere erfaring og et tættere forhold til Astralis, så de kan sørge for at han får de forhold han har brug for, det tror jeg! :D
#13 Mrnobody
2019-03-16 16:39
Hvad fejler Device præcist?
#14 AnJ
2019-03-16 16:48
Uh, det må du google dig frem til, tror jeg er dit bedste bud på at få et rigtigt svar, hvis jeg ikke tager helt fejl har han spiserørs brok og det har ført til noget forskellige problemer med hvad han kan spise, stress osv osv, men jeg er slet ikke sikker!