Opret Log ind
North er blandt holdene til ECS S7 Week 2
North starter mod Virtus.pro i kvartfinalen, hvorefter overmændene fra Week 1 meget vel kan vente i semifinalen.
Skrevet af: Sander    15. marts 2019 10:20      

cadiaN og North møder Virtus.pro i kvartfinalen.

North fik aldrig rigtig gang i spillet i ECS Season 7 Week 1, da de danske løver røg ud i kvartfinalen til AVANGAR, men nu får de en chance mere for at kvalificere sig til ECS Season 7 Finals.

North har nemlig en plads i Week 2, hvor cadiaNs tropper møder Virtus.pro i kvartfinalen, og med en sejr her venter enten AVANGAR eller forZe i semifinalen.

Kvartfinalerne i EU ser således ud:

Kvartfinalerne i NA ser således ud:

ECS Season 7 Week 2 spilles fra den 18. til 21. marts, og vinderholdet i henholdsvis EU og NA er klar til ECS Season 7 Finals, som Astralis og Rogue allerede har kvalificeret sig til.

#1 mamas
2019-03-15 10:31
Hvem bestemmer hvilke hold der skal deltage og hvordan bliver det bestemt ? Derudover får North vel ikke en større mulighed for videredeltagelse i den nemme del af bracket
#2 Sander
2019-03-15 10:35
Inviteres i følgende rækkefølge:
1. Holdene der forblev i ECS i sidste sæson
2. Holdene som rykkede ud af ECS i sidste sæson
3. Tages fra toppen af holdene i Challenger Cup (forZe, Vitality og AVANGAR kommer herfra)
#14 mamas
2019-03-16 00:22
Tak for svar Sander :-)
Kom så North, tror på de kan tage den her til Finals
#3 arseface
2019-03-15 10:45
Øv, det bliver en grim skuffelse at tabe til VP. De kommer til at tabe pistolen, men vinder det første full buy, hvorefter de ressetter VP. Så taber de til full eco og alt går galt i de efterfølgende mange runder hvor de alle tåger rundt. Den ender 16-6 takket være valde. Bedre held næste gang.
#4 Silberbauer
2019-03-15 10:48
Kan du fortælle mig hvad der sker på andet map? Så slipper jeg nemlig for at se kampen
#5 HUNDEN
2019-03-15 10:55
Den skarpe expert vil nok sige god analyse chef - hvis det havde været det gamle money system :D! Så hvad sker der egentligt?
#6 klimox
2019-03-15 11:11
Hvor mange uger har de til at kvalle?
#7 Silberbauer
2019-03-15 11:27
Du har 5 uger og det hold som har vundet flest penge, uden at have vundet en turnering, kommer også med hvis jeg har forstået det rigtigt.
#8 klimox
2019-03-15 11:29
Tak! Så må vi håbe de kan komme med på den ene eller anden måde. :)
#9 yez
2019-03-15 11:32
Astralis har sikret sig deres spot i ECS Sæson 7 finalerne ved at vinde den første uge. Europa har 4 pladser og NA har 4 pladser til finalerne. Der bliver givet endnu et spot i uge 2 ( 18-21 marts) og i uge 3 (25-28 april). Det sidste spot bliver givet til det hold som har vundet flest pricemoney igennem alle 3 turneringer.
#11 klimox
2019-03-15 11:42
Mange tak! :)
#10 Bertelsen
2019-03-15 11:35
Hvorfor er hold som Team Liquid og NIP ikke med igen? Skal man kvalle helt fra en open kval, for at kunne komme i kvartfinalerne
#12 Nordby
2019-03-15 12:03
De skal begge 2 til blast i Sao Paolo den 22-23 og de her kampe vil blive spillet fra den 18-21 så de kan nok ikke nå det inden de skal rejse til Brasilien
#13 Bis
2019-03-15 16:10
Hvorfor er OpTic ikke med i denne omgang? Der er 3 hold med fra "Challenger Teams", så de burde have fået tilbuddet. Fnatic som ingengang er røget ud endnu i Kina har valgt at deltage. De skal udnytte de chancer de får, så hvorfor udnytter de ikke den her?
#15 Sander
2019-03-16 00:30
Man må formode, at de har sagt nej. Kan være rejsen er booket således, at de først kommer hjem efter starten. Tjekkede lige deres twitter og de har i hvert fald ikke skrevet noget om at de er på vej hjem endnu