Opret Log ind
Lukki bænkes i Tricked
HUNDEN har i en video på Twitter givet en opdatering på Tricked, der fremover ikke vil have Lukki på holdkortet.
Skrevet af: enits    14. marts 2019 20:27      

Lukki vil fremover ikke repræsentere Tricked.

I dag har Tricked offentliggjort en video på Twitter, hvor HUNDEN giver en update på Trickeds nuværende situation. Her fortæller ingame leaderen blandt andet, at Lukki fremover ikke vil være at finde på holdkortet.

Tricked ønsker at tage skridtet videre op på ranglisterne både i Danmark og internationalt. Det har også betydet, at de har set på deres nuværende lineup, og her er Lukki vægtet for let til mandskabet.

I videoen fortæller HUNDEN blandt andet, at Lukki og andre spillere fik en heads up i midten af februar, hvor alle fik at vide, at de skulle steppe op.

HUNDEN understreger dog, at Lukki har været en god holdspiller, som gør mere eller mindre alt for holdet. Men samtidig er Tricked blevet nødt til at træffe beslutningen, for at prøve at tage det næste step på ranglisten. 

Tricked skal nu ud og have fundet deres femte mand, og her fortæller HUNDEN, at når den rette femtemand er fundet, så står den på bootcamp for holdet. 

Tricked består af følgende spillere:

  • dk HUNDEN
  • dk sjuush
  • dk b0RUP
  • dk acoR
  • dk Lukki (Bænket)
#1 Martin
2019-03-14 20:30
Torben?
Bubski?
Nodios?
Teses 🤩
#3 Lil-Snik
2019-03-14 20:41
Teses er altså vildt god!!
#8 Narky
2019-03-14 20:55
Tricked Nodios?👀
#13 ClinT
2019-03-14 21:22
de har allerede spillet med bubski i dag
#15 Martin
2019-03-14 21:55
Insiderhandel!
#19 ClinT
2019-03-14 22:36
:D
Af de 4 du lister havde jeg også valgt mellem Bubski og Teses.
#2 JaySomz
2019-03-14 20:41
Dragonfly?
#5 Martin
2019-03-14 20:45
Awp? Acor gør det rigtig godt.
LOMME måske 🤔
#9 JaySomz
2019-03-14 20:55
acoR var jo ikke awp før snedker blev kicked ;)

Lomme strider lidt i mod det de sagde med at mangle firepower imo.
#6 Johnnyw0w
2019-03-14 20:48
+1 acoR er en maskineriffel alligevel
#4 telum
2019-03-14 20:42
forstår ikke hunden ikke bare bliver coach og lader noget nyt komme til
#10 sirr
2019-03-14 21:00
What? Han har transformeret Tricked og måske endda vist at han kunne være en mulighed på en højere hylde - selv på HLTV er der folk der nævner ham som mulighed i Optic..
#12 MichaelJ
2019-03-14 21:16
transformeret Tricked til hvad? de har været elendige, både før og efter HUNDEN trådte til. Han har ikke ligefrem gjort noget godt for sit hold ingame. Han kunne lige så godt stå på sidelinjen og komme med inputs og lade en spiller der kan fragge lidt komme til (evt Torben). Han er konsekvent den ringeste fragger på serveren. No hate DOGGY. Men må give Telum ret.

Lad os nu se hvordan det kommer til at gå med deres nye signing. Held og lykke til Lukki brother.
#18 sirr
2019-03-14 22:17
Elendige? Jeg synes bestemt man kan se en mærkbar forskel, til det bedre vel og mærke. Stadigvæk et relativt nyt setup de har og hvis man ser deres kampe synes jeg bestemt de har potentialet nu.

Men det er nok forskellige holdminger. Jeg tror Tricked er på rette vej som det går nu. Glæder mig til at se hvem der bliver sidste mand.
#29 PMVejle
2019-03-15 08:49
Nu har jeg arbejdet med sammen med Nicolai i lang tid og må sige at jeg ikke kan se mig enig i hvad du siger, han tog vores gamle hold og transformeret det ind til et hold der kæmpede i top 25..
Hvis vi kigger på spillere før de var i Tricked og efter de joinede Tricked kan man se en stigning på deres performance og rating, samt også hvis du kigger den anden vej så har flere også taget et dyk i begge dele efter de har forladt Nicolai.
Nicolai holder sig okay niveau mæssigt, men han gør så meget for at alle på hans hold performer som man ikke ser ved de fleste andre iGLs.
#7 mupzgxD
2019-03-14 20:52
Synes lukki er super nice, men jeg må indrømme, at den her udskiftning har været ventet længe fra min side af.
#11 brieF
2019-03-14 21:11
celrate
#27 Johnnyw0w
2019-03-15 01:57
brieF
#14 MustafaCSGO
2019-03-14 21:23
Siger ikke frøslevv og dragonflyy sad i samme pracc her forleden på samme team men det gjorde de 9-18 på inferno hmmmmmmmm
#16 vedde
2019-03-14 21:57
okay
#31 w0ndeRR
2019-03-15 19:31
man kunne også spille retake eller execute.. lol
#17 siNde
2019-03-14 22:14
Den ligger lige til højrebenet for vigg0 den her.
#21 vigg0
2019-03-14 23:21
HAHAHAHA
#22 vigg0
2019-03-14 23:21
bro de mangler support bror du fuld flash god
#23 siNde
2019-03-14 23:57
Haha! 😂
#24 vigg0
2019-03-15 00:06
du sku for lækker
#30 siNde
2019-03-15 10:53
Det er dig som er lækker
#20 strogie
2019-03-14 22:50
Nu giver det mening,, tricked.suNNy
#25 Ezg0
2019-03-15 00:21
+1
#26 Ezg0
2019-03-15 00:30
Måske AcilioN tilbage til tricked som rifler?
#28 SEBM1337
2019-03-15 05:16
Seriøst en af de bedste announcements efter et skifte i holdopstillingen! Helt nede på jorden, stort set så ærligt som det nu kan blive offentligt og så med fremtidstanker. Jeg fan af dog!