Opret Log ind
Astralis møder NiP i finalen i dag
I aften går det løs i finalen i ECS Season 7 Week 1, hvor Astralis og NiP støder sammen.
Skrevet af: Sander    14. marts 2019 13:27      

dupreeh er danskernes højest ratede spiller i turneringen.

I dag kan Astralis sikre sig en plads ved ECS Season 7 Finals, når danskerne møder Ninjas in Pyjamas i finalen i Week 1.

ECS ændrede forud for denne sæson format, så der spilles tre single elimination turneringer i henholdsvis Europa og Nordamerika, hvorfra de seks vindere er videre til ECS Season 7 Finals. De to sidste hold bliver dem, der har vundet flest penge i løbet af de tre turneringer i hver region, men som ikke kvalificerede sig.

Astralis besejrede LDLC i kvartfinalen og AVANGAR i semifinalen, mens NiP har slået forZe og FaZe ud på vejen til finalen.

Danskerne er store favoritter til at snuppe sejren, så der er hele odds 5,30 at hente på NiP hos eOddset, hvis du tror på overraskelsen.

ECS Season 7 Europe Week 1
Bedst af tre maps
Astralis
2 - 0
NiP
de_train 16 - 9 de_train
de_inferno 16 - 1 de_inferno
de_mirage de_mirage

#1 Kusk
2019-03-14 13:30
Jeg tænker at hvis de vinder i aften, så vil det give nogle færre kampe for holdet og derfor en bedre forberedelse til de større turneringer i foråret.
Jeg håber på en sikker 2-0 til Astralis.
#2 Sander
2019-03-14 13:42
Tænker det for alle hold altid er at foretrække, at man kvalificerer sig til finaler, slutspil osv. hurtigst muligt, og jeg har også svært ved at se Astralis tabe den her.
#3 Buhl
2019-03-14 13:45
Synes NIP så ganske fornuftige ud med Draken i går, måske lige på nær inferno - men der gjorde Draken det faktisk også godt.

Det virket ikke til at han lavet så mange plays med hovedet under armen som han måske har haft lidt tendens til før hen? Han vandt også mange dueller mod Guardian. Tror det rigtig fint for NIP og have en main awper igen.

Jeg tror dog ikke at de slår Astralis, men det kunne godt blive en god finale :)
#4 Opal
2019-03-14 13:57
Jeg har svært ved at forestille mig, at Astralis taber denne, men håber nu stadig at NiP tager den.
#6 Chefanatic
2019-03-14 15:50
+1
#7 mesterslagter
2019-03-14 16:58
Jeg ved godt at NIP er noget specielt, men hvor er jeres hjerte henne gutter, i hepper vel heller ikke på Sverige, når de spiller mod Danmark :D. Som North og Optic performer for tiden, så er det sku da godt at vi har Astralis at holde med. Med tanke på den titel-tørke vi oplevede før 2018, så skal i da bakke op om jeres landsmænd ;)
#8 Opal
2019-03-14 17:00
Jeg har altid været med nip og det ændrer sig ikke fordi Astralis er fucking awesome. I alle andre opgør er jeg full blown Astralis fanboy
#9 mesterslagter
2019-03-14 17:02
Hehe jeg var altid mere til SoA, særligt på X'en i old days
#12 Opal
2019-03-14 19:30
Yeah, well... HeatoN kunne sgu bare noget.
NiP har haft så mange fede personligheder på holdet gennem tiden, som bare har gjort et indtryk på mig.

Jeg er en af dem der stadig venter på at fifflaren laver comeback!
#5 zev0x
2019-03-14 14:04
Har på fornemmelsen det bliver en sikker 2-0 til Astralis
#10 mesterslagter
2019-03-14 17:04
Map predictions: Overpass, Interno/nuke og dust2.
#11 Quexx
2019-03-14 19:09
Hvad er penge præmien enlig?
#13 Patman
2019-03-15 11:47
Simple Google søgning sagde 125.000 dollars i alt :)