Opret Log ind
Officielt: karrigan joiner mousesports
karrigan skal fremadrettet spille med tre unge talenter og chrisJ, da han har skrevet kontrakt med mousesports.
Skrevet af: Arthrangos    14. marts 2019 17:05      

karrigan er tilbage på et nyt hold.

mousesports har offentliggjort deres nye lineup for 2019, hvor karrigan er blandt startfemmeren sammen med to af holdets tidligere spillere og to nye ansigter.

Efter mousesports' skuffende exit til Major kvalifikationen tog organisationen hurtigt aktion, da de satte to spillere på bænken sammen med holdets coach.

Nu har organisationen offentliggjort deres nye startfemmer, hvor karrigan er blandt sammen med de tre unge talenter i form af ropz, woxic og frozen samt holdets tidligere ingame leader, chrisJ, som derfor kommer tilbage til startfemmeren efter han blev bænket i starten af februar.

LÆS OGSÅ
mousesports bænker STYKO og chrisJ

mousesports har derfor sat suNny på bænken, som ifølge HLTV.org er på vej til Cloud9, hvor han tager over for flusha, som forlod holdet tidligere i denne uge. Det er dog endnu ikke officielt.

oskar er helt fortid i mousesports, da han har fået ophævet sin kontrakt med den tyske organisation.

karrigans nye hold, mousesports, lyder derfor som følger:

  • dk karrigan
  • ee ropz
  • nl chrisJ
  • tr woxic
  • sk frozen

Mens følgende folk fortsat sidder på bænken:

  • sk STYKO (bænket)
  • fi suNny (bænket)
#1 mesterslagter
2019-03-14 17:06
Damn jeg callede den alligevel for lang tid siden, men havde så gerne set ham i North eller Optic i stedet :/ GL FAXFINN. Spørgsmålet er om det kommer til at fungere med to IGL's, eller om de bare tester Karrigan af eller bænker Chris igen, hvis de finder en rigtig flækker maskine
#6 Nordby
2019-03-14 17:10
Tja chris blev jo kun IGL efter niko leavede så ikke en rolle han er vant til. Så vidt jeg forstod det tog han den bare da han trodsalt var den mest oplagte, så tror jeg bestemt ikke vi kommer til at se, og mon ikke chrisj bare er blevet bragt ind som en stabil support spiller til at hjælpe resten af holdet.
#9 mesterslagter
2019-03-14 17:15
Ja han er uden tvivl en klog spiller, som han bidrage med meget, men ved sku ikke om der er nok firepower i holdet, medmindre de spiller meget intelligent cs. Frozen er stadig meget ung, men der må samtidig forventes en del af ham, hvis de skal klare sig godt
#13 Nordby
2019-03-14 17:35
Jep dog kan man også sige at vores top5 ser svagere ud end nogensinde næsten. Sidste år var faze da i det mindste lidt gode en gang i mellem, det samme med navi, og liquid der var fast contender nærmest. For mig at se har vi lige nu i år kun et reelt top hold i verdenen og det er astralis, så jeg kan sagtens se at hvis woxic og ropz bliver aktiveret og frozen lige så stille begynder at vise sit potentiale skal de nok kunne ligge med.
#2 sirr
2019-03-14 17:06
Øv - håbede godt nok han tog et dansk hold som North, Optic eller Heroic. Omvendt forståeligt han prøver sig af i så spændende et projekt!
#25 kREZ
2019-03-15 14:36
Ingen hold lever op til hans niveau imo, han skal spille på et hold som præsterer som et top10 hold og det kan man ikke sige nogle danske hold gør, bortset fra astralis.
#3 cleansation
2019-03-14 17:06
Ærgeligt at North ikke kan få Karrigan. Men ønsker ham alt held og lykke i Mouse.
#4 mad0
2019-03-14 17:09
Spændende! Young guns og experience
#5 ClinT
2019-03-14 17:10
hold kæft hvor tog det lang tid
#7 mesterslagter
2019-03-14 17:12
Jeg troede ikke Oscar ville ryge også, men kunne godt ligne, at der har været en "magtkamp" mellem ham og ChrisJ. Jeg er dog usikker på frozen, selvom at han har været et stort talent længe, kunne en Valde, Espiranto, Hunter ikke have været bedre muligheder.
#12 cleansation
2019-03-14 17:27
Tror ikke North ville lade Valde gå, og alt tyder på at Espiranto er en pisse toxic knægt. Ikke noget jeg tror Karrigan gider at arbejde med. Hunter? Tja, han er vel ok, men er trods alt 23 uden at have spillet på det højeste plan endnu. Frozen er trods alt meget ung og med meget fremtid,
#8 Enrique
2019-03-14 17:14
suNny er også rygtet til ENCE, hvilket også kunne være spændende. Man havde håbet, at karrigan ville blive en del af North, OpTic eller Heroic - men det giver god mening, at han gerne søger udenlandsk igen.
#10 TruaXGOD
2019-03-14 17:16
Jeg håber ikke ENCE skifter ud. De spiller fandme flot CS. Sunny er dygtig ja. Men kæft en tur ENCE er på :)
#11 Enrique
2019-03-14 17:20
Deres tur kunne blive endnu vildere ved at tilføje suNny, fremfor f.eks Aerial. :)
#27 Enrique
2019-03-15 20:16
btw, mht flot CS, så har de den seneste uge tabt til forZe, Uruguay, Izako Boars og Sprout.. Ved sgu ikke helt hvor flot CS det er. :D
#14 wadion
2019-03-14 17:37
Det er ellers en solid start 5'er mouz har. Som mange andre er inde på tror jeg også frozen kommer til og falde igennem, men jeg håber at de kan få ham i gang sammen med ropz og woxic, helt aimstar hold hvertfald. Og så med to rutineret i chrisJ og finn. Bliver spændende!
#15 MustafaCSGO
2019-03-14 18:03
suNny skal prøve en tur i ENCE, istedet for hvem ved jeg dog ikke men kunne være fedt og se sunny i ENCE :D
#16 Martin
2019-03-14 18:17
Meeeeeeega fedt lineup.
#17 Buhl
2019-03-14 18:36
Fedt for Karrigan 👍

Ville ellers gerne have set Issaa følge med Woxic i stedet for Frozen :)
#19 mikoZYV
2019-03-14 18:45
+1
#23 yez
2019-03-15 13:14
ISSAA er alt for god til at spille i Hellraisers. Ligesom dig håbede jeg også at han fulgte sin ven woxic til mousesports. Spændende hvem Hellraisers nu samler op som erstatning for Deadfox og woxic
#24 Buhl
2019-03-15 13:46
Ved ikke hvor god Issaa er til engelsk? Måske det der den ligger?

Men ja, håber bare ikke at han "forsvinder" fordi han ikke kan få ordentlige mates nu? :/
#28 RAVN
2019-03-15 21:16
Men de har vel snakket engelsk på HR?
#31 Buhl
2019-03-15 23:56
Hmm ja det kan du da have ret i?

Ved ikke lige hvorfor men jeg havde en idé om at de alle sammen var tyrkere eller fra nærliggende lande. Men det passer da ikke helt kan jeg se.
#32 Nordby
2019-03-15 23:59
Nej de har snakket engelsk på HR. Og nej hans engelsk er bestemt ikke i top, men bestemt til at arbejde med, og nemt noget han kan forbedre.
#34 Buhl
2019-03-16 08:50
Ok - så lyder det da til at der er muligheder for ham 👍
#18 Deuce
2019-03-14 18:38
Ser spændende ud. GL 🙂
#20 Madsen
2019-03-14 18:56
Haha
#21 noche
2019-03-14 19:55
Ret specielt hold og interessant valg for Karrigan, som helt sikkert får sin opgave for. Er personligt lidt ærgerlig over at suNny ikke er med på holdlisten, og havde hellere set ham end frozen.
#22 RAVN
2019-03-14 21:48
Spændende hold. Glæder mig til at se dem i aktion.
#26 yez
2019-03-15 18:44
du skal ikke vente længe :-) https://www.hltv.org/matches/2331779/mousesports-v..
#29 RAVN
2019-03-15 21:16
👍🏻
#30 yez
2019-03-15 21:24
man skulle næsten oddse på den kamp. mousesports giver en del igen og fnatic er trætte efter at have været en tur i Kina .
#33 RAVN
2019-03-16 03:18
Ja, det kan du have ret i. Den kunne sagtens gå til mouz. Fnatic når vel nærmest ikke engang hjem frs Kina før kampen?