Opret Log ind
Brutalis og spillerne ophæver kontrakten
Fremover vil BERRY og kompagni ikke repræsentere Brutalis, da organisationen og spillerne har valgt at ophæve kontrakten.
Skrevet af: enits    4. marts 2019 20:59      

KolibrieN og kompagni er ikke længere en del af Brutalis.

I weekenden kunne Brutalis løfte trofæet til League of Sharks, men efterfølgende har bølgerne gået højt, da organisationen havde valgt at lade ckay spille under dem.

Nu har organisationen og spillerne valgt at ophæve kontrakten, og dermed vil BERRY og resten af mandskabet ikke længere spille under Brutalis.

Dust2.dk har fået en udtalelse fra kV, coach for Brutalis, der blandt andet fortæller, at kemien og forventningerne desværre ikke var entydige.  

Brutalis ledelsen og spillerne har fra dags dato valgt at ophæve kontrakten. Siden Brutalis mandskabet har taget det gamle JMC lineup ind, er der opnået mange sportslige succeser med sejre i blandt andet POWER Ligaen og League of Sharks. Grunden til parterne i dag skilles er, at kemien/forventningerne frem og tilbage desværre ikke er entydige.

Vi ønsker spillerne alt held og lykke fremover, hvor end vinden tager dem hen og takker for den tid, de har været i Brutalis.

Under tiden i Brutalis-trøjen formåede holdet blandt andet at vinde POWER Ligaen, Next Level Cup #1 samt weekendens League of Sharks-turnering. 

Disse fire spillere er derfor frie fra deres kontrakt med Brutalis:

  • dk BERRY
  • dk RAALZ
  • dk Remoy
  • dk KolibrieN
#1 chr1s
2019-03-04 21:00
sike
#2 Thranum
2019-03-04 21:05
"Grunden til parterne i dag skilles er, at kemien/forventningerne frem og tilbage desværre ikke er entydige."

Neeeeej hvor pudsigt...
#3 Kjasper
2019-03-04 21:07
Ja, sikke et tilfælde :D
#4 magnet
2019-03-04 21:08
XD
#5 Madapat
2019-03-04 21:08
Hvad skal man med Paradise Hotel når man har det her.
#8 Johnnyw0w
2019-03-04 21:10
så har du ikke set det norske paradise :^)
#10 Madapat
2019-03-04 21:11
Er ckay med der?
#11 Johnnyw0w
2019-03-04 21:13
LUL
#6 JsV
2019-03-04 21:10
Pudsigt:-)

Så ckay bliver?
#25 HumanIC
2019-03-04 21:59
han har aldrig signet en kontrakt
#7 Mrnobody
2019-03-04 21:10
Mærkeligt ckay ikke står under lineup.
#9 Thranum
2019-03-04 21:11
Han var vel fortsat på prøve hos Brutalis, og har derfor ikke underskrevet en kontrakt.

Er ikke sikker, men tænker det er sådan det forholder sig
#12 v0ndE
2019-03-04 21:14
Har været en god til som Caster for Brutalis, der desværre fik noget af en afslutning.
Ønsker ALLE held og lykke fremover og mon ikke jeg får lov at caste jer engang i nye sammenhænge ;)
#13 haste
2019-03-04 21:16
Så beholder de vel ckay :D
#14 Johnnyw0w
2019-03-04 21:21
I er jo færdige som org hvis i ikke laver et statement, eller overhovedet viser at i har noget at gøre med Ckays tilbagebetaling, sejltur
#15 str1x
2019-03-04 21:24
+1
#17 kV--
2019-03-04 21:34
Vi har løbende siden vi fandt ud af situationen med CKAY i januar måned haft en dialog omkring han skulle betale tilbage, lang tid før han overhovedet kom ind som stand-in på dette JMC lineup.

Der har hele tiden lagt en aftale at ckay skulle bevise hans "nye" før vi kunne snakke om en kontrakt(såfremt JMC spillerne accepterede at spille med ckay).

Den proces som ckay har været igennem er noget som tager tid og godt for ham er han endelig kommet i mål i!
#19 Pertew
2019-03-04 21:39
Med den kommentar, må man jo gå ud fra at der ikke er nogen sammenhæng mellem situationen med ckay og at i ophæver kontrakten. Er det korrekt at antage?
#21 fremilyset
2019-03-04 21:47
Så han har betalt alt tilbage han skylder + renter?
#22 JaySomz
2019-03-04 21:48
Se hans twitter. Ifølge ham selv har han betalt alt pånær 2,5k tilbage og det sker indenfor de næste to dage.
#30 gojleren
2019-03-05 08:47
Det er sku da et mirakel, at de kan vinde noget som helst med dig som coach!
#31 kV--
2019-03-05 09:14
Du virker ellers til at være en fin fyr med indsigt i tingene ;)
#32 Johnnyw0w
2019-03-05 09:19
hvis du fulgte lidt med i dansk CS, så ville du vide at denne coach ikke er skyld i deres success :D de havde stor success inden de kom under brutalis, og tvivler virkelig på denne "top spiller i 1.6" som ingen kender til, kan lære dem noget som helst
#33 WeiZ
2019-03-05 09:32
Du fandme flyvende wizk :D
#34 Johnnyw0w
2019-03-05 09:48
han har pisset mig af :i
#35 WeiZ
2019-03-05 09:50
Haha. Du plejer da ellers være ret chill xD
#36 Danerswine
2019-03-05 11:14
Han har edermame også pisset mig af. Magen til hjernedød retard skal man da lede længe efter med de udtagelser omkring ckay. Kæft hvor gør min hjerne ondt. Håber aldrig nogensinde han i fremtiden bliver coach for andet end små uduelige børn i en ungdomsklub
#38 TheKonkel
2019-03-05 18:28
hvorfor skal det gå ud over børn i ungdomsklubber ?
#39 Hani
2019-03-05 19:26
Altså dem jeg har er nu ret uduelige :D
#18 sirr
2019-03-04 21:34
Hele håndteringen af denne sag har vel netop understreget at de mangler meget for at kunne begå sig i sub-toppen. Vanvittigt.
#16 d0kz
2019-03-04 21:32
ckay effekten
#20 Hani
2019-03-04 21:43
Den her overgår vel næsten AGF vs Sinde balladen i dårligste pressehåndtering.
#23 Winspai
2019-03-04 21:48
:D
#27 siNde
2019-03-04 22:52
hahaha!
#24 Pherios
2019-03-04 21:58
Er helt grøn. Hvorfor skal ckay betale noget tilbage?
Jeg har ikke læst om dette før denne tråd
#26 Thranum
2019-03-04 22:01
http://www.dust2.dk/Nyheder/8076-brutalis-vinder-l.. Du kan bare læse fra kommentar #7 og frem :)

Men kort sagt, har han scammet en masse for penge. Et beløb der vidst lød på 15k+
#29 Pherios
2019-03-05 05:56
Hold nu da. Jeg begriber ikke, at han ikke bliver udelukket fra alle communities der har med cs at gøre (for en stund) Endnu mere useriøst er det, at knejten får lov til at spille på semi højt plan hvor man skal vise sig fra sin bedste side udadtil og være troværdig... once a scammer......
#28 PallePop
2019-03-05 03:10
Så kom den officielle udtalelse og afgørelsen var den eneste mulige, hvis man ville bevare en flig af troværdighed.
Det ændrer bare ikke på det faktum, at man har udvist en total mangel på dømmekraft, da man i jagten på succes valgte at sætte kikkerten for det blinde øje.
Man fik den, men det var dyrt vundne penge og det er ærgerligt!
Ærgerligt, fordi vi nu sidder med en org, som med en smule rettidigt omhu, kunne have undgået at blive slået tilbage til start.
Ærgerligt, fordi 4 spillere sidder tilbage uden org, eftersom de undervurderede situationen, og valgte at spille med ckay.
Ærgerligt, fordi en spiller tog chancen og satte lavinen igang.
Men ikke mindst ærgerligt, fordi vi endnu engang må konstatere, at vi stadig har langt vej at gå, før dansk CS har fortjent at blive taget seriøst af den brede befolkning og få den anerkendelse som vi alle higer efter.
Håber alle nuværende og kommende organisationer vil have denne sag i baghovedet når de træffer deres beslutninger fremover!
#37 CBC
2019-03-05 16:50
yikes