Opret Log ind
Neffo erstatter snedker i Ambush
Det blev kun til syv dage i Ambush-trøjen for snedker, der nu bliver erstattet af Neffo, hvis tidligere hold går i opløsning.
Skrevet af: Sander    27. februar 2019 11:02      

snedker fik blot syv dage i Ambush-trøjen.

CS:GO holdet i Vantage har kastet håndklædet i ringen, efter Neffo takkede ja til Ambush anden gang, organisationen prøvede at få fingrene i ham og lokkede med en prøveperiode.

Det er ellers kun syv dage siden, at snedker blev en del af Ambush, da han erstattede tmL, men allerede nu er den blot 18-årige AWP-spiller fortid på holdet, da det er hans plads, Neffo overtager.

Vi har valgt at erstatte snedker med Neffo, da aftalen med snedker kun var på lånebasis. Vi vidste fra starten, at det ville blive svært for snedker at finde tiden til at engagere sig 100% pga. hans skole, arbejde og andre personlige interesser. Vi har med andre ord hele tiden været bekendt med, at dette nok kun ville være en midlertidig løsning. Vi har derfor brugt tiden på at finde det helt rigtige match til vores hold. Vi har taget kontakt til Thomas, som står bag Vantage, og er nået frem til en rigtig god løsning for alle parter, siger Ambush' coach M0dEx til Dust2.dk, inden han fortsætter:

Neffo fik i sidste sæson af POWER Ligaen vist sit store potentiale med AWP'en. Han er en spiller i kæmpe udvikling, og med spillere som Inzta og holzt omkring sig, er jeg ikke i tvivl om, at han vil passe perfekt ind på holdet. Nu glæder vi os bare til at komme ordentligt i gang med pracc og vise, hvilket enormt potentiale holdet har.

Neffo har nu halvanden måned til at bevise sit værd som Ambush-spiller, og derfor kan han blandt andet opleves for Ambush i den kommende sæson af POWER Ligaen.

Vantage kaster håndklædet i ringen

Neffo har vist sig som en af Vantages rigtig vigtige spillere, og derfor har det været et stort tab for det danske hold at se ham smutte til konkurrenten.

For fem dage siden røg Vantage ned på fire spillere i startfemmeren, da phoxyy blev smidt på porten, og Vantage har siden da haft svært ved at finde den rette erstatning.

Netop derfor fortsætter de tre resterende spillere, Trixit, KeyziN og POX, ikke sammen, da det vil være for stort et arbejde at finde to nye spillere.

Det hele startede faktisk med, at Neffo fik tilbuddet om at spille med Ambush for 2 uger siden ish, hvor han i første omgang afviste. Vi havde lidt svært ved at komme på spillere, efter vi kickede phoxyy, da vores plan a bailede. Neffo begyndte at fortryde, han sagde nej, hvilket også er forståeligt, så da han fik tilbuddet igen, sagde han ja. Jeg havde gjort det samme to be honest. På nuværende tidspunkt tror jeg også, jeg havde sagt ja, da vi har haft svært ved at finde en spiller, da vores plan a efter phoxyys kick gik i vasken, og for Neffo er det et nice skridt op.

Jeg tror, at grunden til vi andre ikke bliver sammen, er, fordi vi allerede har haft svært ved at finde 1 ny spiller, og hvis vi skal ud og finde 2, skal der mere arbejde og længere tid til. Personligt har jeg også et tilbud, der står, som jeg gerne vil prøve, i stedet for at skulle bygge noget op for 3. gang under Vantage.

Selvom POX måske ikke virker som den absolut bedste spiller statmæssigt, er han nok den, jeg kommer til at savne mest at spille sammen med. Der var aldrig nogen klager, og han indrettede sig altid efter, hvad vi andre ville spille, så jeg håber virkelig, at der er nogen, som vil give ham en chance. Han er den mest undervurderede spiller, jeg har spillet med, udtaler KeyziN til Dust2.dk.

De tre nu tidligere Vantage-spillere er derfor frie på markedet, mens Ambush består af følgende startfemmer:

  • dk Inzta
  • dk smF
  • dk holzt
  • dk kwezz
  • dk Neffo (På prøve)
     
  • dk M0dEx (Coach)
#1 puffin
2019-02-27 11:04
fortjent
#2 KeyziN
2019-02-27 11:08
Tillykke til neffo, kæmpe held og lykke fra min side!!
#3 POX
2019-02-27 11:09
Tillykke Neffo, tag lige turen hele vejen til toppen mate <3
#4 Frawfact
2019-02-27 11:11
GO GO NEFFO I CHOOSE YOU!
#5 kevy
2019-02-27 11:12
Tillykke, det virker fortjent.
#6 kV--
2019-02-27 11:16
Fuldt ud fortjent!
#7 Nordby
2019-02-27 11:19
Sådan Neffo det er satme fortjent, synes dog det er synd at Vantage går i opløsning, men forstår godt beslutningen fra de resterende spillere.
#8 RuDdy
2019-02-27 11:19
Kong-Neffo!!! RuDdy er stolt!
#9 ckay
2019-02-27 11:24
Gl mate, så det bare at gi den gas !
#10 An4K
2019-02-27 11:29
Shit et step up!! Du for vild Snitto!
#11 LyMZ
2019-02-27 11:45
Lets go neffohans GLLLLLLLLLLLLLLL <3
#12 kick_inzta_ffs
2019-02-27 12:35
Hvorfor kicker inzta ikke bare alle de andre han har planer om, så der er plads til både snedker og neffo?
#13 kenned
2019-02-27 12:45
hvem har inzta, da i tankerne om at kick?
#14 puffin
2019-02-27 12:58
nice navn :D
#15 M0dEx
2019-02-27 13:00
Nu er det jo mig der står for hvem der skal kickes :)
Men håber da du vil stå frem med dit rigtige navn, istedet for at gemme dig bagved en fake profil.
#16 kick_inzta_ffs
2019-02-27 13:04
Så ved du jo præcist hvem det er jeg taler om. Utroligt de har givet en cheater zonic-rollen, men det er vel bedre end at inzta sidder med beslutningen.

PS læs mit navn
#17 kevy
2019-02-27 13:07
Det var da en spøjs bemærkning at fyre af på et offentligt forum.
Så du står udelukkende for hvem der kommer ind og ud af det hold?
#19 TheKonkel
2019-02-27 13:15
Han skriver ikke ordet udelukkende nogen steder ?

Det er meget normalt at det er en Coach der tager en endelig beslutning hvis han ikke ser andre løsninger på konflikter eller manglende præstation fra en spiller.

Holdene er blevet for vandt med at de skal bestemme hvem der starter inde. :D
#20 WeiZ
2019-02-27 13:37
Men er det ikke bedst at spillerne vælger hvem de vil spille med? Kan godt jeg misforstår nogle ting. Men ville da helt sikkert selv gerne have en stemme om, hvem der ryger ud, og hvem der ryger ind :D
#21 KeyziN
2019-02-27 13:43
Jeg synes at man skal spille med det line-up som kan give de bedste resultater, og det er nemmere at se når man har et overblik over hele gameplayed som coach.
Jeg synes det er nice, når det er en coach som sætter holdet ;D
#24 WeiZ
2019-02-27 14:04
Forstår godt hvad du mener, men nu tænker jeg sådan at, spillerne også har bare lidt at sige. Så det ikke pludselig bare kommer ud fra det blå af en coach "du er bænket" :P
#25 Nero
2019-02-27 14:08
Tror ikke det er sådan det foregår :) Tænk selv :)
#28 WeiZ
2019-02-27 14:15
Shit en attitude.
#27 KeyziN
2019-02-27 14:12
Tror aldrig der kommer et tilfælde hvor en coach bare siger "x person er hermed bænket"
Der er nok altid noget dialog med de andre spillere, men i sidste ende burde det være coachen som står med valget. IMO
#29 WeiZ
2019-02-27 14:17
Tjah, jeg er enig i coachen har et bedre overblik. Og regner heller ikke med at vi er nået til et punkt hvor coachen får så stor en rolle at han bare kan bænke fra dag til dag :D
#60 LakeTown
2019-02-28 00:03
Hvis en spiller ikke lever op til det aftalte, er det coachen pligt imo at finde en løsning og nogle gange er en bænkning den eneste udvej..

Spillere skal selvfølgelig rådføres og det bliver de også, alt andet vil være dårligt arbejde som coach.

Dit indsigt hvordan tingene forgår er meget forskruet, der er ikke nogen som bliver bænket fra dag til dag, en Coach's opgave er at skabe et stærkt miljø hvor fra udvikling kan dannes og senere resultater vil følge trop, og hvis man kommer ind og på første dagen, som du nævner i en tidligere kommentar bænker ham man "ikke" kan lide så er man måske i den forkerte branche.

Det handler om beslutninger som skal træffes for at skabe fremgang, og jeg synes lidt at du stiller det op som, Coach VS spiller om magten omkring holdet, og det kan jeg slet ikke nikke genkende til, det er en balance hvor man skal finde den rigtige vej ikke så meget hvem der har ret.
#61 WeiZ
2019-02-28 02:02
Regner med du også har læst kommentarerne mellem
Mig og modex. Ved godt det måske lige et hårdt synspunkt at smide på det. Dog har jeg oplevet det i andre sportsgrene. Jeg har oplevet at en spiller i bordtennis var ubesejret, men blev bænket eller skiftet ud. Ikke pga skade, men fordi spilleren og coachen ikke var enig. Ja det er kun et enkelt tilfælde, og håber da heller aldrig at det som sker i CS. :)

Og ja, nu blander jeg godt nok to forskellige sportsgrene som ikke mindes meget om hinanden. Som sagt var det også lidt en overdrivelse med at kicke/bænke en fra dag til dag. :P
#62 LakeTown
2019-02-28 13:20
Igen, det er ikke sådan det fungere nogle steder :) Så du kan være helt rolig :-)

Hvis trænere og bordtennins spilleren er så uenig at han bliver bænket er det nok ikke over han er ubesejret de bliver uenig, der stikker nok mere under :)

Jeg ville bare give min mening for det er helt væk at tro det er en eller anden magtkamp for det er de slet ikke :D og hvis det er så gør man seriøst sit arbejde forkert
#63 WeiZ
2019-02-28 19:24
No offence. Men bare at du kommentere på en episode som du slet ikke har noget kendskab til gør allerede at jeg ikke læser resten af din kommentar og ikke kommenterer tilbage til dig mere ;D Hav en god aften.
#64 LakeTown
2019-02-28 20:12
wut? Undskyld jeg lagde mine holdninger på bordet var ikke for at gøre dig utilpas

god aften til dig også
#26 Opal
2019-02-27 14:08
Selvfølgelig lyttes der til spillerne, men som du nok ved, så kan tingene hurtigt eskalere.
Det er set før, at spillere er blevet kicked på baggrund af en dårlig kamp, et internt skænderi eller andet. Den slags situationer kan forhåbentligt elimineres ved denne konstellation.
#30 WeiZ
2019-02-27 14:20
Jeg er enig i, alle nok har dialog i mellem. Og håber da heller ikke vi når til et punkt at, coachen får så stor en rolle at han præcis kan gøre det du beskriver med en dårlig præstation, du bænket(i selvfølgelig med overdrivelse :D). Men er stadig lidt bange for hvis du har et lineup, hvor i selve hele holdet har det godt med fremgang, hvor så en spiller måske er lidt uenig med coachen og dermed bare bliver bænket pga det. Bare for at komme med et eksempel :)
#31 M0dEx
2019-02-27 14:28
Altså allerede dit eksempel er jo imod alt det vi står for. TILLID er et meget vigtigt ord mellem coach og spillere. Spillerne skal vide at coachen vil gøre alt for dem, og 110% tage de beslutninger som vil gavne holdet. Hvis en coach bænker en spiller pga. uenigheder, så føler JEG ikke at vedkommende forstår sig på at være coach. :)
#34 WeiZ
2019-02-27 14:47
Du har ret i, det nok ikke ligefrem er en coach man ville se mere til. Nu skrev jeg også med overdrivelse. :P - Men kan stadig se at der kan komme scenerier hvor spillerne ville kunne blive uenig med coachen. Hvad gør man så, hvis alle 4 spillere mener det forkert at bænke spiller 5. Trækker coachen så det tilbage, eller vil have bare sige "jeg ved bedre, han er bænket" i selvfølgel med pænere ord valg. :D
#35 M0dEx
2019-02-27 14:56
Kan vel kun tage udgangspunkt i mig selv :b Men så ville der for mig aldrig være behov for en bænkning hvis 4 af spillerne var uenige :)
#36 WeiZ
2019-02-27 15:01
Fair nok. Jeg er bare bange for en coach får så meget magt. Og så med den forkerte person i rollen. :P
#37 M0dEx
2019-02-27 15:02
Kan jeg godt forstå, som sagt kræver det også en stor tillid mellem spillere og træneren.

Synes selv vi har fundet en god konstellation her i Ambush, og det har vi bl.a. spilleren at rose for :)
#38 WeiZ
2019-02-27 15:04
Skal lige siges det ikke var møntet på jer overhovedet. Det var bare et generelt billede jeg fik :D - Men når jeg tænker mig har det nok lige så meget med personligheden på coachen. Som det har med magt at gøre :P
#40 M0dEx
2019-02-27 15:08
Haha også fair. Det var også mere så jeg kunne forklare alle hvordan det fungerede ;)
#43 WeiZ
2019-02-27 15:11
Yeah, ty fordi du gad at kommentere på det :D
#32 M0dEx
2019-02-27 14:30
Læs #19, #26 og #27 :)
#39 kevy
2019-02-27 15:05
Giver bedre mening det hele :-)
God dag mortenlelele!
#42 M0dEx
2019-02-27 15:09
I lige måde min ven ;)
#41 M0dEx
2019-02-27 15:08
..
#48 RAMGIBBOVS
2019-02-27 16:49
Hvorfor skal han stå frem? Hvad hvis han vil være en anonym person der bare slynger tilfældigheder ud?
#18 zyh
2019-02-27 13:07
rofl
#44 ZCDK
2019-02-27 15:13
Hvem helvede er du? Kan Dust2 ikke se hvilken steamprofil der er logget ind med? Det er sgu for latterligt at sidde gemt bag et fake navn og fyre lort af. Det fremmer ikke debatten på nogen måde.
#45 kick_inzta_ffs
2019-02-27 16:24
"Fyre lort af"

Du kan beskylde mig for meget, men ikke at lyve. Det er fakta at inzta havde flere spillere i tankerne da der skulle åbnes for sluserne. Du kan være sur på mig for at afsløre det, men ikke over andet.

PS læs mit navn
#46 Nordby
2019-02-27 16:35
Er du helt ny på scenen, fordi jeg har aldrig hørt om en der hedder kick_inzta_ffs før jeg læste dine kommentarer i dag.
#47 mesterslagter
2019-02-27 16:43
Man tager vel kun sådan et navn, hvis man virkelig har ondt i røven over noget eller en person. Ellers tænker jeg, at det vel er nok bare at komme med kritikken. Jeg plejer ikke at holde mig tilbage ift. til North, men kan ikke se nogle ide i at kalde sig det
#51 ClinT
2019-02-27 16:59
Jeg håber et eller andet sted at alderen på brugere er en meget ung gut, for ellers er det vel bare lidt ynkeligt :D
#54 ZCDK
2019-02-27 17:29
Ja det er sgu da klart at man har flere navne på tegnebrættet, når der mangler en spiller.

Du har ikke afsløret andet end det helt åbentlyse. Og som en helt ekstra oplysning, kan jeg fortælle dig at vi havde hele 6 spillere i tankerne.

ps. du kan skrive hvem du er.
#56 Nordby
2019-02-27 17:58
Tror du misforstår ham zouheir desværre, er ret sikker på at han mener at Inzta ville have kicket flere folk end bare TML, og ikke at i havde mange erstatninger i tankerne.
#59 kick_inzta_ffs
2019-02-27 23:22
Zouheir hvis du bliver ved med at lade som om, at der ikke var andre udskiftninger under opsejling, så bliver jeg jo nød til at give dig det konkrete eksempel fra situationen - men det ville hverken du eller jeg havde gavn af.

PS læs mit navn
#22 phoxyy
2019-02-27 13:50
Velfortjent! Giv den gas m8 - vis dem hvor nice du er!
#23 JarKo
2019-02-27 13:58
gl neffo maskine
#33 fatnewbies
2019-02-27 14:41
:d
#49 RAMGIBBOVS
2019-02-27 16:53
Skal lige høre om en ting? er ham neffo her med i dpl hubben?
#57 Neffo
2019-02-27 17:59
Er med i DPL-A hubben hvis det er det du tænker på, men spiller meget sjældent.
#58 RAMGIBBOVS
2019-02-27 23:17
Nej tænkte faktisk på dpl hubben, synes det er fedt du har fået en chance uden egentlig at være tilknyttet den "sektor" nu hvor scenen er så snobbet
#50 er1K
2019-02-27 16:58
"Vi vidste fra starten, at det ville blive svært for snedker at finde tiden til at engagere sig 100% pga. hans skole, arbejde og andre personlige interesser."

- Ambush betaler ikke løn, er det så ikke svært at finde spillere hvor de ikke bliver udfordret på de parametre?

I øvrigt må det være en kæmpe lussing til snedker, at han får at vide at han er anden prioritet, og da første prioriteten endeligt takkede ja, så var det ud på røv og albuer. Det har sgu været noget af en ustabil start de har fået som hold med alle de udskiftninger, ikke umiddelbart i Ambush's ånd :)
#52 Inzta
2019-02-27 17:06
Snedker var klart vores første valg. Men han meldte selv ud efter den tid vi har prøvet ham af, at han ikke troede det ville fungere med skole, arbejde og cs samtidig. Så det er hans valg, og deraf kommer vores valg om at prøve neffo af :)
#53 M0dEx
2019-02-27 17:08
^^
#55 KeyziN
2019-02-27 17:53
Det er måske mig der har formuleret det dårligt i mit statement, og jeg ved selvfølgelig ikke hvad der er sket i ambush lejren.
Men så vidt jeg har forstået, så fik både snedker og neffo tilbuddet på samme tid første gang, hvor neffo sagde nej, også efter ambush de spillede med snedker og de fandt ud af at det ikke rigtig kunne fungere, på længere sigt pga. skole, arbejde og cs samtidig, så spurgte de så neffo igen, hvor han takkede ja 2. gang :D