Opret Log ind
tmL er færdig i Ambush
Den 24-årige dansker er fortid i Ambush efter en periode med knap så gode resultater.
Skrevet af: Sander    14. februar 2019 09:35      

24-årige tmL er fortid i Ambush.

Da Ambush vendte tilbage i januar efter en kort pause, var det med en gammel kending på holdkortet, da tmL endnu en gang var at finde i Ambush-trøjen, men allerede nu er han fortid.

Det kommer efter en række skuffende resultater, hvor holdet ikke har formået at leve op til de høje forventninger, mange har haft til dem.

Særligt til GGW Open i Aalborg gik det galt, da Ambush tabte til Sørby og Hobro Vikings, selvom de også formåede at banke de senere vindere af turneringen, Lyngby Vikings, 16-1.

I POWER Ligaen har Ambush heller ikke for alvor leveret, men holdet indtager dog en godkendt 6. plads i skrivende stund.

Ambush' ejer, Zouheir Chreih, begræder tabet af tmL på Twitter, men han skriver samtidig, at han stoler på, at hans folk har truffet den rigtige beslutning. tmL skriver selv, at han melder noget ud i løbet af i dag.

Ambush består nu af:

  • dk Inzta
  • dk smF
  • dk holzt
  • dk kwezz
     
  • dk M0dEx (Coach)
#1 brink
2019-02-14 09:42
held og lykke til tml =D fremover
#2 casle
2019-02-14 10:10
Der måtte ske noget på det hold der, de er simpelhen alt for gode i forhold til deres resultater. Held og lykke, jeg er sikker på det nok skal blive rigtig godt, hvis de finder den rigtige spiller. Jeg ville gå efter neffo 👍
#3 Sander
2019-02-14 10:15
Jeg tænkte på, at HECTOz også kunne være et godt bud på en spiller, der kan tilføre Ambush rigtig meget.
#5 casle
2019-02-14 10:19
Jeg tænkte faktisk det samme, men det er bare som om han aldrig rigtig er på nogen hold? Så jeg valgte neffo da det virkede mere realistisk i min verden, og han har overrasket mig en del når jeg har set deres kampe, HECTOz ville dog være det bedre valg skillwise.
#8 Sander
2019-02-14 10:23
Har du ret i. Vi diskuterede ham faktisk i sidste dust2 talkshow, og der sad han selv i chatten og erkendte, at han ikke altid har ageret som man skal, men at han er blevet mere moden nu osv. Så kan jo være han også kan se en mulighed i det her projekt. Men ja, vi må vente og se, FrawFact er jo også stadig ledig.
#10 casle
2019-02-14 10:29
Ja, det hørte jeg godt, med over en time på arbejde så hører jeg alle talkshows, så dem måtte i godt lave nogle flere af 😜 jeg tror desværre bare han går og venter på et “bedre” tilbud, selv om jeg tror du har helt ret i, at de kunne blive et super hold med ham. Måske har jeg ikke set nok fra frawfact, men jeg vurdere neffo mere spændende.
#11 b0ychild
2019-02-14 10:30
Hvorfor skifte tmL ud med FrawFact?
HECTOz kan være syg, hvis han gider. Neffo er nok låst til Vantage, og de har lige slået dem i en BO1.

I min optik skal de finde en mere aggressiv AWPer, som eventuelt HECTOz ville kunne, måske også KaDaZ, men kender dog ikke deres fortid sammen. :D
#13 Sander
2019-02-14 10:34
Jeg aner ikke, hvorfor de skifter tmL ud, de må vel føle, de mangler noget andet, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, hvordan FrawFact kan og ikke kan spille AWP. Jeg kunne dog godt tro, at HECTOz vil have et bedre tilbud eller som minimum et med løn.

KaDaZ kunne være interessant, men han virker til ikke at have passet ind på sine seneste par hold, og jeg har ladet mig fortælle, at han til tider ikke rigtig vil høre efter, hvordan han skal spille, og det tvivler jeg på de andre gider. Men også en virkelig god AWP-spiller!
#14 M0dEx
2019-02-14 10:39
Har hørt at Ambush mangler en chef scout ? :)
#16 Sander
2019-02-14 10:51
Det er meget sjovere bare at sidde og kloge sig i kommentarer - der er sgu ingen der holder dig op på det, hvis man vurderer forkert :D
#17 M0dEx
2019-02-14 10:55
Også altid sjovt at følge lidt med i folks meninger og holdninger :)
#19 casle
2019-02-14 11:02
Specielt for så kloge hoveder ikke? 😜
#20 M0dEx
2019-02-14 11:04
Jo helt sikkert. Der bliver taget notater :b
#4 Trixitlol
2019-02-14 10:15
#LetsHustleFromTrixitHeIsUsedToItAnyway
#7 casle
2019-02-14 10:21
I kan swap med tml jo 😜
#9 Trixitlol
2019-02-14 10:27
Vi slog dem 16-9 i tirsdags, så ville ikke rigtig give mening :D
#12 casle
2019-02-14 10:34
Ja i know, og jeg vidste næsten den ville komme :) nu var det jo også kun hvis i selv mistede en spiller, selvfølgelig skal i ikke lave noget om når det kører 👍
#28 AnJ
2019-02-14 14:59
Vi slog også GG med Nodios til GGW, se hvordan det er endt..... (:DD) kunne ikke lade være.. sry
#6 vain
2019-02-14 10:20
ckay til Ambush ?
#15 whapz
2019-02-14 10:44
Ind med kadaz
#18 granzales
2019-02-14 10:57
I ringer bare... Også dig Teis!
#21 sirr
2019-02-14 11:46
Forståeligt at der har været et behov for udskiftning hvis de ikke har kunne få det til at spille. Elsker reaktionen fra ejeren!
#22 danielR
2019-02-14 11:47
KaDaZ ind
#23 droob
2019-02-14 13:52
jeg har hørt nikon10 leder efter et talentfuld hold, der kan klare lidt spas :)
#24 stjerN
2019-02-14 14:05
+1
#25 zyppp
2019-02-14 14:16
Mik0n tid
#33 WezleySnipez
2019-02-14 17:21
Det er Danmark slet ikke klar til
#26 hvalrus
2019-02-14 14:35
meget kan vel ske på 2 uger
https://twitter.com/csgoM0dEx/status/1091463529541..
#27 OJ1738
2019-02-14 14:39
SAvaGe.

GL til tmL
#34 hvalrus
2019-02-14 21:27
kan se han har slettet hans tweet...
https://gyazo.com/b13f749d447aebb3a712debfc9f5fc80
#35 WeiZ
2019-02-14 21:28
HAHA.
#29 KRONE
2019-02-14 16:31
Det har været tydeligt at de har manglet en awp, med mere inpact i runderne. tror det bliver kadaz eller neffo, tænker kun det er et step up for neffo, selv om de tabte en bo1 mod vantage
#30 zypath
2019-02-14 16:40
cLeMEnZo jeg vælger diiiig!
#31 granzales
2019-02-14 17:04
Hvem er ham Neffo alle snakker om?
#32 Johnnyw0w
2019-02-14 17:19
awp for vantage