Opret Log ind
Brutalis fortsat ubesejret; Ambush taber vigtige point
Her til aften fortsatte Brutalis det flotte spil og er stadig ubesejret, mens Ambush tabte vigtige point her til aften.
Skrevet af: enits    12. februar 2019 22:00      

Grundet vinterferie har flere hold i POWER Ligaen valgt at rykke kampe til i dag, og derfor havde vi her til aften fire kampe på programmet.

Aftenen blev skudt i gang med opgøret mellem Atlando og HDE.Hype, hvilket blev det en hurtig fornøjelse, da Atlando lukkede opgøret med en hurtig 16-5 sejr. I aftenens andet opgør ventede Ambush mod Vantage, og her viste Vantage utrolig flot spil, da de lukkede opgøret med en 16-9 sejr.

Klokken 21:00 skulle Ambush igen i aktion, da Esport Partner ventede, mens Brutalis skulle i kamp mod HDE.Hype. Ambush startede tæt ud, men hurtigt fik mandskabet trukket fra Esports Partner og lukkede derfor kampen med en 16-6 score. Imens havde Brutalis ingen problemer mod HDE.Hype, hvor de også hev en 16-6 sejr i hus.

Dagens resultater

Stillingen

Lineups

  •  GoldenGitte (haste, larsen, sjuush, TeSeS, Nodios,kiR)
  •  Brutalis (BERRY, raalz, Remoy, KolibrieN, alexsomfan, HECTOz)
  •  AGF (blaq, TMB, Kristou, zeq, CeyL)
  •  Atlando (b0ychild, notaN, neon, Celrate, TOBIZ)
  • dk Ambush (smF, kwezz, tmL, Inzta, holzt)
  •  Hobro Vikings (Queenix, R0nic, casle, Tonic, Garff)
  • dk Esport Partner (mithR, rtA, quiNz, Andkilde, dj_skullfuck)
  • dk Vantage (KeyziN, POX, phoxyy, Neffo, KFIVE, Trixit)
  •  Froggaming (Pew, BAGO, YoungMS, MeL, Basselyth, kr1zzer)
  • dk HDE.Hype (mad0, Vester, v1kz, Jarko, k0bra)

Holdene kæmper alle om at nå førstepladsen, som i denne sæson indkasserer 10.000 kroner.

 

 Spiller  K/D     Spiller  AWP-kills
 Remoy 1,66   dk Neffo 106
 larsen 1,66    b0ychild 98
 Nodios 1,62  
larsen
83
 KolibrieN 1,6    Kristou 71
 TeSeS 1,57   dk tmL 62
         
 Spiller  Clutchpoint    Spiller  HS %
dk Trixit 9    KolibrieN 69,04%
Mel 9    raalz 68,03%
larsen 8    Nodios 63,48%
dk phoxyy 8    dk v1kz 63,04%
 BERRY 8    YoungMS 63,04%
#1 t0mmyy
2019-02-12 22:10
trixit clutchg0d
#2 Neffo
2019-02-12 22:12
b0y kan du ikke spille scout only næste uge, misser kampen næste uge og kan godt lide at ligge i toppen med awp kills :/
#3 b0ychild
2019-02-12 22:15
Ved ikke om vi kan vinde ligaen, men hvis kampen intet gør for vores plads i ligaen, så spiller jeg uden AWP, fordi du fortjener den.
#12 haste
2019-02-13 00:33
Synes det er et gay system. Du har spillet 68 runder mere end larsen, så selvfølgelig har du flere kills med awp end ham eksempelvis :D (Ikke for at tage noget fra dig). Boy har også 30 ish runder mere end larsen. Synes bare det burde være awp kills pr. round.
Ellers burde det jo også være samlet HS og ikke HS% xD.. Synes den statline er en smule misvisende.
#13 mespe
2019-02-13 00:42
agrEE
#14 phoxyy
2019-02-13 00:58
Faktisk en god pointe :D Slet ikke tænkt på det sådan. Vi har spillet rigtig mange runder igennem turneringen (Vantage). Ikke at jeg vil tage det fra Neffo, overhovedet. Men du har en skarp pointe.
#15 Neffo
2019-02-13 00:58
Haha det var ment som en joke, synes systemet er fint nok så længe der ikke gives præmier ud for at ligge #1, var vild med de 500kr sidste sæson men synes også det var ufortjent på samme tid :D
#16 leandr
2019-02-13 03:21
Det har folk brokket sig over i 4-5 sæsoner efterhånden :D Forstår ikke der ikke bliver gjort noget ved det.
#17 Sander
2019-02-13 07:30
Fordi du stadig ikke har meldt dig til at give en hjælpende hånd med :-)

Du skriver hele tiden hvor let det er, men du tør jo ikke bevise, at det er så let. Til info, så har jeg prøvet det i et par runder, og det tager altså rigtig lang tid.
#23 RAMGIBBOVS
2019-02-13 12:08
Sidder du manuelt med det?
#24 Sander
2019-02-13 12:18
ebotten kan tage K/D, clutch og HS men AWP kills tæller vi manuelt. Og KPR osv vil også skulle gøres manuelt, men leandr elsker bare at være imod os hver gang han kan, man han har aldrig engageret sig det mindste og hjulpet med noget som helst. Dust2 er heldigvis et community, så hvis man synes noget skal fikses, kan man bare hjælp - ligesom rijah fx gør med at styre kalenderen, så i alle sammen kan se, hvornår og hvor der er kvals. Den var her ikke uden hun gad smide nogle timer i at passe den.
#25 RAMGIBBOVS
2019-02-13 12:52
Er der ikke mulighed for at opdatere/redigere i ebotten, så den kan tælle awp og KPR også? Sikkert en lavere prioritet, nu hvor det lyder til at hjælpen er så ringe som den er, men muligheden er der vel?

Desuden er det fedt af rijah at gøre en indsats, samtidigt tror jeg også der er rigtigt mange der bruger kalderen - som er begejstret for hendes arbejde. Tror ikke hun er den eneste derude, der er villig til at hjælpe - hvis folk blot vidste i kunne bruge en hjælpende hånd.

Personligt har jeg ikke før nu, hørt, set eller læst at i kunne bruge hjælp. Nogen gange skal man også kigge indad, før man bare svinger med døren. Når det er sagt, er der selvfølgelig også altid mennesker derude, man aldrig kan gøre tilfredse fordi, uanset effort, grundet deres natur.
#26 Sander
2019-02-13 12:58
Det aner jeg ikke, om man bare lige kan gøre, men hvis du kan det, er du da velkommen til at hjælpe med det. Det ville da være meget dejligt, hvis det bare lige er noget, man kan ordne.

Og nu har jeg personligt skrevet flere gange til leandr, at jeg synes, han bør hjælpe os, når Dust2 er så kæmpe et problem, som han relativt ofte giver udtryk for, men han er her nok bare for at være et problem. Vi må håbe, han finder et andet sted at bruge sin tid snart!
#29 leandr
2019-02-13 13:36
Giv mig alle stats i en privatbesked, så skal jeg nok ordne det for jer, hvis det VIRKELIG er så svært :D
#27 droob
2019-02-13 13:08
okay hvornår i alverden er du begyndt at skrive sådan nogle modne beskeder??
#30 RAMGIBBOVS
2019-02-13 14:17
Har du demo? send din demo lige nu, ellers banned, tak.
#31 droob
2019-02-13 15:11
skal bare bruge 3 valgfrie demoer, 2 fra train 2 fra dust_2, alle demoer skal være fra oktober måned med timestamps hvor du er skummel så jeg kan se igennem :)
#28 leandr
2019-02-13 13:33
Tror jeg har nævnt det én gang eller sådan noget? :D
Det tager sikkert langt tid, men hellere det end at smide de her ligegyldige stats op. Hvis man ikke kan få de stats der rent faktisk siger noget op, så synes jeg ikke man burde lave stats. Det er bare min holdning :-)
#4 VHzt4r
2019-02-12 22:16
Fyns bedste hold, Team Froggaming, med en James Bond score. Jeg ka' li' det.
#5 s0mmer
2019-02-12 22:22
Man kan ikke vinde hver gang!!
#19 sirr
2019-02-13 09:03
Hva' fanden - er de fra Fyn? #newfan
#6 KeyziN
2019-02-12 22:58
Måske drømmer jeg bare, men synes altid at den her liga bliver så fucking tæt og altid den sidste kamp der gælder. Men kunne det ikke være vold nice at have en liga på like 12-16 hold ish, hvis man kan få lokket hold som Tricked, Unknown, Lyngby, Flames osv med.
Så det bliver lidt ligesom "esuperliga" FIFA har.
Også kører den over længere tid, like 3 måneder eller sådan noget.

Det er nok bare ønsketænkning, men kunne være fedt at have alle hold fra den danske scene med (udover den absolutte top) :D
Savner den gamle masters :(
#7 kV--
2019-02-12 23:02
Jeg tror for at få flere gode hold med bliver man nød til at holde fast i et kort og intenst koncept ligesom dette. Jeg tænker dog man skal lave et playoff med BO3 også få HLTV stats på kampene og en højere prizepool - så kan du helt sikkert få tricked unknown med.

Lidt i stil med Aliengameware Arena :)
#8 KeyziN
2019-02-12 23:18
Kender ikke lige til Aliengameware Arena.
Men ihvertfald, tror godt at man kunne smække 2-4 hold mere på ihvertfald.
Playoffs kunne også være nice, og tror også at HLTV lokker en masse hold til :D
Kunne bare være så fedt og stort for udviklingen i Danmark imo. :D

Men hvis det stadig skal være kort, så skal det være en FULD spille dag, lad os tage mandag, så man har kampe klokken 19-20-21 eller sådan noget.
Også måske åbne op for dust2tv2 igen (Kjasper på den ene, MSAA på den anden)
Også har man jo folk som jer der også kan streame jeres kampe osv osv. :D

Det kræver selvfølgelig mere gennemtænkning og at andre hold er interesseret, især topholdene. Så virkelig kunne få mange indbyrdes kampe på den danske scene!! :D
#9 Martin
2019-02-12 23:50
Kunne også spille bo3. En kamp om ugen per hold. To streams.
#10 KeyziN
2019-02-13 00:17
Det kunne også være sjovt!
Bo3 kunne være mega fedt
#11 zentic
2019-02-13 00:26
Problemet er vel bare stabiliteten i Danmark (mht. hold)

Hvis der bliver lavet 3-måneders LIGA som du beskriver, så tror jeg, at i hvert fald måske 20-30% af holdene er gået i opløsning, skiftet spillere, eller noget helt tredje.

:-/
#18 b0ychild
2019-02-13 08:51
Ville være fedt med slutspil efter seeds alt afhængig af hvad plads man er på inden slutspillet, også få noget HLTV på. fx. top 4 i ligaen spiller slutspil 1mod4 og 2mod3 playoff BO3 - havde ikke læst kVs kommentar, men noget lignende dét ville være nice. Så ville man umiddelbart heller ikke være "ude" hvis man taber de 2 eller 3 første kampe.
#21 Sander
2019-02-13 09:43
Jeg tror vist vi har afsløret i talk/matchmaking-showet, at der kommer slutspil fra næste sæson og at det er på HLTV :P
#22 b0ychild
2019-02-13 09:47
Fedt fedt fedt, har jeg ikke lige fået hørt.
#20 jollarn
2019-02-13 09:08
hva fan phoxy, så blev du endelig pro efter alle de netcafé timer du har brugt :D gj dude.