Opret Log ind
miko forlader Silencio
Silencio er nu nede på fire spillere i startfemmeren, da den ene dansker forlader holdet.
Skrevet af: Sander    11. februar 2019 08:16      

miko forlader Silencio.

Det er under en måned siden, at miko kom ind under Silencios vinger, men allerede nu er han fortid i den svenske organisation.

Tilbage i starten af december blev represent skabt med tre danskere og to svenskere på holdkortet, og de fem spillere skulle ikke løbe rundt særlig længe uden en organisation i ryggen.

Silencio satsede nemlig på det dansk-svenske hold, men de helt store resultater er udeblevet indtil videre, da mandskabet ligger nummer 61 i ESEA Advanced med to sejre og fem nederlag.

Med mikos exit skal Silencio ikke kun fokusere på at skabe resultater; de skal også finde en ny femte mand, som kan fuldende holdkortet, mens den tidligere Vulture-spiller går på jagt efter et nyt hold.

Silencio består nu af:

  • dk siNde
  • dk eZo
  • se LNZ
  • se phzy
#1 WeiZ
2019-02-11 08:51
Rip
#2 pkn
2019-02-11 08:51
Det ser ikke for heldigt ud i advanced, håber de kan finde en flækker, så de kan få nogen wins på kontoen og overleve ligaen!
#3 sirr
2019-02-11 09:32
Det er vel meget normalt på den danske (...) scene at man danner et hold, skaber ikke de resultater man håbede på og går så på jagt efter noget nyt (.. Græsset er grønnere på den anden side, and all that).
#4 mikoZYV
2019-02-11 09:47
Årh du ved slet ikke hvorfor, så shh. Evt smid en pb, hvis du er så nysgerrig, da jeg ikke vil udstille nogle
#5 sirr
2019-02-11 09:50
Det har du helt ret i - men du kan vel næppe sige at jeg skal tie stille :-). Det ér jo helt normalt at vi ser de her spillere danne nye hold, spille sammen en måned eller to og så lukke ned fordi indsæt-random-årsag-her-fordi-man-typisk-ikke-gider-arbejde-for-det-alligevel.
#6 mikoZYV
2019-02-11 09:51
Men så smid mig en pb og få det rigtige svar.
#7 sirr
2019-02-11 09:55
Du skal da være velkommen til at smide mig en PB, hvis du føler for at lufte den reelle grund. Som udgangspunkt har jeg intet behov for at vide det - selvfølgelig er der undtagelsen der bekræfter reglen, men vi kan næppe komme udenom at der så uendelig mange af de her projekter der går i vasken efter en måned(?).
#8 HUNDEN
2019-02-11 10:32
Det synes jeg ikke.
Man tester i starten, medvinden har aldrig været bedre på cykelstien. Lige pludselig forsvinder medvinden, og der skal arbejdes for tingene.

Vi lever i verden af curling børn, som aldrig har prøvet at stå i en modvind.

Når det er sagt - 5 gange om ugen med 4-5 timer op og ned af hinanden. Man begynder at kende hinanden, man begynder at forstå hvor meget folk vil med CS - den forståelse begynder at komme efter 3-4 uger. Hvis folk ikke vil det samme, så kom videre i teksten.

Du kan afstemme, snakke målsætning, snakke forventninger til hinanden. Men rigtig mange snakker bare hinanden efter munden.
#9 Trixitlol
2019-02-11 10:36
"Du kan afstemme, snakke målsætning, snakke forventninger til hinanden. Men rigtig mange snakker bare hinanden efter munden." +1

Der er alt for mange, som vil gå så langt så langt i CS, men ikke er villige til at ofre hvad der skal til. Weekend arbejde, weekend aftaler, kæreste aftner. U name it!
#11 WeiZ
2019-02-11 10:45
Men hvorfor er folk ikke 100% ærlig for hvor meget tid de vil ligge i det? :P Jeg har altid sagt at alle dage for mig vil være åbent da jeg spillede på "tryhard" hold. Og pracc så meget som muligt. Og det noget jeg altid har stået fast ved. Ved godt at altid kan være svært, da som du siger der er de her faktorer. Kærester, studiet, livet Etc. :)
#12 HUNDEN
2019-02-11 10:47
Det er en af mange undskyldninger der opstår.
Folks evner til at træne, folks evner til at kigge indad, folks evner til at turde at åbne en demo!

Der er mange elementer som kan gøre en 1,2,5% bedre.

Men oftest er det sjovt at møde direkte op til prac, også håbe man bliver varm under kampene. Altså spilde dine mates tid med ikke at være varmet op. :-)
#14 WeiZ
2019-02-11 11:00
Er det vigtigt at varme op til pracc? Jeg har ikke altid selv varmet op, da jeg har altid haft hovedfokus på at træne løbe ruter, dry run strats, finde ud af de forskellige senerier der kan komme ud fra vores defaults og lave aftale hvad man gør ud fra forskellige udfald af defaulten.
#15 xone
2019-02-11 11:05
Vil du se om dine taktikker virker, så kræer det jo at man er klar fra starten.
#17 WeiZ
2019-02-11 11:08
Der er selvfølgelig noget om snakken der, dog på det niveau jeg spillet på pt, møder man ikke hold som sådan "træner, træner" men spiller måske mere puggish. If u know What I mean. :P
#23 vedde
2019-02-11 11:51
Men det er vel ligegyldigt hvem og hvor "gode" modstanderne er?
#28 WeiZ
2019-02-11 18:32
Yeah. Min holdning til praccs er, om vi får klask 30-0, eller giver klask har ikke den store betydning for mig personligt. Så længe vi har noget at arbejde med fremadrettet :)
#18 HUNDEN
2019-02-11 11:10
Det er da helt klart vigtigt også at være varm til prac. Hvis du ikke rammer dine skud, så virker dine taktikker heller ikke?

Så begynder undskyldninger som feks “hvis jeg nu havde varmet op?”. Men er det nu rigtigt? Så tester vi først taktikken rigtigt i en officiel kamp. Det er skidt forberedelse imo.

Ja dryrun, gennemgang, nye taktikker, dagen derpå osv. Det er mindst ligeså vigtigt.
#21 WeiZ
2019-02-11 11:21
Okay tak for svaret! Jeg vil tage det med mig i bagagen :D - Normalt kommer jeg heller ikke med undskylder tho. Men du har ret det hørt før :)
#25 KeyziN
2019-02-11 14:24
Tænk lige over det der :)
#13 sirr
2019-02-11 10:56
Jeg er ikke sikker på hvad det er du ikke synes mate? Jeg er grundliggende enig med de ting du skriver, men omvendt har jeg altid været en spiller der hellere ville give et projekt nogle uger/ måneder mere før man gik officiel, istedet for at gå officiel, blot for at se en masse problemer opstå som man først kommer til at kende efter en god portion tid.

Der er en verden til forskel, som du også insinuerer, på at spille sammen i et par uger og så eksempelvis 2 måneder, før man går officiel. Jeg ville ønske at man gjorde sidstnævnte og så forventningsafstemte i løbet af de to måneder, så man hver især har noget ansvar at leve op til.
#19 HUNDEN
2019-02-11 11:15
Jeg her samme holdning som dig. Men oftest er din egen teorien rigtig svær at gøre til praksis.

Hvis nu de laver gode resulterer som et uofficielt hold - så tror folk vel ikke resultaterne gælder før de går officielt.

Jeg ved det ikke. Men tænker det er det der er sket her.
#20 sirr
2019-02-11 11:18
Jeg tænker at de resultater man laver i officielle kampe uanset om det er som mix/ uofficielt hold eller hvad man nu kalder sig, stadig er gældende når man taler med organisationer. Men du har ret i at det kan blive forvirrende og så taler du jo også om den nuværende generation - der er helt klart en kærlighed til dét at være i medierne, og det kan også trække i mange folk - i håbet om at blive kendt.

Ja, du har med stor sandsynlighed ret i at det er dét der kunne være sket :-)
#24 VHzt4r
2019-02-11 13:09
Du må gerne sende mig en pb med grunden, jeg er altid nysgerrig!
#10 MickYY
2019-02-11 10:45
Gl fremover Miko Du er en sindsyg spiller og altid hygge at spille pugs med! :D
#16 k0BRA