Opret Log ind
Atlando vinder Køge LAN #1
En overbevisende 2-0 sejr over SocialAngstUwu sikrer Atlando 5.000 kroner og en plads til League of Sharks finalerne.
Skrevet af: Arthrangos    10. februar 2019 11:15      

Atlando tager førstepladsen på 5.000 kroner samt et spot til League of Sharks finalerne.

Atlando skød sig i nat til førstepladsen til Køge LAN #1 efter en flot 2-0 sejr over SocialAngstUwu, og de sikrer sig derfor 5.000 kroner og et spot til League of Sharks finalerne.

Atlando fik skudt sig til finalen efter de i gruppespillet og upper finalen ikke tabte et eneste map, og denne stime holdt de også i finalen, hvor de lukkede kampen 2-0.

Atlando kan derfor ser frem til deres præmie på 5.000 kroner samt deres plads til League of Sharks finalerne, som afholdes den 2. marts i Parken. Plads- og præmiefordelingen for turneringen ser ud som følger:

1.      dk Atlando - 5.000 kr. + spot til League of Sharks finalerne
2.      dk SocialAngstUwu - 2.000 kr.
3.      dk NOVA på tur - 1.000 kr.
4.      dk pugstar$
5.-6. dk eSpuma
5.-6. dk HYDR.Coaches
7.-8. dk Alabama Esports
7.-8. dk KPG

Brackets, hold og lineups til Køge LAN #1 finder du her.

#1 Martin
2019-02-10 11:19
Spillede de med seks mand?
#6 StyX
2019-02-10 11:43
Nej, vi havde Andkilde med som stand-in for b0ychild.
Han nåede dog lige at komme forbi midt i finalen.
#2 anakin
2019-02-10 11:27
Måske man kunne skrive hvem der var på billedet? Plejer man ikke det? Er det ikke normalt?

:D
#3 doktizh
2019-02-10 11:33
Fra venstre: Tobiz, Notan, neon, Celrate, Andkilde, ukendt
#4 thiezen
2019-02-10 11:39
xD troller du? :D:D:D
#7 Mads
2019-02-10 11:44
Nej, det er korrekt.
#10 thiezen
2019-02-10 11:49
Hvis han bytter rundt på Andkilde og TOBIZ, ja

edit: eksDEEE
#12 Mads
2019-02-10 11:52
Og alle de andre? XDDD
#14 thiezen
2019-02-10 11:53
jeg sejler, jeg er lige kommet hjem, tilgiv mig HAHA
#9 wake
2019-02-10 11:48
HAHA
#19 b0ychild
2019-02-10 12:15
:( feelsbadman
#26 dj_skullfuck
2019-02-10 14:26
hahaha
#27 Luc4s
2019-02-10 14:45
xD
#5 tHOMSEEE
2019-02-10 11:41
Det glæder mit hjerte at se coronit og sebz under mig
#8 DrikToast
2019-02-10 11:45
Det ødelægger mit at se guffefar med 2 muse og faceitban og ny account og ingen mulighed for bare at finde ham på hverken esea eller faceit og så også en fake twitter account :D rose/supreemz/robert/jonathan over jer begge :D
#13 Twuuu
2019-02-10 11:53
Det lyder sgu træls
#15 tHOMSEEE
2019-02-10 12:04
Toastfarfar Robert er jo bare maaaaaaaaskjin
#18 jensN
2019-02-10 12:13
Bedre end tarziq hallo?
#21 Twuuu
2019-02-10 12:31
Er det gode gamle j2x vi snakker om her xddd
#23 xDD
2019-02-10 13:03
ja det er nemlig!
#24 Twuuu
2019-02-10 13:06
Grinern xdd
#11 SnowmaN
2019-02-10 11:49
:(
#16 tHOMSEEE
2019-02-10 12:04
:(
#17 droob
2019-02-10 12:07
strålende, tobias!
#20 papajaay
2019-02-10 12:27
Så er Atlando og de andre hold vel ved at gøre sig klar til Dust2.dk Power Play i Hillerød, sammen med Lyngby Vikings, Sørby Esport, Vantage. og Brutalis. Nova skulle også komme med 2 hold👍
#22 zE-
2019-02-10 12:37
Så lykkedes det endeligt at vinde et LAN, hva Max?? Arrrrh slap nu af <3 Grats!
#25 rijaH
2019-02-10 14:11
Tillykke til jer og med spot til LoS-finalerne 😁
#28 Celebrations
2019-02-10 15:39
EZ 4 Astralis spiller Anton
#29 SnowmaN
2019-02-10 16:12
Tillykke især til Robert/Jonathan/Rose/Supreemz :D
Kært barn har mange navne

https://www.faceit.com/en/players/supreemz :P
#30 tHOMSEEE
2019-02-10 16:22
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/mus-t..

2 af dem her tak snowie
#31 SnowmaN
2019-02-10 16:41
Bestilt, ses næste lan :D
#32 maXimus
2019-02-10 19:03
Som arrangør af Køge LAN #1, vil jeg sige til tak for et super godt LAN, med god stemning, og en masse god CS.
#33 DrikToast
2019-02-10 19:07
HAHAHAHAHAHAHAH God stemning? i lader en som snyder åbentlyst komme i top 2 og tage penge fra andre spillere som faktisk bruger timevis uge ind og uge ud tror íkke du var til stede lørdag aften hvis du kalder at der var "god stemning" God cs kan vi da takke atlando for der kan jeg give jeg dig ret......... kamp ringe lan puuuuuuuuuuuu
#34 maXimus
2019-02-10 19:25
Hold da op et indlæg..

Men lad os da bare tage den.

Jeg var i den grad til stede.. Jeg har som arrangør fuld tillid til Vores turnerings afvikling. Alt gik efter reglerne. ALLE demoer blev set igennem, når vi blev anmodet herom. Det var INTET at komme efter. Jeg gav efterfølgene jer selv mulighed for at kigge den demo igennem, men ingen respons overhovedet.

Jeg er ikke klar over hvem du er, men jeg formoder at du ikke vandt noget. Men jeg så godt en gruppe på ca 10 mand der forsøgte at skabe den dårlige stemning, heldigvis lykkedes det ikke. Du kunne jo starte med st tage fat i mig en anden gang. Det ville være go stil. I stedet for at tage den her.. tror ikke du vinder noget.

‘Kamp ringe lan puuuuuu’ den lader jeg stå..
#36 lilja
2019-02-10 20:13
jeg glæder mig bare til af se robert til næste lan eller undskyld Jonathan eller var det supremeez;:DDDDD
#38 DrikToast
2019-02-10 20:22
Enig :D lilja kom igen til dig og dit hold der bare ikke var gode nok til kongen robert/supreemz/jonathan/rose :D
#42 lilja
2019-02-10 21:27
tak driktoast vi prøver bare igen næste gang
#37 DrikToast
2019-02-10 20:20
Skabe dårlig stemning :D hmm at få retfærdighed til et lan hvor at en person med tydelige beviser om at han snyder skal udelukkes er at skabe dårlig stemning så må det jo være det, Jeg kan bare drage den konklusion at vores gode ven Robert/rose/supreemz/jonathan stillede op til jeres fine lan med falskt navn, falsk twitter, nyt steam account (fordi hans main er bannet) ingen faceit(udover den bannede) ingen esea ingen esl account og så endda med 2 muse til lanet ham her den mystiske robert er bare kommet ud af ingenting og renser flere tidligere top 20 dk spillere og der blev taget fat i op til flere personer men ingenting gjort andet end at sætte de næste kampe igang men alt i alt wp fint lan ses næste år :D hey
#49 SnowmaN
2019-02-10 23:00
Hvis man stadig er i tvivl, så var Robert ikke supreemz xd
https://twitter.com/SnowmaNcs_/status/109471450560..
:P
:P
#55 vedde
2019-02-11 17:24
top 20 dk, damn, ud fra hvilken statistik er dette taget? :D
Har der nogensinde været en top 20, hvis ikke top 15 i Danmark?
#57 DrikToast
2019-02-11 18:13
Tror mere det var min personlige holdning af spillere der før har været på top 20 hold men spillere som (kadaz, Hiffer Coronaz mm) som en ukendt Robert/supreemz/rose/jonathan/egon egonsen/quitcs bare fuldstændig renser med sine 2 muse plugged til pcen sin fake id og sine bans jeg tænker bare det mystisk at en unknown banned spiller med 2 muse skyder velkendte navne ud
#60 vedde
2019-02-11 20:46
Der har aldrig været en statistik over top 20 i Danmark, men jaja
#61 DrikToast
2019-02-12 00:00
""""""""""""""""""""""Personlig holdning"""""" :D :D :D :D :D :D
#62 vedde
2019-02-12 09:50
En personlig holdning over noget der aldrig har været?
#63 OzA
2019-02-12 10:46
hallo, jeg kommer herind hvergang jeg ser en ny kommentar for mere god drama så stop lige... med at troll manden :D

https://images.encyclopediadramatica.rs/c/c2/Maxim..
#64 vedde
2019-02-12 14:12
Hahahah, amen kan da ikke følge personen med den måde personen sætter sætningen/sætningerne op på :D
#39 SnowmaN
2019-02-10 20:25
Fair nok i ikke så noget på demoen..
Men at man har lov til at sidde med et falsk navn, falsk nick og faceit ban for cheat er meget mærkeligt.
At han så sidder med 2x mus i hans pc, uden nogen forklaring er også helt fint :)
Hans hold "kender" ham åbenbart ikke, men de er venner med ham på facebook.

Hvis en spiller på mit hold blev anklaget for snyd, ville jeg og mange andre nok backe op, og linke faceit/esea/steam men Robert/Jonathan/Rose/Supreemz har selvfølgelig ingen af delene og hans hold har ignoreret alle tweets og kommentarer.

Lad os se om han nogensinde møder op igen :DDD
#40 DrikToast
2019-02-10 20:27
Lige mine ord Shuffimanden :D du da lækker
#41 Jille
2019-02-10 21:22
Alt i alt vil jeg mene, at det var et fint lan på trods af en lidt uheldig start.
Men når det så er sagt, har jeg noget jeg gerne vil tilføje til din kommentar.
"en gruppe på ca 10 mand der forsøgte at skabe den dårlige stemning" Måske man som arrangør, admin eller hvem der ellers var til stede som skulle være en autoritet se på den her "gruppe på 10 mand" og tænkte "måske der er noget om snakken, når en del "well-known" danske spillere siger, at der er ugler i mosen". Det er jo ikke ligefrem helt nye spillere, der står og anklager hinanden for snyde.
-Jeg kan sagtens forstår, at man som arrangør og admin ikke bare kan kyle folk ud bare sådan, men der blev fandme lagt beviser på bordet for, at det VAR ugler i mosen.
-jeg synes at der manglede noget autoritet fra admins. Der blev lagt rigeligt beviser for, at der skete noget som ikke normalt skal finde sted til et lan, og jeg er fuldt indforstået med, at det er et nyt lan og man tit finder ud af nye ting undervejs, men det her kan vel være en ting man kan have nogle retningslinjer for næste gang.

En sidste lille ting jeg lige vil smide ind her, til folk der gerne vil til køge lan. så kan i købe musen her. https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/mus-t..

Og så kan i se den her video, og så ses vi til Lan ;D
https://www.reddit.com/r/VACsucks/comments/5iqgdr/..
#43 b0ychild
2019-02-10 21:28
Hvem er vi, og hvilken baggrund har i for at kunne vurdere om folk snyder?
#44 BrianSand
2019-02-10 21:31
Spørg dine medspillere, de var skam også enige omkring det :D
#47 b0ychild
2019-02-10 22:32
Hvad skal jeg spørge dem om? Har ingen holdning til om han snød eller ej.
#48 BrianSand
2019-02-10 23:00
:)
#45 Jille
2019-02-10 21:32
Du kan jo bare høre din gode kammier fra dit eget hold.
#46 DrikToast
2019-02-10 21:34
Samtlige af dine holdkammerater er meget enige her og kalder det samme som "den gruppe på ca 10 mand der forsøgte at skabe den dårlige stemning" ellers kan du bare tjekke rose/supreemz/jonathan/roberts main faceit account https://www.faceit.com/en/players/supreemz
Der nogle højere magter der også har vurderet at han er en lille guffefar
#50 fredster
2019-02-11 01:26
Der er nogen herinde der sidder og sår tvivl ved om Robertfar sad og snød.. Robertbrorz sad i den grad og guffede på lan.. Ikke alt det der med at skrive hvem er i, til at vurdere om nogen sidder og snyder drengebarn. Rose sad og skød 30 på en halvleg mod mine kammier med boksefranz i musen.. Tak for det Zowie forresten.. Derefter sidder han og spiller finale mod Atlando og spiller som min far, og ingen på hans hold går ud på hverken dust2 eller twitter og afkræfter anklagerne i mod ham. Men derimod sletter de, de streams hvorpå man har kunnet høre manden sidder og troller, ingen info giver og samtidig bare render rundt og renser folk.
#51 DrikToast
2019-02-11 16:13
"men lad os bare tage den" blev til et "jeg kan godt se vi har fucket lidt op men lad os ignorere det så skal det hele nok gå ":D wp ses næste år trickd
#53 maXimus
2019-02-11 16:42
"men lad os bare tage den" blev til et "jeg kan godt se vi har fucket lidt op men lad os ignorere det så skal det hele nok gå ":D wp ses næste år trickd <- Hvor ser du det henne? Jeg har ved gud aldrig nævnt at vi har fucket noget op... Jeg stopper bare snakken, da jeg ikke syntes den er saglig mere..
#35 BrianSand
2019-02-10 20:12
Jeg ved ikke om du er suget ind i din egen lille verden. Han havde 2 muse plugget ind, i sin pc, skød 28 på 15 runder mod spillere der faktisk ved hvad spillet er. Vi så demoerne igennem, hvor vi alle der stod rundt om skærmen og blev enige om han lockede, flere gange igennem demoen. Selv nogle spillere som vandt turningen sagde ''Robert/rose'' snød. Og klart der kommer dårlig stemning mellem nogle personer til sidst, når de ryger ud til en kamp fed taber som snyder til at lan :):):)
#52 Sander
2019-02-11 16:20
Nu vil jeg ikke forholde mig til om en person har snydt til eventet, men lyder da specielt at sidde med to mus i computeren på samme tid.

Men, der står jo ikke i reglerne, at man ikke må deltage hvis man er banned af FACEIT, ESEA, VAC eller lignende. Så det er fint nok, at folk er utilfredse med en banned person deltager, men I har vel læst reglerne og købt billet med den viden, at man principielt kan få en VAC ban dagen før eventet og stadig deltage? Det er noget pjat at brokke sig over, så må man altså lade være med at købe billet til sådan et event og sende dem noget feedback "Hey, vi er 10 hold der ville deltage, men vi synes I bør tilføje nogle regler om cheat. Snup evt reglerne fra dust2, esport.dk eller lignende. Håber I tager det til overvejelse."
#54 maXimus
2019-02-11 16:46
Hej Sander.

Jeg har læst dit post, og tager den sidste del med til evaluerings mødet. Man kan self. altid gøre tingene bedre, og med konstruktiv feedback er det nemmere.

Vi kommer uden tvivl igen senere. Køge lan #1 var overordnet en succes, og vi er ikke skræmt væk.

Og tak for artiklerne fra dust2.dk
#56 SnowmaN
2019-02-11 17:31
"Turneringsadministratorerne reserverer retten til at ændre enhver regel på ethvert givent tidspunkt før eller under turneringen hvis det bliver nødvendigt."

Ville gerne høre "Robert/Jonathan/Rose/Supreemz" forklare hvorfor han skal sidde med:
1. Falsk navn.
2. 2 muse plugget i hans pc, som han skynder sig at pakke væk når han bliver kaldt ud.
3. Falsk nickname. (han blev ved med at sige han ikke var supreemz selvom vi havde 47 beviser)
4. Spuudy siger til os han ikke kender ham, men de har spillet sammen i flere år.
5. Ingen fra deres hold har reageret nogen steder, de ignorerer folk på twitter/dust2/steam

Syntes bare det er helt væk, at man bare kan møde op med falsk identitet og bare skyde alle ud, når ingen ved hvem han er.

Også finder man ud af han er banned for cheat på Faceit og Emasters, så er det svært ikke at kalde cheats på ham.

Her syntes jeg at admins skulle træde ind og stille flere spørgsmål end de gjorde. håffe
#58 Sander
2019-02-11 18:52
Læser du overhovedet hvad jeg skriver? Reglerne foreskriver intet om, hvorvidt du skal stille op med dit rigtige nick, må være banned fra faceit og emasters eller lignende, så den del kan du jo ikke brokke dig over. Det har du været klar over hele tiden.

At man så mener en person guffer til selve LANet er noget andet og selvfølgelig i strid med reglerne, såvidt jeg kan læse, men den diskussion gider jeg ikke blande mig i, når jeg intet kender til sagen.
#59 SnowmaN
2019-02-11 18:56
Har læst reglerne og ved godt de ikke kan smide ham ud pga hans bans, men derfor kan de godt undersøge hvorfor han har brug for at tilmelde sig med navnet Robert, når hans rigtige navn er Jonathan :D