Opret Log ind
mousesports bænker STYKO og chrisJ
chrisJ, der blev en del af mousesports tilbage i 2013, er nu blevet bænket.
Skrevet af: SkeeN    4. februar 2019 21:14      

chrisJ kan nu vinke farvel til mousesports' startfemmer.

mousesports har tidligere på aftenen annonceret, at de nu har besluttet at bænke to af deres spillere.

chrisJ, der har været en del af organisationen siden 2013, er på overraskende vis blandt de bænkede spillere. Det er dog ikke første gang, at den hollandske spiller er blevet bænket af organisationen, da han tilbage i 2017 blev fjernet fra den aktive startfemmer i to uger.

chrisJs nu tidligere holdkammerat, STYKO, skal også vinke farvel til sit tidligere hold, da han også er blevet bænket. 

Udover ændringen i holdets startfemmer, har organisationen også annonceret, at de vil prøve kræfter med en ny coach, hvilket betyder, at deres nuværende coach, Imbt, bænkes sammen med de to spillere.

mousesports består nu af:

  • fi suNny
  • ee ropz
  • cz oskar
     
  • nl chrisJ (bænket)
  • sk STYKO (bænket)
  • ua lmbt (bænket)

 

#1 Enrique
2019-02-04 21:22
Det bliver sgu spændende, hvad der kommer til at ske med holdet. :D
#2 Afloringerdk
2019-02-04 21:24
Nice med STYKO. Men ChrisJ wut?
#3 arseface
2019-02-04 21:25
+karrigan og +STYKO
#4 JERN
2019-02-04 21:58
+styko 😂 hvis det sker igen så æder jeg en banan med skrald!
#6 Garff
2019-02-04 22:05
Ad.
#7 Quepsie
2019-02-04 22:10
Hvis du så skal gøre det, skal det være på tv!🤣
#5 reus
2019-02-04 21:59
-styko +styko -styko & -chrisj +chrisj -chrisj strategien
#8 10_Gr0n
2019-02-04 22:17
+Karrigan og +Scream ?
#10 mikoZYV
2019-02-04 22:48
+1
#11 mamas
2019-02-04 22:50
Tror og håber da også for mousesport at de henter nogle markant større spillere, end Karrigan og Scream, i vært fald hvis de vil have forhåbninger om at spille med om 2. pladsen igen ;-)
#12 Silberbauer
2019-02-04 23:05
Og hvilke skulle disse markante større spillere så være?
#18 mamas
2019-02-04 23:48
Kan godt se at der ikke er specielt bedre på market lige nu, men Karrigan og især Scream har sku haft sin bedste tid.. De er ikke gode nok til et top 5 hold imo :-)
#19 Badefar
2019-02-04 23:50
Jeg gad godt høre et bud på 5 IGLs der er bedre end Karrigan.
#20 10_Gr0n
2019-02-04 23:53
+1
#21 mamas
2019-02-05 00:00
Jeg vil nok raid top 5 sådan her: Glaive, Nitr0, ChrisJ, Fallen, Zeus, og så kunne man vel også tage NiKo med :-)
#22 mamas
2019-02-05 00:03
Men ja nu når jeg kigger IGL igennem kan jeg da godt se at Karrigan ligger tæt op af de fleste andre.. :-)
#24 Badefar
2019-02-05 00:21
Jeg køber gerne Gla1ve og Fallen. Nitr0 kan man også godt argumentere for efter 2018.

ChrisJ køber jeg slet ikke. Han har kun været IGL siden juli 2017, og sandheden er jo, at de ikke har opnået noget særligt i den periode. Et par gode LANs har de vundet, men når det virkelig gjaldt, har de ikke været der. Ud af 3 majors, er en kvartfinale det bedste resultat, og når det tilmed var den første, og de to næste er endt med, at de ryger ud med 0-3 i Legends Stage, for så slet ikke at kvalle til den sidste, så har jeg svært ved at tale varmt om hans evner som IGL og hans udvikling i rollen.

Zeus køber jeg slet heller ikke må jeg sige. Han er en kæmpe BÅT. Det freak accident som den Major-sejr var, er det eneste argument der må findes for, at han skulle være bedre end Karrigan, og det får altså ikke overbevist mig.

Jeg synes Karrigan giver endog meget god mening for Mouz. Han har erfaring som næsten ingen andre i at arbejde med mixhold, med alt hvad det indebærer, og han har vist, at han kan få individuelle stjerner til at shine. Og det er i høj grad det Mouz har brug for lige nu. Sandheden om, hvorfor Mouz er faldet sammen er jo, at Ropz og Sunny slet ikke er på det niveau de har været på tidligere.
#29 mamas
2019-02-05 08:26
Men i den periode du snakker om med ChrisJ har Karrigan jo heller ikke præsteret specielt godt. Så lige pt vil jeg stadig sige ChrisJ>Karrigan. Zeus kan gidt diskuteres, men man kan ikke tage fra han at de hold han spiller på har succes. Jeg kan dig dog godt følge dine argumenter i at Karrigan er brugbar for mousesport :-)
#31 LGK
2019-02-05 08:57
Det tilter mig du skriver mouz
#32 Nordby
2019-02-05 09:09
det tilter mig at det tilter dig, da det er standard måde at skrive det på når det er forkortet
#33 LGK
2019-02-05 09:15
Ændre det ikke!
#13 granzales
2019-02-04 23:05
Hvem skulle det være?
#17 mamas
2019-02-04 23:46
Valde kunne da være drøn at se på et mousesporthold eksempelvis :-)
#34 b0ychild
2019-02-05 09:26
+karrigan +valde the dream
#14 10_Gr0n
2019-02-04 23:25
For mig at se, kunne de her 2 være noget af det bedste de kan få, med de muligheder der er lige nu. Og jeg tror Karrigan kan få et godt niveau frem i de 3 nuværende Mouse spillere og Scream.
#9 NamrepuS
2019-02-04 22:48
Karrigan i stedet for ChrisJ? Har I røget halm?!
#15 10_Gr0n
2019-02-04 23:26
De skal vel have en ny IGL, og Karrigan er den eneste med så god kompetance, der er fri på market. Så tror ikke vi har røget halm, har du, siden du ikke kan ankende hvad Karrigan kan gør ved et hold ?
#27 xone
2019-02-05 08:15
De skal have en IGL ja, men de kunne jo prøve at se om det var muligt at finde en der kunne skyde igen.
#36 10_Gr0n
2019-02-05 16:56
For mig at se, er det ikke der skoen vil trykke, hvis du får en sidste fornuftig spiller med. For Karrigan har så meget erfaring, og så god til at få folk til, at vise deres talent. Så jeg tror han kan få masser ud af Ropz, Oskar og Sunny. Og hvis sidste mand er en maskin, så tænker jeg GO :D
#37 RAVN
2019-02-05 21:38
Måske tarik som sidste mand? Han kan vel også hjælpe til med taktikker.
#38 10_Gr0n
2019-02-05 21:40
Kunne sagtens. Jeg tænker Scream, Tarik hvis man skal tænke gratis. Hvis man vil bruge pungen, så Valde måske ;D
#39 RAVN
2019-02-05 21:42
Så også gerne karrigan og valde, specielt fordi jeg godt kunne unde valde noget andet end North, men tænker at tarik heller ikke er noget dumt bud.
Scream har jeg ikke sen store fidus til. :-)
#40 WeiZ
2019-02-05 21:43
Da screamM var standin i fnatic synes jeg han viste lidt at han godt kunne, på så kort tid. Det kan selvfølgelig bare være "luck". :D
#41 RAVN
2019-02-05 22:44
Ja, han gjorde det skam helt okay, tror bare ikke på ham i det lange løb men man ved da aldrig. :-)
#42 WeiZ
2019-02-05 23:09
Hvad med neo egentlig? Tror du han kunne Call på engelsk?
#43 10_Gr0n
2019-02-05 23:42
Tror ikke han vil fungere på et hold, af denne kaliber mod de andre igl'er ud kan få gratis :D
#44 RAVN
2019-02-06 00:15
Så så jeg ham hellere som deres coach, hvis det endelig skulle være. Men ved ikke om han er for “ny” til denne post, på et hold som mouz.
#45 WeiZ
2019-02-06 07:39
Could be. Jeg tror et sted med mixed mouz, og old vp kunne bringe noget nyt frem. Vi har jo også hørt at oskar gerne vil awpe på nogle maps, og så riffel. Kunne være sjovt hvis de valgte at prøve neo og Pasha :D ikke at jeg tror det vil føre dem til tops, men tror heller ikke de vil misse en major igen :P
#26 whapz
2019-02-05 03:07
Jeg tænkte præcis det samme.
#16 Badefar
2019-02-04 23:37
+karrigan & +sergej
#23 Hojer
2019-02-05 00:12
hunter inc? :DDD
#25 RAVN
2019-02-05 00:35
Karrigan og valde, kom så.
#28 Kjasper
2019-02-05 08:17
Styko er lige kommet tilbage, og så ud med ham igen. Forhelvede altså ahah
#30 divided
2019-02-05 08:47
docc.inc
#35 Jerry
2019-02-05 10:08
Hvis North vil Valde det bedste, så ringer ledelsen direkte til Mousesports omgående og får en deal i hus. Valde skal videre før han går tabt i et projekt, der har lange udsigter til at leve op til hans niveau.