Opret Log ind
Brutalis vinder Next Level Cup #1
I morges blev Next Level Cup #1 færdigspillet, og her var det Kolibrien og resten af Brutalis, der sikrede sig førstepladsen.
Skrevet af: enits    20. januar 2019 12:30      

Kolibrien og resten af Brutalis hev førstepladsen hjem ved Next Level Cup #1.

Allerede inden start var der lagt op til en lang aften og nat for holdene, der havde tilmeldt sig LAN-turneringen Next Level Cup #1, da arrangørerne kun kunne sætte to kampe i gang ad gangen.

Det blev til intet mindre end 14 timers Counter-Strike, før der kunne kåres en vinder af turneringen. Her var det i sidste ende Brutalis, som kunne sikre sig førstepladsen og 10.000 danske kroner.

 

Finalen endte med at stå mellem Brutalis og fuskax-D med blandt andet NolderN og Medi på holdet. Her formåede Brutalis at hive en 2-0 sejr hjem, og dermed kunne de hive førstepladsen hjem klokken 05:30 i morges. 

  1. plads: dk Brutalis (BERRY, Remoy, KolibrieN, RAALZ, alexsomfan) - 10.000 kroner
  2. plads: dk fuskax-D (Snus4rn, Fixment, LeguliaS, Medi, NolderN) - 5x gaming muse fra SharkGaming

Brackets til turneringen finder du her.

#1 reus
2019-01-20 12:35
Finale færdig klokken halv 6 om morgenen og så er der LanTrek kvalifikation få timer efter. Det er stramt :D

Stort tillykke med sejren til Brutalis :)
#2 zE-
2019-01-20 12:41
jajajaja, flæækkkkkkere!!!
#3 razni
2019-01-20 12:42
Hvor gammel er berry? :D
#4 Cyyza
2019-01-20 12:45
Berry ser helt færdig ud :D
#5 Martin
2019-01-20 13:34
Trist der ikke var større opbakning til eventet. Jeg ved ikke hvilke omstændigheder der skal til før holdene dukker op(?).
#6 enits
2019-01-20 13:35
Jeg er ret sikker på, at der var et max antal af hold, som kunne deltage. Så tror ikke, at det var muligt for flere hold at deltage til lige denne turnering.
#7 Martin
2019-01-20 13:37
Derfor kunne bedre hold da godt have tilmeldt sig?
#8 enits
2019-01-20 13:38
Ja det er selvfølgelig rigtig nok.
#9 Martin
2019-01-20 13:47
Det vel sjovere for os at dække og giver langt mere mening at give opmærksomhed hvis det er bedre hold.
Det er både godt for cafeen og emasters, samt for holdene - går jeg ud fra.
#13 lilja
2019-01-20 14:42
Tror måske også det har noget med den dag man hørte om det på dust2 var der udsolgt få timer efter :/
#11 b0ychild
2019-01-20 14:08
De lod TarziiQ deltage hehe
#12 tarziiQ
2019-01-20 14:41
Nogen som har ondt i røven eller hva?
#14 bnzi
2019-01-20 15:36
rowlig pixie
#10 RAMGIBBOVS
2019-01-20 14:04
Tak for kampen boys, well played og tillykke med sejren
#15 f4isal
2019-01-20 17:47
Fandme sygt spillet af dingles.. taber i overtime mod Brutalis hvor de faktisk skulle have vundet og kommer foran 15-14!
#17 RAMGIBBOVS
2019-01-20 21:38
Ja det var sku noget af en rutsjebanetur Brutalis kom ud for der
#16 Hani