Opret Log ind
GoldenGitte repræsenterer GSC Sharks til GGW #24
Et midlertidigt samarbejde mellem GoldenGitte og GSC Sharks er fastlagt, da holdet repræsenterer organisationen til GGW #24.
Skrevet af: Arthrangos    19. januar 2019 17:10      

larsen til GGW #23, hvor han også spillede for GoldenGitte.

GoldenGitte hedder nu GSC Sharks til Geeks Gone Wild #24 Pro, da holdet og organisationen har indgået en aftale med hinanden.

larsen og kompagni repræsenterer dermed GSC Sharks til turneringen i næste uge i Aalborg, Gigantium, hvor de sammen med syv andre hold kæmper om en samlet præmiepulje på 145.000 kroner.

For at høre nærmere om hvad aftalen mellem organisationen og holdet lyder på, var larsen kort forbi tasterne, hvor det står klart, at GSC Sharks sørger for udgifterne til turneringen.

Samarbejdet gør, at rammerne under GGW er professionelle. De sørger for, at vi kan koble af på et nærliggende hotel, transport til og fra turneringen, og at vi får vedligeholdt vores energidepoter igennem noget god mad.

Som udgangspunkt er samarbejdet her kun midlertidigt og rettet mod GGW, men i esport har vi alle lært, at man aldrig skal sige aldrig.

GSC Sharks' første kamp til GGW #24 Pro er mod x-kom, som uden tvivl er blandt de hold, der snildt kunne løbe med førstepladsen.

LÆS OGSÅ
GGW klar med grupperne til CS:GO Pro

GSC Sharks' startfemmer til GGW #24 Pro er:

  • dk haste
  • dk larsen
  • dk Nodios
  • dk sjuush
  • dk TeSeS
#1 MENIX
2019-01-19 17:17
Lyder super fedt!
- det skal nok blive spændende at følge
#2 Tomolomo
2019-01-19 17:21
Hvem og hvad er GSC sharks?
#3 sirr
2019-01-19 17:27
Det er en uddannelsesinstitution der, blandt andet, har en esports linje. De har til daglig et hold i Dust2 ligaens 1. division og man kan læse mere på GameCollege.dk.

Gik selv på skolen tilbage i stenalderen da jeg var ung og skolen havde et andet navn :-D
#4 casle
2019-01-19 17:54
Så skal vi også have Rytter som coach :)
#5 AnJ
2019-01-19 19:49
Lækkert de har fundet noget støtte, og jeg under både dem og unknown snart at finde et hjem, det er simpelthen for ærgeligt de har gået så længe uden et hold at repræsentere når de har klaret sig så godt.

Hvem skal jeg have fat i for at skifte ex-Fragsters navn til Allan's diciple, da jeg har taget dem under mine vinger og ladet dem crashe hos Casa de Allan i Hjørring under eventet, det synes jeg kun er fair! :P
#7 MSAA
2019-01-20 00:52
Nu er jeg selv fra Hjørring, og det er da forfærdeligt at komme til Gigantium fra 9800 :-D
#8 AnJ
2019-01-20 01:04
Hvorfor synes du dog det? :o Direkte ud på motorvejen og så afsti afsted, og så får jeg min egen sengs dejlige komfort :D
#9 MSAA
2019-01-20 11:48
Tja, du har nok ret mht. bil - jeg tror, at jeg tænkte i offentlig transport :-D
#6 Rytter
2019-01-19 19:56
Som esportleder og underviser på GSC, er det fedt at kunne hjælpe et så talentfuldt hold som GoldenGitte. Kommer helt sikkert til at følge med fra sidelinje under hele turneringen!

Der er 2 ting i det her:

1: Vi vil gerne vise de unge derude, som gerne vil prøve kræfter med et miljø, vi prøver at gøre så professionelt som muligt, hvad angår esport, at vi også findes. At hvis man brænder for at ville lære og udvikle sig som esportudøver, samtidig med at man tager en HHX ved siden af. Som Sirr så pænt skriver: Ta' et nærmere kig på www.gamecollege.dk for at læse nærmere. Ellers er man selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig over sitet.

2: GoldenGitte er utrolig talentfulde, står uden org og med Sirr inde omkring holdet som tidligere elev på GSC, så ville vi selvfølgelig gerne hjælpe til hvor vi kunne.