Opret Log ind
ImmuNe henter br0
Loh forlod tidligere på ugen startfemmeren i ImmuNe; br0 erstatter ham.
Skrevet af: Martin    17. januar 2019 19:25    #br0 #immune  

Efter ImmuNe hentede HYDR's startfemmer i slutningen af september er det blevet til to udskiftninger. Først røg Snus4rN ud og mandag forlod Loh selv holdet. 

Snus4rn blev erstattet af den blot 17 årige fessor, og i dag fortæller ImmuNe, at en anden ung spiller er hentet ind for at udfylde tomrummet efter Loh. Det er den kontroversielle spiller br0, som i slutning af 2018, blev bannet fra FACEIT på grund af snyd.

br0 er i første omgang hentet ind på prøve i den ambitiøse organisation. Hvor længe periode er, er ikke blevet meldt ud.

Han udtaler om skiftet:

ImmuNe lyder som en organisation der har styr på tingene. Spillerne har også vist stort potientiale og nu vil jeg derfor prøve at træde ind og se om jeg kan være med til at løfte holdet.

ImmuNes startfemmer lyder derfor nu følgende:

  • dk fessor
  • dk Medi
  • dk Toft
  • dk NolderN
  • dk br0 (prøve)

LÆS OGSÅ
Officielt: ImmuNe henter HYDR-spillerne

#1 hjRte
2019-01-17 19:26
GL br0 - helt klart en af de bedste talenter på scenen!
#2 CBC
2019-01-17 19:29
https://www.youtube.com/watch?v=YVkUvmDQ3HY
#5 brink
2019-01-17 19:37
xd
#3 Fessor
2019-01-17 19:31
m
#4 Rubel
2019-01-17 19:36
Er der noget nyt ang. hans ban?
#6 Mrnobody
2019-01-17 19:41
Det står vel stadig, så han kan ikke spille majors.
#7 MrSharky
2019-01-17 19:56
Men hvis han er banner for snyd fra faceit? Så må han vel ikke spille på dust2 eller hvad?
#8 Martin
2019-01-17 20:00
Fra hans bagland:
"Han har aldrig ikke været på faceit, han blev rykket ud af FPL - men kan spille FPL-C."
#9 anakin
2019-01-17 20:01
han er ikke faceit bannet, men FPL bannet. Umiddelbart er det kun Minors og Majors som br0 ikke må spille.
Igennem faceit er der igang med dialog med valve, men de er tunge at danse med, så vi må se hvor den ender.

Vi bakker op om br0, og håber at han senere får lov at spille med.
#10 Kristja
2019-01-17 20:02
Han er jo ikke banned for snyd. Blot udelukket fra FPL grundet et VAC ban, som tilhøre hans gamle account. Så vidt jeg ved :)
#11 tyregod
2019-01-18 09:31
GL
#12 Nordby
2019-01-18 09:33
Der er satme meget talent på det lineup nu. De 3 unge drenge Toft, Fessor og nu Bro skal nok blive interessant at se dem spille sammen, og hvor langt de kan komme frem med deres nye unge firepower.